|
Lauantain Creed (Black Cat) ja sunnuntain Fran (Final Fantasy XII, yksi niistä monista kaninaisista) kiittää. Fran oli (ylläri ylläri) ilmeisesti hivenen tunnetumpi yksilö kuin Creed. Harmi sinänsä, sillä Black Cat on katsomisen arvoinen sarja! Anyways, oli hienoa ylittää itsensä Franin pukua tehdessä (ja käyttäessä, en ole mikään naisellinen ihminen IRL). Tuntuu tosin vieläkin siltä, että olisi ylimääräinen korvapari päässä. X,D Mukavaa oli kulkea asun kanssa ja kiitos kaikesta positiivisesta palautteesta, joka antoi tosiaankin muistuksen siitä, miksi minä tätä teen. Se cosplayasujen nyhertäminen ei sittenkään ole niin turhaa, ei tällaisen tapahtuman jälkeen. Niin ja näin btw - onhan kyseisen vieranaisen asu hivenen paljastava ja antaa hivenen tankotanssija-vaikutelman ja kaiken lisäksi itsehän cosplayaaja sen päättää pukea päälleen, mutta kyllä se joidenkin miesten härski tuijotus saa olon hivenen ahdistuneeksi. X,D
Arvatkaapa vain, pääsikö itku kun heittäydyin viimein omalle sängylleni conviikonlopun jälkeen. Ei siksi, että olisi ollut huono con tai että kaikki olisi mennyt pieleen, vaan puhtaasti siksi, että olin vain niin hiton onnellinen. Pakko sanoa, että tämä con jää kyllä sitten muistoihin vaalittavana helmenä. Oli vain ihan törkeän ihanaa. Nyt ei oikein malta uskoa, että on kotona. Ymmärsin viikonloppuna muutaman asian. Opin arvostamaan a) sitä tunnetta, kun saa mennä suihkuun pitkän ja hikisen päivän jälkeen ja b) sitä tunnetta, kun saa repiä korkokengät jalastaan
Ekstrakiitokset: - Conitea ynnä järkkärit ynnä vänkärit ynnä kaikki ne loistavat upeat seksikkäät ihmiset, jotka saivat aikaan tämän kaiken. - Hotelliseurani (<3) ynnä muut seuralaiseni - kiitos rakkahat, teitte tapahtumasta kyllä ikimuistoisen. - Kaikki ne ihmiset, joiden kanssa tuli jutusteltua ja vietettyä aikaa. Yhteiset hetkemme olivat ehkä lyhyitä, mutta sitäkin mieleenpainuvampia. -> Mainitaan nyt nimeltä muutama, esim. se ihana Balthier (<3) ja hänen seuralaisensa, lauantai-illan Mikami, ne ihmiset jotka pelastivat minut asematunnelissa sillä, että sain kulkea heidän kanssaan!, sister-almost-Near from Riihimäki city, kaikki FF XII - cosplayaajat ja sitä rataa, listaahan voisi jatkaa loputtomiin. [/end of random ihqtus]
Nyt siis sitä virallista ja älykästäkin palautetta, jota tässä ketjussa haettiin. Tampere-talon piha on rakkaus. Kaikille coneille samanlaiset piha-alueet, kiitos. Oli ihanaa, kun nurmella oli tilaa istua ja penkkejäkin liikeni jos malttoi odottaa. Viime vuoden Animeconissa Jyväskylässä ihmiset hajaantuivat lähes heti conin päätyttyä, mutta nyt oli ihana huomata lauantai-iltana, että porukka vain jatkoi puistossa loikoilua ja hauskanpitoa. Näin sen pitäisikin olla - paljon ulkotilaa liikkua, valokuvata ja vaikka heittää omaa epävirallista ohjelmaansa kehiin. Sisätiloissakaan ei ollut valittamista, infotiski oli avulias eikä ruuhkaa syntynyt muualla kuin yläkerrassa ainakaan silloin, kun minä paikalla pyörin.
Ohjelmasta sen verran, että eipä sitä kauheasti tultu katsottua. :'D Deittiohjelma lauantaina ja virallinen FF-fight sunnuntaina, mutta muuten ei sitten löytynyt oikein mitään mielenkiintoista - toki cosplaykisat olisivat olleet hienoja nähdä, mutta jotenkin pääsivät lipumaan ohitse hengatessa. FF-fightista sen verran, että oikein viihdyttävää oli. Vaikka tämä ohjelmanumero on kyllä tullut jäädäkseen, niin silti seurasin itse ensi kertaa kunnon virallista fightia ja viihdyin todella hyvin, vaikken lavalla itse ollutkaan. Deittiohjelma oli aluksi hivenen kankeasti käynnistyvä, mutta muutama todella sympaattinen deittailija sekä mahtava juontaja saivat homman käyntiin todella hyvin, kiitokset myös tästä!
Happy haalari is now very happy haalari.
_________________ puvut - blogi
|