Jyväskylä ja go

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

paulipupu
Viesti:

Jyväskylä ja go

ViestiKirjoittaja paulipupu » Ma Syys 05, 2005 23:21

Eli lupasinkin Jyväskylän go-seuran Tengenin johtoportaalle, että yritän haalia sinne lisää porukkaa pelaamaan. Siispä laitan tänne infoo koska kuulin täältäkin pelaajia löytyvän :).
Tällä hetkellä peli-illat ovat baari Vakiopaineessa (Kauppakatu 6, siinä melkein Fantsun vieressä). Keskiviikkoisin siis pelailemme siellä yläkerrassa suunnilleen kello 18 alkaen ja loppu koittaa viimeistään aamukahdelta. Tiedä sitten onko tuolla koskaan kukaan niin kauaa viipynyt :). Tuolla nettisivuilla nyt mainitaan myös tuo maanantain Agoran ilta, mutta siellä ei ole nyt toimintaa ainakaan tänä vuonna vielä järjestetty.
Sinne vaan kaikki pelailevat/kiinnostuneet. Lautoja on useampi kappale meillä ja opetamme kyl pelaamaan. Ja aina voi tuon sivun kautta surffata tälle maanmainiolle oppaalle ja käydä perusteet läpi ^^.
20:52 < Skale> Olen muuten tullut siihen tulokseen että Bisqwit on käsinukke ja Paavo vatsastapuhuja.

lottimus
Viesti:

ViestiKirjoittaja lottimus » Ke Syys 07, 2005 08:33

Vois kyllä alkaa taas pelaan go:ta. Pari vuotta sitten kävin Agoralla niissä peli-illoissa.. Mihinhän sekin sitten jäi. ;____;
Nyt olen varmaan unohtanut jo kaiken.
Tulen joku kerta käymään, jos joku lähtee minun kanssa tai siellä ei ole vain pelottavia ihmisiä! Ja jos minuun ei turhauduta vaikka en mitään osaakaan. :-p

paulipupu
Viesti:

ViestiKirjoittaja paulipupu » Ke Syys 07, 2005 22:33

No ei tuolla ainakaan vielä olla minuunkaan turhauduttu vaikka varsin heikko pelaaja olenkin (ainakin verrattuna Jyväskylän aktiivipelaajiin.. 9 tasoituskivellä on tylsä pelata eikä vähemmillä uskalla että edes jotenkin pärjää:() Eivätkä ihmiset niin pelottavia siellä ole vaikka siltä saattavat näyttää. Menet vaan moikkaamaan ja kysyt jotta jos nuo haluavat pelata. Yleensä haluavat :). Einari nyt on 1 dan ja toki löytyy vahvoja kyu-pelaajiakin useita :p. Mutta mitä enemmän pelaajia niin sitä siedettävämpi on tasokin :). Ei tällainen 24k siellä voi pärjätä/kehittyä kunnolla jos ei ole suunnilleen saman tasoista pelikaveria :(. Toivottavasti en täysin masentanut sinua.Ja olen kuullut kerrottavan että siellä käy myös heikompia pelaajia. Tänään valitettavasti juuri missasin moisen koska piti lähteä aikaiseen jo pois :p.
Viimeksi muokannut paulipupu, Ma Maalis 13, 2006 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20:52 < Skale> Olen muuten tullut siihen tulokseen että Bisqwit on käsinukke ja Paavo vatsastapuhuja.

paulipupu
Viesti:

ViestiKirjoittaja paulipupu » Ma Maalis 13, 2006 23:42

Ja yleisön pyynnöstä on Tengen saanut kolmannen peli-illan viikonlopulle. Päivää ei lie vielä päätetty mutta viikonloppu lienee siis lauantai tai sunnuntai :). Aikaa haetaan vielä ja tilathan ovat Vakkarissa kuten keskiviikkovuorokin.

paulipupu
Viesti:

ViestiKirjoittaja paulipupu » To Maalis 23, 2006 21:52

Eli viikonlopun pelipäivä on lauantai ja alkaen klo. 18:00. Yleisön(?) pyynnöstä tämä pelataan vakkarin savuttomassa tilassa jos vain mahdollista.
Kesällä sitten olisi tarkoitus siirtyä terassille pelaamaan. Katsotaan sitä sitten myöhemmin :).
Peli-iltaa ei ole kuitenkaan vielä nyt tänä lauantaina (25.3) vaai vasta sitten huhtikuun alkupuolella.

Rianka
Viesti:

Re: Jyväskylä ja go

ViestiKirjoittaja Rianka » Ma Marras 24, 2008 19:58

Onko Tengenillä enää toimintaa ollenkaan? Kävin nimittäin pyörähtämässä kuluneen viikon keskiviikkona vakiopaineessa, enkä sillon nähnyt ketään siellä hyörimässä ja pelailemassa. Voisiko joku ihanainen aktiivi kertoa onko seura hengissä ja missä he kokoontuvat/millon? Kiitos!
Jotkut osaa, Jotkut taas ei

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”