Esittäytymisketju

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

Jfer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jfer » Ti Heinä 26, 2005 19:16

Öhm. Kai tämä on niin kuin Tsukiailaisille ja heille jotka seuraan aikovat liittyä ja sitä rataa, sillä ei kai tässä muuten mitään järkeä olisi. Näin minun mielestäni. Mutta tervetuloa mukaan vaan toimintaan, Don Pixe.
Jfer aka Jenni Lindqvist, Tsukiain sihteeri ja nettivastaava
Jennin.Ikioma.Org | POLOinen | Cosplaylab profile

Don Pixe

ViestiKirjoittaja Don Pixe » Ti Heinä 26, 2005 19:23

Aah, kiitos. ^^'
Ajattelin vain, sillä mahdollisesti kavereineni olen seuraan liittymässä jossakin välissä...

Icchan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Icchan » Ti Elo 02, 2005 03:29

Kaipa sitten minäkin esittäydyn ^^

Eli oikea nimi on Mio (http://bisqwit.iki.fi/japtools/find=Mio) ja sukupuoli on se rumempi (mies). Ikää nyt 19 vuotta ja aloitan 29.08.05 jyväskylän dynamossa opiskelun, pyrin valmistumaan ohjelmointialan insinööriksi seuraavan 4 vuoden aikana..

Anime ja manga kulkeavat käsi kädessä rullalautailun, DDR:n ja piirtämisen kanssa. Erityisenä fanaattisuutena voin mainita musiikin. Säveltämisestä lähtien (Suosittelen: Neon Streetlights ja "I am me"... muistakaa, teen tätä vain huvikseni) aina hyvään musiikkitietoon liittyvään muistiin asti. Musiikkimakuni on lähes rajaton, mutta suljen pois suomeksi lauletun ja lähes kaiken mitä MTV tai radio soittaa. Genrerajoitteita ei ole.

Roolipelit ovat hauskoja, GM-kokemusta löytyy kohtalaisesti etenkin BESM pöytäpelin tiimoilta, MTG-kiinnostaa ja teetä kuluu paljon. GO-lautaa ei vielä ole vaikka haluaisinkin ja rakastan uusiin ihmisiin tutustumista.

Toivottavasti tutustun Tsukiain jäseniin opiskeluaikanani hyvin ja saan hyviä muistoja ajasta Tsukiain jäsenten kanssa.
To know your enemy, you must first know yourself. To beat your enemy, you must first beat yourself. Because the biggest enemy of the man is the man himself.

Anima*
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anima* » To Elo 11, 2005 15:41

Ho! Lisää kauniita uusia naamoja! Ihastuttavaa. ^____^ Tervetuloa kaikille, tulkaahan näyttämään itseänne piirrustusilloissa tai muissa häppeningeissä.

"Wunderbar, vat a fantastic job!--"
"Resignation is what kills people. Once they've rejected resignation, they can make humanity their footpath."

Lewa
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lewa » Pe Elo 12, 2005 01:27

Tehdäämpä esittely uudestaa^^

Asun korvessa kirjaimellisesti. Aloita kohta ysin vaajakoskela siis olen melkein viisitoista^^. Nimi on ... en kerro^^ mutta sukunimi on Pöppönen(Jos joku tunnistaa niin yksäriä tulemaan^^).
Mangasta kiinostuin noin reilu kolme vuota sitten. Se taisi tapahrua niin että kaveri toi DB mangan kuoluun ja kyselin siltä mikä ihme tuo on ja miks sitä luetaan väärte päin. Kaveri rupes selitää mangoita ja kaikesta muusta mikä liittyy mangoihin. Anime faniuteni alkoi kun kaveri lainasi minule itseltään pari jaksoa Vandredia.
Pitäs tulla käymääm jossain tsukain kokouksessa ja liittyä^^

//muok. Niin unohdin että on tullu piirreltyä jponkun verran manga tyyliin. Töitänion ympäsi nettiä jos näet nimimerkillä Lewa/Awel Retsem olevan töitä ne ovat yleen sä minun piirtämiä^^
^^'

paulipupu
Viesti:

ViestiKirjoittaja paulipupu » Pe Elo 19, 2005 09:08

Heippa!
Esittäydynpä tässä lyhyemmän kaavan mukaan..
Eli nimeni on Paavo ja iältäni olen 24 vuotta. Alun perin Kuopiosta kotoisin (ja näin ollen myös Kamyn jäsen ^^.).
Kuten Icchankin, olen aloittelemassa opintoja tuolla Dynamossa (ja minulla on go-lauta ja aion jopa ottaa sen mukaan nyt tässä ensi viikolla kun tavarani kämppään raijaan. Siispä voinemme pelata jos Dynamolla on joku paikka missä sitä säilyttää).
Harrastukseni ovat Magic: the Gathering, tuo saatanallinen korttipeli, go, BloodBowl sekä IRC. Suosikkimusiikkina voisi mainita vaikka Maija Vilkkumaan <3 sekä Leevi and the Leavingsin.
Suosikkimangaa tai -animea ei varsinaisesti ole, sillä olen niihin varsin vähän tutustunut (no Hikaru nyt tietysti kun sitä kautta esittäydyin tähän go:n ihmeelliseen maailmaankin..).
Irkissä minut tunnistaa tällä samalla nimellä, paulipupu. IRCNetissä löydyn kanavilta #pkmn, #ist5sb, #jkl-anime, #go.fi sekä #o.s.a.
En kerro enempää. Ilmaannun kyllä varmaan sinne teille vilkuttelemaan niin saatte minuun tutustua ihan lähemminkin :).
-editedit-
jos nyt haluatte varmasti minut tunnistella niin suunnatkaa sinne irc-galleriaan. Oon mä sielläkin.
Viimeksi muokannut paulipupu, Pe Loka 07, 2005 02:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
20:52 < Skale> Olen muuten tullut siihen tulokseen että Bisqwit on käsinukke ja Paavo vatsastapuhuja.

