Animecon valokuvia

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

FreakyM

ViestiKirjoittaja FreakyM » Ke Elo 23, 2006 19:24

Hmmh, olin paikalla paitsi yhtenä afroista, myös jonkin aikaa Resident Evil 4:n Dr. Salvadorena, eli moottorisahaa heiluttavana vihulaisena.. Napsiko kukaan kuvia?

leonichan
Viesti:

ViestiKirjoittaja leonichan » Ke Elo 23, 2006 19:44

Ehkä miekin uskallan huhuilla kuvien perään, kun muutki o.o;;

Eli sunnuntaina hiippailin conissa Haibane Renmein Rekinä (talviasu). En itse omista kameraa, mutta olisi todella ihana saada edes jonkinlainen kuvatus asustani. Kovin moni ei ehtinyt kuvata, koska huitelin suuren osain aikaa Ihan Jossain Muualla, mutta jos joku kuvan ottaneista sattuisi olemaan foorumin asukkeja, niin olisi kiva, jos kuvan saisin ^^;;
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Mangarinkeli

ViestiKirjoittaja Mangarinkeli » Ke Elo 23, 2006 20:38

Hahahaa *hakkaa päätä seinään* Etiq, olit ottanut kuvan kun kannoin mankkaa pääni päällä... :'D Heh, aivan mahti kuva, hyvä että joku otti.. x)
Let's make living art.

harusame
Viesti:

ViestiKirjoittaja harusame » Ke Elo 23, 2006 20:55

FreakyM kirjoitti:Hmmh, olin paikalla paitsi yhtenä afroista, myös jonkin aikaa Resident Evil 4:n Dr. Salvadorena, eli moottorisahaa heiluttavana vihulaisena.. Napsiko kukaan kuvia?

Mainiosta cosplaystasi on kuvia tässä ja tässä. Seuraavaan coniin lisää Resi-cosplayta, plz. (Nemesis olisi pop)

Joitakin Animucon-kuvia

Noiden lisäksi seurueemme napsi muutama sata muutakin kuvaa. Linkkaan ne tänne, kunhan keksin niille jonkun järkevämmän paikan kuin yliopiston palvelin.

Edit: Löytyvät nyt Jferin antaman linkin päästä.
Viimeksi muokannut harusame, La Elo 26, 2006 19:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

batkey
Viesti:

ViestiKirjoittaja batkey » Ke Elo 23, 2006 21:52

leonichan kirjoitti:Ehkä miekin uskallan huhuilla kuvien perään, kun muutki o.o;;

Kun kerran kaikki muutki, ni minä kans:
Ikari Gendosta kuvia ottaneet ilmottautukaatten tänne :D
Itsestä kun ei tullut paljonkaan kuvia otettua (1 kpl) ja kaverin jonka piti hoitaa kuvauspuoli jätti sitten tulematta paikalle kokonaan..
No matter where you are - everyone is always connected.. -- Iwakura Lain (Serial Experiments: Lain)

Mangarinkeli

ViestiKirjoittaja Mangarinkeli » Ke Elo 23, 2006 22:31

A-HA! Batkey? Sinäkö se ultasupermagea (ylivoimaisesti paras) Ikari Gendo olit? http://s53.photobucket.com/albums/g75/K ... imgAnch132
Tuo?
Huono kuva juu, mutta sua kuvailtiin varmasti aika paljon että kyllä niitä parempiakin kuvia löytyy.. x) Oltiin ne tyypit ketkä tunki sut samaan kuvaan Rein kanssa. :D Ja taisit cosplayjonossakin olla meidän edessä, pahoitteluni mahdollisista musiikin aiheuttamista kuulo/hermo vaurioista.. :'D
Let's make living art.

