Kuka kukin on! (2010 ->)

Kuopioon perustetun anime- ja mangayhdistyksen keskustelualue. Aiheena pääosin itse seura, anime ja manga sekä muu näihin asioihin liittyvä.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kamy / aktiivit

Mujava
Viesti:

Kuka kukin on! (2010 ->)

ViestiKirjoittaja Mujava » La Helmi 27, 2010 16:42

Postelimme vanhat viestit joissa yksi viesteistä oli oman itsensä esittely. Kyseinen viestiketju oli auttamatta vanha, jossa oli mukana sellaisien ihmisten tietoja jotka eivät ole olleet moneen vuoteen toiminnassa mukana. Näin ollen ajattelin aloittaa uudestaa esittelyketjun joka olisi tällä kertaa ajan tasalla.

Mutta asiaan.

Nimeni on Ilpo Hartikainen, 28 vee vanha ja ollut kamyn toiminnassa mukana vuodesta 2003 alkaen. Välillä pitänyt paussia touhuista mutta vuosi sitten tulin uudella temmolla mukaan. Sain kipinän animen katselun vuonna 2000-2001 ollessani opiskelemassa Pieksämäellä. Aikaisemminkin olin seurannut animea mutten niin suurella mielenkiinnolla kuin noiden vuosien jälkeen. Mangaan kiinnostuminen tuli pari vuotta myöhemmin.

Vietän aikaa samalla nickillä myös Kamyn foorumeilla ja pyrin olemaan jokaisessa tapahtumassa mukana, sikäli kerkeän ja jaksan tulla. Minulle voi ja saa tulla juttelemaan tapahtumissa, tapahtuminen ulkopuolella sekä irkissä vaikkei asia liity millään tavalla käytävään aiheeseen.
ウメハラがぁ 捕まえてぇぇ ウメハラがぁ 画面端ぃぃっ バースト読んでえぇっ"
" まだ入るぅぅ ウメハラがぁっ ・・・つっ近づいてぇっ ウメハラがぁ決めたぁぁーっ

freakreature
Viesti:

Re: Kuka kukin on! (2010 ->)

ViestiKirjoittaja freakreature » La Helmi 27, 2010 19:14

Heipä hei vaan kaikille, koitetaan saada nämä meidän foorumit nyt toimimaan oikein urakalla!

eli asiaan.

Olen Pasi Savolainen, 23 vuotias anime friikki, teidän nöyrä tiedoitusvastaavanne *kumartaa syvään*. Minulta saatte aina sitä ärsyttävää spämmipostia jonka edessä lukee kamy-info. Täytän siis sähköpostinne ja yritän tartuttaa otakuismin virusta teihin kaikkiin.
IRCissä kuljen nimellä freakreature.

LET'S KEEP THESE FORUMS ALIVE!
Kuolematon, kunnes toisin todistetaan.

Urumi
Urumi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Urumi » La Helmi 27, 2010 23:06

Olen 22-vuotias naisihminen Kuopiosta. Faniuduin animeen ja mangaan joskus vuonna x, kun Dragon Ball -manga alkoi ilmestyä suomeksi. Olen yhä Dragon Ball -fani ja suosin suomenkielistä mangaa. Jos joku tulee loukkaamaan kumpaa vain läsnäollessani, heitän jollakin kovalla objektilla. (Ellei se ole syystä, sillä eivät kaikki käännökset toimi.) Tämän hetken suosikkisarjoja ovat Gintama, One Piece ja Dragon Ball Kai. Vanhoja suosikkeja ovat Fushigi Yuugi ja Naruto. Muita aina lukemisen arvoisia ovat Great Teacher Onizuka ja Genshiken. Yleisesti ottaen olen mangan suhteen täysin kaikkiruokainen eli jos minulla on tilaisuus luen niin Gravitationia, Full Moon wo Sagashitea, Battle Roaylea kuin Jojo's Bizarre Adventurea.

