Esittäytymisketju

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

Jem
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jem » Ma Helmi 16, 2004 22:02

Esittäydynpä nyt sitten minäkin, koska sain vihdoin viimein aikaiseksi liittyä Tsukiaihin (ehti se jo tässä jonkin aikaa työn alla ollakin... seuraava projekti on sitten uskaltautua tapaamisiin). Nimi Jem, ikivanhaa vuosimallia '79, opiskelen yliopistossa työttömäksi humanistiksi. :?

Anime- ja mangamaustani sen verran, että pidän suunnattomasti taikavoimia omaavista tytöistä, jotka pelastavat maailmoja aamupalaksi, ja kauniista pojista, jotka tykkäävät kovasti toisistaan (wink wink, nudge nudge, say no more). Olen katsonut animea aika vähän, tai ehkä pitäisi sanoa valikoivasti, mutta yritän kovasti laajentaa sivistystäni... Tällä hetkellä mieli tekisi kovasti tutustua Gravitationiin ja Chobitsiin.

Se Oikea Sarja minulle on Shoujo Kakumei Utena. Siinä on yksinkertaisesti ihan kaikkea: vahvoja naisia, tyttö-, poika-, ja tyttöpoikarakkautta :D, surrealismia, huumoria, synkkiä sävyjä, kauniita poikia ja kaiken lisäksi vielä ihan oikeaa sanottavaakin. Myönnän myös fanittavani Sailor Moonia (kyllä, jo paljon ennen Subin ruotsidubbia!), eikä edes hävetä yhtään...

Tapaamisiin.
Bastin paradoksi: Jokainen kissa on maailmankaikkeuden keskipiste.

Gojira

ViestiKirjoittaja Gojira » Ma Helmi 23, 2004 17:19

Noniin jaksoimpas vihdoinkin reksiteröityä tänne. Elikkäpä tässä on minun tarinani.

Ikää minulla 16 v. ja risat. Animesta ja Mangasta kiinnostuin toissa kesänä vasta kunnolla. Tietenkin nuorempana tuli katsottua hopenuolta ja godzilla elokuvia jne. Puolen vuoden aikana olen kasvattanut pientä "kokoealmaani" kiitettävästi.

Tällä hetkellä leikittelen vielä idealla siitä, että tulisin joku päivä Tsukiain kokoontumiseen vilkaisemaan minkälainen meininki siellä on teillä.
Ainiin ja se pakollinen animehymiö ^_^

Terveisin: Gojira

*Rientää katsomaan/vastaamaan muihin ketjuihin*

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Helmi 25, 2004 12:35

Tottelen nimeä Markus, olen 17w ja kotoisin lappilaisesta tuppu kylästä ja opiskelen toista vuotta Rovaniemellä.Animesta ja mangasta innostuin innostuin viime syksynä amv:n kautta. Vaikka näytän möröltä niin silti hyllystäni löytyy kirjoja joissa on vaaleanpunaiset kannet(Ranma½).
Sivistyksessäni on aukkoja, sillä en ole koskaan katsonut hopeanuolia(kuulemma liian väkivaltaisia kun olin pieni ja mulla oli vielä herkkä ihokin) mutta yritän saada jostain uudet hopeanuolet.
kuinka moni teistä katsoi kauan sitten galaxy expressiä?

Jenzku
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jenzku » Ti Maalis 23, 2004 18:33

Heipsistä. Löysin tieni tänne tänään ja päätin rekisteröityä heti n_n.

Eli eli. Oikea nimeni on Jenna ja käyn Voionmaan yläasteen Englanninkielistä luokkaa (huh, mikä sana rykelmä). Niin ja ysillä olen viimein. 15 vuotias olen, mutta parin kuukauden kuluttua täytän 16. Netissä minut on tunnettu jo muutaman vuoden ajan Jenzku-nimellä (tiedän... pitäisi keksiä uusi nimi).

