Kaikki oululaiset tänne, hoi!

Tämä alue sisältää Oulun Manga- ja Animekerhon Omake ry:n toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Omake / Hallitus

Kaeru

Re: Kaikki oululaiset nyt tänne, hoi!

ViestiKirjoittaja Kaeru » To Touko 10, 2012 17:34

Heippadei~
Minä nyt olen tällainen melkein-oululainen/seitsemän-kuukauden-päästä-oululainen. Eli Anni on nimeni, kotoisin olen Haukiputaalta ja käyn nyt tässä Kellon yläkoulun kahdeksatta luokkaa, eli ikää on semmoiset 15 talvea. Omakeen en kuulu vielä (oikeasti, kyllä minä liityn. Iiiiiihan varmasti. Joskus, kun rohkeus riittää)

Animea sun muuta on tullut harrastettua nyt... Oisko kuudes tai seitsemäs vuosi menossa? Eli ihan kakarana aloitin. Ensimmäisen cossin olen tehnyt vuoden 2011 Traconiin ja ensimmäinen tapahtuma oli Animeseminaari tuona samaisena vuonna.
Tällä hetkellä sarjavalikoima on aika suppea. Hetalian lisäksi suosikkeihin huuluu Air TV, Infinity Games ja Cristo. Nyt olen tosin alkanut taas enemmän seurailemaan pienehkön tauon jälkeen.

Minä olen aikamoinen kirjallisuusihminen. Luen vähän kaikkea, paitsi näitä pikkutytöille suunnattuja teinidraama kirjoja. Tällä hetkellä etenkin Taru Sormusten Herrasta, kestosuosikki Potter ja Khaleb Hossaisin kirjat ovat lähellä sydäntä. Toinen rakkauteni on sitten selkeästi vanhemmat kirjat, etenkin Madeleine Brentin Valkoinen demoni.
Lukemisen lisäksi kirjoitan melko aktiivisesti. Pääasiassa tuo nyt on painottunut Hetalia fanficciin ja pidempiin originaaliteksteihin. Jälkimmäisissä nykyään yksi suosikkigenreistä on jokin semiscifi ja maaginen todellisuus hommeliinit.

Minut löytyy nyt ympäri nettiä, en edes muista mistä kaikkialta. FF.netissä Pohjantahti, Devassa Pullonkorkki, Finissä Pohjantähti, muualla aika paljon Pohjantähtenä, Kaeruna ja Xyanoidina. Cosplay.comissa sitten liikun ulkomaalaisille niin vaikeana Hallanvaarana.

Mitäpä tässä muuta? : D

ComSR

ViestiKirjoittaja ComSR » Pe Touko 18, 2012 00:54

Kaeru kirjoitti:Omakeen en kuulu vielä (oikeasti, kyllä minä liityn. Iiiiiihan varmasti. Joskus, kun rohkeus riittää)
Mikä OMAKE:ssa on niin pelottavaa? :o
Nyt vaan rohkeasti paikalle tutustumaan ihmisiin ja japanijuttuihin. 8)
Time never betrays dreams. But on the flip side, dreams must not betray time.

Tekkun

ViestiKirjoittaja Tekkun » Pe Touko 18, 2012 14:48

ComSR kirjoitti:
Kaeru kirjoitti:Omakeen en kuulu vielä (oikeasti, kyllä minä liityn. Iiiiiihan varmasti. Joskus, kun rohkeus riittää)
Mikä OMAKE:ssa on niin pelottavaa? :o
Nyt vaan rohkeasti paikalle tutustumaan ihmisiin ja japanijuttuihin. 8)

Mua ainakin pelottaa ihan oudot ihmiset.. Ujo kun oon :oops:

ComSR

ViestiKirjoittaja ComSR » Pe Touko 18, 2012 15:35

Hei, voithän sä pyytää kamua tai isiä/äitiä tulla saattamaan paikalle :)

JohGaga
Viesti:

ViestiKirjoittaja JohGaga » Ke Heinä 11, 2012 09:09

Hohoo! :3 sain viime viikolla tietää opiskelupaikasta Oulussa eli muutan sinne kuukauden päästä (ihan näin varoituksena >:3). Tulkaa toki kaikki oululaiset moikkaamaan animeconis, lauantaina oon kuroshitsujin Joker ja sunnuntaina luultavasti Hetalian Russia <3

kirino
Viesti:

ViestiKirjoittaja kirino » Pe Heinä 13, 2012 07:58

ajattelin näin vielä postata kerran tänne! (anteeksi tuplapostauksestani)
Mutta tahdon vielä sanoa että tahdon kovasti tutustua muihin oululaisiin otakuihin! Joten jos joku haluaisi tutustua niin pyydän ottamaan yhteyttä. Edelleenkään en tunne muita anime faneja täältäpäin ja kaipaan juttu seuraa :-)! Kerran taas infoa itsestäni, 16v tyttö oulusta!

ComSR

Re: Tulukaa kaikki oululaiset ny tänne, hoi!