Olen KAMY:n jäsenkorttivastavaaja (ei, se ohjelma ei toimi vieläkään) ja vien otakuuteni astetta pidemmälle yrittäessäni tienata elantoni sillä. Minut saa siis 95% varmasti kiinni joka arkipäivä ja lauantai Urumin liikkeellä, jossa olen oheiskrääsän ympäröimänä. Tervetuloa juttelemaan, olen siellä välillä yksinäinen.

Minulla on keskivertoa huonompi kasvo- ja nimimuisti, joten on mahdollista, että olet vakiovierailijana liikkeessä viikkoja enkä tästä huolimatta tiedä nimeäsi. Sen sijaan tunnistan tavaroita varsin hyvin ja pystyn yhä tunnistamaan joitakin ensimmäisessä Nekoconissa myymiäni tuotteita, jos satun niitä näkemään uusilla omistajillaan. \o/ Nerokkuuteni on siis rajoitetulla alalla.
Ja minusta on tosi pelottavaa, jos ihmiset tietävät minun nimeni. Sanokaa vain Uruksi, se tuntuu luontevammalta.
Tarpeeton on tarpeellisinta.
Urumi.fi - Chibicon.fi

LAV [Kitsune]

ViestiKirjoittaja LAV [Kitsune] » La Helmi 27, 2010 23:06

Tervehdys

Minä olen se kamyn suuri ja mahtava kettu, ja myös puheenjohtaja ja yleishäärääjä. Olen kamyn perustajajäseniä ja toiminut pj:nä jo....kauan. Ikää minulla on 27 ja Anime harrastus alkoi itsellä about 13-14 vuotiaana mainiolla Record of Lodoss war sarjalla ja on jatkunut lähestulkoon yhtä tärkeänä asiana aina tähän päivään saakka. Siitä saakka olen myös korruptoinut ja käännyttänyt ihmisiä ahkerasti animekulttuuriin, ja kehittynyt varsin eteväksi siinä. Nykyisin suosikkimangani on ehdottomasti Berserk. Animen puolelta tätä on paljon vaikeampi tosin sanoa, mutta kaikki erilaiset sarjat, yleensä vähän vakavammat uppoavat todella hyvin.

Minua on saattanut nähdä myös opettamassa kaikenlaisilla kursseilla mangan piirtämistä, photoshoppia ynnä muuta tilpehööriä, ja sieltä olenkin värvännyt mukaan muutamia kamylaisia. Minulta voi tulla milloin vain kyselemään animesta tai mangasta juttuja. Oikeaa vastausta en välttämättä anna, mutta mutisen kuitenkin asiantuntevasti mistä vain aiheesta kuten kunnon sensei konsanaan. Suurena idolinani on Onizuka-sensei, ja vielä jonain päivänä minäkin seuraan häntä jalanjäljissään suureksi opettajaketuksi. Minut tavoittaa melko usein kamyn vakiovuoroista ja tapahtumista, sekä erinäisistä kaupungin tapahtumista siellä sun täällä. Lainailen myös animea ja mangaani halukkaille, joten kyselkää jos kiinnostaa.

Clacier
Viesti:

ViestiKirjoittaja Clacier » La Helmi 27, 2010 23:07

Lapsesta saakka on tullut katseltua animea (Alfred, Hopeanuoli jne.) ja jossain 12 ikävuoden kieppeillä tapahtui lopullinen hurahtaminen Pokémon-animen rantautuessa Suomeen. Seuraavina taisivat tulla Magic Knight Rayearth ja Sailor Moon, ja tässä nyt päälle 10 vuoden ajan on enempi vähempi tasaisin väliajoin uusia sarjoja löytänyt tiensä hyllyyni.

Viime aikoina olen kuitenkin huomannut tulleeni entistä nirsommaksi uusien anime- ja mangatuttavuuksien suhteen. Inhoan yli kaiken yaoita (ja yleensäkin pervoja juttuja, hyi), ja useimpia kawaiinekochanlolivampireyms.-animeita. Tällä hetkellä lempimangat ovat Berserk, Yotsuba ja Pokémon Special, ja lempianime Vandread.

