Yleistä keskustelua Omakesta II

Tämä alue sisältää Oulun Manga- ja Animekerhon Omake ry:n toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Omake / Hallitus

ComSR

Re: Omakessa tapahtuu nyt!

ViestiKirjoittaja ComSR » Ma Huhti 29, 2013 20:37

Matti kirjoitti:Onko kerholla mitään kiinnostusta Maraconia kohtaan? Tuonne voisi raahata jotain japanilaisia pelejä. Mulla on vaan BattleTech, jonka alkuperäinen kuvataide ( = mechat) ovat alkuperäisin animesta.
Viimeisimmälle Maraconille on ketju täällä. :)
Amerikkalainen Robotech (ja siihen liittyvät BattleTech ja MechWarrior) on tehty liimailemalla kolme eri animesarjaa yhteen: Macross, Mospeada ja Southern Cross.
Time never betrays dreams. But on the flip side, dreams must not betray time.

Matti
Viesti:

Re: OMAKE-keskustelua, osa 2

ViestiKirjoittaja Matti » Ma Huhti 29, 2013 21:31

En tiiä Robotechista, mutta BattleTechissa on mechoja (kuvataide ja figut) myös animeista Dougram ja Crusher Joe. Crusher Joesta on lähtöisin myös tankki ja kuulemma jokin hävittäjä.

Minna7
Viesti:

Re: Omakessa tapahtuu nyt!

ViestiKirjoittaja Minna7 » Ti Huhti 30, 2013 15:04

Matti kirjoitti:Onko kerholla mitään kiinnostusta Maraconia kohtaan? Tuonne voisi raahata jotain japanilaisia pelejä. Mulla on vaan BattleTech, jonka alkuperäinen kuvataide ( = mechat) ovat alkuperäisin animesta.

Uskoisin, että porukoista voisi löytyä kävijöitä Maraconiin. Japanilaisten lauta/korttipelien kaipailu on kyllä yksi haaste mutta täytyy katsoa, oisko kellään mitään sellaisia. Itselläni on kyllä vain Koi Koi pelikortit ja joitain lautapelejä, missä on japanilaista meininkiä tai kuvittaja. :D
Mess with the best! Die like the rest! :twisted:

ComSR

ViestiKirjoittaja ComSR » Ti Huhti 30, 2013 15:16

Yksittäinen YuGiOh-kortti löytyy (tuli elokuvan mukana), mutta sillä ei lähdetä ketään haastamaan korttiotteluun :lol:
Time never betrays dreams. But on the flip side, dreams must not betray time.

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » Ti Huhti 30, 2013 20:36

(Päälle) Viikko sitten allnighterissa näin korttipelin Pretty Cure. Voisiko sen saada 'coniin?

Minna7
Viesti:

ViestiKirjoittaja Minna7 » To Touko 02, 2013 00:17

Matti kirjoitti:(Päälle) Viikko sitten allnighterissa näin korttipelin Pretty Cure. Voisiko sen saada 'coniin?

Se olisi kyllä yksi mahdollisuus. Pitää kysyä vain pelin omistajalta, että onko hän paikkakunnalla kyseisenä aijankohtana. :D
Mess with the best! Die like the rest! :twisted:

Skwrl

ViestiKirjoittaja Skwrl » To Touko 02, 2013 13:52

Pelin nimi taitaa olla Tanto Cuore, jos siis tarkoitat sitä, jonka kannessa oli paljon söpöjä sisäköitä.
Muistaakseni olen nähnyt sen myös jollakulla cryolaisella aiemmassa peli-illassa tai Maraconissa, mutta saatan toki muistaa väärinkin.

Itse en usko pääseväni Maraconiin tällä kertaa, sillä minulla on viikonloppuna muuta menoa.
Ainakin japanilaisvaikutteista Tsuroa ja pelin hieman uudempaa meriversiota on pelattu aiemmissa Maraconeissa, sillä pitäisi päästä alkuun :D Niin, ja Ghost Stories on toinen, ehkä enemmänkin kiinalais- ja taolaisvaikutteinen peli, joka taitaa kuulua Maraconien vakiokalustoon.
♪ Omituinen orava
♪ Oulun manga- ja animekerho Omake ry:n puheenjohtaja 2015

Matti
Viesti:

Johan on markkinat

ViestiKirjoittaja Matti » Pe Touko 17, 2013 18:54

Parin viikon päästä sunnuntaina (2.6) on luvassa markkinat Eerikin Puttiikissa. Syrjäseudun puttiikkiin tullee paljon väkeä myymään ja vielä enemmän ostamaan. Kuulemma ihan bussilasteittain. Mitä itse olen aiempina vuosina käynyt, niin suurin ryysis on ollut ohi kun olen sinne päässyt. Mutta onko kerholla kiinnostusta mennä sinne kauppaamaan käytettyä animea ja mangaa?

Sorsi

tuli muutama kysymys mielee?

ViestiKirjoittaja Sorsi » Pe Heinä 19, 2013 18:45

ekana kysyisin sitä mitä vois tuoda parin viikon päästä nyyttäreille?
meinaa että missä menee raja ruuan ja juoman suhteen?

toine; millos mie saan ton jäsenkortti.. en siis millää kiirreellä tai ahneudella mutta se jäi silloi 17.7 keskiviikkona vähä epäselväksi... en tainut muistaa kysyä.

oon tulossa ensi keskiviikkona ainolaa tietty

-Viltsu
"Even biggest stick cannot make you hero"

Matti
Viesti:

Re: tuli muutama kysymys mielee?

ViestiKirjoittaja Matti » Pe Heinä 19, 2013 21:30

Sorsi kirjoitti:ekana kysyisin sitä mitä vois tuoda parin viikon päästä nyyttäreille?
meinaa että missä menee raja ruuan ja juoman suhteen?

Alkoholitonta. Naposteltavan suhteen voi riittää että tuot vaan pienen keksipaketin tai sipsipussin. Toki voit tuoda molemmat, tai jotain ihan muuta (lakritsia, vaahtokarkkeja, korvapuusteja tjsp.)

Sorsi

ViestiKirjoittaja Sorsi » Pe Heinä 19, 2013 21:53

voiko keksit itse leipoa? :P
"Even biggest stick cannot make you hero"

Skwrl

ViestiKirjoittaja Skwrl » La Heinä 20, 2013 13:13

Sorsi kirjoitti:voiko keksit itse leipoa? :P

Totta kai! Itse leivottu maistuu aina paremmalta kuin kaupasta ostettu~

Sorsi kirjoitti:toine; millos mie saan ton jäsenkortti.. en siis millää kiirreellä tai ahneudella mutta se jäi silloi 17.7 keskiviikkona vähä epäselväksi... en tainut muistaa kysyä.

En nyt ole ihan satavarma, mutta muistaakseni jäsenvastaavamme on kesäloman ajan toisella paikkakunnalla. En muista, antoiko hän kortit ennen lähtöään puheenjohtajallemme tai jollekulle muulle hallituksen jäsenistä, joten kannattaa kysyä tätä vielä miitissä :3 Luulisin, että saat korttisi viimeistään syksyn ensimmäisessä videoillassa.
♪ Omituinen orava
♪ Oulun manga- ja animekerho Omake ry:n puheenjohtaja 2015

Palaa sivulle “Oulun Manga- ja Animekerho Omake ry”