Yleistä keskustelua Omakesta II

Tämä alue sisältää Oulun Manga- ja Animekerhon Omake ry:n toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Omake / Hallitus

ComSR

Re:

ViestiKirjoittaja ComSR » Ma Kesä 27, 2011 16:29

Minna7 kirjoitti:Jos tulee kysymyksiä niin kysykää ihmeessä. :mrgreen:
Tapahtumasta on jo tiedotettu kesäkuun alussa sille varatussa ketjussa :)

Minna7
Viesti:

Re: Re:

ViestiKirjoittaja Minna7 » Ti Kesä 28, 2011 11:11

ComSR kirjoitti:
Minna7 kirjoitti:Jos tulee kysymyksiä niin kysykää ihmeessä. :mrgreen:
Tapahtumasta on jo tiedotettu kesäkuun alussa sille varatussa ketjussa :)

Se ei koskaan haittaa muistuttaa. :wink:
Mess with the best! Die like the rest! :twisted:

ComSR

Re: Yleistä keskustelua Omakesta

ViestiKirjoittaja ComSR » Ke Heinä 13, 2011 23:37

Minna7 kirjoitti:
Matti kirjoitti:
ComSR kirjoitti:Taitaa olla kuitenkin, että osa porukasta eksyi väärälle puolelle museota, jos vain pari näit vain pari ihmistä tusinan sijaan.

Näin ihmisiä monta tusinaa. Selvästikään kaikki eivät olleet OMAKEn jäseniä.

Piknik olikin OSJY:n ja Omakelle yhteinen tapahtuma, joten OSJY:läisiä oli paljon paikalla ja samoin mahdollisia mukana tulleita innostuneita uusiä jäseniä. 83

Taas tuli sellainen tilanne, että porukat eivät löytäneet toisiansa. Pitäisi miettiä kokoontumispaikkaa uudelleen niin, että aluksi kaikki kokoontuu vaikka Valveelle, josta lähdetään kulkemaan puistoon. Jos tulee myöhemmin, täytyy itse löytää Ainolan museon taakse oikean porukan luo. Saapumisohjeet sinne ovat tapahtumatiedotusketjussa.
Time never betrays dreams. But on the flip side, dreams must not betray time.

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » Ma Huhti 02, 2012 19:14

Olen ostanut kaksi peliohjainta. Molemmat ovat Trust Dual Stick Gamepad, ja ne käyvät yhtä hyvin PC:hen ja PS2:een. Ei tarvi kuin tökätä kiinni USB-porttiin ja toimii heti. Testasin juuri Streets of Rage Remakella, ja hyvin pelittää. Tarjoan käytettäväksi OMAKEn mediakoneessa kun olen paikalla 8)

ComSR

ViestiKirjoittaja ComSR » Ma Huhti 02, 2012 19:36

Matti kirjoitti:Olen ostanut kaksi peliohjainta. Molemmat ovat Trust Dual Stick Gamepad, ja ne käyvät yhtä hyvin PC:hen ja PS2:een.
Kolminpeliäkö haluat laittaa pystyyn vai? 8) Yksi Logitechin ohjain jo löytyy koneeseen, mutta se ei tue Xbox360 PC-ohjainta vaativia pelejä (Xinput-tila), koska on vanhempi malli. Kotoa löytyy F710. Hmm, olen joskus tainut käyttää vastaavaa Trustin peliohjainta, ja tatit menivät nopeasti löysäksi.

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » Ma Huhti 02, 2012 22:20

ComSR kirjoitti:Kolminpeliäkö haluat laittaa pystyyn vai? 8) Yksi Logitechin ohjain jo löytyy koneeseen

Jaa, eipä ole pistänyt silmään... No nyt ainakin voidaan pelata vähintään kaksinpelejä. SORRemake FTW!

mutta se ei tue Xbox360 PC-ohjainta vaativia pelejä (Xinput-tila), koska on vanhempi malli.

Kyselin langallisia Xbox 360 -ohjaimia, mutta löyty vaan langattomia. Eipä huvittanut alkaa leikkiin pattereiden kanssa enkä ole varma onko mediakoneessa (tai minun) yhteensopivaa vastaanotinta...