Animesta ja mangasta kiinnostuin noin puolitoista vuotta sitten ja sen jälkeen sitä onkin ahkerasti kahteltu. Nyt taitaapi olla koossa jo yli 30 eri animea ja yli 10 eri mangaa joita olen seuraillut n_n. Niin, olen sairas animerohmu nykyään. Ja kun anime innostus otti vallan, aloin piirtämään animetyylillä, entisen realistisen tyylin sijasta. Jos jotakuta kiinnostaa piirokseni niin tsekkaa kotisivuni tai käy täällä: http://jenzku.deviantart.com

Ja ja ja... harrastuksia on siis piirtäminen, jyrsijät ja no, anime ja manga, jos niitä nyt harrastuksiksi voi kutsua n_n. Hmm... mitäs muuta? Minut tunnistaa ainakin siitä, että olen kamala pätkä, vähän yli 150cm ja minulla on nyt (suht.) pitkät punertavan ruskeat (värjätyt) hiukset.

Njooh, ei kai tässä muuta x).

Mokona
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mokona » Ti Maalis 23, 2004 22:00

Minä olen Janne-Matti. Käyn samaa koulua kun furari ja dwirf(8lk). ja olen 14 vuotta.Animea olen katsonut esim. Naruto,Rurouni Kenshin ja sellaista....... Olen aika tummahiuksinen(kai) melkein 160cm pitkä tai jotain sinnepäin. Animea aloin harrastamaan joskus toissakesänä, jolloin aloin myös piirtämään sitä. ekoja kertoja kun kuulin animesta oli joskus pienenä mutta ei sillon oikeen kiinnostanut ... :P
Viimeksi muokannut Mokona, Pe Joulu 17, 2004 21:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
pu!?

Ména
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ména » Ke Maalis 24, 2004 21:06

Olen Ména ((lähes kaikissa forumeissa missä käyn, minulla on käytössä tuo nimi)), ja ajattelin jossakin vaiheessa liittyä(?) Tsukiai- hmm.. kerhoon(?). Mietin vain että milloin kannattaisi alkaa käydä siellä, syksyllä(kö?) olisi hyvä alkaa käymään siellä, vai voiko sinne tulla jo lähiaikoina? Jos saan haalittua minkään näköistä kaveria sinne mukaani, niin parempi. Etten ihan itsekseni ilman tuttuja naamoja tupsahda sinne^^

Hups, ajelehdin poispäin aiheesta,
oikea nimeni on Maija *^^*, ja käyn Kilpisen kahdeksatta luokkaa. Harrastuksiini kuuluu piirtäminen luonnollisesti, tanssiminen, lukeminen ja tarinoiden kirjoittaminen koneella.
Ikää on kertynyt 14-vuotta ja marraskuussa täyteen 15, eli ripari on vielä edessäpäin *damn it!*

En ole lukenut mangaa (mutta tekisi mieli^^), paitsi jos Witch luokitellaan mangaan^^ Mutta sitäkin olen lukenut vain yhden numeron :wink:
Mutta animea on tullut katsottua jonkun näköistä, mm. Sailor Moon, Magic Knight Rayearth, Hopeanuolet(^^), Henkien kätkemä ja kenties muitakin joita en nyt voi muistaa...
Aika ei korjaa haavoja...

zayah
Viesti:

ViestiKirjoittaja zayah » To Maalis 25, 2004 02:34

Ména kirjoitti:Mietin vain että milloin kannattaisi alkaa käydä siellä, syksyllä(kö?) olisi hyvä alkaa käymään siellä, vai voiko sinne tulla jo lähiaikoina? Jos saan haalittua minkään näköistä kaveria sinne mukaani, niin parempi. Etten ihan itsekseni ilman tuttuja naamoja tupsahda sinne^^

Tokihan Tsukiaihin voi tulla ihan milloin vaan - vaikka heti seuraavaan (su 4.4.) tapaamiseen! :) Uudet naamat ovat aina tervetulleita. Tapaamisissa voi olla vähän hässäkkää mutta tilaa on aina kaikille. Jos on siellä kysyttävää niin nykikää jotakuta tietäväisen oloista hihasta :)
Jos piirtäminen kiinnostaa (tai haluaisit muuten vaan tulla mukaan ensin pienempää porukkaa tapaamalla) voit käydä vaikka piirustusillassa (seuraavat to 25.3, ti 30.3. jne). Pääsiäisen tienoilla saattaa olla kunnon videonkatselumaratoonikin. Päivät kannattaa tsekata Tsukiain nettisivuilta.
Ja vaikka ennen syksyä et ehtisikään mukaan, kai kesällä ehdit Animeconiin ;)

