Animecon valokuvia

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Karva

ViestiKirjoittaja Karva » La Elo 26, 2006 11:34

Hyvä Jfer, olisi kivaa, jos voisin rumentaa galtsua Zomg Rei -kuvallasi http://random.ikioma.org/animecon/slides/IMG_2161.html
Sopiiko?

Kasumi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kasumi » La Elo 26, 2006 14:18

Senkin fägärit jotka otitte kuvia minusta mutta ette julkasseet niitä. En antanut ottaa kuvia minusta vain jotta te voisitte pitää niitä yöpöytänne äärellä ja kuolata niitä jos niissä mitään kuolattavaa edes on.
Vink vink arvatkaa kuka olin. Malli.
너의 목소리기 들려
이무리 애를쓰고막아보려하는데도

Jfer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jfer » La Elo 26, 2006 18:43

Kasumi, sä olit se Gackt! Se oli NIIN hieno! Tuossa yksi kuva. Mulla on myös banskukuva ja joitain muita, voin heittää nekin nettiin jossain välissä jos haluat.
Jfer aka Jenni Lindqvist, Tsukiain sihteeri ja nettivastaava
Jennin.Ikioma.Org | POLOinen | Cosplaylab profile

harusame
Viesti:

ViestiKirjoittaja harusame » La Elo 26, 2006 19:09

Jfer kirjoitti:Kasumi, sä olit se Gackt! Se oli NIIN hieno! Tuossa yksi kuva. Mulla on myös banskukuva ja joitain muita, voin heittää nekin nettiin jossain välissä jos haluat.

Eivätkös nuo ole jo netissä? /b/-ninja se vasta hieno olikin. =P

Oasis, Gacktin paras biisi, mutta kamalin musavideo... u_u Cosplay oli kyllä näköinen.

Shin'ai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shin'ai » La Elo 26, 2006 20:24

Nyt kun vihdoin sain sähellettyä kuvia nettiin (mikä ei ollut helppoa tämän tytön tekniikkavajavaisuudella) niin pistänpä ne tänne. Ei kovin paljon, mutta yritin karsia pois randomit mieltäjärkyttävät kuvat mitä ei pidä ihan kaikille näyttää.

Krhm, mutta niin, on minulla kuitenkin yksi pikkuinen pyyntö. Sillä tarvitsisin näitä kuvia kuvisdiplomityöhöni (ei, älkää kysykö mihin tarvitsen näitä kuvia...), joten voisitteko kiltit lapsukaiset ilmoitella, jos kuvanne löytyy ohesta, ja jos sitten voin vielä käyttää sitä. Ihan näin etten sitten saa mitään huutoja niskaani jos joku ihminen sattuisi löytämään valmiin kuvisdiplomityön.

http://s103.photobucket.com/albums/m150/Shin-ai/

*tökkii linkkiä* kai sen pitäisi toimia.... En ole mikään nero näissä asioissa, joten...joten antakaa anteeksi osamattomuuteni... x_x

EDIT: Tiesin että jokin menisi pieleen... ^^; Mutta mutta...nyt pitäisi toimia. Ja ellei toimi niin en koske enään ikinä mihinkään elektroniseen laitteeseen. Ne eivät pidä minusta. Eivät lainkaan...
Viimeksi muokannut Shin'ai, La Elo 26, 2006 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

kagura

ViestiKirjoittaja kagura » La Elo 26, 2006 20:51

Shin'ai: Sinun pitää tehdä Photobucket-albumisi julkiseksi, jotta muut pääsevät sitä katsomaan. Jostain Photobucketisi asetuksista varmaan löytyy tuo vaihtoehto!
- ナナ -

Sametti

ViestiKirjoittaja Sametti » La Elo 26, 2006 21:51

Huoh. Etsintä kuullutan täälläkin kaikki Prince of tennis kuvat, missä esiintyvät Hyotei -koulu porukka randomilla Kikumarulla ja muilla vierailevilla tähdillä. Kulutan itseni loppuu kun etsin niitä :D.

Cosplayasin siis PoT:in Gakutoa ja Sunnuntaina Jirohia.

Muuten, ihmisellä jolla oli AtobeJiroh kuva kansiossaan, nappasin sen omalle koneelleni. Jos joskus käytän sitä heitän sinulle crediitit siitä.

Luffy

ViestiKirjoittaja Luffy » Su Elo 27, 2006 10:22

Hei haluun nähdä One Piece cossi kuvia.

Yo-kun
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yo-kun » Su Elo 27, 2006 10:31

Jos jollain sattuu olemaan kuvia minusta Smoker:ina, niin voisitteko pistää niitä tänne tai lähettää minulle. Olen nähny vain kilpailu kuvia...

