Tracon III - Jälkipyykki

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Haeym
Viesti:

ViestiKirjoittaja Haeym » Su Helmi 17, 2008 18:19

Oli ensimmäinen con eikä takuulla jää viimeiseksi. Olihan siellä vähän tungosta ja happi meinasi välistä loppua ja lämpöhalvaus tuossa puvussa tulla, mutta ilmapiiri oli mahtava ja puvut olivat upeita. ^^

Se Putki oli pelottava. Kyllä.

Kiitos kaikille ketkä olivat conissa jollain tavalla mukana ja erityisesti niille jotka ottivat minusta kuvia. Olin siis se Fai D. Flowright ja raahasin mukanani sitä pikkuista Mokonaa, joka oli siskoni. Hän haluaa myös varmasti kiittää kaikkia kuvan ottajia ja halaajia. :'D

Seuraavaksi Tampere Kuplii, here I come!

Chiharu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Chiharu » Su Helmi 17, 2008 18:34

Kyaa. Rekisteröidyin juuri tämän Traconin takia ;>

Oli ihan hemmetin hauskaa. Tosin tuo seikka mistä AmiRose mainitsi, eli Hervannan Kotipizza, jäi kaivertamaan minunkin mieltäni. Oikeasti. Melkein meni hermo ja olin vähällä mennä valittamaan sinne henkilökunnalle, mutta niiden onneksi toivat pitsat silloin.

Eli jos joku sattui näkemään niin olin semmoinen mustavalkohyyppä, shakkiruutuinen hame ja silinteri päässä. Seurassa oli Emmaa cosplayaava siskoni :D Itse en oikein mitään cossannut, tarkoitus oli olla Meroko, mutta asuun tuli vähän liikaa muutoksia enkä jaksanut värjätä silinteriäni punaiseksi.

Kesällä Finnconiin ja Animeconiin! Yay! (Vähän paremmalla cosplay-asulla toivottavasti ^^)

Yashura-chan

ViestiKirjoittaja Yashura-chan » Su Helmi 17, 2008 18:46

Ekaa kertaa missään conissa ja aivan mahtavaa oli! En olis ikinä uskonu niin mahtavaksi. Heti ku pääsin paikalle tuntu hiukan ulkopuoliselta, koska tunnuin olevan ainoa, joka oli tavallisissa vaatteissa liikkeellä. xD Mutta pian alko tuntua siltä että olin "omieni joukossa".

Ehkä kaikkein hassuinta oli että ennen conia murehdin että kuinka mie ehdin kaikkiin ohjelmanumeroihin mutta conin päätyttyä huomasinkin että en ollut ollut ainoassakaan ohjelmassa mukana ja silti oli ollu kivaa. Ihmiset oli mukavia ja sain otettua valokuviaki muutaman. Olisin kai saanu enemmänkin jos olisin uskaltanu vaan käydä useammin kysymässä että saanko ottaa kuvan... Ja tulipa halattuakin paria conilaista sitten loppujen lopuksi kun kaverini kanssa uskallettiin. ^_^

Kaiken kaikkiaan kokemus oli mahtava! Animeconissa olis tarkoitus sitten jo cossatakin. KAUAN ELÄKÖÖN OTAKUT!!!

P.S: Jos näitte semmosta pitkää, pulleahkoa tyttöä, jolla oli pitkät hiukset, punainen neuletakki, selässä vaaleabeige reppu ja kaulassa musta kamerapussi, niin se olin sitten minä. Seuranani oli mustaan mekko/takki-systeemiin ja vaaleansiniseen kankaiseen vyöhön sonnustautunut bestikseni. ^_^
On olemassa kolmenlaisia matemaatikkoja: niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät.

BakaNeko
Viesti:

ViestiKirjoittaja BakaNeko » Su Helmi 17, 2008 18:49

Olen edelleen sitä mieltä että Tracon on Suomen paras con ikinä. Vaikka ihmisiä oli paljon, tilaa riitti. Oli hienoa, että saatiin toinen rakennus lisää, se auttoi tungokseen paljon. Myös se oli hienoa, ettei toiseen rakennukseen sitten tarvinnut ulkokautta kulkea, vaan pääsi sisäkautta.

