Esittäytymisketju

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

Anima*
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anima* » Pe Kesä 02, 2006 21:45

Guahaha. *evil grin*
"Resignation is what kills people. Once they've rejected resignation, they can make humanity their footpath."

Miss_Excel

ViestiKirjoittaja Miss_Excel » Pe Heinä 14, 2006 13:09

Hei! Päätin sitten minäkin liittyä lähiaikoina, mutta en ihan vielä. Eli kunnon esittelyt tulee myöhemmin, kirjottelin tämän nyt vaan kaikkien tiedoksi.

Kai jotain pitää alustavasti kertoo... Hmm. Eli seuraanne on tuota pikaa liittymässä nuori, n. 16-vuotias tyttö, Excelinä minut tunnetaan ympäri nettiä. Asun lähellä Jyväskylää, linkkimatkan päässä. Olen animen/mangan vasta-alkaja, löysin lajin vasta n. kuukausi sitten.

Lisää seuraa myöhemmin, kun olen virallisesti liittynyt. :)
Ikinä ei voi tulla aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. ~Nuuskamuikkunen

Shinba
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shinba » Ma Heinä 24, 2006 17:50

Hei,

Liityin tänne ihan vastikään eilen, kun moisille sivuille uteliaisuuttani törmäsin. Tsukiai on jo käsitteenä ollut jo jonkun aikaa tuttu, mutta olen vielä niin uusi jyväskyläläinen, etten ole ehtinyt tutustua läheisimmin. Enkä kyllä ole koskaan tutustunut lähemmin mihinkään muuhunkaan tämän kaltaiseen... yhdistykseen. Juuri niin.

Ajattelin tässä lähiaikoina liittyä ihan jäseneksi asti, tosin olen sen verran ujo, etten takaa sitä, tuleeko minua näkymään yhtään missään 0.0 Ainakaan toistaiseksi.

Niin, tosiaan, olen 21-vuotias tyttö ja olen muuttanut Jyväskylään (Mäki-Matti) viime syksynä, lähinnä maisemanvaihdoksen ja rakkauden perässä. Tällä hetkellä olen ihan töissä, jossain vaiheessa pitäisi suorittaa lukio loppuun, olin nuorena niin innoton opiskelemaan ja innokas muuttamaan pois kotoa ja hankkimaan nuo kaksi karvaista puolihukkaa nurkkiini pyörimään. Eli olen äärimmäisen eläinrakas ihminen, kaiken muun muassa.

Voisin sanoa olevani myös vähän hölmö ja epäselvä tapaus, mutta sen varmaan näkee jo tästä viestistä, krhm. Ujoudestani huolimatta olen suhteellisen suorasanainen, mikä ilmenee varsinkin netissä. Olen myös innokas tutustumaan uusiin ihmisiin, varsinkin nyt kun olen muuttanut ihan uuteen kaupunkiin (aiemmin siis olen asunut koko ikäni Tampereella). Että saa lisäillä meseen ja muutenkin viestitellä. Jos on vaikka tylsää. Tai jotain.

Suhteestani animeen sen verran, että olen aina pitänyt siitä, joskin tuntemus ei ole kamalan laaja. Viime aikoina mielenkiinto ja nälkä animen suhteen ovat kuitenkin kasvaneet entisestään ja viime syksystä asti olen myös ollut kiinnostunut mangasta, joskin kokoelmani on viimeaikaisen rahapulan vuoksi suhteellisen olematon. En malta odottaa, että pääsen kasvattamaan sitä.

Suosikki animesarjoihin kuuluu ihan kärjessä Noir, Witch Hunter Robin, Vampire Princess Miyu ja tietenkin Ginga: Nagareboshi Gin. Lisäksi pitää myöntää, että katsoin sydän pamppailen ja silmät kostuen kaikki 76 Marmalade Boy -jaksoa. Voi, kyllä. Mitä voin sanoa, olen umpiromantikko.

Tänne eksyin lähinnä etsimään kaltaistani seuraa, suosituksia animen ja eritoten mangan suhteen, josta minulle ei todellakaan ole paljoakaan hajua. Vielä.

Shinba

Jfer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jfer » Ti Heinä 25, 2006 14:13

Tervetulostus (hmm...) molemmille! Rohkeasti vain peremmälle. Voimme vaikuttaa sangen oudolta porukalta, mutta parhaiten mukaan pääsee tulemalla mukaan. Jepjep.

