Animeillat

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

zayah
Viesti:

ViestiKirjoittaja zayah » La Huhti 10, 2004 11:08

Mazokisti kirjoitti:Niin, unohdin mainita; olen liittynyt Tsukiaihin vasta aivan äskettäin, joten ette tunne minua, mutta tuskimpa olen sen oudompi kuin kukaan muukaan animea seuraava otaku.
Oikea asiani on kuitenkin, että koska minulla noita DVDitä on kohtuullinen määrä, en kovinkaan mielelläni kuskaisi niitä kaikkia mukanani.
Unohdin täysin mainita noista animeistani aikaisemmin, että olen joskus kauan kauan sitten ostanut Anttilasta kasan anime VHSiä, kun sielä oli niitä kerran myynnissä 3,95? kappale. Taisin ostaa ainakin Urotsukidoji 3n (sensuroitu, mutta silti k-18) ja jotain muuta. Kai siinä oli jotain katsomisen arvoistakin mukana.

No eihän meistäkään kukaan ketään tunne :) Minä ainakaan... Valitettavasti minulla ei ole mitään vinkkejä siihen mitä kannattaisi tuoda :p ota vaikka muutama parhaaksi katsomasi jos haluat...
Ja mitään k-18 kamaahan emme tuolla tänään katso, koska paikalla on alaikäisiä, jossain toisessa videoillassa sitten.

Heinkel

ViestiKirjoittaja Heinkel » Su Huhti 11, 2004 15:21

Oli oikein mukava ilta. Tarjonta oli sopivan vaihtelevaa ja uusiakin sarjoja ja leffoja tuli nähtyä. Aamuyöstä alkoi väsyttää jo aika kiitettävästi. Ensi kerralla voisi napata mukaan makuualustan nukkumista varten. Todella hyvä maku jäi suuhun, mitä nyt välillä jotkin yli-innokkaat keskustelivat turhan äänekkäästi elokuvan aikana.

Pistetään nyt vielä yön top-3:
1. Jin-Roh
2. Now and Then, Here and There (neljä ensimmäistä osaa)
3. Kiki's Delivery Service

Huonoin oli Weiss Kreuz (tjms), mutta kun kerran yö ilmainen oli, niin ei kehtaa valittaa.

Kiitoksia vielä kerran.

zayah
Viesti:

ViestiKirjoittaja zayah » Ti Huhti 13, 2004 14:55

Jes, hauskaa oli ja porukkaakin piisasi, aamullakin katsojia oli kymmenkunta, ja puffetti oli hieno.
Vähän sanomista kyllä jäi: jos sanotaan että siivotaan omat jäljet niin se myös tarkoittaa sitä. Puolityhjät sipsipussit salissa ja roskat kahvilan pöydällä eivät olleet mukava yllätys.
Saimme tilan tosiaan ilmaiseksi, ja kaikki järjestämässä olleet ovat mukana vapaaehtoisesti ja huvikseen, joten turha sotku on aika turhauttavaa. Seuraavalla kerralla jos aikoo jättää sotkut niin saa tuoda oman äitinsäkin mukaan siivoamaan, tai voimme suosiolla unohtaa tapahtumien järjestämisen.
Niin ja ensi kerralla pitää muistaa organisoitua paremmin (leffajärjestys etukäteen lukkoon, ja joku sanomaan "hei" ovesta sisään tuleville nyypiöille)

Tässä jopa lista siitä mitä katsoimme:
Now and then, here and there (4 osaa)
Jin-Roh
Kiki's delivery service
Weiss Kreuz (2 osaa)
Escaflowne
Blood - the last vampire
Pet shop of Horrors (4 osaa)
Nausicaä of the valley of the wind

Elina
Viesti:

ViestiKirjoittaja Elina » Ke Huhti 14, 2004 12:06

Hauska ilta oli, vaikka jo puoliltaöin karkasin kotiin nukkumaan. Tulipahan ainakin Kikiiin asti leffat nähtyä. Kiva ilta ja hyvä meininki, muutama ihminen olisi tosin voinut hiukan tsekata käytöstapojaan ja pistää puhevolyymiä alaspäin :/

Toivottavasti näitä järjestetään vielä lisää tulevaisuudessakin. Kiitosta järjestäjille ja valvojille ^_^

zayah
Viesti:

Animeilta 9.6. Huoniksella?

ViestiKirjoittaja zayah » Pe Touko 28, 2004 11:04

42:n videoilta on ke 2.6. Huoneteatterilla klo 18.00 alkaen. Ohjelmisto varmistuu vielä tällä viikolla, mutta luultavasti liikumme Etelä-Korean ja tyylipuhtaan scifin suunnalla. Tervetuloa, ei maksa mitään!

Mutta nyt se oikea asia: Ensi keskiviikon jälkeen 42:lla olisi käytössä Huoneteatteri myös 9.6. Kiinnostaisiko animeseuraa tuo ilta? Sillä ehdolla, että 42:n jäsenet ovat myös sinne tervetulleita. Jos tämä kuulostaa hyvältä, huudelkaa minulle päin ja sitten ei muuta kuin ohjelmistoa suunnittelemaan :)

Hijiri

Re: Animeilta 9.6. Huoniksella?

ViestiKirjoittaja Hijiri » Pe Touko 28, 2004 15:20

zayah kirjoitti:42:n videoilta on ke 2.6. Huoneteatterilla klo 18.00 alkaen. Ohjelmisto varmistuu vielä tällä viikolla, mutta luultavasti liikumme Etelä-Korean ja tyylipuhtaan scifin suunnalla. Tervetuloa, ei maksa mitään!