ViestiKirjoittaja ComSR » Pe Heinä 13, 2012 16:39

Miitithän on näitä varten... :)
Se ei pellaa, joka pelekää.

minde1

Terve^^

ViestiKirjoittaja minde1 » Ke Helmi 06, 2013 21:10

Hei olen 22v nainen ja olen kehitysvammnen jos ette pahastu. Niin haluaisin
mukaan ouluun anime kerhoon mäkin tykkään anime sarjoista ja mangoista. En
osaa tehdä cosplay asuja mut suunnittelen vasta yhtä ja ensimmäistä asua. Jos
saan mun äidiltä luvan niin pääsenkö mukaan?

ComSR

Re: Terve^^

ViestiKirjoittaja ComSR » La Helmi 09, 2013 10:59

http://omake.animeunioni.org/?page_id=99
Kysymyksiä ja vastauksia kirjoitti:Miten Omakeen liitytään?
Jäseneksi voi liittyä täyttämällä jäsenhakemuksen ja maksamalla viiden euron suuruisen (5€) vuosijäsenmaksun. Huomio! Alle 15-vuotiailta jäseniltä vaadimme huoltajan allekirjoituksen jäsenhakemukseen.
Tässä tapauksessa hakemus kannattaa täyttää jo ennen Omaken tapahtumaan saapumista. Mikäli sinulla ei mahdollista tulostaa lomaketta, voit saada sellaisen hallituksen jäseneltä Omaken tapahtumissa. Uudet jäsenet maksavat jäsenmaksun jollekin Omaken hallituksen jäsenelle käteisellä jäsenhakemuksen kera.

Minna7
Viesti:

Re: Terve^^

ViestiKirjoittaja Minna7 » To Huhti 11, 2013 01:52

minde1 kirjoitti:Niin haluaisin mukaan ouluun anime kerhoon mäkin tykkään anime sarjoista ja mangoista. En osaa tehdä cosplay asuja mut suunnittelen vasta yhtä ja ensimmäistä asua. Jos
saan mun äidiltä luvan niin pääsenkö mukaan?

Tietenkin pääsee mukaan! Meillä on tapahtumia nyt huhtikuussa tulossa (nyt viikonloppuna 13.4 ja myöhemminkin), joihin voit tulla tutustumaan toimintaamme.

"Omakessa tapahtuu nyt!" keskustelussa löydät päivitetyt tiedot tulevista tapahtumistamme. :D

Jos sinulla tulee muita kysymyksiä mieleen niin ota yhteyttä meihin ihan reippaasti. Vastaamme parhaamme mukaan kaikkiin, mitä sinulla tulee mieleen. :wink:
Mess with the best! Die like the rest! :twisted:

saogin

Re: Tulukaa kaikki oululaiset ny tänne, hoi!

ViestiKirjoittaja saogin » Su Huhti 14, 2013 12:33

Hei vaan kaikille, täällä kirjoittelee 19-vuotias tyttö, joka kaipaisi juttuseuraa. Mikään die hard anime/manga-fani minä en ole, mutta on näissä piireissä tullut pyörittyä yli 4 vuotta enemmän tai vähemmän ja edelleen silloin tällöin katson animea tai luen mangaa (oi Yun Kouga, piirtäisit jo Lovelessin loppuun). Olen asunut Oulussa jo 3 vuotta, mutta en ole jostain syystä älynnyt etsiä onko täällä mitään manga- ja animekerhoa, no olihan täällä. x)

Olen kova Hopeanuoli-fani, ollut ihan pikku natiaisesta asti. Pidän kuitenkin paljon muistakin animeista, mm. Sword Art Online iski tässä vasta aika kovasti. Olen myös armoton animal lover ja omistan koiran.

Laittakaa viestiä jos haluatte jutella. Koitan joskus raahautua Omaken toimintaan mukaan.

Sorsi

moro kaikille!

ViestiKirjoittaja Sorsi » Ke Heinä 17, 2013 17:50

Nimeni on Ville Juntunen. Kävin tänään C. housessa liitymässä jäseneksenne ja nyt rekisteröidyn tänne.
8)
"Even biggest stick cannot make you hero"

ComSR

Re: moro kaikille!

ViestiKirjoittaja ComSR » Ke Heinä 17, 2013 18:08

Tervetuloa mukaan! Onko jotain, mitä haluaisit tietää ? :)

Skwrl

ViestiKirjoittaja Skwrl » To Heinä 18, 2013 10:14

Heipä hei!
Jos haluat kirjoittaa itsestäsi laajemman esittelyn tai tutustua muihin Anikin foorumia käyttäviin omakelaisiin, kannattaa kurkata tänne :)
Kannattaa myös kurkistaa Omaken kotisivuille jos et ole sitä vielä tehnyt~
Tervetuloa mukaan!
♪ Omituinen orava
♪ Oulun manga- ja animekerho Omake ry:n puheenjohtaja 2015

Sorsi

ViestiKirjoittaja Sorsi » To Heinä 18, 2013 22:20

joo, käyn tuonne laittamassa esitelmä itestäni.

Kiitos vielä kerran, että pääsin mukaan.
"Even biggest stick cannot make you hero"

Palaa sivulle “Oulun Manga- ja Animekerho Omake ry”