Tykkään kovasti mollukoista (eli koirista) ja elukoista yleensäkin. Konsolipelejä olen myös pelannut polvenkorkuisesta saakka, lähinnä Super Mariota ja Star Warsia yms. mutta oman Pleikkarin saatuani Spyroa, Crashia, Crocia, Oddworld-sarjaa, Final Fantasyja, Okamia yms yms. Silent Hillistä ja Resident Evileistäkin tykkään hirmuisesti, mutten osaa pelata niitä yhtään. Kuolen aina ekoihin zombeihin tai törmäilen vain seiniin. Ja piirrän niin paljon ja istun koneella ja pöydän ääressä niin epäterveellisissä asennoissa että se haittaa jo terveyttäkin. D:

Mjoo, eiköhän siinä ne tärkeimmät. Kysellä saa jos kiinnostaa.
Viimeksi muokannut Clacier, To Marras 04, 2010 00:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Don't let your victories go to your head, or your failures go to your heart."
Kotisivuni ~ DA-galleriani

mazzeneko

ViestiKirjoittaja mazzeneko » Su Helmi 28, 2010 02:43

Puuh, olis voinu copypasteta sen edellisen tekstin mut näköjään se o häippässy jonnekin.

Nooh, nimeksi annettiin Matti vuonna 1982. (alan olla liian wanha tähän..) Kaipa sitä animeen tuli törmättyä joidenkin VHS:ien kautta joskus vuonna kivi, en muista tarkalleen milloin sain ensinmäisen animeni, mutta hyllyssä näyttää olevan -80 luvun puolelta vielä Luolapoika Rai sekä jotain nauhoitettuja kasetteja. Aktiivisesti animea rupesin hakemaan joskus 1990 luvun loppupuolen aikaan. Silloin lainailin kavereilta VHSiä, luin Akiraa sekä jotain muuta misc. härpäkettä.

KAMY tuli kuvioihin siinä 2004 alkupuolella kun ruvettiin perustamaan yhdistystä, ensinmäinen tapaaminen oli jo mennyt, joten ilmaannuin kirjastolle katsomaan ihka ekaa videopäivää. Oi niitä aikoja. Sali oli täynnä aiheesta kiinnostuneita ihmisiä, eikä mitään fandom-kulttuuria vielä ihan ollut päässyt syntymään. Olen ollut aktiivisena mukana siis alusta asti, lähinnä sihreerinä. Nykyään myös retuutan mukana repussani jäsenkansiota näin sivutoimena.

Keräilen lähinnä mangaa, jos jotain pitää kerätä. Jos nyt ihan älyttömän hyvää sarjaa löytyy niin pakko se on hyllyyn asti ostaa.
Minulle henkilökohtaisesti läheisiä sarjoja ovat suurta draamaa sisältävät sarjat. Siis ihan oikeasti kunnon ihmissuhteita, elämänkäänteitä, vastoinkäymisiä, suuria ilon hetkiä yms. Niitä vain on aika harvassa, mutta joitakin loistokkaita yksilöitä kyllä on välillä tullut vastaan. Olen myös suuri J-Draman ystävä juuri tuosta syystä, siellä nyt lähinnä noita asioita käsitellään vapaammin. Mecha sekä urheilusarjat ovat erittäin lähellä sydäntä.

Luetellakseni muutamia suosikkejani,
Tengen Toppa Gurren Lagann
Toradora
Touch!
Hajime no Ippo
Nodame Cantabile
..öö..paljon muita.. en jaksa kyl tähän ruveta miettimään.

Inhokeiksi voisin luetella tusinasarjat, lähinnä shounenmäiskehuttu, mikä vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Tosin joitakin valopilkkuja löytyy, mutta niissä on yleensä jotain muutakin mukana. EIKÄ NE KESTÄ SITÄ 400 EPISODIA.. Samantien tekisivät Kauniit ja Rohkeat periaateella..joka sinänsä oli hyvä sarja...siihen asti ku Caroline kuoli... yhyy.
Myös superhuonolla tuotantoarvoilla tehdyt pikkutuhmat ecchi-sarjat missä ei ole päätä eikä häntää on aika turhaa resurssienkulutusta.