Suurin miinus tästä conista on se, että palkintojen jako on laitettu niin myöhään. Cosplaykisailijana halusin olla palkintojenjaonkin ajan conissa, jotta näkisin ketkä voittaa. Lähtö kotiin venyikin sitten klo kahdeksaan, joka ei sinänsä ole paljon. Mutta jos olisin ollut junalla, olisin päässyt lähtemään kotiin vasta noin kymmeneltä, kuten kavereilleni kävi. Aika cosplaykisan ja palkintojenjaon välillä on mielestäni siis liian pitkä ja siinä väsyy/tylsistyy helposti.

Myös ohjelmalehtisiä olisi saanut olla enemmän. Itse en sellaista ehtinyt ottaa, mutta onneksi kiltit info-pisteen sedät antoivat minulle yhden juuri kun olin conista lähdössä. Kiitos! ^^

Paneeleissa en oikeastaan käynyt. Ainoa joka kiinnosti, oli AMV-näytös, mutta se oli aina niin täynnä etten sinne sitten viitsinyt mennä. Tämä ei kyllä paljoa haitannut.

Myyntipöydissä oli yllättävän vähän minun mieleistäni tavaraa (esim. figuja). Onneksi sentään sain Tracon-paidan ja UPEAN hentai-hihamerkin. Sekä Kupolin kirppikseltä Othellon osat 1-4 hintaan 20€. Kiitos nam.

Cosplay kisassakin olin ja Domo-Kunia cossasin. Näkyvyys oli puvusta melko huono eikä ääneni kuulunut kovin hyvin ja kuumuus oli sietämätön. Mutta nämä eivät haittaa, koska voitin ensimmäisen kunnon palkintoni. Kiitoksia äänestäneille ja koko yleisölle, olitte mahtavia! ^^

Taidekujalla minulla oli pöytä, jossa myin pipoja ja pehmoleluja. Tai no, äitini tuurasi minua siellä kun olin cosplay-kisassa, enkä sitten itse siellä ehtinyt lainkaan olemaankaan, kun kaikki tuotteet meni n. 2h sisällä! Olin tosi yllättynyt, hyvällä tavalla. Kiitokset ostajille, kun tuitte köyhää taiteilijaa! :D

Lopuksi kiitokset staffille, juontajille ja kaikille kävijöille! Erityiset kiitokset kaikille, jotka autoitte minua pukuni kanssa! Ensi Traconia odotellessa! ^-^
The last love song on this little planet ❤

Mary Leathert

ViestiKirjoittaja Mary Leathert » Su Helmi 17, 2008 19:21

Juttua niin conikävijän, ohjelmanjärjestäjän ja staffin jäsenenkin näkökulmasta. Joo, yritin olla kaikkia kolmea.

Minun kohdallani coni alkoi jo perjantai-illalla, kun tulin auttamaan paikkojen kuntoon laittamisessa. Eipä siinä sen kummempia, livahdin paikalta joskus kahdeksalta, jotta ehtisin viettää aikaa kavereiden kanssa. Sori, että jouduin ne lauantain nakkivuoroni perumaan, kun menivät sen ohjelman kanssa päällekkäin, jota oli järjestämässä.

Siitä sitten siihen ohjelmaan. Eli Twisteriin, Deittiin ja Cosplayshakkiin.
Kaikissa oli hiukan sitä samaa ongelmaa, että aika meni tiukoille, kun värvättiin osallistujat paikan päältä. Mutta kiitos kaikille, jotka tulitte mukaan. Erityisesti te, jotka osallistuite deittiohjelmaan hetken varoituksella, kun muuten se olisi jäänyt vähän köyhäksi. Täytyy juontojani hioa vastaisuuden varalle, nyt tunnuin toistavan itseäni ihan liikaa.
Myös ensimmäinen shakkipelini oli varsin kokemus. En siis ollut ennen pelannut shakkia, mutta Unitan kanssa totesimme, että oli helpompaa pelata itse kuin saada joku muu siihen.

