Mikä saa sinulla vipinää punttiin?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Mikä se on?

Kissatytöt tai -pojat
136
17%
Pantsut
69
9%
Isot Pyssyt
49
6%
Isot Miekat
127
16%
Bishounen
226
28%
Bishoujo
63
8%
Autot
9
1%
Muu. mikä? (Vastaa viestissä)
122
15%

Ääniä yhteensä: 801

Klayman

Re: Mikä saa sinulla vipinää punttiin?

ViestiKirjoittaja Klayman » Su Marras 10, 2013 02:08

Vastausvaihtoehdoista mikään ei oikeastaan sytytä pahemmin.
Ensimmäinen kriteeri, joka saa minut jatkamaan sarjan katsomista enemmäin kuin yhden jakson, on tarina ja hahmot.
Vasta sen jälkeen tulevat ne pienet asiat, kuten seiyuut. Olen esimerkiksi huomannut nauttivani jokaisesta sarjasta, joissa Tomokazu Sugita on mukana.

Angel Without Wings

ViestiKirjoittaja Angel Without Wings » Ke Helmi 05, 2014 15:57

Kissankorvaiset sukupuoleen katsomatta. Mutta eivät ne herätä minkäänlaisia "kutittavia tunteita" (jos joku ymmärtää mitä vihjaan x'>) vaan pikemminkin "voi miten söpö".
Yksi syy miksi aikoinaan katsoin Elfen Liedin oli ne nk. "korvat".

Natsumi

ViestiKirjoittaja Natsumi » La Helmi 22, 2014 17:58

Kyllähän se tuo Isot Miekat on. Miekkataistelujen katseleminen on aina mahtavaa.
Älä kosketa sähkölaitetta kun olet märkä.

Mioo

ViestiKirjoittaja Mioo » La Maalis 07, 2015 01:43

Ne hyljeksityt pilkatut vähäosaiset kummajaiset. Ne sivuhahmot jotka jäävät kaikilta muilta huomaamatta ja joita voin suurella sydämellä mielessäni helliä ja lohduttaa :D Näin on ollut siitä asti kun olen pienenä tv:tä ruvennut katselemaan ja kirjoja lukemaan ja saman maun huomaan säilyneen näihin päiviin... Viimeisimpänä puraisi erittäin pahasti Madarame Harunobu (joka tosin Nidaime-kaudella oli jo kaikkea muuta kuin syrjitty sivuhahmo) TTvTT

//Edit// Joku mainitsi ääninäyttelijät. Kyllä, erittäin hyvä ääninäyttelijä saa syttymään, vaikka hänen näyttelemänsä hahmot olisivat keskenään kuinka erilaisia tahansa. Hyvä ääninäyttelijä jopa pelastaa kaikki rimat alittavan visuaalisen ilmeen ja lemmehtynee juonen. Mm. Hiroshi Kamiya on malliesimerkki näyttelijästä jota en voi vastustaa :D

Kreivi

ViestiKirjoittaja Kreivi » Su Touko 24, 2015 00:58

Äänestin isot miekat, mutta ei oo pakko olla just miekkoja... Erikoisuus,synkkyys, ja yllättävä raakuus - ja kiehtova maailma/mytologinen aspekti on ne jotka itseä kiinnostaa animessa/elokuvissa... Vaikka kyllä minä komediastakin pidän. "Söpöt naisetkin" kyllä kiinnostaa, mutta ehkä ne sitten mielummin livenä :D animessa jne eivät ole pääosassa minulle.

Niin ja vielä parempi jos niitä miekkoja käyttää miehet, mies päähahmoihin on helpompi samaistua jollain tavalla... Mutta eise ole niin tarkkaa, parasta tietenkin jos on molempia hahmoja - ja ne miehet saa kyllä olla naisellisia :D... Mutta joo toisinkun ehkä monella jotka tykkää katsoa animea "kauniiden animetyttöjen" takia niin itse kyllä pidän sellaisesta miehekkäästä meiningistä ehkä sitten enemmän.

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”