Noh, siinäpä sitä nyt oli. IRL (elävässä elämässä) voi kutsua ihan mazzeksi. (lausutaan masse, none of this matse bullshit again) Tunnistaa myös nimen Matti.
- KAMY:n sihteeri
- KKL:n jäsen

Yuiumi-Rei

ViestiKirjoittaja Yuiumi-Rei » Su Helmi 28, 2010 21:38

Minä puolestani olen kuopiolainen naisenalku, vuosimallia -88. Etunimi on virallisesti Nina, mutta Niinaksikin minua saa huoletta sanoa (oikeastaan reagoin Niinaan todennäköisimmin kuin Ninaan). Väitän myös olevani Kamyn tilintarkastaja, mutta täyteen varmuuteen tästä asiasta ei ole päästy.

Harrastuin animeen jo päiväkerhoikäisenä näiden perinteisten tv:stä tuttujen sarjojen kautta, vaikka en ylläripylläri silloin vielä tiennyt, mikä kyseisistä sarjoista teki niin koukuttavia. Kasvaessani ja viisastuessani(?) aloin sitten seurata Pokemonia ja Digimonia ja pian sen jälkeen, olisinko ollut silloin ensimmäistä vuotta yläasteella, Dragon Ballia. Ja se oli menoa sitten. Dragon Ball avasi minulle myös mangan ihmeellisen maailman, joka on siitä lähtien ollut minulle pääasiassa suomenkielinen. Varsinainen aktivoituminen harrastukseen tapahtui kuitenkin ensimmäisessä Nekoconissa, jossa häärin jotakuinkin hämmentyneenä koko tapahtumasta, koska en coniin aiemmin ollut eksynyt. Nekoconin jälkeen minut on conviikonloppuisin sen sijaan löytänyt todennäköisemmin conista kuin kotoani.

Mitä lempi- ja inhokkisarjoihin tulee niin olen varsin kaikkiruokainen tapaus. Erityisen lähellä sydäntäni ovat kuitenkin Princess Ai ja Black Lagoon (sekä anime että manga) unohtamatta Dragon Ballia ja Fullmetal Alchemistia. Eli romantiikka uppoaa tietyissä määrin, toiminta paremmin. Nykyisin harrastukseni painottuu mangan lukemiseen ja coneissa pyörimiseen, kun animen katseluun en olevinaan ole saanut revittyä ylimääräistä aikaa.

Mitähän muuta tähän vielä sepostaisi. Varmaan voisi mainita, että cosplay on "se minun juttuni" ja tarkoitukseni olisi tienata tulevaisuudessa ainakin osa leivästäni pukuja kokoon kursimalla. Eli pukuilusta minulta voi tulla huoletta kyselemään ja juttelemaan, jos vain kestää sitä seuraavan puolentunnin luennon kaavoituksesta ja ompelusta. Niin ja minut saattaa tuurilla löytää myös Urumilta jaarittelemassa muiden liikkeellä hengaavien ihmisten kanssa ja hieman vaihtelevalla menestyksellä Kamyn vakiovuoroista. Juttelemaan saa tulla asiasta ja sen vierestäkin.
Urumin ensimmäisiä chibiorjia - nykyään raataa pääosin oman yrityksensä hyväksi.

n3y0

ViestiKirjoittaja n3y0 » Ma Maalis 01, 2010 02:21

Tapahtumavastaava Mika / n3y0 tässä hei~~ Yksi neljästä tapahtumavastaavasta siis, tällä hetkellä. Vuosimallia '90 ja asustelen Kuopiossa vielä ainakin kesään asti. Foorumivastaavakin taidan olla~~

Olen ollut KAMY:n tapahtumissa ensimmäisestä animeaamusta asti, mutta liityin vasta kolmannen allnighterin aikana jäseneksi (kiittäkäämme tästä LAV:ia). Coneissa on tullut myös juoksenneltua ja työskenneltyä vuosien varrella, enkä ole lopettamassa ainakaan vielä lähivuosina.

