Tsukiai Anikissa

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

Sria
Viesti:

Tsukiai Anikissa

ViestiKirjoittaja Sria » To Elo 29, 2013 00:48

Ihan mielenkiinnosta vain kyselyä siitä, että moniko Tsukiain nykyisistä jäsenistä on Anikissa? Lisäksi haluaisin sitten vielä kysyä, että kuinka sitten oikeastaan pääsee Tsukiain jäseneksi? Olisiko mahdollista saada tänne pieniä esittäytymisiä nykyisiltä jäseniltä...?
The Unexpected Journey has begun.

vipirtti

Re: Tsukiai Anikissa

ViestiKirjoittaja vipirtti » Su Syys 15, 2013 20:22

Näyttää pahasti siltä, että Tsukiai ei ole täällä kovinkaan vahvasti edustettuna. Mutta, seruaan voi liitty ihan vain saapumalla johonkin tapahtumaan, etsimään paikanpäältä hallituksen jäsenen (mieluiten rahastonhoitaja/jäsenvastaava, mut kukatahansa muukin käy), antamalla hänelle kouraan täytetyn jäsenlomakkeen ja 5 euron jäsenmaksun. Lukuunottamatta animeiltoja, vuosijuhlaa ja muutamaa muuta erikoistapahtumaa jäsenyyden perään ei pahemmin kysellä, joten kannattaa tulla tutustumaan. Pistän kohta pystyyn toisen aiheen tulevista tapahtumista.

Mutta, voisin kai samalla esitellä itseni, kun esittelyjäkin kaipailit. Eli, olen Ville, seuran nykyinen yksinvaltijas, eli puheenjohtaja. Liityin alunperin seuraan ihan vain peli-iltojen takia, mutta jäin sitten muihinkin tilaisuuksiin. Olen pitkän linjan manga- ja animeharrasta ja sarjakuvien keräilijä ihan näin yleisestikkin. Ensimmäiset animet oli paikallisen kirjaston Akira ja Briteistä postimyynnillä tilatut VHS-julkaisut Ninja Scrollista ja Vampire Hunter D:stä. Uusin ihastus on Akagi, jonka olen katsonut varmaan jo kymmeneen kertaan.

Sria
Viesti:

Re: Tsukiai Anikissa

ViestiKirjoittaja Sria » To Syys 26, 2013 20:16

Voisin kai esitellä tänne myös itseni. Olen Sari, Jyväskylän yliopiston tietotekniikan opiskelija, Tsukiain toiveikas ja innokas uusi (virallinen) jäsen. Tsukiain toiminnassa olen ehtinyt olemaan mukana vasta muutamia kertoja, mutta heti kokouksissa on tullut oltua melkoisen kovaäänisesti mukana. Vapaaehtoisesti olin myös Traconin sunnuntaina pari tuntia Tsukiain esittelypöydän takana fem!Ranskan cosplay-asussa.

Cosplay on intohimoni, manga- ja animeharrastus vie paljon aikaani ja rahaani... Cosplayta olen harrastanut vuodesta 2007 asti tekemällä yhdestä kolmeen con-cosplay-asua vuodessa, joskus tulee laadittua muitakin casual-cosseja. Tsukiaissa olen FAGtrion kanssa häärimässä erityisesti cosplay-ohjelman järjestämisessä. Sarjoina minua kiinnostavat oikeastaan kaikki uudet tuttavuudet ainakin jonkin aikaa... Mangaa löytyy tällä hetkellä lähes 700 pokkaria... Omaomisteisten lisäksi lainaan mangaa kirjastosta ja kavereilta, nautin mangani fyysisinä julkaisuina. Animen suhteen olen yhtä kaikkiruokainen.

Cosplayn, mangan ja animen lisäksi olen erityisen kiinnostunut japanilaisesta kulttuurista. Harrastan Shorinji Kempoa, ja olen suorittanut japanin opintokokonaisuuden Jyväskylän yliopistossa. Omatoimista japanin opiskelua jatkan varmasti koko ikäni. Suuri unelma on tietenkin joskus matkustaa pitkäksi aikaa Japaniin.
The Unexpected Journey has begun.

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”