Esittäytymisketju

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

Risuko
Viesti:

Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Risuko » Ti Loka 14, 2003 21:28

"HERRASKAISEN NÄKÖISTÄ" sanoi Muumipappa kun kartanoon astui.

Eli heipä teille. Olen Tuula Katariina Hjelt, tunnetaan Tuulana/Risukona/Sosulina/Shigurena. Aikaisimmat jäsenet muistavat Edu(ski)-nimenkin, luulisin. Koska olen taas niin tyhmä etten osaa kirjoittaa tarpeeksi lennokasta tekstiä, teen taas tällein tyhymästi.

::NIMI: Tuula Katariina Hjelt
::SYNT.: 13.10.89
::ASUU: Jyvaeskylaessa, kuokkalassa.
::ASEMA TSUKIAISSA: organisaattori, virallinen loli.<3
::HARRASTUKSET: öff, en enää pahemmin harrasta animea, mangaa kyllä lueskelen aina silloin tällöin. Olen japanilaisen katumuodin orja ja j-rock-ihminen, toisin sanottuna pidän ihan kamalasti siitä hullusta räNpytyksestä<3. Eli Japani vetää puoleensa, vaikkei kyse olisikaan animusta.
::SE MUSIIKKI: L'Arc~en~Ciel, Miyavi, ~Despair'sRay~, X Japan/hide, baroque, Gazette, AnCafé, Dir en Grey, Malice Mizer, 12012, BLOOD, MUCC, Gackt, Fairy Fore, GLAY, Kagerou, pierrot, Plastic Tree, Nightmare, Fatima, Panikku Chaneru, PANIC*ch, Soroban, Morning Musume, Minimoni, Ayumi Hamasaki, T.M.Revolution + miljoona muuta ja lisäksi vähän europiittii hei! \o/
::YHTEYS: löydätte yhteystiedot profiilista, irkissä olen Risuko. 8D

Joo ei teijän kai muuta tarvii tietääkkään sit okmo. o/
Viimeksi muokannut Risuko, Su Joulu 25, 2005 23:38. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Kuva

Rashkul
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rashkul » Ti Loka 14, 2003 22:31

Kiitos Edolle keskustelun avaamisesta... tosin otin vapauden foorumin moderaattorina hieman muuttaa aiheen nimeä :p Eli tästä eteenpäin kaikki esittäytymiset tämän aiheen alle, kiitos.

Jepulis. Elikkäs, miuu soppii kutsua oikeasta nimestäni huolimatta Sebastianiksi (tai lyhyemmin vain Sebbeksi), joka vielä joku päivä on miun virallinen nimi. Tuntomerkkeihini kuuluu punertava tukka, pieni olemus, sosialistimaiset letkautukset ja huono Savon murre. Animen ja mangan parissa olen touhunnut (tosin melko vähänlaisesti) viimeiset kolme vuotta.

En vieläkään ymmärrä miksi juuri miut valittiin yhdistyksen puheenjohtajaksi... pelottava rooli ^^' Vaikka onhan tässä jo muutama viikko ajettu yhdistystä eteenpäin. Lupaan kyllä tulevaisuudessakin ajaa vallanku... eiku yhdistyksen asioita parhaani mukaan kuunnellen toki kaikkien mielipiteitä. Sen mukaan tietenkin mitä ehdin... onneksi on olemassa pari ihanaa varapuheenjohtajaakin.
Logistiikkavastaava - Desucon 2014

Nuorisonohjaaja - Sellon kirjaston Pointti

"There is more in you than you think"
-Kurt Hahn

simon80fi
Viesti:

ViestiKirjoittaja simon80fi » Ke Loka 15, 2003 06:00

No tervehdys vain kaikille.. Satuin nyt tänne törmäilemään niin laitetaan sitten vähän tietojakin ylös muitten ihmeteltäväksi.