Kiinnostus animeen ja mangaan alkoi joskus ala-ylä-asteiden taitteessa ja on vain kasvanut siitä. Erityisen tarkasti muistan, kuinka anime-fanitukseni alkuvaiheilla bestiksen Amen kanssa katseltiin tuntikausia, viikkokausia, kuukausitolkulla Inuyashaa - vaikkei se ensimmäinen animeni ollutkaan. Olen opiskellut japania kuusi-seitsemän vuotta (hitaasti ja epävarmasti) ja kuuntelen japsimusiikkia aina silloin tällöin. Japanin kulttuuri, historia ja ruoka kiinnostavat suuresti vaikken mitään tiedäkään. Olen myös ikuisesti kiitollinen animesta & mangasta, kun niiden enkuksi seuraaminen nosti enkun numeroni aikoinaan kutosen-seiskan paikkeilta kymppiin.

Vapaa-ajalla piirtelen ja kirjoittelen, lueskelen ja katselen... Yaoi & yuri ovat lähellä sydäntä, hentai käy huumorista ja ecchi muuten vain viihteestä. Että tällaista.

//Edit 11.11.2010
Mika(n) n3y0
dynastes tener

Nekocon '11 ohjelma | Acon '12 ohjelma | Acon '13 info | Acon '14 info

TheMe
Viesti:

ViestiKirjoittaja TheMe » Ke Maalis 03, 2010 15:13

Moi! Olen Tero, yksi näistä vanhoista partasedistä. Kamyssa olen pyörinyt vaihtelevalla intensiteetillä vuodesta 2005, viime aikoina tosin harvoin. Tämän voisin korjata alkamalla taas käymään tapahtumissa. Kamyn IRC-kanavalta minut löytää tällä nickillä.

Animen löysin lukiossa; se oli jotain uutta ja jännää. Sittemmin se onkin ollut osana normaalia viihderuokavaliotani. Suosikkisarjoihini voisin lukea sellaiset helmet kuin Planetes ja Jūni Kokuki (The Twelve Kingdoms) - ja mainitaanpa vielä vaikka Hajime no Ippo. Kaikenlaiset sarjat siis kiinnostavat, kunhan ne ovat laadukkaita. Laadusta päätän itse!

Japanin kieltä en ole vielä saanut todella opiskeltua vaikka parilla kurssilla olenkin käynyt. Muuta minulle olennaista japanilaista on go (se planeetan vanhin lautapeli) ja iki-ihana sushi, jota voisin syödä vaikka joka päivä.
Tero, kävelevä helldesk.

Yuhaso

ViestiKirjoittaja Yuhaso » To Maalis 18, 2010 23:36

Mystinen Maid/VaraPuh.Joh.Ah! Mustissaan Mmm...mm? Mmjotain.
Riittänee hetkeksi, kunnes tulen taas ensi vuonna tänne forumeille ja täydennän taas tietoja yhdellä lauseella. Kthnakkxbye.
Viimeksi muokannut Yuhaso, Pe Marras 19, 2010 00:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jubuttib

ViestiKirjoittaja jubuttib » Pe Maalis 19, 2010 13:25

Nimi on Jussi, tosin tottelen myös jubua tai jubuttibia, muutaman muun ohella. Mukana toiminnassa lähestulkoon alkuhämäristä asti, n. kolme kuukautta irc-kanavan perustamisen jälkeen tulin mukaan, ehtinyt siis nähdä suurimman osan mitä KAMYssa on vuosien varrella tapahtunut. Aktiivisesti ollut toiminnassa mukana alusta asti erinäisissä aktiivihommissa (esim. monta vuotta tapahtuma/ohjelmisto vastaavana), nyt viime vuosina jäänyt vähän vähemmälle kun alkaa taisteluväsymys syömään jo. Kuten kaikki muutkin vanhat KAMY-jäärät (paitsi mujiksen ja rikkuri-mazzen) minut tunnistaa pitkästä tukasta, silmälaseista ja parrasta. Minä vaan satun olemaan se lyhin niistä kaikista.