Parhaiten meihin tosiaan saa yhteyttä otettua tulemalla ihan kokouksiin ja piirustusiltoihin, joista nähtävästi ainakin jälkimmäisissä ohjelma on melko vapaata. Irkissä osa porukasta hilluu, mutta keskustelu on vähintäänkin randomia ja vähemmän seuraan liittyvää.

Mulle voi tarjota jäsenlomakkeita, niin tarjoan vastineeksi jäsenkortin. Kunhan jossain välissä jäsenmaksu on vaihtanut omistajaansa.

Syksyn ohjelmasta sen verran, että ensi lauantaina on animeilta, ohjelmassa Azumangan ekat 13 osaa. Syksyn muusta animetarjonnasta mulla ei sitten olekaan hajua. Syksyllä lienee myös 3-vuotisjuhla! \o/

Näin meillä. ^^
Jfer aka Jenni Lindqvist, Tsukiain sihteeri ja nettivastaava
Jennin.Ikioma.Org | POLOinen | Cosplaylab profile

Dertion

ViestiKirjoittaja Dertion » Ma Elo 14, 2006 17:29

Kolme kertaa on tullut käytyä ja viime lauantaina päätin liittyä (eli maksaa jäsenmaksun).

Tähän asti pääasiallisena toimena on ollut nurkanlämmittäjä, mutta katsotaan jos jotain muutakin uskaltaisi koittaa. Ikää on 15v ja mangaa/animea olen tietoisesti harrastanut enemmän tai vähemmän, noin 3 vuotta. Vaalea tukka, sukupuoli poika/mies ja pituutta on löytyy n.160cm. Koulua käyn Kuokkalan Koulun yhdeksännellä luokalla ja olen kouluni tukioppilas. Tavallisesti lähden mielelläni mukaan moniin asioihin, (hyvän maun rajoissa,) vaikka en sitä aina näyttäisikään. Hannu on nimeni.
Viimeksi muokannut Dertion, Ke Loka 26, 2011 23:55. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Hakuchi_
Viesti:

...

ViestiKirjoittaja Hakuchi_ » Pe Elo 25, 2006 12:30

minä liitynkin tsukiaihin :D kävin siellä jo kerran ja vaikutti todella mukavalta noo jutut nyt oli vähä w00t mutta kyllä niihin tottuu... eli iha jees ... en uskalla kertoa mitää
Tsumi To Batsu!

Hakuchi_
Viesti:

..

ViestiKirjoittaja Hakuchi_ » Ti Elo 29, 2006 08:04

ajattelin että tänään liityn tsukiaihin eli maksan sen 5 euroa... :D ... eikös olekkin hienoa :D
Tsumi To Batsu!

Jfer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jfer » Ti Elo 29, 2006 14:10

On. =^^ = Multa saa sunnuntain kokouksessa jäsenkortin käsenlomaketta vastaan sit kun on maksanut jäsenmaksun.
Jfer aka Jenni Lindqvist, Tsukiain sihteeri ja nettivastaava
Jennin.Ikioma.Org | POLOinen | Cosplaylab profile

Neriah

ViestiKirjoittaja Neriah » Ma Syys 04, 2006 19:59

Tässä oli jotain, vaan eipä ole enää.
Viimeksi muokannut Neriah, Ma Heinä 16, 2007 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Shamp
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shamp » Ke Syys 06, 2006 22:00

Hmm.. Muutin Jyväskylään Kuopiosta opiskelujen perässä (opiskelen yliopistossa englantia) tässä kuun alussa ja ajatuksena on liittyä jossain välissä seuraanne iloiseen. Haistelen ensin vähän ilmaa ja uskaltaudun sitten mukaan. :)

Mutmutmut... Nimi on Heidi, ikää löytyy tarpeeksi Alkossa asiointiin ja autolla ajamiseen ja tämänhetkinen asuinpaikka on Keltinmäellä. Harrastuksiin kuuluu animen ja mangan lisäksi ABJ-nuket, tanssimattoilu, lukeminen ja ompelu. Minulla on monta sisarusta ja kotikotona Kuopiossa olleen ainaisen mekkalan takia kailotan todella kovaan ääneen. Yritän kyllä hillitä äänenkäyttöäni, mutta faletan usein varsin surkeasti. Minulla on myös huono tapa sotkea suomea ja englantia keskenään puheessani.

