Esittäytymisketju

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

Jfer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jfer » Pe Syys 15, 2006 14:25

Lähti eilen jo postiin. En lue hallituksen mailia kotona niin en ole muistanut sitä lähettää.
Jfer aka Jenni Lindqvist, Tsukiain sihteeri ja nettivastaava
Jennin.Ikioma.Org | POLOinen | Cosplaylab profile

Miss_Excel

ViestiKirjoittaja Miss_Excel » Su Syys 17, 2006 14:24

Jfer kirjoitti:Lähti eilen jo postiin.

Juu ja sain sen toissapäivänä. Kiitos paljon Tsukiaille! Ja olen suunnitellut tulevani kokoukseen torstaina, mutta katsotaan että pääsenkö. :)

Näemme kuitenkin tässä syskyn aikana! :arrow:
Ikinä ei voi tulla aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. ~Nuuskamuikkunen

KatkaChee
Viesti:

ViestiKirjoittaja KatkaChee » Su Syys 17, 2006 16:08

Neriah kirjoitti:Olen kyllä ajatellut liittyä(piti tämäkin tulla tänne ilmoittamaan), mutta kun olen vain tälläinen 11 pikkutyttö, niin en tiedä miten siellä oikein "pärjäisin" kun kaikki ovat niin hirviän "vanhoja"..

Ei mua sillon purtu vaikka kovasti lupailtiin.

Antenakki

ViestiKirjoittaja Antenakki » Su Syys 17, 2006 20:52

Olen pyörinyt Tsukiain nurkissa satunnaisesti viimeiset seitsemisen kuukautta, mutten ole vieläkään rekisteröitynyt jäseneksi, saati sitten esittäytynyt täällä. Ilmoittautumiskaavakkeeni on jäänyt homehtumaan erään nimeltämainitsemattoman hosulin lompakkoon.

Nimeni on Katri ja nikkini Antenakki, viimeistä käytän galleriassa, KAMYn kanavalla ja satunnaisilla foorumeilla (muualla saattaa tärpätä KeesariKipling). Käyn Tsukiain tapahtumissa Parokin/Oton kylkiäisenä aina silloin, kun satun hänen luonaan kaukaisessa ja eksoottisessa Jyväskylässä vierailemaan. Kävelymatka Kuokkalasta Siperialle ei ole aina niin mums mums tällaiselle tytöntapikalle, joka joutuu kipittämään parimetrisillä jaloilla harppovan tyypin perässä, mutta hyvin on tähän mennessä kestetty.

Mainitun tapikkuuden eli lyhyyden lisäksi muita tuntomerkkejä ovat punaruskeat ja pörröiset hiukset, silmälasit ja toisinaan lolihtavat vaatteet. Olen vuosimallia -89 ja horoskoopiltani Vaaka. Huumorintajuni liikuskelee enimmäkseen Markus Kajo, Monty Python ja Kummeli -akseleilla.

Animeintoiluni alkoi ala-asteella, perinteisesti Pokémonilla, jatkui Miyazakismilla ja räjähti lopulta monimakuiseksi harrastukseksi kesällä 2004, kun liityin KAMYyn. Yhdistyksen myötä tutustuin myös tanssipelaamiseen ja Twisteriin. Sarjojen kärjikköön on päässyt mm. Azumanga Daioh, The Vision of Escaflowne, Samurai Champloo, Hajime No Ippo ja Elfen Lied (loistava animenpalanen on myös Kujibiki Unbalancen jakso, jossa järkyttävä karaokesuoritus saa autot kolaroimaan, ikkunat särkymään ja rotat pakenemaan kaupungista). Toinen merkittävä identiteetinpuoliskoni on musiikki. Soitan sellolla klassista ja heviä sekä lauleskelen silloin tällöin, kun keikkoja sattuu satelemaan. Opiskelen Kuopion Yhteiskoulun Musiikkilukiossa.

Että jee.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

inuyashan pentu

ViestiKirjoittaja inuyashan pentu » To Loka 05, 2006 17:02

Morjens! Miun oikee nimi olla se (ei suomalainen) Nora. Mie olla 11v Ja täytän joulukuun 20. päivä 12. Animea ja mangaa oon harrastanu... ööm... ei se ny kovin kauaa oo... miun luonne olla... öö... huumorin tajunen, hidasälyinen, ujo, hullu, rahanhimoinen... Semmonen ku Purinilla (tokyo mew mew). ulkonäkö: olla hörökorvat, vaaleanruskeat hiukset, siniset silmät, ei paksu eikä laiha vaan sopiva...
Oon syntyny ihan täällä Helsingissä.
ISTU!!!! Sanoo Kagome Inuyashalle.

Hakuchi_
Viesti:

...

ViestiKirjoittaja Hakuchi_ » Pe Loka 06, 2006 06:41

ketä kiinostaa hlesinkiläisen esittäytyminen... tuskin hän kuuluu sentään tsukiaihin... anteeksi jos olen törkeä mutta oikeasti pitäs vähän miettiä minne kirjottaa ja mitä....
Tsumi To Batsu!

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”