Millaista ohjelmaa videoiltoihin?

Tämä alue sisältää Oulun Manga- ja Animekerhon Omake ry:n toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Omake / Hallitus

Matti
Viesti:

Re: Tapahtumaa ja yleistä keskustelua

ViestiKirjoittaja Matti » Ma Elo 29, 2011 20:27

ComSR kirjoitti:OMAKE on on hankkinut uuden laitteen DVD-soittimen tilalle, jolla onnistuu myös Bluray-teräväpiirtovideoiden katselu ja paljon muuta.
Miltä kuulostaisi vaikka tanssimattopelin tai Touhoun pelaaminen valkokankaalla tai isolla seinällä? 8)

Jaaha, PlayStation 3. Muuten olisin voinut tarjota omaa läppäriä (siinä on Blu-Ray), mutta en välttämättä varmuudella pääse jokaiseen videoiltaan. No mitä on ohjelmistossa?

ComSR

ViestiKirjoittaja ComSR » Ma Elo 29, 2011 21:43

Matti kirjoitti:Jaaha, PlayStation 3. Muuten olisin voinut tarjota omaa läppäriä (siinä on Blu-Ray), mutta en välttämättä varmuudella pääse jokaiseen videoiltaan. No mitä on ohjelmistossa?
Vihje: Tämä ei ole PS3-peli. Eikä tämäkään. :wink:

Tuossa olisi listaa sarjoista.
Time never betrays dreams. But on the flip side, dreams must not betray time.

Skwrl

ViestiKirjoittaja Skwrl » Ti Elo 30, 2011 23:56

ComSR kirjoitti:OMAKE on on hankkinut uuden laitteen DVD-soittimen tilalle, jolla onnistuu myös Bluray-teräväpiirtovideoiden katselu ja paljon muuta.
Miltä kuulostaisi vaikka tanssimattopelin tai Touhoun pelaaminen valkokankaalla tai isolla seinällä? 8)

Touhouta isolta ruudulta?! Kyllä kiitos! :3
...mikä ihmeen junapeli tuon linkkisi takaa paljastui? Näyttää aika hämyltä ja älyvapaalta, mutta silti loistavalta ja testaamisen arvoiselta.

Siispä tulevia videoiltoja odotellessa~
♪ Omituinen orava
♪ Oulun manga- ja animekerho Omake ry:n puheenjohtaja 2015

ComSR

ViestiKirjoittaja ComSR » To Syys 01, 2011 20:17

Huilisti kirjoitti:...mikä ihmeen junapeli tuon linkkisi takaa paljastui? Näyttää aika hämyltä ja älyvapaalta, mutta silti loistavalta ja testaamisen arvoiselta.

Densha de D. Kun junasimulaattori Densha de Go ja Initial D-kolikkopeli yhdistetään, tämä on lopputulos. :arrow: :lol:

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » Pe Syys 02, 2011 20:15

Lucky Star ja VOTOMS on tullut katsottua, mutta ainakin VOTOMS voisi katsoa toiseen kertaan. En äkkiseltään muista oliko VOTOMS minun tarjoama... voisiko joku muistuttaa että pittääkö minun ottaa se mukaan? Mulla on muuten kaikki jaksot, että jos ensisijaiselta tarjoajalta loppuu levyt kesken... Paras näkemäni mecha-sarja yhdessä Patlaborin kanssa (Gurren Lagann -egotus ei ole minun makuun)

Mitä katotaan loppukuun allnighterissa? Tai mitä halutaan katsoa? Elokuvat ja lyhyet OVAt (enintään ~12 jaksoa) ovat mielestäni parhaita kun ne saadaan katsottua kerralla alusta loppuun. Boogiepop Phantom katottiin yhdessä illassa ja sitä rataa... Ai mullehan tuli vähän aikaa sitten Cyber City ja Cowboy Bebop The Movie ja seuraavaksi on tulossa Gunslinger Girl.

ComSR

Re: Millaista ohjelmaa videoiltoihin?

ViestiKirjoittaja ComSR » Ma Syys 05, 2011 16:09

Kaikille sarjoille löytyy levyt, eli ei huolta :)

Elokuussa ei ollut videoiltaa, mutta tuplaohjelmaa ei tule yhteen iltaan, koska syyskuussa onkin kaksi videoiltaa. Kokoyöllisen sisältöä puidaan vielä 1. videoillan jälkeisessä hallituskokouksessa seuraavalla viikolla. Joka on nyt hoidettu.
Tietenkin kokoyöllisessä tulee olemaan ajan puiteissa kaikkea hauskaa täyteohjelmaa 8)

Ja nyt on lopullinen lista katsottavista sarjoista tiedossa! Lisää tietoa tulee sivuille ja Facebookiin.