Ohos, en olekaan itse edes muuten esittäytynyt tässä threadissa. Pitäsiköhän..

ihmetaru
Viesti:

ViestiKirjoittaja ihmetaru » To Maalis 25, 2004 02:52

Hmm. enpäs vieläkään oo mennyt nukkumaan ja tää tuntu ajankohtaiselta... samoin kuin Ména olen kiinnostunut Tsukiaihin liittymisestä..mutta saa nähä millon uskaltaudun yksin paikalle :shock:

mutta siis, esittely: olen ihmetaru, alias taru. jyväskylän cynkkarilla kirjotukset on menossa paraikaa. musiikki ja leffat ovat erityisen lähellä sydäntä, itse lauleskelen.. ja ja. irkistä minut voi löytää samaisella nikillä, kuten myös irc-galleriasta jos pärstäkertoimen nähdä haluaa.
animesta ja mangasta kiinnostuin kutakuinkin puolitoista vuotta sitten ollessani espanjassa espanjalaisen "pikkuveljeni" anime/mangaharrastuksen myötä..
mangaa en oo lukenutkaan muuta kuin espanjaksi, mutta animee on tullut katottua pikkusen enemmän, ja kiinnostus lisään ois suuri.

se videonkatselumaratooni kuulosti erittäin hyvältä!! jos sinne vaikka ilmestyis :wink:
Du är inte dum, du har bara otur när du tänker ^^;;

Mazokisti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mazokisti » La Huhti 10, 2004 06:36

Hei kaikki, muistin vihdoinkin liittyä Tsukiaihin ja ajattelin ilmoittaa siitä täällä foorumilla, jotta kaikki voisivat iloita tapahtuneesta :). Oikeastaan tämä sisältää vain tylsää tietoa itsestäni, mutta jos jotakuta kiinnostaa, niin täältä löytyvät kaikki perusasiat jotta minun ei niitä tarvitse kenellekkään erikseen kertoa.

Mutta siis oikeasti, olen oikeasti animesta & mangasta kiinostunut 20 vuotias henkilö. Animeen tutustuin tetoisesti pari vuotta sitten kun näin kaverillani hienon anime-elokuvan (Escaflowne), ja olen siitä lähtien pyrkinyt katsomaan niin paljon animea kuin suinkin vain on ollut mahdollista. Lapsena näin joitakin animeita, ja vaikka en niitä silloin animeiksi tunnistanut, pidin niistä kovasti. Ennen "valaistumistani" näin Hopeanuolen, Porcho Rosson, Totoron, Ghost in the Shellin ja Akiran. Tämän jälkeen olen nähnyt lukuisia muita animeita, joista suurin osa on ollut fansubbeja, valitettavasti. Lähiaikoina olen kuitenkin pyrkinyt ostamaan niin paljon animea kuin on rahatilanne sallinut. Ostopaikkana on toiminut videodivari (netti pelottaa). Joten älkää tuomitko minua aikaisempien tekojeni perusteella, tai jotain. Kävin intin (9kk) ja olen taas maisemissa...

Mangasta: mangaa olen harrastanut vasta vähän aikaa, mutta pidän myös siitä erittäin paljon. Taidemuotona erittäin kaunis, yleensä huomattavasti paremmin piirrettyä kuin anime, mutta näitä kahta ei juurikaan voi verrata toisiinsa. Olen myös mangaa ostanut jonkin verran, mutta koska ulkomaita tuotava, tai Fantasiapeleissä myytävä, manga on aivan sikamaisen kallista, ostan paljon mielummin animea.

Noniin, siinä taitavatkin olla kaikki tärkeämmät asiat. Ai niin, olen muuten miespuolinen henkilö. Tai ainakin olin kun viimeksi tarkistin. Todennäköisesti olen unohtanut jotain mainitsemisen arvoista, mutta en jaksa nyt keksiä mitä se on, mutta ehkä jotain vielä myöhemmin tulee mieleen. Ja tuossapa vielä kaikki kallisarvoinen anime & mangani.

