Animecon valokuvia

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Kira

ViestiKirjoittaja Kira » Ma Syys 04, 2006 15:07

Hehe... Itse tallustin conissa Inuyashana [jolla oli oma Kagomekin mukana :wink:] Kiitos jo sille yhdelle joka kuvan tänne on laittanut, mutta mikäli teiltä vielä löytyy joitain Inuyasha cosseja koneenne tai kameranne uumenista arvostaisin suuresti jos näkisin niitä lisää. Tokihan conissa oli muitakin Inuyashoja lisäkseni, mutta itse en kyllä nähnyt muuta kuin kaksi muuta, joten taisin valita cossini hyvin. En nimittäin halunnut joutua kauheaan massacossauksen uhriksi. Kiitoksia jo etukäteen. :)

EDIT: ja laitan myös omia ottamiani kuvia tänne... tai siis ne 8-10 kuvaa jotka edes otin, kunhan saadaan filmi kehitykseen, jea, minulle ei ole mitään uudenuutukaista digikameraa ^^'''
Give me the power to regain pages of memories I lost in the past.
A heart that believes pierces through the darkness searching for the place where its soul sleeps.
The two hearts of light and shadow now head towards the future that is reflected in crystal

Kaze No Kizu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kaze No Kizu » Ti Syys 05, 2006 12:02

On nyt ihan pakko kysyä että löytyykö minustakin kuvia? Crossasin Inuyashan kougaa ; musta peruukki, silmälasit ja vaaleahko Kouga puku. Tiedän että minusta otettiin kuvia, mutta en kiinnittänyt huomiota millaisella kameralla ne otettiin... olisi vaan kiva nähdä millaisia ne on. :D
~Elä jokaista päivää kuin se olisi viimeisesi~
FMA rope vailla pelaajia! http://www.geocities.com/kizu_the_wind
Oletko Armeijan koira vai Liekki joka puhdistaa korruptoituneen maan?

Renodesu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Renodesu » Ke Syys 06, 2006 18:58

Noniin tulen kaapista ulos, ja uskallan etsintä kuuluttaa mahdolliset Pikku-Renon kuvaset ihan vain ajan tappamiseksi, lol..xD

Itse ottamia kuviani en toistaiseksi nyt jaksa laittaa, niitä tuli sen verran paljon ja kaikkea, eniten tuli vain lauantailta ;p

fukairi/Yamiko
Viesti:

ViestiKirjoittaja fukairi/Yamiko » Ke Syys 06, 2006 19:39

Tooba-sama kirjoitti:Noniin tulen kaapista ulos, ja uskallan etsintä kuuluttaa mahdolliset Pikku-Renon kuvaset ihan vain ajan tappamiseksi, lol..xD

Itse ottamia kuviani en toistaiseksi nyt jaksa laittaa, niitä tuli sen verran paljon ja kaikkea, eniten tuli vain lauantailta ;p

Minirenoo <3<3

Minulla on albumissani muutama kuva sinusta :P
http://s67.photobucket.com/albums/h320/fukairi/

Niin ja itse tahtoisin kysellä pokemon laulusta videoita/kuvia :)
Ja muutenkin jos jollakulla sattuu olemaan minusta valokuvia tahtoisin nähdä ne ^-^
(pokemon otteluista myös.Noli aika kuul)

Olin siis se pitkä tyttö silinteri päässä(Jossa oli Jigglypuff ja pikachu x)) ja punainen takki päällä. Vaaleat housut ja musta kraka löytyivät myös.

niinjoo.Liikuskelin enimmäkseen Renon kanssa, mutta sunnuntaina mukana löytyi yaoi narutoa ja ties mitä :D
meow~
Hurrah for yaoi!
Jeesh. Rakastan Tacticsia ja Gravitationia.

Renodesu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Renodesu » Ke Syys 06, 2006 20:27

Helkkari vieköön, te tyypit melkein kuristitte minut! XD
Ja sairastuin kaiken sen pusimisen ja halimisen jälkeen kahden viikon flunssaan! ;__;

No mutta, kiitän näistä parista kuvasta, "Herra Homo" >XD *tökkii Pikachua ja Jigglypuffia*

fukairi/Yamiko
Viesti:

ViestiKirjoittaja fukairi/Yamiko » To Syys 07, 2006 11:19

Tooba-sama kirjoitti:Helkkari vieköön, te tyypit melkein kuristitte minut! XD
Ja sairastuin kaiken sen pusimisen ja halimisen jälkeen kahden viikon flunssaan! ;__;

Mutta sä olit niin söpö~
x3

voi raukkaparkaa :(
Flunssat on ärsyttäviä,meikulla on sellani juuri nyt :(
meow~

Hurrah for yaoi!