Mutta nyt se oikea asia: Ensi keskiviikon jälkeen 42:lla olisi käytössä Huoneteatteri myös 9.6. Kiinnostaisiko animeseuraa tuo ilta? Sillä ehdolla, että 42:n jäsenet ovat myös sinne tervetulleita. Jos tämä kuulostaa hyvältä, huudelkaa minulle päin ja sitten ei muuta kuin ohjelmistoa suunnittelemaan :)

Juu, ilman muuta :) Itsekin nyt pääsisin tuonne 2.6 pidettävään Animeiltaan, kun tulen partion vaellukselta keskiviikko aamuna. Mutta mietin vielä, kun ei tuo sci-fi kamalasti kiinnosta :oops: Mutta, tuo toinen ehdotus kuulostaisi kyllä kivalta ja katson vielä sitä 2.6 pidettävää :)
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

Hitodama

ViestiKirjoittaja Hitodama » Pe Kesä 04, 2004 17:04

Sinänsä kannattanee tarttua tilaisuuteen, kun sellainen tarjoutuu. Tuo 9.6 on hyvä aika, mutta sitä kannattaisi jo pikkuhiljaa ryhtyä organisoimaan.

zayah
Viesti:

ViestiKirjoittaja zayah » Pe Kesä 04, 2004 19:44

Jeas, ke 9.6. klo 18.00 eteenpäin Huoneteatterilla näet mainon
Serial Experiments: Lain -sarjan alusta loppuun. 13 jaksoa, eli ennen klo 24.00 ollaan ulkona.

Muistakaa siivota jälkenne jos tuotte jotain evästä mukaan.

Tintti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tintti » Ti Kesä 08, 2004 17:47

Hehheh ^^; Pitkästä aikaa täällä.
Hohhoh. Mutta. Kysymys. Pääseekö tuonne huomisen (keskiiviikon) animeiltaan vielä mukaan? o.o Ja missä tarkalleenottaen se on? o.o; koska en ole koskaan kuullut moisesta paikasta..
..ja Lainia tahtoisin nähdä, koska en ole vielä nähnyt ;_;
Joten..umm. Jos mukaan pääsisi niin olisiko mahdotonta että jos joku kiltti ihminen tulisi vastaan ja opastaisi minutkin sinne paikkaan?

..hehheh <.< pitäisi varmasti ruveta käymään enemmän niissä kokouksissa ^^;;

zayah
Viesti:

ViestiKirjoittaja zayah » Ti Kesä 08, 2004 19:44

Tintti kirjoitti:Pääseekö tuonne huomisen (keskiiviikon) animeiltaan vielä mukaan? o.o Ja missä tarkalleenottaen se on? o.o; koska en ole koskaan kuullut moisesta paikasta..

Pääsee kun kävelee ovesta sisään jossain välissä :)
Huoneteatteri on osoitteessa Sammonkatu 4, eli lähellä vanhaa linja-autoasemaa. Kartta löytyy http://www.huoneteatteri.fi/kartta.htm
tuolla sivulla on myös pari kuvaa jotka hyvin opastavat paikalle. Huoneteatteri löytyy sellaisen "alapihalle" vievän liuskan alta eli se ei näy kadulle. Liuskan lähellä on SPR:n liike ja suunnilleen vastapäätä Lähetystori.
Itse en välttämättä pääse tuonne heti alkuun niin en voi luvata tulevani vastaan :p

Mazokisti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mazokisti » Ke Kesä 09, 2004 16:21

Hei, tiedän että olen hyvin myöhään liikeellä, mutta tuosta 9.6 animeillasta: moneenko asti se jatkuu? Saako mukana tuoda omia animeita?

Hijiri

ViestiKirjoittaja Hijiri » Ke Kesä 09, 2004 17:43

Mazokisti kirjoitti:Hei, tiedän että olen hyvin myöhään liikeellä, mutta tuosta 9.6 animeillasta: moneenko asti se jatkuu? Saako mukana tuoda omia animeita?

Ulkona ollaan ennen kahtatoista illalla. tai no, yöllä. Mukaan ei tuoda omia animeita, koska katsomme kuulemma Serial Experiment Lainin kokonaan. Ainakin niin sanottiin tuossa vähän ylempänä.
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

Anima*
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anima* » To Heinä 22, 2004 21:38

Nyo! Onko tässä vaiheessa kellään mitään tietoa, milloin olisi taas animeiltaa joko JEE:llä tai Huoniksella? *vierotusoireita* :lol:
"Resignation is what kills people. Once they've rejected resignation, they can make humanity their footpath."

sen-san
Viesti:

kuinka paljon ootte tuhlanneet animeihin ja mangoihin???

ViestiKirjoittaja sen-san » Ma Elo 02, 2004 00:32

mä vasta oon uusi mut muuta pari mangaa ja animea löytyy eikä niihinkään oo menny kuin 166€ :D

Tonzuko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tonzuko » Ti Syys 20, 2005 20:05

Kauankohan tämä kestää? Record of Lodoss War (OVA) kun jos se kerran katsotaan kokonaisuudessaan?? :?: :?: tuolloin Pe 30.09.2005
Ja missä on nuo Jee Ry:n tilat siellä Sepänkeskuksessa?? 8)
Tietovirta on selvä.
Hail Ilpalazzo!!!

Deviant --- Tonzuko

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”