Siis... Oikea nimi on Titta mutta yleisesti olen täällä cyber maailmassa tunnettu nimellä Simon Erif(myös "taiteilija" nimi). Olen 19 vuotias ja olen "harrastanut" Animea jo olisiko melkein 5 vuotta. ehkä enemmänkin...
Mangaa en harrasta oikein kunolla mitä nyt Doujinshia luen netissä ja pari mangaakin on tullut luettua netin kautta. Esim kännettyä Yami no Matsueita... ^^;; No mitäs muuta kertoisin... Tykkään tehdä netti sivuja. Teen photomanipulaatioita paljon ja piirrän animea. Jos haluaa käydä katsomassa voi mennä osoitteeseen
http://simon80fi.deviantart.com

mitäs muuta.... hmmm... no siinä kai oli olennaiset. Juttelemaan voi tulla sitten aina ihan vapaasti kun on näitä tapaamisia... ^__^

Ai niin kirjoitan myös jonkin verran fan fiction tarinoita.. että silleeen.... ^.^
Kuva

Furari
Viesti:

Esittäytyminen

ViestiKirjoittaja Furari » Ke Loka 15, 2003 11:13

Olen. 14 vuoden, 221 päivän ja hieman yli 3 tunnin ikäinen poika. Koulua käyn Jyväskylän Norssin kahdeksannella luokalla.
Ensimmäisen kerran tutustuin tietoisesti animeen kun opettajamme näytti osan Mononoke Himestä (ympäristötiedossa opiskelimme Japania tällöin). Hankin sen itselleni Videodivarin kautta.Tästä on jo noin neljä vuotta, mutta silti en ole nähnyt animea kovinkaan paljoa. Netistä en ole ladannut yhtään mitään. (And I really mean that.)
Kotisivuja olen väsännyt, tällä hetkellä mitään ei ole online.
Mangaan tutustuin nopeasti Mononoken ostettuani. Ostin ensimmäisen osan Nausicaä of the Valley of Wind - Perfect Collectionista.
Äidiltäni kai perittyjen piirtotaitojeni/piirtohalujeni ansioista tutustuin hieman enemmän mangan piirtotapaan. Piirtelen kyllä harvemmin nykyään, eikä hyviä piirroksia synny enää ilman tunnetta.
Japanista innostuin enemmän ja rupesin opiskelemaan kieltä edellisenä vuonna. Nyt siis toinen vuosi meneillään. Vaikeaa.
Siinä se varmaankin olisi. *kiitos ja kumarrus*
Varmaankin olisi vielä hyvä mainita, että oikealta nimeltäni Pyry. (Jotta IRL minut tunnistaisisitte.)
Viimeksi muokannut Furari, Pe Loka 17, 2003 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Matkakohteena Siperia.
Hoyheniä taivaalta

Ixion

ViestiKirjoittaja Ixion » Ke Loka 15, 2003 11:32

Hmm... Kai sitten minunkin pitää esitellä itseäni. Elikkäs olen vielä 16-vuotias opiskelija Jyväskylän Lyseosta ja käyn toista vuotta siellä. Animesta kiinnostuin tietoisesti noin 1½ vuotta sitten :roll:
Mut tunnistaa parhaiten varmaan mun punasista hiuksista...

Mangaa en ole paljoakaan lueskellut, mitä nyt inttervepissä muutaman volyymin jotain. Ainoa manga minkä olen kokonaan lukenut on Devil & Devil, joka onkin aivan mainio :wink:

Olen usein(aina) IRC:issä ja jos siellä jotain kysyttävää tulee, vaikka animesta yleisesti, niin hihkaiskaa ihmeessä. :mrgreen:
1.Mathematics is the language of nature.
2.Everything around us can be represented and understood through numbers.
3.If you graft the numbers of any system, patterns emerge.
4.Therefore, there are patterns everywhere in nature.

Jara
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jara » Ke Loka 15, 2003 14:11

Jes, elikkäs minä.
Annikaksi minut ristittiin 17 vuotta sitten.
Minut tunnistaa pallomaisesta ja turhan hiljaisesta olemuksesta,
tosin jos innostun puhumaan niin juttua tulee kyllä. :)

Animea ja mangaa olen "harrastellut" vajaan vuoden, kiitos tehokkaan kaveripiirin. Muita harrastuksiakin löytyy, joista mainittakoon musiikki, kirjat ja luonto, jonkinmoinen viherpiipertäjä olen siis.

Kokouksissa minua ei yleensä näe, kiitos kiireisen aikatauluni.