Jeesh. Rakastan Tacticsia ja Gravitationia.

BoA

ViestiKirjoittaja BoA » To Syys 07, 2006 12:28

Hyviä kuvia. Onko kellään videokuvaa cosplay-kisasta?

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » To Syys 07, 2006 12:55

BoA kirjoitti:Hyviä kuvia. Onko kellään videokuvaa cosplay-kisasta?

Ryhmäkisasta ainakin. Pitäisi tässä piakkoin tulla.

Asagi

ViestiKirjoittaja Asagi » To Syys 07, 2006 17:53

entäs yksilökisa? jotkut sanoo että sekin meni "viralliselle" nauhalle ja jotkut sanoo että ei o_o

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » To Syys 07, 2006 18:06

Asagi kirjoitti:entäs yksilökisa? jotkut sanoo että sekin meni "viralliselle" nauhalle ja jotkut sanoo että ei o_o

Mahdollista. En ole saanut kaikkea videomatskua vielä. Myöskin media-arkisto on työn alla. Uudet ja wanhat audio- ja videotallenteet laitetaan jakoon Aniki Media-arkistoon, jonka säätö on loppusuoralla. Tiedostojen ison koon vuoksi imurointi edellyttää foorumitunnusta.

Teh_Rei

ViestiKirjoittaja Teh_Rei » Pe Syys 08, 2006 03:03

Kira kirjoitti:Hehe... Itse tallustin conissa Inuyashana'

Itsekin olin InuYasha
...yksi niistä kolmesta. Olin ainakin havaitsevinani olleeni ainoa poika-Inu?

Ja Vielä:
Kiitos asianomaisille loistavasta conista!

kagura

ViestiKirjoittaja kagura » Pe Syys 08, 2006 07:50

takeru kirjoitti:Itsekin olin InuYasha

Multa kyllä kysyttiin ollessani Inuyasha , et: "Ootko sä muuten oikeesti tyttö?" eli meni melkein täydestä kun sitä tarvitsi edes kysyä :lol: Harmittaa vieläkin, etten vaan urahtanut miehekkäästi jotain vastaukseksi vaan muitta mutkitta tunnustin sukupuoleni mwahahaa!!
- ナナ -

Kira

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Syys 08, 2006 09:20

takeru kirjoitti:Itsekin olin InuYasha

Hehee... Minä näin sinut! :D Ja kyllä luultavasti olit ainoa poika... Ainakin oman näkemykseni mukaan... ^^''

kagura kirjoitti:Multa kyllä kysyttiin ollessani Inuyasha , et: "Ootko sä muuten oikeesti tyttö?" eli meni melkein täydestä kun sitä tarvitsi edes kysyä :lol: Harmittaa vieläkin, etten vaan urahtanut miehekkäästi jotain vastaukseksi vaan muitta mutkitta tunnustin sukupuoleni mwahahaa!!

Kuin myös. :wink:
Menen siis täydestä pojasta, se voi olla tosin sekä siunaus että vitsaus... Laittaa miettimään että näytänkö normaalistikin niin poikamaiselta.. :?

Ja kun tässä nyt toinenkin Inuyasha oman kuvansa näytti niin kai minunkin täytyy: eli tässä siis minä ja Kagomeni... se ainut kuva jonka täältä löysin. [Ja minä kun niin vannoin itselleni etten paljastaisi ketä niistä olin, oh well...]
Give me the power to regain pages of memories I lost in the past.
A heart that believes pierces through the darkness searching for the place where its soul sleeps.
The two hearts of light and shadow now head towards the future that is reflected in crystal

kagura

ViestiKirjoittaja kagura » Pe Syys 08, 2006 20:18

Hienoja Inuyashoja kaikki! Inuyashat rulettaa 8) Jos tää nyt on tällanen julkinen Inuyashojen paljastustilaisuus, niin tässä minä upeiden kumppanieni kanssa Säätöyhteisön sivulla: http://coppermine.b2net.org/displayimag ... =32&pos=14
- ナナ -

SylviPoika

ViestiKirjoittaja SylviPoika » Su Syys 10, 2006 10:09

Sattuisiko kellään löytymään kuvaa Freyasta ja Charlotesta yhdessä? Cossasimme kaverini kanssa näitä kahta (Charlotella valkoinen pitkä mekko) ja enpä ole meistä kuvia löytänyt, vaikka niitä kyllä napsittiinkin. Kiitoksia.
"Ersu, missä se Etelä-Meri oikee on?

Palaa sivulle “Conit ja festarit”