Lempisarjoja tuppaavat olemaan täysin rule of funnyyn ja randomiuteen nojaavat gag-sarjat, slice of life ja SYNKKÄ JA MUSERTAVA dorama iskee myös. Tästä syystä onkin outo, kaksi parasta sarjaa koskaan ovat Neon Genesis Evangelion ja Higurashi no Naku Koro ni (en osaa päättää kumpi on parempi, jos Higurashilla olisi ollut NGE:n rahoitus olisi vastaus päivänselvä), jotka eivät oikein sovi mihinkään noista. Kunniamaininta menköön myös sarjoille Uchuu no Stellvia, Inisharu D, JoJo no Kimyou na Bouken (ensimmäiset kolme arcia, ei nähty animessa eikä julkaistu käännettynä), Sekushii Komandoo Gaiden: Sugoi yo! Masaru-san, ToraDora!,, Baccano! sekä ehdottomasti Tengen Toppa Gurren Lagann.

Mikä tahansa sarja, jossa on mukana Norio Wakamoto on myös katsomisen arvoinen, ihan vaan Wakamoton ansiosta. Bonus triviaa: Suomessakin näytetyssä Muumi-sarjassa oli Nuuska-Muikkusen alkuperäisenä japanilaisena äänenä Takehito Koyasu, joka on Japanin ahkerin ja arvostetuin seiyuu (esim. Il Palazzo Excelistä, Ryousuke Takahashi Initial D:stä, Rezo The Red Priest Slayersistä...). Anime News Networkin perusteella sarjojen määrässä kakkosena olevalla on yli 20 sarjaa vähemmän.
Ajatus on liian nopea tajuttavaksi.

Raektis
Viesti:

ViestiKirjoittaja Raektis » To Loka 28, 2010 09:36

Erm. Juuh, emmie osaa tälläisiä kirjoittaa. Katotaas. Oikea nimi on Pasi Kauttonen, se omituinen kaveri joka nyt noin kuukauden ravaillut noissa viikkotapaamisissa+kokouksessa. Se ärsyttävä Lambda fani siis. Varkaudessa asun, mutta käyn usein Kuopiossa, ja muutenkin aika lähellähän tuo on.

Kattelin Animea varmaan ensimmäisen kerran joskus yläaste/lukiovuosina joista on jo aikasta paljon aikaa. Ranmaa, Inuyashaa, Fushigi Yuugia, ja sen sellaista. Sen jälkeen harrastukseen tulikin pidempi tauko syystä tahi toisesta. Into katosi, ken tietää? Ystävien innottamana (lue, "waah, vie meidät Chibiconiin autolla") tykästyin harrastukseen uudestaan. Sen jälkeen olenkin lukenut mangaa/katsonut animea, mitä nyt ihmiset ikinä ovat suositelleetkaan. Negima! oli aika kiva esimerkiksi. Mangan puolelta taas minut puhuttiin lukemaan Emma, ja sehän olikin todella hyvä sarja. Erm. MADOKA! Katsokaa hyvät ihmiset se, jooko?!

Sitten se toinen harrastus. Minä pelaan (sisältää myös perinteiset ropet. D&D, WoD, CoC...), paljon. Tehnyt tuota jo taaperoiästä lähtien Vic-20 koneella. Pelikirjastoni onkin jo ihan jonkin kokoinen, vain PS3 uupuu noista nykykoneista. Eniten nykyään pelaan varmaankin WoW:ia (feral kissa, hooord jos joku nyt tahtoo tietää. Runningwater Sha'Tarilla. Josta tuleekin nikki RW). Suosikkigenrejä on tappelupelit, japsiropet ja Nethack. Viimeisin pelihankinta on Super Meat Boy. Jokainen retrohenkinen tasoloikka fani käy nyt hakemassa sen myös.
Viimeksi muokannut Raektis, Su Kesä 26, 2011 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Love like you’ve never been hurt And dance till dawn like you’ve just been born
A perfect toy made by perfect tools Playing Ring 'round Rosie with a crowd of fools

Yamasukka
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yamasukka » La Loka 30, 2010 12:00

olen aika uusi KAMYlainen, aloitin tässä syksyllä~ Olen siis Anni Törmänen, 18vuotias anime/manga hörhö~ Rakastan erinäisiä samurai sarjoja, kuten Sengoku Basara<3
Harrastan piirtämistä ja haluan sarjakuvan piirtäjäksi.
Asun Siilinjärvellä ja yritän käydä KAMYssä ainakun ehdin.

