Kamyn aihetta sivuten - Diablo 2 (+muita) Lanit!

Kuopioon perustetun anime- ja mangayhdistyksen keskustelualue. Aiheena pääosin itse seura, anime ja manga sekä muu näihin asioihin liittyvä.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kamy / aktiivit

Yuhaso

Kamyn aihetta sivuten - Diablo 2 (+muita) Lanit!

ViestiKirjoittaja Yuhaso » Ma Marras 08, 2010 00:39

Hetken mielijohteesta - tai pikemminkin sen häiriöstä - johtuen saimme siis idean pitää ja järjestää D2 lanit (ja miksei muitakin pelejä, wanhoja ja uusia) kamylaisten kesken. Ken tähän olisi osallistumassa ja ken tätä ideaa haluaisi ajaa eteenpäin, ilmoittautukoon tähän -ansa-lankaan!

Tarvitsemme siis päivämääriä, kellonaikoja ja paikkoja, missä voisimme tätä niin yhteiskunnallisesti ja filosofisesti rakentavaa harrastusta harrastaa. Itse olisin ihan NUKEn kannalla, eli nuokkarilla joskus, kun kaikille se sopisi. Aamusta iltaan ja toinen päivä perään? Paikka olisi varmasti avoin ja mukavaa olisi!

Eli antakaa kuulua itsestänne ja mitenkä juuri SINÄ haluaisit olla tässä mukana ja auttaa huikeaa tapahtumaa onnistumaan-nyo! :3

======================
Btw, joku sitten saa tehdä barbaarin, jonka nimi on Taistelu-Jaska, sillä itse tulen tekemään ainakin necron nimeltä... Lordi Kaunisnaama! Tosin ei taida sopia titteli, eli pelkkä Kaunisnaama! Tai pohje..tjsp. xP

Lordinaama: "MINULLA ON KÄDESSÄNI LAATIKKO!"
Decard Cain: "Oho, sehän on horadric cube! Mistä sinä sen sait?"
Lordinaama: "MINULLA ON KÄDESSÄNI LAATIKKO!"
Decard Cain: "Oho, sehän on horadri-"
Lordinaama: "Laatikko!"
Decard Cain: "..."
Naama: *ilme*
Decard Cain has left the game.
(Ote lanipäivästä, sanokaa minun sanoneen.)

YO

Re: Kamyn aihetta sivuten - Diablo 2 (+muita) Lanit!

ViestiKirjoittaja YO » Ma Marras 08, 2010 22:03

Olen niin mukana.
Tuo nuokkari kuulostaa hyvältä, olisi ainakin tilaa. Miksen tajunnut sitä itse? Yuhaso pystyisit varmaan sitten hoitamaan sen varauksen? Ja sinulla on se jakajalaatikkoboxi? Jatkojohtoja pitää sitten muistaa ottaa paljon. Ja, ja D2:ssa max pelaajamäärä on 8? Tuskin kyllä niin paljon porukkaa on edes tulossa mutta..

Hm. Henk. kohtaisesti minulle kävisi kaikki viikonloput 20. päivä alkaen. Yritetään löytää joku päivä, mikä sopisi mahdollisimman monelle seikkailijalle. Joten ilmoitelkaa ihmiset, milloin teille sopisi!

ps. Jos tämä homma onnistuisi hyvin, olisi mukava jatkossakin pitää laneja, uryuu~~
Voidaan tehdä tästä uusi perinne! o/

========

*bodypalm*
Mitään barbaaria tee. Teen ROAR-nimisen druidin.