Tinde

ViestiKirjoittaja Tinde » Pe Elo 19, 2005 14:42

Konnichi wa. Juu olen Tiia. :> Pieni, kohta 15-vuotias tyttönen Espoosta, joka aloitti juuri peruskoulun viimeisen luokan. Olen täällä jo hetken pyörinyt, mutta nyt vasta päätin esittäytyä (älkää kysykö miksi).

Mangaa luen nyt aika aktiivisesti, lempparisarjoja on Yakitate! Japan, Salapoliisi Conan ja Forbidden dance. Listan lukemistani mangoista löydättäältä. Animea en niin paljoa ole seuraillut, mutta muutamia animeleffoja ja sarjoja on tullut katsottua. Lemppareihin kuuluu ainakin Bleach ja Full Moon Wo Sagashite.

En jaksa kertoa enempää itsestäni, hmm.
Viimeksi muokannut Tinde, Pe Maalis 03, 2006 16:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tonzuko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tonzuko » Ke Elo 24, 2005 15:02

Juu no, tuota...
Nimekseni sanoisin Tony ja asun siellä paloaseman suunnalla.
Syntynyt olen 13.9.90 8)
Elikkä joo Hotelli ja ravintola alaa opiskelemassa ja niin ..
Tuntomerkkeinä tummat, mutta sekavat hiukset jotka jostain syystä valahtavat silmille.

Mangaan ja Animeen tutustuin silloin joskus,

Sosiaalisuus kohdallani on nollassa tämä johtuu siitä että olen vaipunut pimeyden synkkiin syövereihin mwahahahaa :twisted: , hmm.
Viimeksi muokannut Tonzuko, Ma Touko 28, 2007 15:00. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Tietovirta on selvä.
Hail Ilpalazzo!!!

Deviant --- Tonzuko

Anima*
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anima* » Ke Elo 24, 2005 16:09

Kumma on hän, joka kahta pistettä postaa. Tunnistus tehty. :twisted:
"Resignation is what kills people. Once they've rejected resignation, they can make humanity their footpath."

Tonzuko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tonzuko » Ke Elo 24, 2005 17:41

Jäin kiinni!
Täytyykin ruveta pukeutumaan mustaan hupulliseen viittaan! :mrgreen:
Tietovirta on selvä.

Hail Ilpalazzo!!!

Deviant --- Tonzuko

Anima*
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anima* » To Elo 25, 2005 10:15

Nothing passes the eyes of the Huntress without being noticed! :twisted:

negative
Viesti:

ViestiKirjoittaja negative » Ti Loka 04, 2005 13:39

Eli olin viimeisimmässä vuosikokouksessa katsastamassa toimintaa ja päätin samalla liittyä. Nimi on Tuukka, ikää reilut parikymmentä vuotta ja animea ja mangaa olen harrastanut epäsäännöllisesti joitakin vuosia. Muita harrastuksia ovat piirtäminen, maalaaminen ja jonglööraus. Tunnistusta voi yrittää pitkien vaaleiden hiusten, silmälasien ja parran perusteella.

Suosikkisarjoja on ainakin Trigun, Monster ja Gankutsuou sekä vähän kevyempi Ocha-Ken.

KatkaChee
Viesti:

ViestiKirjoittaja KatkaChee » Pe Joulu 02, 2005 01:23

Wuaa, min en taida enää ollakkaan Tsukiain nuorin. :| Vaai?

Terve teille viidelle miljoonalle uudelle/vähemmän uudelle. Taas.

Parokki

ViestiKirjoittaja Parokki » Su Joulu 25, 2005 04:10

Hoo. Olen seuran virkaatekevä tilintarkastaja (hui), ja tottelen nimeä Otto. Galleriassa sama tunnus kuin täällä.
Viimeksi muokannut Parokki, Ma Touko 28, 2007 21:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Don Pixe

ViestiKirjoittaja Don Pixe » Pe Kesä 02, 2006 15:11

Hellou! ^^
Päätin nyt ilmestyä esittäytymään tännekin. Nimeni kerrotaan olevan Iida, ja kävinkin torstain piirustusillassa istuskelemassa. Jep. Huhtikuussa ikää tuli 14, vaikka minua luullaankin kai joskus vanhemmaksi. Kesä alkaa, ja seiskaluokka jäi juuri taakse täällä Muuramessa.

Animen töllöttämisen ja mangan lukemisen lisäksi tykkään viettää aikaani katolla, tehdä omituisia juttuja, piirtää - oikein kovasti ja nauraa. Nauraminen on oikein hauskaa, varsinkin, kun rupean hekottamaan omille jutuilleni siellä sun täällä. Animesta ja mangasta sitten - mangaa on tullut kai luettua enemmän, koska anime on kallista ja olen köyhä koululainen. Ensikosketus mangaan tuli suomenkielisestä Dragon Ballista, joka ei nykyään sitten iske kuten silloin joskus.
Suursuosikkejani tällä hetkellä ovat Genshiken ja Café Kichijouji de... Sekä tietenkin Azumanga ja sen sukulaiset.
Yksi henkilökohtaisista Heikkouksistani(tm) on animehumala.

Aluksi tämäntyyppisissä harrastuksissa olen kovin hiljainen, mutta kuten on parikin kertaa todistettu, porukkaan päästyäni rupean äänekkääksi. :twisted: (Mitä tulikaan taas luvattua?)
Tapaillaan, aion näyttää naamaani useampaan otteeseen!

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”