Guilty Gear ja me. Eli millos pelataan?

Kuopioon perustetun anime- ja mangayhdistyksen keskustelualue. Aiheena pääosin itse seura, anime ja manga sekä muu näihin asioihin liittyvä.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kamy / aktiivit

Raektis
Viesti:

Guilty Gear ja me. Eli millos pelataan?

ViestiKirjoittaja Raektis » To Loka 28, 2010 09:50

Koska ilmeisesti Kamyssä on aika paljon porukkaa jotka pelisarjasta pitävät, ja on jopa ehdoteltu että tätä voisi joskus viikkotapaamisessa pelailla yhdessäkin voisimme koettaa järkätä tätä. Käytännönasioista en näin ummikkona paljoa osaa sanoa, mutta itse ainakin voisin tuoda pelin (Guilty Gear XX : Reload)+ohjaimet+ehkä jopa tallennuksen jotta ihmiset voivat pelata sillä ihqpink Testamentillä. Ainoa mitä muiden pitäisi tuoda on konsoli+piuhat (jos nyt keneltäkään ei näitä löydy, voin tuon konevanhuksen mukaan tuoda, mutta en tiedä selviääkö se matkaa). Ymmärtääkseni nuokkarin tiloissa on telkkuja joita uskaltaa käyttää?

Ajankohdasta. Itselleni sopii milloin tahansa tuo, joten nyt toivon Teiltä ideoita/palautetta siitä milloin tämä olisi parasta ja mukavinta järkätä. Vastailkaa ketjuun/pistäkää MSN viestiä (oso löytyy profiilista).
Love like you’ve never been hurt And dance till dawn like you’ve just been born
A perfect toy made by perfect tools Playing Ring 'round Rosie with a crowd of fools

Yamasukka
Viesti:

Re: Guilty Gear ja me. Eli millos pelataan?

ViestiKirjoittaja Yamasukka » La Loka 30, 2010 11:52

Kuulostaa todelta hyvältä idealta :D.
Itselläni löytyy Gyilty Gear: X2 pleikkari kakkoselle~

Raektis
Viesti:

ViestiKirjoittaja Raektis » Ti Marras 02, 2010 16:19

Peli löydetty, sekä ohjaimet sekä tallennus kaikilla värivaihtoehdoilla. Myös testattu toimivaksi. Eli siis, huomenissa voisimme kai kokousasioiden jälkeen pelailla. Halloween iltana joku lupautuikin jo konsolin tuomaan (anteeksi, minä olen todella huono nimien suhteen ^^), jos toisin itse kaiken muun sitten.
A perfect toy made by perfect tools Playing Ring 'round Rosie with a crowd of fools

n3y0

ViestiKirjoittaja n3y0 » To Marras 11, 2010 01:05

Rawrr GG forever!

Raahailkaa sitä toki mukana aina kun mahdollista. Elkää unohtako ensi viikon la-su laneja?
Mika(n) n3y0
dynastes tener

Nekocon '11 ohjelma | Acon '12 ohjelma | Acon '13 info | Acon '14 info

Raektis
Viesti:

ViestiKirjoittaja Raektis » To Marras 11, 2010 04:58

Juu, kylläpä tuo mukana raahailu tuntuu toimivan ongelmitta. Voin kannella tuota viikottain mukana.

Uskoisin myös että tuon ainakin Ps2 mukaan laneille, ja hiukka mielenkiinnosta/omasta innosta riippuen Xbox 360 + jotain random pelejä (Soul Calibur, Super Street Fighter, Narutopeli tai jotain muuta semmoista).

Palaa sivulle “KAMY, Kuopion Anime- ja Mangayhdistys ry”