Naruto - Alku oli hyvää, loppu sontaa - palauteketju

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

CalmTirius

Naruto - Alku oli hyvää, loppu sontaa - palauteketju

ViestiKirjoittaja CalmTirius » Ti Tammi 17, 2012 18:39

Olin pitämässä Desucon Frostbitessa luentoa ensimmäistä kertaa elämässäni ja haluaisin kuulla palautetta yleisöltä. Mitä mieltä olitte luennosta?

Myönnän näin suoraan että jännityksen takia unohdin monia asioita, jotka minun olisi pitänyt sanoa. Minulla oli lunttilappunen johon olin kirjoittqnut avainsanoja, mutta unohdin täysin mitä kyseisen avainsanan kohdalla tuli sanoa, joten osa esityksestä meni aikalailla improten.

Pahoittelen myös sitä jos joidenkin ihmisten mielestä paneli tuntui olevan dissauspaneli. Tarkoitus oli pitää luento sarjan hyvistä puolista, mutta esille tulikin enemmän huonoja puolia. Jumituin sarjan huonoihin puoliin ja olen pahoillani siitä, jos ohjelma ei vastannut odotuksia.

Ja niille takarivin ihmisille jotka eivät kuulleet yleisöstä kuuluneita kommennteja/kysymyksiä/ajatuksia; minulla oli nakitettu mikin kantaja, mutta jännityksen vuoksi unohdin käyttää häntä vasta aikalailla loppupuolella luentoa.

Kaiken tämän olisi voinut ehkä välttää sillä että olisin harjoitellut enemmän ennen kuin tulin pitämään luentoa coniin. Pahoittelen vielä kerran.

Marlyer
Viesti:

Re: Naruto - Alku oli hyvää, loppu sontaa - palauteketju

ViestiKirjoittaja Marlyer » Ma Tammi 23, 2012 11:02

Mahtava luento!

Yhtään ei tajunnut, että improvisoit.
Ja hauskaahan kaikilla oli, kuten huomasit!

Ihanaa kun tulit pitämään tuollaisesta aiheesta luentoa, terveisin toinen samaa mieltä oleva ihminen.
Pidä seuraavassakin Desuconissa jotain, niin tulen katsomaan.
Hyvin se meni, aina voi parantaa, jos jokin mielestäsi tökki C:

Chiharu
Viesti:

Re: Naruto - Alku oli hyvää, loppu sontaa - palauteketju

ViestiKirjoittaja Chiharu » Ma Tammi 23, 2012 20:00

Kommentoin tuonne varsinaiseen Desucon Frostbite -ketjuun jo, mutta nyt tännekin. Komppaan Marlyeriä siinä, ettei luennosta huomannut yhtään improvisointia. Jotkut ihmiset vain ovat hyviä puhujia improten, jännittäen ja vaikka päällään seisten, siitä ei päästä mihinkään.

Luennon sisällöstä sen verran, että vaikka en odottanutkaan luennolta mitään suurta Naruto-hehkutusta, oli tuota kehua kuitenkin otsikkoon nähden aika vähän. Mutta senhän olet huomannut jo itse, eikä minulla oikeastaan sen enempää valitettavaa olekaan. Vaikka en ollutkaan ihan kaikesta samaa mieltä, niin esitit mielipiteet mielipiteinä, eikä yleisössä tullut mitään halua nousta barrikadeille väitteiden vuoksi. Kuvakaappauksista annan myös plussaa, ne olivat loistavia. Vaikka aihe ei muuta kuin sivunnut Naruton part ykkösen animea, niin sekin oli otettu huomioon huumorin kannalta, mikä lieneekin paras ratkaisu. Huumori luennossa olikin parasta, eivätkä monet edelleen Narutoa seuraavat oikeastaan kuuntele Naruto-ragetusta ilman ripausta huumoria. En tiedä yleistänkö, mutta käsittääkseni luennolla ei ollut pelkästään porukkaa, jonka mukaan Naruto on täyttä kuraa. Kukaan ei vain kehtaa myöntää pitävänsä Narutosta edelleen jossain määrin, vaikka vikoja löytyykin aika paljon.

Jos pidät jossain kakkososan Shippuudenista, niin olen mukana. Silloin kannattaa kyllä vaihtaa otsikko suosiolla kehuista haukuiksi, ainakin sen perusteella, mitä mieltä olit Naruton jatko-osasta luennon päätteeksi. Mielenkiintoista voisi olla myös jonkun vastakkaista mielipidettä edustavan ottaminen mukaan ja luennoimisen sijasta paneelin pitäminen. En tosin tiedä, kuinka helppoa on löytää ihminen, joka suostuu kehumaan Narutoa vähän enemmän kuin normi itseään kunnioittava animufriikki. : D

Palaa sivulle “Conit ja festarit”