Siinä minuuteni tiivistetyssä ja tyhjiöpakatussa muodossa.
*Kumarrus ja poistuminen takavasemmalle*
Viimeksi muokannut Jara, Pe Loka 17, 2003 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I don´t need fortune or fame Just some peace of mind

ponpoko

ViestiKirjoittaja ponpoko » Ke Loka 15, 2003 14:50

Oikea nimi Arttu Maijanen, 17 vuotta. Minut tunnistaa kynsisaksilla leikatusta tukasta ja Ruotsin armeijan housuista. Olen aina joko liian äänekäs tai liian hiljainen.

Harrastuksia... hmm, olen sävellellyt tietokoneella musiikkia 5 tai 6 vuoden ajan, ja olen myös ylpeä siitä etten ole tuona aikana osannut soittaa mitään soitinta tai tajunnut mitään musiikin teoriasta. :)
Piirtelen myös melko paljon, lähinnä animetyylillä... jotain töitä löytyy osoitteesta http://www.cellosoft.com/2draw/users/ponpoko/gallery/ - jotkut ehkä vähän kipeitä. Kaikki noi kuvat on tehty hiirellä, kynällä tulee jo parempaa jälkeä...

Mangan ja animen kanssa olen touhuillut ehkä noin 6 vuotta, eka manga tais olla joko Akira tai Ranma ½... ensimmäistä animea en tarkalleen muista, olisikos ollut se Devilman-OVA, Suomen ensimmäiseltä anime-aallolta? Se olikin pienelle ala-astelaiselle kova juttu. :D
Lempisarjat... hmm, Akiran manga on tietty klassikko. En osaa nimetä mitään tarkalleen, mutta 70-80-luvun anime on sydäntäni lähellä, etenkin jättiläisrobottien kera. Viime aikoina ihastuksen kohteena on ollut Yoshio Sawain Boboboobo-Boobobo, täysin mielipuolinen "nonsense gag"-manga.

Niin, ja käynhän minä vielä työväenopiston japaninkursseilla, pelailen ja niin päin pois... siinä taisi olla kaikki oleellinen. Joo.
-"Daga, tsukemono! Temee wa dame da!"
-"!!"

Risuko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Risuko » Ke Loka 15, 2003 17:16

Rashkul kirjoitti:En vieläkään ymmärrä miksi juuri miut valittiin yhdistyksen puheenjohtajaksi... pelottava rooli ^^'

Johtunee luultavasti siitä, että sii tiesit paljon asioista ja nousit niin rohkeasti lavalle puhumaan :D Lauma tunnisti heti johtajakseen ^^
Kuva

Furari
Viesti:

Randomäär.

ViestiKirjoittaja Furari » Ke Loka 15, 2003 19:40

Edo kirjoitti:
Rashkul kirjoitti:En vieläkään ymmärrä miksi juuri miut valittiin yhdistyksen puheenjohtajaksi... pelottava rooli ^^'

Johtunee luultavasti siitä, että sii tiesit paljon asioista ja nousit niin rohkeasti lavalle puhumaan :D Lauma tunnisti heti johtajakseen ^^

Hahaa. Sebbe, olet meidän Alfasusi.
*hekottaa ja huomaa, ettei ole tullut nukuttua tarpeeksi*
Matkakohteena Siperia.

Hoyheniä taivaalta

Jfer
Viesti:

Mii kans.

ViestiKirjoittaja Jfer » Ke Loka 15, 2003 20:53

Heis. Olen 22-v tietoverkkotekniikan insinööriksi opiskeleva tyttö, oikealta nimeltäni Jenni, netissä Jennifer tai Jfer. Asustan Jyväskylässä kangaslammella kihlattuni Tepon kanssa, joka opiskelee myös tietoverkkotekniikkaa; olemme tällainen insinörttipariskunta.

Minut tunnistaa lähinnä siitä, että olen tällainen 158 cm lyhyt pätkä. Lisäksi silmälasit, välillä pörröiset hiukset sekä siniset tai vihreät vaatteet. Niin ja raitapaidat. ^__^

Animea olen katsellut enemmän (viime keväästä alkaen) ja vähemmän (sitä ennen) aktiivisesti vajaat pari vuotta. Ensimmäiset näkemäni animejutut olivat Tepolta lainassa olleelta rompulla sattumalta olleet Saber Marionette - ja Trigun -musiikkivideot sekä yksi jakso Noiria. Eka sarjakin oli sitten Noir, koska halusin nähdä sitä lisää. ^^ Tähän mennessä olen ehtinyt katsoa 11 animesarjaa, joista lempparini on Saber Marionette J. Mangaa puolestaan en ole lukenut yhtään.