Aloitin animen ja mangan seuraamisen joskus 6-7 vuotta sitten. Ensimmäinen mangani oli Dragon Ball jonka sain kaverilta synttärilahjaksi, ja ensimmäinen anime oli Bleach.
Sarjoja joita tällä hetkellä seuraan: Peace Maker Kurogane, Sengoku Basara, Katekyo Hitman Reborn, Hakuouki, Gintama, Keroro, Eyeshield 21, Ookiku Furikabutte jne jne jne.

Pelailen myös aika paljon vapaa-ajalla nykyään, kuten: Persona 4, Sengoku Basara, Guilty Gear, Black, In the Groove ja Assassin's Creed : D

Minut löytää myös Facebookista
joo olen laiska kirjoittamaan...

claire
Viesti:

ViestiKirjoittaja claire » Ti Marras 02, 2010 17:38

--
Viimeksi muokannut claire, Ke Heinä 17, 2013 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

JuhaTheMan

ViestiKirjoittaja JuhaTheMan » Ke Marras 17, 2010 14:42

Jaa, no kai se pitää itsekkin valjastaa hieman taustaa, elikkä nimi on Juha Tapaninen ja ikää löytyy atm 19 vuotta. Kamyn jäsenenä olen todellakin vielä täysin untuvikko ja jos huonosti käy niin myös jään, saa nähdä miten käy armeijan ja jatko-opiskelupaikan suhteen, mutta itse asiaan.

Kaikki tälläinen innostus mangaa/animea kohti lähti varmaankin Dragon Ballista, mikä on varmaan aika monenkin nuoremman junnun takana myös. Siitä sitten iän myötä listaan tuli myös mukaan niin Hellsingiä, Busou Renkiniä, One Pieciä, Neon Genesistä, Black Lagoonia ja sitä rataa (Kyllä tuohon voisi lisätä vaikka mitä mutta jos nyt ei tällä kertaa :D) Mangana tykkään lukea Hellsingiä ja One pieciä, ja mikä ettei muitakin, jos vaan käteen saan (Kukkaro itkee tyhjyydellään)

Kaikenlainen pelailu (Huom, kaikenlainen) on myös lähellä sydäntäni. Roolipelit niin konsoleilla kuten myös laudoilla, koneilla ja paperilla ovat kaikki mitä parasta ajanvietettä. Konsolipuolella mielestäni parhaat roolipelit ovat Tales of-pelisarjan tekeleet ja myös suurinosa Final Fantasyistä.
(Tales of-peleistä noin off-topiccinä, jos jotakin kiinnostaa, minulta voi saada lainaa/voin tuoda kamylle Tales of Symphonian ja/tai Tales of Vesperian. 4 pelaajan co-op roolipeli, how does it sound? ;) )
Myös aivan perinteisellä pen and paper tavalla käytävät roolipelit ovat lähellä sydäntä, ja peluutankin tällä hetkellä ja pelaan Vampire: The masquerade Bloodlinea. Ja myös tietokoneen puolella WoW:issa tulee pyörittyä roolipeli servulla.

Kuten tuossa aikaisempikin henkilö kertoi, myös minä harrastan lasten ja ehkä vähän aikuisten(?) korttipelejä. WoW tcg on nykyinen pääkorttipeli mitä harrastan, mutta myös YuGiOh ja ennen Duel Masters ovat myös mielestäni pelikelpoisia.

Harrastan myös piirtämistä aina kun sille päälle satun, tosin yleensä ongelmana on vain oma motivaation puute. http://arelathh.deviantart.com/ jos jonkun mielenkiinto heräsi.

Ja näin lopuksi pieni tiedotus: Olen todella kiinnostunut cosplaystä, mutta en oikein osaa ompelua, eli jos jollakin olisi antaa opetusta täällä tai jotain, olisi loistavaa päästä alkuun!

Nyt vain pitää koittaa päästä Kamyn skeneen, ainakin ennen tuota mokomaa armeijaa *muminaa*

Palaa sivulle “KAMY, Kuopion Anime- ja Mangayhdistys ry”