Hmm, olen joskus tainut käyttää vastaavaa Trustin peliohjainta, ja tatit menivät nopeasti löysäksi.

Kiitti varoituksesta. Käytetään niitä sitten mahdollisimman vähän ja ohjataan D-napilla kun peli sen kohtuudella sallii. Harkitsin kalliimpaa (ja ehkä parempaa) ohjainta, mutta sitä oli hyllyssä vaan yksi.

[edit]
Löytyykö Micro Machinesta PC-versiota? Jos löytyy, niin sitten on tilausta neljälle ohjaimelle! Tai jos ei, niin kelpaisko Slicks 'n Slide? :mrgreen:

ComSR

ViestiKirjoittaja ComSR » Ma Huhti 02, 2012 23:03

Matti kirjoitti:Kyselin langallisia Xbox 360 -ohjaimia, mutta löyty vaan langattomia. Eipä huvittanut alkaa leikkiin pattereiden kanssa enkä ole varma onko mediakoneessa (tai minun) yhteensopivaa vastaanotinta...Löytyykö Micro Machinesta PC-versiota? Jos löytyy, niin sitten on tilausta neljälle ohjaimelle! Tai jos ei, niin kelpaisko Slicks 'n Slide? :mrgreen:

Tuossa olisi yhteensopiva ohjain. Ja tästä löytyisi Machine Machines V4-demo, mutta toimivuus Windows 7:n kanssa ei ole varmaa. Teoriassa koneella on mahdollista pelata myös PS1-konsolipelejä, jos alkuperäinen CD löytyy. Slicks tarvitsee DOSBox-emulaattorin.

Matti
Viesti:

Re: OMAKE-keskustelua, osa 2

ViestiKirjoittaja Matti » Ke Touko 30, 2012 20:34

Minulla on anime-elokuva hukassa: Whisper of the Heart. Unohtuiko nuokkarille allnighterissa? Poimiko joku sen talteen? AUTTAKAA!

Lähetin sähköposti@ postituslistalle, mutta valvojat eivät nähtävästi ole päästäneet sitä läpi :(

ComSR

Re: OMAKE-keskustelua, osa 2

ViestiKirjoittaja ComSR » Ke Touko 30, 2012 21:05

Viesti tuli läpi, mutta kukaan ei ollut vielä ehtinyt vastata siihen vielä.

Matti
Viesti:

Re: Omakessa tapahtuu nyt!

ViestiKirjoittaja Matti » La Heinä 21, 2012 10:29

Lumijoella sataa :(

Miten Oulussa? Nallikariin vai ravintolaan?

ComSR

ViestiKirjoittaja ComSR » La Heinä 21, 2012 12:02

Tomoon. Ei ole mikään rantakeli nyt. Vaikka se myöhemmin kirkastuisi, rannalla olisi märkää ja viileää.

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » La Heinä 21, 2012 18:00

Myöhästyin :(

Mihin asti porukka viipyi Tomossa? Oliko käyntiä muualla tm. ohjelmaa?

ComSR

ViestiKirjoittaja ComSR » La Heinä 21, 2012 18:04

Kaksi muuta tuli paikalle minun lisäksi kello 14:00 ja odoteltiin Tomossa muiden tuloa 15:30 asti. Välillä käytiin kiertämässä alakerta ja ovet.

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » La Heinä 21, 2012 20:35

ComSR kirjoitti:Kaksi muuta tuli paikalle minun lisäksi kello 14:00 ja odoteltiin Tomossa muiden tuloa 15:30 asti.

Olin Tomossa jotain 15:40... Ruoka sentään oli hyvää ja läheisessä kahviossa söin jälkiruokaa

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » Ma Huhti 29, 2013 20:08

Onko kerholla mitään kiinnostusta Maraconia kohtaan? Tuonne voisi raahata jotain japanilaisia pelejä. Mulla on vaan BattleTech, jonka alkuperäinen kuvataide ( = mechat) ovat alkuperäisin animesta.

Kuva

Palaa sivulle “Oulun Manga- ja Animekerho Omake ry”