Cain lähtee heti kun näkee minkälainen bilejoukko on tulossa.
\( ● )/ ! \( ● )/ ! \( ● )/ !
http://www.nekocon.fi
Vegeta. Jep.

claire
Viesti:

ViestiKirjoittaja claire » Ma Marras 08, 2010 22:34

YO hoputteli viestiä laittamaan, joten laitetaas (ja YO saa sitten kanssa olla tyytyväinen!):

Eli, haluan olla ihan ehdottomasti mukana. Nuokkari kuulostaa varsin muikealta valinnalta paikaksi, mikäli homma vaan saadaan paikan päällä pyörimään kunnolla. Koko viikonloppu menoksi vaan mikäli kunto kestään. Itselläni on viikonloput yleensä melko vapaita, joten sen suhteen ei täältäpäin rajoituksia ole.

==========

Minä teenkin Ossi-nimisen Sorceressin. Eikä siinä tule olemaan mitään Väärää TM.

Sluiba

ViestiKirjoittaja Sluiba » Ma Marras 08, 2010 23:32

Kyllähä tuo vanhojen kunnon D2 muistojen verestäminen passaa, hyvässä tai (huonossa?) seurassa vieläpä. Viikonloput varmaa käy ihmisille parhaiten, vaikkakin itse olisin viikolla todennäköisesti paremmin vapaana kun tuo pikkujoulu kausi alkaa nii saa taas tehä töitäki. Mut jos ajoissa porukka pystyy ilmottamaa et tämmönen ois tarjolla niin luultavasti pystyn sit sumplimaan sen viikonlopun vapaaksi.

============

Itsehän teen sitten sen Barbaarin, tai näin ainakin olen ajatellut.
Universumin herrra, galaksien valtias ja internetin supersankari.

YO

ViestiKirjoittaja YO » Ti Marras 09, 2010 00:03

Niin, en tiedä olisiko miten hullu idea pitää sellaiset niin sanotut viikkolanit. Trademark.
Jos ihmiset heittäs koneensa nuokkarille johonki onkaloon ja sitten koulujen/töitten jälkeen raahauduttais paikalle pelaamaan. Tässä järjestelyssä olis kyllä varmaan miljoona ongelmaa.

Mutta, mutta, mietitään. Jos Yuhaso ilmottelet tänne, mitkä viikonloput olisi mahdollista olla nuokkarilla? Päätettäis alustavasti nyt joku päivä.. Jos tuon yhen työskentelevän aasinki sais sitten mukaan. We can do this!
Vegeta. Jep.

Yuhaso

ViestiKirjoittaja Yuhaso » Ti Marras 09, 2010 22:58

Tsädääm!

Varasin tänään 20-21.11 (LA & SU) kahvion/takkahuoneen kello 12-22 ajaksi kamyn lan-paaaahteeeeh käyttöön. Tosin sunnuntaina saattaa ilmetä myös magicin pelaajia, mutta heistä viis. Eli aikaa on vielä järkkäillä laneja kuntoon ja hankkia, eli ostaa se diablo 2+exp, kuten allekirjoittanut on tehnyt. 8)

Hardwarea minulta itseltäni ei ikv.kyllä sen kummempaa löydy. Diablo 2 max. oli se 8, eli sellainen reititin/koje pitäisi löytyä jostain. Hubi.. mikä nyt olikaan. Toisaalta, tulemme varmaan pelaamaan paljon muutakin siellä, joten pienempiäkin voi ottaa mukaan, jos omistaa mokomia.

Itse en näe mitenkään ongelmalliseksi tuoda konsoleita ja tanssimattoja paikalle! Hard Gaaaaame on!

Myös siis ihmiset, kertokaa pelihaaveitanne ja ideoitanne mitä haluatte pelailla jne. Kertokaa myös jotain mitä nyt unohdin! :D

Ps. Muistakaa myös, että tämä tapahtuma on vain kamylaisille.

YO

ViestiKirjoittaja YO » To Marras 11, 2010 00:12

Yo-ho!

Aika käy hyvin (melkein, ei oikeastaan, käy se, sovitaan niin, NUU) eli jos tällä mentäis? Ja
minulla ilmeisesti olisi sellainen n. 8 paikkainen jakaja. Kokeilen sitä vielä tässä ennen laneja kunhan pystyn/ehdin. Ja tietysti jos se toimii, tuon sen paikalle. Ai, ja minä voin tuoda kaksi 8 paikkaista jatkojohtoa.