"Työni on harrastukseni." Harrastan nettisivujen tekoa ja myös tulevaisuuden työni web-ohjelmointia (toivottavasti). Olen kiinnostunut erilaisista www-tekniikoista kuten xhtml, css, xml, xslt, php, asp, sql ... Kotona aika menee muun muassa netin parissa ja XBoxilla pelatessa. Suosikkipelejäni ovat Blinx ja Fusion Frenzy, josta avatarkuvanikin on. Musiikki mitä kuuntelen on oikeastaan vain Jrockia ja ehdoton suosikkiartistini on Gackt. ^___________^ Rakastan sitä musiikkia.
Jfer aka Jenni Lindqvist, Tsukiain sihteeri ja nettivastaava
Jennin.Ikioma.Org | POLOinen | Cosplaylab profile

Hecatonchires

ViestiKirjoittaja Hecatonchires » Ke Loka 15, 2003 21:52

Nimi on Teemu ja toimenkuvana Tsukiaissa sihteeröinti (jo kolmatta vuotta putkeen) ja sähköpostilistan spämmäys. Jäsenlehden toimituksessa olen myös, saa nähdä mitä ensimmäisestä numerosta tulee.

Tunnusmerkit: suht pitkä, usein parrakas (tai sitten ei) hajamielisen professorin oloinen tyyppi joka yleensä vain hengaa taustalla. Animea ja mangaa on tullut katsottua ja luettua jo yli kymmenen vuotta, edelleen ne jaksavat kiinnostaa. Suosikkeja on, mutta en niitä jaksa listata.
Viimeksi muokannut Hecatonchires, To Loka 13, 2005 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Animecon V:n päävastaava ja Tsukiain sihteeri jo neljättä vuotta
--------------------------------
Alcohol and calculus don't mix; don't drink and derive.

Heinkel

ViestiKirjoittaja Heinkel » To Loka 16, 2003 01:35

Hei, minä olen Heikki!

Olen 17-vuotias ja käyn Petäjäveden upouutta keskeneräistä lukiota. Animea aloin katsella aktiivisesti n. 1 +/- 0.5 vuotta sitten. Mangaa en ole lukenut paljoa, mutta aion hankkia Suomeenkin saapuneen Ranma½:n kokonaisuudessaan (ellei sille käy kuin DBZ:lle). Pidän piirtämisestä ja olen vaihtelevalla tuloksella saanut piirustuksia valmiiksikin asti. Netistä on tullut imuteltua jonkin verran animea, mutta pidän periaatteenani sitä, että sen minkä lataan netistä, pyrin sen hankkimaan DVD:nä (tietenkin edellyttäen ettei sarja/leffa ole täyttä roskaa). Animen lisäksi harrastuksiini kuuluu airsoft, mitä tulee harrastettua lähes joka viikonloppu.

snn

ViestiKirjoittaja snn » To Loka 16, 2003 11:29

Me olemme Sanna ja me olemme 2,0 vuotta. Ircnetistä meidät tunnetaan nikillä YiP/Froid. Me asumme Muuramessa ja pidämme eräänlaista välivuotta opiskelusta. Yleensä minut tunnistaa punamustasta värityksestä.

Anime on jo vuosien ajan minua kiehtonut, mutta koska juurikaan en tuntenut vielä vuosi sitten ketään animen harrastajaa (tai tiennyt että pari kavereistani olikin kaappianimenharrastaja), oli juttuun vaikea päästä mukaan, eli olen erittäin paljon aloittelija animen, kuten myös mangan suhteen.

Animaatiot on ihan yleisestikin kiinnostuksen aihe, varsinkin vaha-animaatiot ja niitä on jonkin verran itsekin tullut tehtyä (laadusta ei sitten mitään puhuta ;)) Elokuvat, tähtitiede, askartelunäprääminen, lukeminen, musiikki ja muu yleinen häröily viekin sitten suurimman osan ajastani.

Jep. End of transmission.

Jericho
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jericho » To Loka 16, 2003 20:35

Pröö tööt...