Shakkiin liittyen muistutus itselle ja muille: Ei enää lautaa maalarinteipistä. Se ei irtoa lattiasta kovin hyvin. Meni aika pitkään conin jälkeen, kun nypin sitä lattiasta. Onneksi siihen tuli muitakin järjestäjiä auttamaan.
Muutenkin sitä siivoamista oli aika paljon. Luulevatko ihmiset esimerkiksi, että jos roskat piilottaa kukkaruukkuun, ne eivät ole olemassa?
Erityinen kiitos menee sille ihmiselle, jolta sain kyydin lähelle kämppääni, kun siivoaminen oli ohi. Pääsin omaan sänkyyn nukkumaan. Niin juu ja sille, joka oli hommannut staffihuoneeseen aamulla leipää, meetvurstia ja kurkkua. Sai kunnon aamupalankin.

Yleisesti ottaen kivaa oli, mutta nälkä ja univaje alkoivat tuntua illemmalla aika pahasti. En jaksanut mennä muualle syömään ja tekemistä oli niin paljon... Mutta ei siellä erityisen ahtaalta tuntunut. Edes putkessa. Odotin siitä pahempaa.
Deittiohjelman järjestäjänä palautetta siitä, että siellä ei ollut ketään staffista katsomassa, mite homma sujuu, tarvitaanko esim. teknistä tai muuta apua. En edes tiennyt, missä vaiheessa sain päästää porukkaa sisään vai sainko edes tehdä sitä itse. Hyvin sekin sujui lopulta, mutta en olisi esim. löytänyt sitä siellä olutta mikrofonia, ellei ohikulkeva staffin jäsen olisi auttanut. Se oli niin pieni, eikä näyttänyt mikrofonilta. Ei ole hirveää kokemusta niistä.
"I saw so many things/but like a dream/always losing me/in a cloud" "Heaven's Not Enough", Yoko Kanno

leathert.tumblr.com Random reblogging.

Urumi
Urumi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Urumi » Su Helmi 17, 2008 19:37

Onnistuinpa tässä juuri raahautumaan kotiin viiden tunnin ajomatkan jälkeen ja hieman on nuutunut olo.

Tapahtumasta minulla ei lyhyesti sanoen ole valitettavaa. Ilmaa oli, ihmiset olivat positiivisella mielellä liikkeellä ja monen ihmisen kanssa tuli jutusteltua pitempikin aika. Kiitos siis kaikille pöytiemme ääressä pyörineille! Ja toki kiitos niille muiden myyntipöytien edustajille, jotka kestivät minua, kun tulin heille pärpättämään. Tavaraa tuli itsellekin hamstrattua mukaan jonkin verran.
Myös kuulutusten vetäminen oli mukava idea ja pystyinkin ilkeästi hyödyntämään sitä kaupallisiin tarkoituksiin.

Yksi negatiivinen asia minulla kuitenkin olisi. Ajo-ohjeet. Olisiko Traconin edustalle mahdollista saada edes yhteen tai kahteen ratkaisevaan risteykseen kylttiä, jossa lukisi Tracon? En tiedä, onko Hervannalla jotain henkilökohtaisesti minua vastaan, mutta tämä oli toinen kerta, kun sinne menin ja onnistuin taas eksymään totaalisesti. Ajo-ohjeet ovat aina olleet mukana, mutta niistä huolimatta on sitten ajettu risteyksistä ohi. En itse ollut edes kartanlukijana, joten olematon suuntavaistoni ei voi olla tällä kertaa syynä eksymiseen.

AmiRose kirjoitti:Kunniamaininta "Paras pää" tuli totaalisena (iloisena) yllätyksenä. Oli kyllä Zetsu cossi vaivansa arvoinen.

Korjaus: Se oli "pääpalkinto", ei "Paras pää." Puujalkavitsit iskevät jälleen. Toivottavasti pidät nallesta. <3 (Ja onnittelut toki myös muille cosplay-kilpailuun osallistuneille! Taso oli kuulemma poikkeuksellisen hyvä etenkin ensikertalaisilla.)
Tarpeeton on tarpeellisinta.
Urumi.fi - Chibicon.fi

Neko-musume

ViestiKirjoittaja Neko-musume » Su Helmi 17, 2008 20:26

Tämäkin on sitten koettu.
Rahat menivät ensimmäisen tunnin aikana, fantasiapeleille, j-popille ja mangakirppiksen osallistujille.
Deittiohjelma ja sen odotus olivat oikein muikeita, kiitos tästä Axelille ja Roxasille. Taiteilijakujalla vasta yllätys odottikin kun tapasin vuosien takaisen tutun piirrustuskurssilta.
Tästä jatkoin matkaa kakuista kertovaan paneeliin. Suurimmat naurut herättäneen yleisökommentin laukaisijalle kiitokset päivän parhaista nauruista, harmi etten omaa kysymystäni ehtinyt esittämään.
Miitti oli mukava ja tikkarit maistuivat.

