Boku no hero academy suomi subbaus

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Mielipiteeni tekstistä

En usko idean olevan hyvä
0
Ei ääniä
Olen kiinnostunut katsomaan suomi teksteillä
1
33%
En itse tarvitse tekstejä mutta ne olisi hyvä olla
2
67%
Tekstitykset on jo olemassa (kerro mistä löytyy)
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 3

OnVa54

Boku no hero academy suomi subbaus

ViestiKirjoittaja OnVa54 » Su Kesä 25, 2017 19:27

Moikka kaikille eli se olis OnVa54 täällä ja oon ollu jo jonkun aikaa suuri Boku no hero academy fani ja yrittäny saada kavereita kattomaan sitä mutta monet ei ymmärrä tarpeeksi englantia että viitsisi katsoa niin mieleen juolahti että voisin kesällä ajan kuluksi subata niitä itse suomeksi ja ensimmäisen subbauksen jälkeen tuli mieleen että voisin jostain kysyä että onko näitä jo tehty ja että onko niitä edes mitään järkeä tehdä kun en pelkästään yhden kaverin takia viitsi käyttää aikaa niitten duppaamiseen että olisko täällä kiinosusta kattoa suomi subeilla vaikken olekkaan mikään kielitaidon ammattilainen. ps. voin laittaa sen mitä olen saanut subattua eli toi eka jakson tekstit kysyttäessä tulemaan

sehän on fakta että kaikki kuulostaa monien mielestä hassulta kun käännät sanaa villain tai muita sanoja joita harvemmin käytetään suomessa muussa kuin lastenohjelmissa

Jos projektini ottaa ilmaa siipien alle niin otan myös mielellään oikolukijoita ja "testikatsojia" jotka saa tekstejä keskeneräisinä halutessaan

SweetThinker

Re: Boku no hero academy suomi subbaus

ViestiKirjoittaja SweetThinker » Ma Heinä 10, 2017 10:23

Moi, jos hyväksyt lukioikäisen jätkän projektiin niin lähetä privaa. Mulla on tosi hyvä englanti, tai no, siltä ainakin tuntuu. Nyt vaan toivon että näet tän viestin ja käyt täällä paikalla :D Mulla on myös hieman japanin kielitaitoa, jotta joissain kohtia voi mennä enemmän alkuperäisen mukaan :)

OnVa54

ViestiKirjoittaja OnVa54 » Ma Heinä 10, 2017 10:28

SweetThinker kirjoitti:Moi, jos hyväksyt lukioikäisen jätkän projektiin niin lähetä privaa. Mulla on tosi hyvä englanti, tai no, siltä ainakin tuntuu. Nyt vaan toivon että näet tän viestin ja käyt täällä paikalla :D Mulla on myös hieman japanin kielitaitoa, jotta joissain kohtia voi mennä enemmän alkuperäisen mukaan :)

juu no jos käyt lukioo niin vähän siinä ja siinä eivaa :D mut juu käy mulle hyvin mutta mietin vaan sitä että onko näissä mitään järkeä jos niitä ei muut jaka katsoa ja onko sulla kokemusta noitten tekstitysten tekemisistä?

SweetThinker

ViestiKirjoittaja SweetThinker » Ma Heinä 10, 2017 10:32

Vähän paha sanoa, että haluaako porukka niitä, kun oon ainoa joka on vastannut tohon gallupiin :D Mutta kyseessä on kuitenkin shounen eli luulen, että yleisöä kyllä löytyisi, jos sen vaan saisi jonnekin kunnolla esille. Ei pahemmin ole kokemusta, mutta uskon että homma onnistuu.

Gintoki

ViestiKirjoittaja Gintoki » To Heinä 20, 2017 00:06

Siistiä että porukka haluaa vieläkin subbailla omia suosikkejaan tänä päivänä ^^ Jos kuitenkin haluatte taata hyvän käännöslaadun japaninkielisestä videomatskusta niin potkikaa Ushiain admineita nilkkaan. Ushiai on sivusto, jossa on muutama leffa ja sarja on suomisubattu ja vieläpä ihan onnistuneesti. Tai....no... Fate-puristina Noble Phantasmin kääntäminen Hengenlahjaksi Fate Zerossa sai hanhilauman kävelemään haudallani, mutta muutoin sielä suunnalla on jälki osaavaa. Kysykää sieltä ^^
Terveellisen fanituksen rajat ylittänyt OtakuOlento

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”