Olen pieni ja ujo ja pelkään hysteerisesti joitain sosiaalisia tilanteita. Olen toisinaan myös vähän vainoharhainen. Inhoan sulaa juustoa ja avonaisia kaapinovia (ts. en voi nukkua jos vaatekaapin ovet ovat auki). Tykkään pehmeistä matoista, kauniista sisustuksesta ja vanhojen kirjojen hajusta.

Lempianimeihin kuuluvat Gankutsuou, Cossette no Shozo, Slayers, Genshiken ja Paradise Kiss. Vastaavat mangat taas ovat Chrono Crusade, Yotsuba&!, Gravitation ja Hellsing. Tutustuin animuiluun joskus 2001 vuonna huonolaatuisten Ranma-scannien kautta ja olen katsellut ja lueskellut kaikkea enemmän ja vähemmän ahkerasti siitä saakka. Koska asuin Kuopiossa, kuulun myös Kamyyn, vaikka olinkin sillä melko epäaktiivinen.

Minut tunnistaa, paitsi kovasta äänestä ja pienestä koosta, myös hyvin pitsipitsi-prinsessavaatteista ja luonnonkiharasta vaaleanruskeasta tukasta. Tarvitsisin silmälasit, mutta syystä X minulla ei ole sellaisia.

Minusta saa ikuisen liittolaisen ja ystävän antamalla minulle mangosorbettia ja kukkia.
HUOMATKAA!

Hakuchi_
Viesti:

...

ViestiKirjoittaja Hakuchi_ » To Syys 07, 2006 09:11

paljon maksaa mangosorbetti? :D:D aika outoo jollain muulla on kans toi että ei voi nukkua jos on kaapin ovi auki mulla on ihan sama...
Tsumi To Batsu!

Miss_Excel

ViestiKirjoittaja Miss_Excel » Su Syys 10, 2006 21:30

Joo siis olen nyt liittynyt, tai siinä rajoilla. Kun en ole tosiaan tuota korttia saanut postitse vieläKÄÄN, vaikka maksoin jo kauan sitten. Että missähän kestää?

Mutta siis. Asun tässä Jyväskylän lähiseudulla tällaisessa käpykylässä. Aikani menee koulussa, koneella ja telkun ääressä. Yritän aina välillä irtautua ulkoilemaankin. No, minä tykkään valtavasti animesta, mangasta ja kaikesta japaniin ja kiinaan liittyvästä. Olen vähän otaku :)

Kuuntelen sekalaista musaa, katson sekalaisia leffoja ja luen sekalaisia kirjoja. Tykkään sekalaisista karkeista. Mulla on kaksi sekalaista kania. :lol:

No tuota joo. Siinäpä nyt jotain perusjuttuja. Minut tuntee netissä nimillä Miss_Excel, Sumomo sekä witch_5.

Joten, hei vaan kaikille ja toivottavasti tulemme näkemään tässä lähiaikoina! :D

Hakuchi_
Viesti:

...

ViestiKirjoittaja Hakuchi_ » Ke Syys 13, 2006 08:07

jep, ehkä kannattaisi tulla hakemaan se itse voin sanoa että uskoakseni et sitä ennen sitä saa kun sen hakemassa käyt... en tiiä
Tsumi To Batsu!

harusame
Viesti:

ViestiKirjoittaja harusame » Ke Syys 13, 2006 12:05

Miss_Excel kirjoitti:Joo siis olen nyt liittynyt, tai siinä rajoilla. Kun en ole tosiaan tuota korttia saanut postitse vieläKÄÄN, vaikka maksoin jo kauan sitten. Että missähän kestää?

Tässä on nyt ollut jotain häslinkiä (=joku unohti). Ärähdän asiasta jäsenvastaavalle. Kortin pitäisi kilahtaa postilaatikkoosi viimeistään ensi viikon alussa.

Anteeksi, että kesti. u_u

Miss_Excel

ViestiKirjoittaja Miss_Excel » To Syys 14, 2006 14:20

Kiitos suuresti, mikäli voisit hieman purnata. Ymmärrän et on joskus kiire, itse olen koulussa ollut suuriman osan päivistä.

Mutta odottelen nyt vielä tässä. Kiitos etukäteen! :)

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”