Eli omistamani animet:
Kaze no Tani no Naushika (Nausikaa of the Valley of Wind)
Tenkuu no Shiro Rapyuta (Laputa: Castle in the Sky)
Tonari no Totoro (My Neighbor Totoro)
Majo no Takkyuubin (Kiki's Delivery Service)
Kurenai no Buta (Porcho Rosso)
Mononoke Hime (Princess Mononoke)
Sen to Chihiro no Kamikakushi (Spirited Away)
Omohide Poro Poro (Only Yesterday)
Whisper of the Heart (Mimi wo Sumaseba)
The Cat Returns (Neko no Ongaeshi)
Ninja Scroll the Movie
Neon Genesis Evangelion: The End Of Evangelion
Hotaru no Haka (Grave Of The Fireflies)
Escaflowne the Movie
Hellsing (1-13)
Excel Saga (1-26)
Gasaraki (1-26)
Fruits Basket (1-26)
Crest of the Stars (1-13 )
Seikai no Senki (1-13)
Tenchi Muyo OVA (1-13)
Photon the Idiot Adventures OVA (1-6)
Arjuna (1-13)
Jubei chan (1-13)
Read Or Die OVA (1-3)

Ja mangat:
Kaze no Tani no Naushika (Nausikaa of the Valley of Wind) vol 1-4 englanti
Dragon Ball vol 1-20 suomi
Ranma½ vol 1-17 suomi
Detective Conan vol 1.7 suomi
Battle Angel Alita vol 4-9 + ex 1-2 englanti
Berserk vol 1 englanti
Final Fantasy Manga japani

Ai niin, unohdin täysin; olen ostanut joskus Anttilasta ison kasan Animea, kun siellä oli myynnissä niitä 3,95€ "lasten piirrettyjä". Mutta niistä ei enempää, jos tiedät mistä puhun niin hyi sinua >_<
Viimeksi muokannut Mazokisti, Pe Huhti 29, 2005 23:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

zsb

ViestiKirjoittaja zsb » Ti Huhti 27, 2004 23:08

No ainahan pitää löytyä joukosta se yksi "hullu setä" (27v) joka katselee Cardcaptor Sakuraa, Di Gi Charatia, Angelic Layeria ja Sailor Moonia. Se olen minä (Kim) mutta älkää pelästykö. Toisesta päästä löytyvät tutut ja turvalliset Serial Experiments Lain, Boogiepop Phantom, Cowboy Bebop, Noir ja Witch Hunter Robin. Animen ja mangan lisäksi muita harrastuksia lienevät yliopisto-opiskelu (englantilainen filologia ja tietotekniikka), musiikin kuuntelu, tietokoneen näpräys ja go (vihje: http://www.suomigo.net/Wiki.jsp?page=Tengen ).

Sedillä kuuluu olla parta joten sekin löytyy mutta vain siihen asti kunnes saan partakoneeni korjautettua. Sen jälkeen olen vain parraton setä.
Yami no chikara o himeshi kagi yo
Shin no sugata o ware no mae ni shimese
Keiyaku no moto Sakura ga meijiru
RELEASE!

Hijiri

ViestiKirjoittaja Hijiri » La Kesä 19, 2004 01:04

(Tämän viestin saa poistaa.)
Viimeksi muokannut Hijiri, Ti Touko 08, 2007 21:36. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

Funbun

~.~

ViestiKirjoittaja Funbun » To Heinä 15, 2004 18:51

Niin että juu. . .

katja nimeä kannan ja irkkistä ja galleriasta minut löytää nickillä Funbun.