FreakyM

ViestiKirjoittaja FreakyM » To Elo 24, 2006 06:38

harusame kirjoitti:Seuraavaan coniin lisää Resi-cosplayta, plz. (Nemesis olisi pop)

Annan tuohon nyt mystisen kommentin josta jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä:

William Birkin, G-1

Kranatte
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kranatte » To Elo 24, 2006 12:14

Mangarinkeli kirjoitti:Hahahaa *hakkaa päätä seinään* Etiq, olit ottanut kuvan kun kannoin mankkaa pääni päällä... :'D Heh, aivan mahti kuva, hyvä että joku otti.. x)

Ai se olit sinä joka sitä mankkaa kantoi! XD Jos haluat käyttää sitä niin siitä vain. :'D

mesu

ViestiKirjoittaja mesu » To Elo 24, 2006 13:29

Kun kerran kaikki muutki, ni minä kans:

EGL asuisesta tytöstä kuvia ottaneet laittaisitteko tänne. Kyseinen tyttö oli pukeutunut valkea polvipituinen hame vaaleanpunainen yläosa pitsejä,
päähine ja laukku oliva vaaleanpunaisia. Punainen lyhyt tukka, valkoiset polvisukat ja vaaleanpunaiset kengät. Kuvia oli kuulemma otettu lauantaina puolenpäivän jälkeen paljon. Olisi kiva saada kuva.

Vielä lisäyksenä että kyseinen tyttö ei osallistunut mihinkään kilpailuun eikä näytökseen ja lolita- pukukin oli päällä vain parin tunnin ajan.

moderaattorin ilmoitus: tuplapostaus yhdistetty ~ ReeRee-chan-sama

Ryuu^

ViestiKirjoittaja Ryuu^ » To Elo 24, 2006 18:33

Juu minä olin numero 51 eli Abarai Renji-sama, joka käveli sen hehtaarin kokoeisen miekan kanssa, tokana päivänä bishienä. >.<
Kuvia laitan heti kun kamera suostuu yhteistyöhön kanssani.

hokurin
Viesti:

finncon2006

ViestiKirjoittaja hokurin » To Elo 24, 2006 20:05

Jfer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jfer » Pe Elo 25, 2006 14:26

Valikoima minun ja kaverini ottamia kuvia: http://random.ikioma.org/animecon/
- Jos haluaa kuvansa pois, ilmoittakoon.
- Jos haluaa kuvan isompana itselleen, ilmoittakoon.
- Jos haluaa julkaista kuvan jossain uudelleen (galtsu esim), ilmoittakoon.
- Jos haluaa ottaa kuvan omaan käyttöön, niin ihan vapaasti.
Jfer aka Jenni Lindqvist, Tsukiain sihteeri ja nettivastaava
Jennin.Ikioma.Org | POLOinen | Cosplaylab profile

Rakuin

ViestiKirjoittaja Rakuin » Pe Elo 25, 2006 15:09

Kuveja: http://s87.photobucket.com/albums/k159/ ... econ%20IV/

Tökkikää jos haluatte kuvanne pois. ^^
Osasta kuvia saa myös hävyttömän suuren version jos välttämättä tahtoo.
-Pörröisyys on luonteenpiirre-

Murgatroyd

ViestiKirjoittaja Murgatroyd » Pe Elo 25, 2006 19:29

Batkey!? Se olit sinä! Olit niin aidon näköinen, että meinasin ruveta hyperventiloimaan joka kerta kun näin sinut. Tai siis teidät. *Kumarrus*
Sen verta mitä minä satuin näkemään, niin taisit hymyilläkkin yhtä harvoin kuin herra Ikari itse ;D. Mutta oikeasti, todella vakuuttava suoritus.
Itselläni ei ole kuvaa, mutta kaverilta pitäisi löytyä (?). Saa nyt nähdä..
Niin ja tosiaan, ettei nyt ihan ohviksi meniksi, laitan kyllä kuvia sitten kun kerkeän. Nyt on vain ollut vähän kiire ja väsy.

Mangarinkeli

ViestiKirjoittaja Mangarinkeli » Pe Elo 25, 2006 19:49

Joo minuakin se Ikari Gendo melkein pelotti, soli niin aito. Meidän Rei oli taas vähän sokeriorava ja hillu siel ympäriinsä.. :'D Kyl me muistuteltiin että muista että sulla on vaan yksi hymy senkin klooni.
Let's make living art.

Palaa sivulle “Conit ja festarit”