Anikin kuva-arkisto kuvat.aniki.fi

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

KuroiWing

Re: Anikin kuva-arkisto ja sen ylläpitäjä esittäytyy

ViestiKirjoittaja KuroiWing » La Loka 27, 2012 21:43

Anteeksi pienoinen häiriö. Olen pitkään jaksanut uskoa, että puuttuvia kuvia ilmaantuisi hiljalleen ilman kyselemistä, mutta nyt kun desuconista alkaa olla noin 5kk aikaa niin ajattelin, että voisi sitä kuitenkin tulla kysäisemään. Tarkoituksenani olisi udella desun kuvauspalvelussa otettujen kuvien perään. Pieni porukkamme kävi sunnuntaina otattamassa kuvauspisteellä kuvat, mutta emme ole jälkeenpäin löytäneet niitä anikin kuva-arkistosta. Onko niille käynyt jotain ja onko mitään toivoa niiden löytymisestä?

Kyselisin myös tämän syksyn Traconin esityskisan kuvien perään. Ennen harjoitusta otettiin jokaisesta esiintyjästä lavalla kuvat, mutta näidenkään kuvien löytämisessä ei ole onnistanut.

Kiitos jo etukäteen ja anteeksi vielä kerran häiriö!

Siikakala
Viesti:

ViestiKirjoittaja Siikakala » La Loka 27, 2012 23:31

Moi,

Desuconin kaikki kuvauspalvelukuvat pitäisi olla julkaistu. Voitko kuvailla hieman porukkaanne, jos kuvat sattuisivat silti löytymään jostain. Kuvia on nimittäin lisätty yhteen albumiin sen luonnin jälkeen, mutta ovat olleen albumissa jo kuukausia kuitenkin.

Traconin kuvista tosiaan puuttuu vielä joitain, joita tallennusvastaava selvittää kuvaajien kanssa.
kuvat.aniki.fi - Ylläpitäjä

KuroiWing

ViestiKirjoittaja KuroiWing » Su Loka 28, 2012 01:21

Edit: Desun kuvat löytyivät jo. Kiitos kuitenkin kärsivällisyydestä!

Toivottavasti Traconin kuvien tilanne selviää. Kiitos vastauksesta ja onnea asian selvittämiseen! Pahoittelut vielä häiriöstä!

Enzeru

ViestiKirjoittaja Enzeru » La Joulu 29, 2012 01:59

Onko kaikki Traconin kuvat jo netissä? Koska mä en oo löytänyt mun kuvaa mistään, vaikka oon kuinka yrittänyt etsiä. Kävin sunnuntaina kuvauspalvelussa kavereideni kanssa, ja kaikki meidän yhteiskuvat ja kavereideni kuvat on kyllä netissä, mutta omaa kuvaani en oo löytäny mistään. Mulla oli tämä puku päälläni (oon edessä istuva), ja kävin kyllä kuvauspalvelussa jo lauantaina, että kuvan katoaminen ei oo ollut katasrofi, mutta olis kiva tietää mitä sille yhdelle kuvalle sunnuntailta on tapahtunut, vai onko vika mun silmissä enkä oo huomannut kuvaa jossain. :D
please release me before breaking

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Re: Anikin kuva-arkisto kuvat.aniki.fi

ViestiKirjoittaja kyuu » Ti Helmi 19, 2013 00:18

1. Muutin viestiketjun otsikkoa vähän paremmin vastaamaan yleistä keskustelua, koska kyse ei enää ole vain ylläpitäjän esittelystä.

2a. Paketoin vuoden 2011 tapahtumat omaan albumiinsa.
2b. Muutin etusivun asetuksia hieman, niin että vain tuoreemmista tapahtumista näkyy albumeita, muista vain otsikoita.

Kakkoskohdan jutuilla etusivusta tuli noin kaksi kolmannesta lyhyempi. Onko muutos hyvän oloinen?

VelvetRipper

ViestiKirjoittaja VelvetRipper » Ti Heinä 16, 2013 13:57

Morjes!

Anteeksi hätiköintini, mutta oletko uppimassa Animecon X:ltä myös spoonyn&benzaien fanikuvaukset?

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » Ma Heinä 22, 2013 00:03

Mainittakoon tässä yhteydessä että otin nyt hommaksi selvitellä noita uupuvia kuvakansioita. Lisäsin tänään Kawaconin kuvat sekä Kigurumi Securityn kuvia sekä Desuconista että Animeconista. Siellä on vielä käsiteltävää Tampere Kupliin osalta, mutta nyt kuvat ovat kasassa ja loppu on lähinnä enää naputtelua.