Olen syntynyt 5.1.1990 ja käyn maagista Lehtisaaren ylä-astetta. Ja mulla on lyhyt vyötiäis-"iso" sisko Petu, Joka piirtää hienoja kuvia ja joka myöskin on tsukiaissa mukana.
Olen moni ruokainen animen ja manga-kirjojen keräiliä (Oikeesti, Miten kirjotetaan sana "Manga"- Monikossa? Mangoja?.... Ei se on hedelmä....ananaat...)
ja tota, tykkään erittäin paljon animeista/manguista joissa ei ole päätä, häntää ja jonka koivet katkaistiin viime kuussa, mutta tällä hetkellä luen kaikkea hyvin miehekästä ja aniki painoitteisia sarjoja .
(saa tulla ehottamaan jotakin kiwaa sarjaa, jos tietää)

Yleensä minut löytää mangu-illoista ja jos ei löydä niin jotakin elämää suurempaa on tapahtunut, luulisin.
Oletettavasti mut tunnistaa pitkistä yrittää-olla-mustat hiuksista ja ja ja. . . vatteista, kyllä, minulla on sellaiset, mutta ei siitä sen enempää...
Viimeksi muokannut Funbun, La Huhti 15, 2006 17:22. Yhteensä muokattu 7 kertaa.

sen-san
Viesti:

hö...:D

ViestiKirjoittaja sen-san » Ma Elo 02, 2004 22:20

tervepä terve oon ihan uus ja ei millää huvittas kertoo nimee joten en kerro ellei joku kysy :D
minut tunnistaa pitkästä tukasta (oon poika :lol: )
aika kireistä leviksen warkuistajotenkin löysästä huppARIsta

suositelkaa mulle jotain hyviä animeja 8)

Petu

Yoh-hooo! Petu-chan deeeesu!

ViestiKirjoittaja Petu » To Elo 12, 2004 12:54

*kumarrus* Hajimemashite. Ojaniemi Petra desu. Douzo yoroshiku onegaishimasu.
Elikkäs Petra on nimeni, mutta Petuksi mua kutsutaan. Olen vuonna -84 syntynyt, tällä hetkellä kaksikymppinen jyväskyläläis tyttö ja vailla töitä. Olen harrastanut animea... *miettii* jotain viitisen vuotta.
Paikkani Tsukiaissa on hallituksen jäsen ja seuran rahaston hoitaja. (o kane! SHIENDA!!)

Sesshou-chan kirjoitti:Ja mulla on lyhyt vyötiäis-"iso" sisko Petu, Joka piirtää hienoja kuvia, Jonka mukana mä oon aika monesti. -

KUKA ON VYÖTIÄINEN, HÄ??!! *kuristaa Katjaa* :evil:
"Piirtää hienoja kuvia..." Öh...no...kiitos. :oops: ^____^ Saat elää vielä. :wink:
.......ja entäs sitten jos mä oon vähän lyhyt. Mä oon SILTI sun ISOsisko.

Harrastuksiini kuuluu paitsi anime/manga ja piirtely, myös japanin kielen opiskelu. Keräilen myös innokkaasti shounen-ai ja yaoi mangaa.
Jos haluat tietää tarkemmin, mitä animea/mangaa hyllystäni löytyy, käy katsomassa "anime & manga listat" täältä samaisilta sivuilta. Tuon mielelläni mangaa kokouksiin ja piirrustus-iltoihin, jos joku niitä haluaa lueskella. Pyrin olemaan paikalla kaikissa illoissa.
Tuntomerkkini: Lyhyt ja tanakka, vaaleahkot, puolipitkät hiukset ja isohkot rengas-korvikset (ne ei koskaan vaihdu).

Että näin. Over and out.

Nahkatakkimies
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nahkatakkimies » Ke Syys 22, 2004 00:13

Haukkuvat Markukseksi virtuaalimaailman ulkopuolella. Onneton lukiolaisnöösi joka hurahti animeen parisen kuukautta sitten. Ja synttäreitä viettelen aina 13. lokakuuta + n*1a, n:n ollessa positiivinen kokonaisluku. Kyllä, pitkän matematiikan kurssi alla. Itse asiassa koe oli tänään. Taitaa tulla hylätty. Että kiitti nyt vaan nipponilaiset kun väsäätte sitä "anime"-huumetta.

Harrastuksista... Animen lisäksi minä kovasti kyllä yritän suherrella jotain, mutta yleensä loppuu kiinnostus kesken ja jatkan animen katselua. Lyhytjänteistä tv-sukupolvea siis. Eipä silti, en minä hyvä ole.

Eipä tässä paljoa muuta. Menen katsomaan animea. ^^

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”