Koko annoksena päivä oli antoisa ja nesteytyskin unohtui.

Suuret kiitokset kaikille järjestäjille jotka tämän mahdollistivat.
Ja hapelle joka ei paennut paikalta kokonaan
Vaihtoehtoinen loppu ei aina ole vaihtoehtoinen
Jäsenvastaava/Sihteeri Jinsei Ry

Donatello

ViestiKirjoittaja Donatello » Su Helmi 17, 2008 21:03

Kissa.

Kirjoittelen tällä kertaa lyhyehkösti, syy viestin loppuosassa. :)

Sydämellinen kiitos kaikille conista, niin järjestäjille kuin osallistuneille. Jos joidenkin threadia lukevien omaatuntoa kolkuttaa, toivottavasti muistatte henkilökunnan kohteliaat pyynnöt vielä tulevissakin tapahtumissa - asianmukainen käytös ei ole koskaan kakkouwarui :) Toivottavasti muutkaan eivät jatkossa sorru roskaamiseen ym. ajattelemattomaan.

Kaikki muu olikin (minun mielestäni!) kimaltelevaa kultaa vuoren rinteellä - tai jotakin muuta yhtä kaunista ja paatoksellista. Olin ihan todella onnellinen koko tapahtumapäivän ajan, vaikka rakastamani hengailu jäikin paneeleissa ja muissa tilaisuuksissa ravaamisen vuoksi. Kiitos vielä, ja jos saisin vielä pienen pyynnön esittää:

Älkää kasvako koskaan aikuisiksi, sanan huonossa merkityksessä - siinä ei ole mitään ihailtavaa. Myönnän olevani yhtä "lapsellinen" kuin kymmenen vuotta sitten, ja - toisin kuin useimmat ikäiseni - olen ylpeä luonteenpiirteestäni. :> Näinkin voi herättää ihailua, kunhan uskaltaa olla rehellinen itselleen.

Kirjoitan (parin muun toimittajan ohella) tapahtumasta, tässä viestissä kertomistani fiiliksistä ja muistakin tunnoista tarkemmin Japan Popin seuraavaan numeroon. Lukekoon ken haluaa - pahastukoon tarkoituksettomasta "mainostuksesta" ken haluaa. :)

Arigato.

- Japan Popin Joel

p.s. Cossasin Traconissa itseäni (mustat samettihouset, musta slipoveri, jonka alta ui valkoinen pitkähihainen t-paita, hiukset "nutturaponnarilla"); eilisen ilmapiiri rohkaisee allekirjoittanutta entisestään, ja viimeistään Animeconissa olisikin tarkoitus pukeutua hyvin huomiota herättävästi: pitäkää silmät auki. ^^

Jenkotsu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jenkotsu » Su Helmi 17, 2008 21:27

Uhhuh, pääsinpä kotiin eilen.
Oli kivaa ja tunnelma oli todella hyvä conissa. Rahat kuluivat ainakin minun osuudeltani heti Urumin kojussa. Ostettiin sitten porukalla paljon muuta kamaa. Sain toimia kuvaajana kavereilleni ja Gravitation ryhmäcossissa. Kuvat ovat netissä IRC- galleriassa, mutta kun minä en niitä ole sinne laittanut, enpä laita niitä näkyviinkään tänne. Kuvaaminen oli kyllä kivaa, ei mitään miinuksia. Gravitation ryhmäcossissa oli Taki, Yuki, Shuichi, Touma ja Tatsuha. Minut siellä tunnisti mustan sinisesta minihameesta ja death note laukusta.