Edellisen kysyjän kuvat päätyivätkin saitille jo muutama päivä sitten, unohdinpa tähän mainita kun vinkkasin Animecon-ketjussa.

mmmu

ViestiKirjoittaja mmmu » Ti Heinä 23, 2013 13:21

Vieläköhän Animeconista on tulossa kuvauspalvelun kuvia esille? Parilta kuvaajalta on sunnuntain kuvat jo ilmenneet, mutta emme ole itseämme onnistuneet bongaamaan. Vieläköhän niitä on siis tulossa matkalla tulevaisuuteen?

Pahoittelut hätiköinnistä, vaan kesäpäivisin ei muutakaan tekemistä tunnu keksivän ^^;

allons-y

ViestiKirjoittaja allons-y » Ke Heinä 24, 2013 00:56

Kysyisin Kawaconin kuvauspalvelun kuvien ilmestymisajankohdasta, sillä itse en ainakaan itseäni jo ilmestyneistä kuvista bongannut. Tarkoitukseni ei ole olla kärsimätön, mutta olisi kiva tietää sunnuntain kuvien ilmestymisestä, koska en itse ottanut kuvia cossistani :c

Mikichan

ViestiKirjoittaja Mikichan » Ke Heinä 24, 2013 14:19

Itse kaipailisin Moriconin kisakuvia. Conista on jo aikaa ja olen niitä odotellut.

Juce

ViestiKirjoittaja Juce » To Huhti 17, 2014 18:40

Laitan tänne hieman palautetta tuosta testiversiosta, kun ei parempaakaan paikkaa palautteelle ole osoitettu.

+ Nopeampi käyttää kuin nykyinen. Kuvien selaaminen tarvitsee vähemmän klikkailuja. Esimerkiksi ei ole turhaan jaettu thumbnaileja monelle sivulle.
+ ei enää javascript-pakotusta uuteen ikkunaan, jos haluaa katsoa täyskokoista kuvaa (miksi nykyisessä edes on sellainen?)

- tapahtumalistaus voisi olla selkeäpi. Tapahtumien nimet ovat liian sekavasti kuvien seassa.
- vaakasuuntaiset thumbnailit saavat ruudulta liikaa tilaa suhteessa pystysuuntaisiin varsinkin, jos on käytetty 3:2-kuvasuhdetta
- alkuperäinen kuva voisi tulla myös kuvaa klikkaamalla, eikä vain siitä alalaidan pienestä tekstistä
- thumbnailit voisivat olla pakattuna hieman paremmalla laadulla
- thumbnail-tiedostoissa on exif-datat ja kameran tekemä thumbnail mukana, veivät enemmän tilaa tiedostossa kuin varsinainen näkyvä kuva

_ankkuri_

ViestiKirjoittaja _ankkuri_ » Ma Touko 05, 2014 14:16

Hei!

En tiennyt että míhin pistäisin kysymykseni mutta että koska Kitaconista tulee kaikki kuvat julki?
Ajattelin kun siitä on jo aikaa jonkun verran ja olen vähän väliä käynyt kurkkimassa että joko...

Kiitos!

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » Ma Touko 05, 2014 20:39

_ankkuri_ kirjoitti:Hei!

En tiennyt että míhin pistäisin kysymykseni mutta että koska Kitaconista tulee kaikki kuvat julki?
Ajattelin kun siitä on jo aikaa jonkun verran ja olen vähän väliä käynyt kurkkimassa että joko...

Kiitos!

Hei, voitko tarkentaa mitä kuvia puuttuu niin selvitän asiaa.

Ihan varoiksi mainittakoon että suora sähköpostiosoite on kuvat(ät)aniki.fi mutta toki hoidan asiaa tästäkin.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » La Kesä 14, 2014 02:30

Kuva-arkistoon tehtiin pientä ohjelmapäivitystä ja siinä samalla...

- Se näyttää nyt hitusen erilaiselta, koska oletusteema vaihtui ja katsoin tuon uuden siistimmäkni.
- Laitoin myös linkin uuden kuva-arkiston betaversioon suoraan tuohon yläreunaan.
- Muutin lisäksi hitusen näkymän asetuksia, koska nykyajan tietokone/tabletti/kännykkänäytöille mahtuu kolmekin kuvaa rinnan eikä vain kahta.
- Lisäksi navigointi kuvasta toiseen onnistuu nyt nuolinäppäimillä. Uudessa kuva-arkistossa tämä toiminto on ollut alusta asti.

Ja selkeyden vuoksi linkit.
Kuva-arkisto: http://kuvat.aniki.fi/ (se perinteinen mutta hitusen päivitetty)
Uusi kuva-arkisto (BETA): http://uusi.kuvat.aniki.fi/ (se modernimpi mutta ei vielä valmis)

Palaa sivulle “Conit ja festarit”