Animeillat

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

harusame
Viesti:

ViestiKirjoittaja harusame » Ti Syys 20, 2005 23:15

Tonttu kirjoitti:Kauankohan tämä kestää? Record of Lodoss War (OVA) kun jos se kerran katsotaan kokonaisuudessaan?? tuolloin Pe 30.09.2005
Ja missä on nuo Jee Ry:n tilat siellä Sepänkeskuksessa??

Kyllä siinä reilut viisi tuntia taukoineen vierähtää. Lopettelemme siis todennäköisesti puolen yhdentoista hujakoilla.

JEE:n tilat ovat Siperialta katsoen Sepänkeskuksen vastakkaisessa päässä, sisäänkäynti parkkipaikan puolelta. Viiden maissa ovella pyörii todennäköisesti aikamoinen lössi tsukiailaisia, joten sinne ei liene vaikea löytää.

Paikalle kannattaa tulla vähän ennen viittä, sillä ulko-ovea pidetään yleensä lukossa animeillan aikana.

Hakuchi_
Viesti:

anime illat

ViestiKirjoittaja Hakuchi_ » Ke Elo 23, 2006 10:00

miksi ette järjestäisi sellaista kokopäivän anime tapahtumaa että tsukiailaiset tekisivät mainos flaiereita joita jaettaisiin ja liimailtaisiin joka puolelle ja pääsy hinta olisi vaikka 3 euroa sitten sielä olisi animea ja saisi tutustua mangaan ja kaikkea muuta tuollaista aiheeseen sopivaa... 8) :lol:
Tsumi To Batsu!

Jfer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jfer » To Elo 24, 2006 14:14

Animeillat yms. ovat jäsenille. Uusien jäsenien rekrytointi on erikseen. -> Liity jäseneksi, tule mukaan suunnittelemaan ohjelmaa, osallistu ohjelmaan. Hyvin voitaisiin järjestää koko päivänkin animemaraton. Joskus oli allnighterkin, vaikka itse en niissä näe mitään järkeä kun tykkään kovasti nukkua yöllä. (Mutta olenkin kalkkis joka menee nukkumaan 2300 ja nousee 0630 jotta ehdin töihin 0730.)

Emme voi noin vain esittää koko kaupungille animea, vaan se on tekijänoikeussyistä rajattava seuran jäseniin. (Jos mä nyt olen ihan väärässä, niin korjatkaa.)
Jfer aka Jenni Lindqvist, Tsukiain sihteeri ja nettivastaava
Jennin.Ikioma.Org | POLOinen | Cosplaylab profile

Hakuchi_
Viesti:

...

ViestiKirjoittaja Hakuchi_ » Pe Elo 25, 2006 12:00

p***eleen tekijän oikeudet :( no olen kuitenkin liittymässä
Tsumi To Batsu!

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”