Loppujen lopuksi hyvin meni koko coni. Nyt eikun vain seuraavaa conia odottelemaan. :wink:

Rimppu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rimppu » Su Helmi 17, 2008 21:29

Jepa jep, vallan muikea con. Ensimmäistä kertaa olin mukana enemmän staffina kuin "tavallisena" kävijänä (Asiaan vaikutti luultavasti vain ja ainoastaan staffin tiloissa vietetty aika ja syöty leipä. Kiitos muuten leivästä. Ja juustosta. Se juusto oli hirvittävän hyvää.), ja eipä tuo nyt periaatteessa hirveästi aiemmista kokemuksista poikennut.
Juontamaan tulen uudestaankin, jos huolitaan, ja mikäli se ei johda mihinkään "miksi Elina juontaa kaikki kilpailut" -väninään. :D

Ja kyllä, cosplay -kuvausalueesta tiesin kyllä, mutta en sitten missään välissä tullut ajatelleeksi, että siellä saattaisi ehkä mahdollisesti olla niitä virallisia kuvaajia, joita voisi jopa nykiä hihasta. Siis sen sijaan, että nakittaisi kavereita ottamaan kuvia noin miljoona vuotta vanhalla digipokkarillani. Nojaa, sama pää kesät talvet ja sitä rataa, kyllähän sitä voi linssiluteilla vapaa-ajallaankin.

Mukavaa oli, siis, ja tilaakin tuntui olevan tällä kertaa riittävästi. Ainakin siellä kakkoskerroksessa. Myyntikojujen läheisyydessä oli kieltämättä jokseenkin ahdistavaa.

Kiitokset ja kumarrukset, Rimppu kuittaa.

Chocobohoitsu

ViestiKirjoittaja Chocobohoitsu » Su Helmi 17, 2008 21:45

Jei!
Pitkä päivä, mutta tulipahan käytyä. Koko sunnuntai onkin sitten mennyt toipumiseen...

Vietin koko päivän Tifana Final Fantasy Adevent Childrenistä. Ja vaikka kaikki aikani menikin ohjaillessa siskoani, joka tallusteli isossa ja söpössä Chocobo-puvussa, niin minulla oli erittäin hauska päivä. Mitään en ehtinyt ostaa, ruokaa lukuunottamatta, mutta sekään ei haitannut.

Final Fantasy Fightin järjestäjille iso kiitos! mahtavaa katsottavaa!
Hiukan hämmästelin sitä, että tapahtumien alkamisesta ilmoitettiin huutamalla... Tuon huudon kuulivat vain lähistöllä olevat ja sen vuoksi monilta jäi tapahtumia näkemättä ja kokematta... Mutta ei siinä mitään. Aina pitää olla parannettavaa. Roskiksia oli myös liian vähän (jemmasimme roskia chocobon siiven sisään, kunnes löysimme roskiksen johon mahtui jotain), joten en siis ihmettele että lattioilla oli roskia conin lopussa.

Lopuksi iso kiitos ihmisille, jotka tekivät päivästämme ikimuistoisen. Eli siis Negi, Ed ja te kaikki muut (tunnistatte kyllä itsenne) KIITOS!

Lucy_90
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lucy_90 » Su Helmi 17, 2008 21:50

Wauh! Se oli mahtava tapahtuma. Jäi hyvät fiilikset kokonaisuudessaan. Muutama asia jäi vähän kaivaan: ainakin jo mainittu hintojen selkeä esiintymisen puute häiritsi aluksi, mutta loppupäivän aikana nekin ilmestyivät.

Eniten pettymystä tuotti amv-esitys, jonka kesto oli kaksi tuntia. Oletin heti, että kohuttu ja aivan mielettömän hauska amv-helvetti kestäisi siitä ainakin puolet. Pettymykseni oli suuri kun kesto jäi n. 10 minuutiksi. Muutamat extra amv oli oikeasti hyviä ja jotkut saivat mut repeen ihan täysin, mutta ei se silmille kovin hyvää tehnyt, ku katseli vilkkumista pimeässä huoneessa.

Onnitteluja kuitenkin amv-helvetin kokoajille onnnistuneesta projektista. Tätä lisää kiitos :D " Mä osaan muristakin, murr"

Uudestaan ensi vuonna traconiin olisi tarkoitus tulla, mutta hyvät ihmiset, muistetaanhan pitää tilat siisteinä sitten ensi vuonna, ku kerran tänä vuonna oli vielä liian vaikea tehtävä.

Aivan ihania pukujakin esiintyi ja pakko mainita et revettiin kaverin kanssa ihan täysin, ku nähtiin Ed tupakilla xD Vielä jos oltais nähty sen juovan maitoa niin sit olis kyl maailmankirjat olleet sekaisin xD terveisiä FMA ryhmälle! Olitte sika makeita!