Daiki

ViestiKirjoittaja Daiki » Su Elo 27, 2006 13:39

Hahaa, I did it! o/ Minusta ei ole missään kuvaa. x3

Mutta joo, tässä omia kuviani. Ja kyllä, niitä on vain tuon verran. Sorry.

//Niin joo, olin Freya.

//Yay, tupla edittiä: olen huono kuvaamaan. Yhhyy.

Mlaa
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mlaa » Ma Elo 28, 2006 19:47

Hei! Piti ihan rekisteröityä tänne, kun haluaisin löytää itsestäni edes yhden pienen kuvan.
Lauantaina olleet huomio!Olin pukeutunut vihreään salsahameeseen, vihreään lyhythihaiseen paitaan, vihreään nyöritettävään liiviin, mustaan takkuiseen peruukkiin, vihreään päässä olevaan huiviin ja vihreisiin eriparisiin sukkiin. Liikuin mm. Luffyn ja kahden Loveless-nekon kanssa. Ainakin kaksi ihmistä ottivat minusta kuvan, joista toinen oli tummiin pukeutunut tyttö, jolla oli punertavat hiukset ja silmälappu. Olkaa kilttejä ja laittakaa linkki, jos tunnistatte kuvauksen.

*kumartelee ja kiittelee jo valmiiksi*

Suzume
Viesti:

ViestiKirjoittaja Suzume » Ti Elo 29, 2006 20:14

Oukkei, sain vihdoin omat kuvani pistettyä nettiin. Jos joku on pielessä, kertokaa, koska en ole ennen pistänyt kuvia Photobucketiin. Itse olin paikalla Osakana, ja peräti näyin joidenkin kuvissa! \o/ Omassa kamerassa oli muuten välillä sellainen hassu vika, että linssin mikäliesuojus ei sulkeutunut kunnolla ja joissain kuvissa näkyy tumma varjo reunassa tämän takia. (Mitä on tapahtunut äidinkielelleni? Koko tämän viestin sanajärjestykset ovat ihan pielessä. -_-)

http://s101.photobucket.com/albums/m64/ ... econ%20IV/
-Mikä on animen ja mangan ero?
-Anime on piirrettyjä ja manga sarjakuvaa.
-Mutta onhan animekin sarja kuvia, eikö? Ja mangakin on piirretty. Anime on siis sarja kuvia ja manga piirretty!
-Ööh.. '

Drasa

ViestiKirjoittaja Drasa » Ti Elo 29, 2006 23:30

Itse olin conissa afrona ja Jamesina :3. Saa sanoa, jos minusta on kuvia, etenkin siinä matalammassa poseerauksessa. (Siis toinen jalka suorana ja toinen kyykyssä)

Tässä ottamani kuvat. Toiselta päivältä en saanut kuvia, sillä kamerasta loppui akku ja unohdin pistää lataukseen yön ajaksi.

http://rapidshare.de/files/30153179/Animucon_I.rar.html

Olitte kaikki tosi kivoja. Drasalla oli hauskaa ^__^.
Sang Drake

Wemppa
Viesti:

ViestiKirjoittaja Wemppa » Ke Elo 30, 2006 02:18

Shin'ai kirjoitti:Krhm, mutta niin, on minulla kuitenkin yksi pikkuinen pyyntö. Sillä tarvitsisin näitä kuvia kuvisdiplomityöhöni (ei, älkää kysykö mihin tarvitsen näitä kuvia...), joten voisitteko kiltit lapsukaiset ilmoitella, jos kuvanne löytyy ohesta, ja jos sitten voin vielä käyttää sitä. Ihan näin etten sitten saa mitään huutoja niskaani jos joku ihminen sattuisi löytämään valmiin kuvisdiplomityön.

Haa! Yksi minä löytyi (tästä tuo automail-Ed), saa ainakin tämän puolesta käyttää, vaikka ilme aika viisas onkin. o.o (muistilappu seuraavan varalle: harjoittele pokan pitämistä peilin kanssa)
| writing | to | reach | you |

Kasumi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kasumi » Ke Elo 30, 2006 13:28

harusame kirjoitti:Oasis, Gacktin paras biisi, mutta kamalin musavideo... u_u Cosplay oli kyllä näköinen.

ihan paras video, siksi cosplayasin sitä. >:O
Kiitos että sain nähdä enemmän kuvia gacktista. Punnitsin mielessäni jo sitä että oliko se ihan huono vai ei.
너의 목소리기 들려
이무리 애를쓰고막아보려하는데도

Palaa sivulle “Conit ja festarit”