Animecon valokuvia

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Fenuski90

ViestiKirjoittaja Fenuski90 » Su Syys 10, 2006 10:55

Mä sain aika paljon kuvii otettuu, joten nyt vähä kestää kunnes saan ne tonne photobucket:iin... laitan sit linkin. Niin... aion myös lisätä sinne niitä ryhmä cosplay- videoita, joita otin. (jos se vaa onnistuu :? ) :D

Edit: Siis nyt sain laitettuu kuvat sinne, mutta kaikki videot eivät mahtuneet, joten laitan ne varmaa toiselle sivulle myöhemmin tai jotain. Ja Ryhmä9 (Fullmoon wo sagashite-ryhmä)-video ei oo kokonainen, koska kesken kuvauksen jouduin vaihtamaan muistikorttia :( . Niin... ja vielä se, että mä en oo sitten mitenkään hyvä kuvaamaan joten...

HUOM! Jos löydät kuvista itsesi, ja etkä halua sitä näytille niin ota yhteyttä minuun, niin poistan sen mahdollisimman pian :)

Tässä se linkki nyt on: ANIMECON KUVIA

moderaattorin ilmoitus: Käyttäjän pyynnöstä rikkinäinen linkki korjattu, nyt pitäisi näkyä ~ ReeRee-chan

Yoshitsumi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yoshitsumi » Ma Syys 11, 2006 17:24

Joitain kuvia.. Olisin toden totta halunnut ottaa enemmänkin.. xP
Kotisivu (Siellä linkit fanart gallerioihin.)

AnsQ-Chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja AnsQ-Chan » To Syys 14, 2006 21:45

Olen selannut varmaan tuhansia kuvia mutta sitä lätsäpäistä itachia en löydä mistään I'<
Hän halaili paljon saskea ja muitakin, omisti silmälasit ja piti lätsää, selässä oli sunnuntaina HALI-lappu..
Olisitte ihania jos lähettäisitte/löytäisitte hänestä kuvia <3
:> kiitos jo etukäteen

..Hänellä oli lettipäinen tyttö mukanaan ^^
Minulla olisi niin Sasken, Orochimarun kuin Kankuronkin halaamisesta kuvia, jos siis muistat Itachia halanneesi (muitakin halailtiin, kuvia ei otettu) ja haluat kuvan niin lähetän ^^

moderaattorin muokkaama: kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty -Darth Mauno
Viimeksi muokannut AnsQ-Chan, To Syys 14, 2006 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » La Syys 16, 2006 00:12

Ensimmäiset (mutta ei viimeiset) Animecon-videot on julkaistu Aniki.fi media-arkistossa osoitteessa http://media.aniki.fi/

E

ViestiKirjoittaja E » Su Syys 17, 2006 01:42

Po!
oli conissa onen roronoa zoro(ainut koko conisa)... ja hautoi läheh koko conin ajan kameraa turvallisesti laukussa, viksu ku oli... löytyisikö kellään zorosta kuvaa, nah?

ynne
Viesti:

ViestiKirjoittaja ynne » Su Syys 17, 2006 11:58

Requesting moar pixxars of this person. Tiedän, että yllättävän moni otti puvustani kuvia, mutta en ole vielä törmännyt nettikallerioissa kuin pariin.

Maus
Viesti:

ViestiKirjoittaja Maus » Su Syys 17, 2006 12:54

Shia is sad now :<

Näistä tytöistä (eli miusta ja kaverista) tahtoisin kuvia, koska mistään en ole ainakaan löytänyt kuvia meistä pelaamassa korttia (sellaisia kuviakin otettiin! >:o).

harusame
Viesti:

ViestiKirjoittaja harusame » Ma Syys 18, 2006 00:43

Maus kirjoitti:Näistä tytöistä (eli miusta ja kaverista) tahtoisin kuvia, koska mistään en ole ainakaan löytänyt kuvia meistä pelaamassa korttia (sellaisia kuviakin otettiin! >:o).

Tunnustan. :3

Korttipeli

Kissa- ja puputyttö (en tunnista hahmoja..) pelaamassa korttia oli yksi niistä hienoista tilanteista, jotka oli pakko ikuistaa (kuten Mechazawan ja Genman tappelu =). Anteeksi lievä rakeisuus, oli unohtunut kameraan edellisillan ISO-asetukset eikä oltu vielä tuolloin huomattu korjata asiaa.

Isommankin version voin lähettää, jos haluat. Tuonne palvelimelle ei oikein mahdu. =/

Rai-chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rai-chan » Ma Syys 18, 2006 19:50

Yay, paljon kuvia :D Mutta ihan liian vähän kuvia pikku Puchikosta, yhden vain löysin. Mutta no, siinäkin mulla on ihan kamala ilme... Nyaa~

Täytyyhän niitä kuvia olla jossain enemmän kun mua kerran joku parikymmentä ihmistä kuvasikin... Mikä on sinänsä hyvä saavutus kun kyse oli ekasta cosplay-asustani. ^^

Jos joku otti musta kuvia (ja varsinkin jos joku sai musta yhteiskuvan Dejikon ja Rabi~en~Rosen kanssa) niin pistäkää viestiä, haluan saada niitä kuvia itsellenikin ^^
Desu~ :3

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » Ma Syys 18, 2006 19:57

Virallisia kuvia ON vielä tulossa kolmelta kuvaajalta mutta lupa yms. käytännöt viivästyttävät. Malttia...

Mlaa
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mlaa » Ma Syys 18, 2006 20:17

Po!
oli conissa onen roronoa zoro(ainut koko conisa)... ja hautoi läheh koko conin ajan kameraa turvallisesti laukussa, viksu ku oli... löytyisikö kellään zorosta kuvaa, nah?

Löytyy. Etsi täältä: http://s98.photobucket.com/albums/l274/Smare/
Etsintäkuulutan edelleen kuvia minusta. Olen se vihreä tyyppi kuvassa "me myöhäiset". Olisi kivaa saada edes yksi kuva.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » To Syys 28, 2006 22:49

Dodiin. Nyt pitäisi sitten olla kaikki viralliset AC IV kuvat esillä. 2035 kappaletta yhteensä, kahdeksalta kuvaajalta. Loistava suoritus, hatunnostot kameraihmisille.

http://coppermine.aniki.fi/index.php?cat=11

Videoita on vielä tulossa, tällä hetkellä näyttää että kolme videota ainakin ilmestyy vielä Aniki media-arkistoon myöhemmin.

ronx

ViestiKirjoittaja ronx » Ti Loka 03, 2006 02:02

-poista-
Viimeksi muokannut ronx, Ma Kesä 02, 2008 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sinister-Jack

ViestiKirjoittaja Sinister-Jack » Ti Loka 03, 2006 09:23

nyt kyllä oikeasti vi*****ttaa etten ikinä ole ehtinyt animeconiin... kuvat kertovat niin paljon :twisted:
I do what I want, YOU DO WHAT YOU DARE

Calcifer95
Viesti:

ViestiKirjoittaja Calcifer95 » Ti Loka 10, 2006 16:08

Olisiko kellään Takerusta ja Suiseisekistä kuvaa (Minä ja Suiseiseki olimme samassa kuvassa)?
Minä olin Takeru ja Suiseiseki oli ystäväni. :P

Palaa sivulle “Conit ja festarit”