Voisin raahata paikalle oman koneeni lisäksi Nintendo 8 bittisen ja yhden tanssimaton, jonka saa kytkettyä koneeseen ja pleikkariin.

Sitten vaan miettimään miten koneen ja muun hilpelöörin raahaus paikalle ja pois onnistuu käytännössä!
Vegeta. Jep.

n3y0

ViestiKirjoittaja n3y0 » To Marras 11, 2010 00:55

Hep hep.

Sunnuntaina saatan joutua hyppimään serkun luona mutta muutoin kuulostaa kivalta.

Jos tarvetta on niin voin raahata ainakin yhden 3-paikkaisen jatkojohdon... ei taida sen isompia meiltä löytyä. o.O
Raahaan myös usb-tanssimaton, toivottavasti joku ottaa mukaan koneen jolla DDR tai vastaava tanssiohjelma jaksaisi pyöriäkin, omani varmaan taas kaatuisi järkytyksestä jos yrittäisin mokomaa avata. -.-'

Tuon myös oman shitboxini muiden huvitukseksi. Jos joku osaa tehdä ihmeteon ja saa tämän toimimaan ennen kuin ehdin ostaa uutta, niin tarjoan suklaapatukan. :D Tai vaihtoehtoisesti jtn muuta pikkukivaa.

....P3, Guilty Gear.....? Would be nice... Mutta luultavasti pörrään vain katselemassa kun muilla on kivaa & häiriköin parhaani mukaan.
Mika(n) n3y0
dynastes tener

Nekocon '11 ohjelma | Acon '12 ohjelma | Acon '13 info | Acon '14 info

Raektis
Viesti:

ViestiKirjoittaja Raektis » To Marras 11, 2010 05:00

Jos rahatilanne sallii, uskoisin tulevani mukaan kyllä kun yöpyminen järkätty nyt. Saatan tuoda tuon paremman puoliskon mukaan myös.
Love like you’ve never been hurt And dance till dawn like you’ve just been born
A perfect toy made by perfect tools Playing Ring 'round Rosie with a crowd of fools

Sarai_chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sarai_chan » To Marras 11, 2010 18:28

OH YEAH! Olen niin tässä mukana. :D Tuo viikonloppu on sopivasti juuri ennen koeviikon alkua niin siinä kerkeää sitten rentoutua kivasti enen suurta koitosta. Itseltäni ei jakajia ikävä kyllä löydy ;_; Pitää vähän miettiä... pelejä kyllä löytyisi. Pleikkarin, tietokoneen ja xboxin pelejä mostly but WHO CARES! Jos jotakuta kiinnostaa että tuon jotain mukanani saa sanoa >:D
Bey beee
あるがとございます ばか あねき

やちゃった ^^ 

YO

ViestiKirjoittaja YO » To Marras 11, 2010 20:32

Okei, ikävien sattumusten johdosta minun viikonloppu suunnitelmani menivät uusiksi. Eli en näillä näkymin pääse tulemaan. Very sad face. Voisin silti heittää johtojani ja härpelleitä lainaan sinne.

// K. Jotta minäkin pääsisin nauttimaan tästä holtittomasta tapahtumasta, käykö sellainen pieni järjestely, että pelattaisiin Diabloa lauantai? Nyuu?
Vegeta. Jep.

Sarai_chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sarai_chan » To Marras 11, 2010 22:58

YO kirjoitti:Okei, ikävien sattumusten johdosta minun viikonloppu suunnitelmani menivät uusiksi. Eli en näillä näkymin pääse tulemaan. Very sad face. Voisin silti heittää johtojani ja härpelleitä lainaan sinne.

// K. Jotta minäkin pääsisin nauttimaan tästä holtittomasta tapahtumasta, käykö sellainen pieni järjestely, että pelattaisiin Diabloa lauantai? Nyuu?