Miyukikyki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Miyukikyki » Su Helmi 17, 2008 21:57

Eka Traconi ja samalla eka kerta kun kävin Tampereella. O.o;

Conissa oli mukavaa ja cosplayaajia todella paljon. Itse cossasin (emo)Caith Sithiä FF7:sta, taisin jopa olla ainoa Caith Sith siellä. Liikuskelin välillä FMA cossiryhmän mukana, koska yksi kaverini cossasi siinä Winryä. Kävin myös Naruto.fi:n miitissä kun sen jäsen kerta olen. (Miyuki siellä)

Mutta siis, hieman jännitti olla Traconissa, koska en ole ennen ollut Tampereella enkä tuntenut siis tapahtumapaikkaa tai lähialuetta. Lisäksi harmittaaa kun en päässyt FFFightia ja cosplay-kisaa seuraamaan. Onneksi ne kuitenkin kuvattiin! \^o^/

Kotona huomasin, että häntä oli revennyt jonkin verran ja mietin missä vaiheessa se tapahtui. Noh, sen korjasi nopeasti. Ensi Traconiinkin luultavasti tulen ja cosplayaan ehkä Katsuraa Gintamasta.

Temari-San
Viesti:

ViestiKirjoittaja Temari-San » Su Helmi 17, 2008 22:05

olin,ja kivaa oli.
Eka piti lähteä kuudelta kotiin päin.Mutta koin suurta pahoin vointia :(
huimasi ja pyörrytti..minkäs sille voi,jouduttiin lähtemään jo puoli kolme :shock:

Mutta useimmat varmaan näki minut kun kävelivät pääovesta sisään lipun myynnille ostamaan lippua. Harhailin Japanilaisessa Yukata/kimono kevyt versiossa,joka oli oranssi ja koristeltu linnuin ja symboolein.
Se oli ihanaa!
Olin ihan haltioissani,kun eräs poika tokaisi minulle "Hieno" :oops:
Menin ihan punaiseksi..pystyin vain sanomaan "ki-kiitos"
mutta kiitos hänelle!! :oops:
olen aika ujo toisinaan...
olin ihan hermona,kun pukuni lila vyö oli löystynyt auto matkalla :lol: Sisko,joka ei ollut edes tulossa tapahtumaan (mustat hiukset pystyssä,tumma silmä meikki((punkkari emo xP))) Joutui kärsiä vyöni takia,pakotin hänet laittamaan vyöni (se on tosi vaikeaa)
Mutta tosi hienoa oli!En päässyt katselemaan cosplay-kilpailua :cry: liput oli loppu kun tulin paikalle..nyyyyyh..
mutta kuulin voittajan olleen tooooosi hieno :o
"I call it... the giggolo beam!" - Kurz Weber

Rai-chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rai-chan » Su Helmi 17, 2008 22:29

isokana kirjoitti:(laadukkaita pukuja! ihku Sakaki+Kamineko tiimi!)

Kiitoksia ^^ Sakaki täällä siis moi~

Taas kerran tuli todistettua että conit on elämä. Mahtava päivä ja cosplay-kisa kruunasi kaiken, vaikee uskoa että me tosiaan voitettiin jotain... Se kaunis ruusuke roikkuu nyt verhoissani hyvin nähtävillä. Kiitokset kaikille ihanille ihmisille jotka äänestitte meitä :D

Koko päivä oli ihan mahtava, paljon hienoja cosplay-asuja, sain valokuvia... Mun peruukki oli kyllä ihan järjettömän hankala mutta cosplayn eteen pitää tehdä uhrauksia. x3 Ja Hare Hare Yukai oli älyttömän kivaa, onneks olin takana ni kukaan ei nähny kun evotin siellä xD Ens conissa lisää sitä, muut tanssijat vois ottaa yhteyttä :3 Lucky Staria ens kerralla kans?

"Onko täällä ketään syöpäsientä?" xDDD Repeilen vieläkin jatkuvasti tuolle... Kiitokset mahtaville conijärjestäjille, teidän jutut on aina niin laadukkaita.

Tässä näin lyhyesti. Tampere kuplii seuraavaksi~
Desu~ :3

Palaa sivulle “Conit ja festarit”