Tracon VI - jälkipyykki

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Nekoliini

Re: Tracon VI - jälkipyykki

ViestiKirjoittaja Nekoliini » Ma Loka 17, 2011 23:41

Hei!

Minulla olisi seuraavanlainen ongelma:

Lauantaina Traconissa yksi mies järjestelmäkameran kanssa tuli kysymään saako minua kuvata ja hän otti minusta useampia kuvia. Hän oli selvästi conissa liikkeellä valokuvaus-tarkoituksella. Samalla hän antoi minulle käyntikortin, jossa oli internet-osoitteet hänen kuvagallerioihinsa. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että olen mennyt hukkaamaan tuon paperilappusen enkä löydä kuvia mistään!

Jos joku muu on ollut hänen kuvattavanaan niin olisi kiva tietää niitä osoitteita! Siinä paperilapussa oli söpöt nappisilmät ja kissasuu, vähän niinkuin ":3"-hymynaama. Lappu on melko pieni ja vaaleanvihreä. Kiitos kovasti jos joku tietää tapauksen ja voi antaa linkkejä! ;__;
Oon söpö :3

Jamfoot
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jamfoot » To Loka 20, 2011 18:06

Kuulostaa kumman tutulta. /( ◕‿‿◕ )\

Sivuni:
http://picasaweb.google.com/gingermangiant/

Nekoliini

ViestiKirjoittaja Nekoliini » La Loka 22, 2011 14:07

Jamfoot kirjoitti:Kuulostaa kumman tutulta. /( ◕‿‿◕ )\

Sivuni:
http://picasaweb.google.com/gingermangiant/

Hei jee ihanaa kiitos! :33 Arvelinkin että voisit täällä foorumilla pyöriä n__n
Oon söpö :3

Japsu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Japsu » To Loka 27, 2011 14:40

Nettipukukisa on nyt ratkennut! Voittajaksi selviytyi Arttu Seppi hahmollaan Wolverine elokuvasta X-Men! Onnea voittajalle!

Nyt voit myös äänestää lauantain Välähdys-poseerauskilpailun voittajaa! Äänestysaikaa on maanantaihin 31.10.2011 kello 19:00 asti.

Äänestä lauantain Välähdyksen voittajaa!

Terveisin
Santtu "Japsu" Pajukanta
Viestintävastaava, Tracon VI
viestinta11 ät tracon.fi

Feeniks82
Viesti:

ViestiKirjoittaja Feeniks82 » Ti Marras 01, 2011 14:52

Kiitos Emilia Lahtiselle (ja Tytti Leväselle) välähdyskisan launatain kuvastani(olen se nainen valkoisissa, jonka yllä leijuu Mokona), mutta minulla olisi myös hieman valitetavaa Välähdyksestä SUNNUNTAIN osalta. En huomannut meidän sailor moon-ryhmäämme kuvissa(hahmoina Eternal asuiset soturit, cosmos ja ihmis-Luna). Tehtiinkö joku alku karsinta ja meidät pudotettiin vai onko kuva vain kateissa?

Lisäksi, jos Emilia lukee, niin silloin lauantain välähdystä otit myös mustavalko/seepia kuvan minusta. Muistaakseni lupasit lähettää niitä sähköpostiini. Toivoisin kuvia :D jos sähköpostini oli epäselvä, lähetä yksäriä, please. Ja kiitos.

Siikakala
Viesti:

ViestiKirjoittaja Siikakala » Ti Marras 01, 2011 16:13

Feeniks82 kirjoitti:minulla olisi myös hieman valitetavaa Välähdyksestä SUNNUNTAIN osalta. En huomannut meidän sailor moon-ryhmäämme kuvissa(hahmoina Eternal asuiset soturit, cosmos ja ihmis-Luna). Tehtiinkö joku alku karsinta ja meidät pudotettiin vai onko kuva vain kateissa?

Sunnuntain välähdyksen kuva nro 14 todellakin on kateissa. Pahoitteluni tästä. Kisaajista ei tehdä mitään alkukarsintaa, eli kaikki kisaajat ovat oletusarvoisesti mukana.
kuvat.aniki.fi - Ylläpitäjä

Feeniks82
Viesti:

ViestiKirjoittaja Feeniks82 » To Marras 03, 2011 10:37

Voi harmi. Toivottavasti se löytyy jostain vielä. Kiitos nopeasta vastauksesta :D

Palaa sivulle “Conit ja festarit”