SHENKIN KURJA PHETTURI COSSINNUOLIJA!
Siinä menee ehkä ekat lanit huti..... olisi kiva jos edes lauantaina saisi jotain aikaseksi.
Bey beee
あるがとございます ばか あねき

やちゃった ^^ 

Yuhaso

ViestiKirjoittaja Yuhaso » La Marras 13, 2010 02:15

..mjahas. No lauantaina on näillä näkymin kovasti Diablon mättöä. *heristää nyrkkiä YO:lle. Kele.*
Toivottavasti saadaan kamat sitten kuntoon asap.

Jatkojohtoja kyllä löytyy musapajalta, joten niitä ei varmaan tarvitse tuoda, mutta en sitä kielläkkään jos siltä tuntuu.
Puuh.. mitähän muuta. Ei voi nyt ajatella töiden jälkeen. To be continued.

Yuhaso

ViestiKirjoittaja Yuhaso » Ti Marras 16, 2010 02:38

Äägäbäägä!

Eli jos ihmisiltä ei löydy tarpeeksi reitittimiä/switchejä, niin käyn ostamassa - viimeisillä pennosillani - cruzista tai jostain muualta 5 ja 8-paikkaiset 10/100mbit laatikot. Miksi 10/100? Koska luulisin sen riittävän D2 ja vanhempien pelien pyörittämiseen vallan mainiosti.
http://www.cruzbroker.fi/5_port_10_100m ... 20064.html
http://www.cruzbroker.fi/8_port_10_100m ... 20071.html
Tuollaiset siis. Jos huomaatte jotain kauheaa, esim. sen, että tarvitsemme gigabittiä (not), niin perkele! Kamyn tililtä sitten bling bling vaan!

Mazzekin on tuloillaan laneihin, vaikka ei ole siitä mitään tänne kirjoittanut tai ilmoittanut.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/733571 Siinä yksi pieni linkki joka pitänee muistaa, jos jotain ongelmia tulee. ^^'

Red alert? Räiskinnät? What say you?

// tuli vain mieleen. Kaikkien pitänee päivittää D2 ihan uusimpaan versioon, että voidaan sitten pelata sitä. Muistakaa se siis. Otan tosin itse nettitikun mukaan, niin saa liiskattua asioita jos tarvitsee. Ehdotan samaa muillekin, joilla sellainen löytyy.

YO

ViestiKirjoittaja YO » Ti Marras 16, 2010 22:16

Yuhaso kirjoitti:Eli jos ihmisiltä ei löydy tarpeeksi reitittimiä/switchejä, niin käyn ostamassa - viimeisillä pennosillani - cruzista tai jostain muualta 5 ja 8-paikkaiset 10/100mbit laatikot.

Red alert? Räiskinnät? What say you?

// tuli vain mieleen. Kaikkien pitänee päivittää D2 ihan uusimpaan versioon, että voidaan sitten pelata sitä. Muistakaa se siis. Otan tosin itse nettitikun mukaan, niin saa liiskattua asioita jos tarvitsee. Ehdotan samaa muillekin, joilla sellainen löytyy.

ÄREGHÄÄ!

Äläs osta mitään vielä! Tuon huomenna, eli 17. päivä vakkariin sen oman mystisen laatikkoni ja katsotaan käykö se? Tarvii turhaan ostella mitään.

Red Alert. Kannatan. Lujasti.

Päivittää? Mitä?! Minä koskaan sitä päivittänyt mitenkään. Expansion setin olen tunkenut asemaan ja sen sötrännyt siihen ja sillä ollaan menty.

Niin ja ilmeisesti olen nyt koko viikonlopun kaikkien ilona siellä. (YAY?)
Huhuja Starcraft ykkösestä on myös liikkeellä..TIDIDII.
Vegeta. Jep.

Palaa sivulle “KAMY, Kuopion Anime- ja Mangayhdistys ry”