Eräänä kauheana aamuna maailman putkahti kamala mörkö. Sen nimi oli Juho. Se oli kamala kamala mörkö. Se söi taloja ja potki mummoja. Ihmiskunta oli tuhon partaalla. Sitten se löysi animen ja se lopetti mörkönä olemisen. Fyysisesti se on vielä mörkö mutta sisältä se on "true friendly anime-person".

Ote mörön päiväkirjasta

Minun nimeni on Juho. Elän tylsää elämää korvessa. Koulua käyn Jyväskylässä kauppiksessa. Ulkonäöstä en jaksa kertoa, koska ei ole mitään kerrottavaa.

Piirrettyjä olen katsonut koko ikäni. Ensimmäinen tutustuminen animeen tapahtui Porco Rosson ja My neighbour Totoron merkeissä. Ja tietenkin Hopeanuolella. Hiljaiseloa elin tässä pitemmän aikaa ja kulutin aika vain Disneyn leffoja katsellessa. Sitten joku kavereistani rupesi piirtämään mangaa ja sen seurauksena ajauduin animen pirulliseen maailmaan.

Taidan olla nörtti, koska räpellän koneella kaikkea turhaa ja joutavaa... animaation teko on uusi kiinnostuksen aihe tietokoneella. Kotisivuja olen räpeltänyt harrastuspohjana ja niillä olen anime-harrastustanikin kustantanut. Peli,- ja anime-musiikki on lähellä sydäntäni. Elokuvat ovat elämäni. Elokuvat ovat maailman paras asia. Lisäksi japanilaisten ihmelaji airsoft on yksi minun kestosuosikeistani. Ihmeellisiä nuo japanilaiset.

DVD-plättyjä olen animen merkeissä ruvennut keräilemään... hiljaa hyvää tulee. Hinnat ovat niin korkeat, että rahat loppuvat nopeasti. Siksi olenkin törkeänä sikana ruvennut imuttamaan netistä animea. (niinkuin olisin ainoa). Seuraava ostos on RahXephon ja Gasaraki pitäisi ostaa loppuun asti.

Mangaa en kovin paljon harrasta. Hyllystä löytyy vain Blade of the Immortalin eka osa, mutta se onkin rox! Sekin täytyisi kerätä kokonaisuudeksi. Tarvitsisi vain rahaa. Voisi Kela tarjota jotain anime-tukea opiskelijoille.

Niin ja videopelit ovat kanssa paheeni. Olen paha ihminen.

Lempileffoja/sarjoja on niin monta, että en niitä jaksa edes luetella. Viimeksi rokkasi Ebichu.

Siinä kaikki tällä kertaa... jotain unohdin kertoa, mutta eipä minun tarinani ketään kiinnostakaan... /Juho kuittaa...
Pröö tööt, varokee varokee!

Drath

ViestiKirjoittaja Drath » To Loka 16, 2003 22:34

Joops. Kun nyt tuli vaivalla rekisteröityä tänne niin vois vähän kokeilla tätä :). Eli olen se pieni pojan pallero josta teitte varapuheenjohtajan.
Jos olisin ollut te ja tiennyt millainen oikeasti olen niin en olisi äänestänyt itseäni mutta meni jo. Nyt saan nauraa teille. Ja käyttää teitä hyväkseni. Minulla ei ole minkäänlaisia esiintymistaitoja enkä ole alfauros mutta esiintyminen on vaan kivaa. Haa. Ja voi kehuskella kaikille.

Olen 17-vuotias ja olen toista vuotta kauppiksessa kaksoistutkinnossa. Minut tunnistaa siitä lyhyydestä, maihareista ja mustista hiuksista. Minulla on hyvin vähän karismaa ja unohtelen aivan arkipäiväisiä asioita.

Animea aloin harrastamaan joskus vuosi tai kaksi sitten. Melkein kaikki menee paitsi ne angstausanimet. Ei kiinnosta nähdä jotakuta angstaamassa kun sitä voi tehdä itsekkin ihan tarpeeksi :). Aloin myös joskus kesällä harrastamaan Go:ta. Tai siis sen pelaamista. Paras sarja on se mitä katson sillä hetkellä kun minulta kysytään. Eli ne on kaikki yhtä hyviä. Paitsi ne angstausanimet.

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”