Matti
Viesti:

Re: Omakessa tapahtuu nyt!

ViestiKirjoittaja Matti » Ti Syys 20, 2011 18:21

Ja minulla on taas tiedossa työntäyteinen viikonloppu X(
No ei ihan varmaa vielä. Lauantaina kuulemma voi vielä sataa. Se ja märkyys saattavat vapauttaa kyseisen illan. Jos pääsen tuleen, niin otan mukaan lyhyitä OVA-sarjoja (mm. Armitage III, Cyber City, Gunsmith Cats, Slayers...) ja BattleTech-sotapelin (siinä on mechoja)

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » Su Syys 25, 2011 15:43

Onpa taas työntäyteinen viikonloppu :(
No mitä katottiin allnighterissa?

ComSR

ViestiKirjoittaja ComSR » Ti Syys 27, 2011 23:09

Matti kirjoitti:No mitä katottiin allnighterissa?
Se selviää vaikka tulemalla seuraavaan videoiltaan ;)
Pelitunnilla tuli tutuksi mm. nämä pelit:
  • Tokkyu Tenshi
  • Windom XP SP2
  • Osu!
  • ElePaper Action
  • Gunners Heart
  • Sonic Robot Blast 2
  • Blade Kitten
  • EtherVapor Remaster
  • Fairy Bloom Freesia
  • Touhou 9
  • Densha de D

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » Ti Marras 29, 2011 00:00

ComSR kirjoitti:[*]Herkuttele omilla ja muiden omakelaisten tuomilla eväillä. Pipareita! Myös mahdollisuutta paistaa lettuja nuokkarin keittössä tutkitaan. Nam!

Kuulostaa todella hyvältä! Minulla on kokemusta lättyjen paistosta: ei palaneita lättyjä kun minä olen hellan ääressä. Tuon jäätelöä ja hilloa lättyjen päälle. Pyrin tuomaan aitoa vaniljajäätelöä vanilliinin sijaan :)

Minna7
Viesti:

ViestiKirjoittaja Minna7 » To Joulu 01, 2011 15:18

Matti kirjoitti:
ComSR kirjoitti:[*]Herkuttele omilla ja muiden omakelaisten tuomilla eväillä. Pipareita! Myös mahdollisuutta paistaa lettuja nuokkarin keittössä tutkitaan. Nam!

Kuulostaa todella hyvältä! Minulla on kokemusta lättyjen paistosta: ei palaneita lättyjä kun minä olen hellan ääressä. Tuon jäätelöä ja hilloa lättyjen päälle. Pyrin tuomaan aitoa vaniljajäätelöä vanilliinin sijaan :)

Upeaa! :mrgreen: Itsekin olen lettuja paistellut joten voidaan vuorotella lettupaistajia! :D
Mess with the best! Die like the rest! :twisted:

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » Su Joulu 04, 2011 23:12

Allnighter oli ja meni. Oli ihmeen vähän väkeä paikalla ja minun piti lähtä taas ennen aamua nukkumaan että jaksoin paiskia seuraavan päivän töitä (kello 9:stä kello 21:een). Pakastinkaappiin saattoi jäädä tuomani vaniljajäätelöpaketti. Jos se ei sieltä itsestään häviä mihinkään, niin minun puolesta voidaan tyjentää se seuraavan videoillan aikana.

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » Ke Maalis 07, 2012 19:25

ComSR kirjoitti:Allnighter
10.3.11.3-2012 klo 19:30-11:00 Kaijonharjun nuorisotalo, Kalevalantie 5 (päiväkodin yhteydessä)

Voidaanko taas paistaa lättyjä? Tuon hilloa... ja vieläkö on joulukuussa tuomani jäätelö talon pakastimessa?

ComSR

ViestiKirjoittaja ComSR » Ke Maalis 07, 2012 19:57

Matti kirjoitti:Voidaanko taas paistaa lättyjä? Tuon hilloa... ja vieläkö on joulukuussa tuomani jäätelö talon pakastimessa?

Joo, nuokkarin keittiötä saa käyttää, kunhan on varovainen. Jäätelön kohtalosta ei ole tietoa.

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » Ke Maalis 07, 2012 21:12

Hyvä! Kuka tuo kananmunat ja tekee taikinan? En ole tehnyt ennen...

Palaa sivulle “Oulun Manga- ja Animekerho Omake ry”