Impromanga 3

Keskustelua Yaman toiminnasta.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Yama / hallitus

Mijaskal

Re: Impromanga 3

ViestiKirjoittaja Mijaskal » Ke Loka 08, 2008 23:55

Heps. Sain valmiiksi. Jee. Laitan improinnostuviestin uusille jäsenille kohtapuoliin. Nauttikaa ekspositiosta.

Nekotsume

ViestiKirjoittaja Nekotsume » Pe Loka 10, 2008 09:31

Ja Niilo tekee sen taas! Ihan mahtavaa shittiä! XD Ja, olet näemmä hommannut uuden tussin? Hienoa jälkeä! Uus hahmo on kans mielenkiintonen (ja nätti)...ja se Seniorin supermulkasu oli tosi nätti kans. XD Eeh, angstaan vähä lisää ku en koskaa saa mitään jänniä ideoita omalla vuorollani...mutta joo, toi oli siistiä. Mitä Kekkonen Halusi Puhua Pertsalle??

Ihan varmuuden vuoksi haluaisin vielä muistuttaa seuraaville että Pertsahan "ei pidä naisista"... : D Quote "Naisia Sauna-Klubissa? Naurettavaa!"

Mijaskal

ViestiKirjoittaja Mijaskal » Pe Loka 10, 2008 20:38

Eli Pertsa on tossa pelimies ihan vaan ärsyttääkseen Jarkkoa :D Vai onko hänellä jokin muu taka-ajatus tai jotain ??
Noi sivut on piirretty mun uudella ihq:lla G-terällä ja mustattu Pentelin sivellintussilla, joka on kanssa pro. Meillä oli täällä limingassa sellanen improviikko, jossa piirrettiin sivu 2-10 minuutissa ja myös sellanen 24 A5:sta 4:ssa tunnissa mädness- niin oon nyt tottunut piirtämään kauheeta vauhtia ja ilman luonnosvaihetta.

jiipee
Viesti:

ViestiKirjoittaja jiipee » Ma Loka 13, 2008 17:15

Onhan noista saunovista naisista jo aikasemmikin esiintynyt toiveita, tai ainakin toiveajattelua
Niilohan on ihan tulessa, rautaista juttua
Itse olen viime aikoina vaan angstannut ettei ole aikaa ja inspistä...

jiipee
Viimeksi muokannut jiipee, Ti Touko 05, 2009 16:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Väinö

ViestiKirjoittaja Väinö » Su Loka 26, 2008 17:03

Jeps, eli nyt minäkin pitkästä aikaa osallistuin. Tein myös aika samalla menetelmällä kuin Niilo, eli improilun hienoja periaatteita soveltamalla. Tämän ja sen takia, että en ole sarjaa vähään aikaan seurannut, sieltä löytyy varmasti jatkumo ym. virheitä, mutta sehän kuuluu vain asiaan. Koska viiminen kuva on aika erinäköinen kuin muu sarjakuva, niin selvennetään varmuudeksi: siinä on siis Jorma "Seniori" Kivi. Mulla näyttää nää sarjikset päättyvän yhden sivun kuviin. Lähinnä koska jää juuri yksi ruutu yli eikä enää viitsi jatkaa tarinaa.

Mijaskal

ViestiKirjoittaja Mijaskal » Ti Loka 28, 2008 01:09

Seniorin eeppinen katse läpäisee sydämeni! Tosi hyvä juonisysteemi, mä mietin sen erilaiseksi, mutta toi sitoo Matildan osaksi jotain isompaa systeemiä.

Mulle tuli vaikutelma että Seniori ehkä koittaa vaan estää Pertsaa tekemästä samaa erehdystä kuin itse teki.

Edit: kaikki hahmot on mun mielestä piirretty tosi ilmeikkäästi ja silleen luonteenomaisesti. Varsinkin Fride sivulla 47 ja Pertsa koko ajan.

jiipee
Viesti:

ViestiKirjoittaja jiipee » Pe Loka 31, 2008 14:40

Viikko on ollut ihan anaalista, mutta impro pelasti sen.
Toi vanhanmallinen keskustakampus vilahtaa hienosti aina jossain kulmassa
Matilda Lumivali Pukeutuu varsin hienosti.
Koska viikko oli anaalista ei tämäkään kerta varmaan ajoissa synny (varsinkaan
kun en taida koko viikonloppuna himaan ehtiä.)

Niilon ajatuksenlentoa tuskin saan kiinni, mutta yritetään.
jiipee

Mijaskal

ViestiKirjoittaja Mijaskal » Ke Marras 05, 2008 22:36

Taisin mennä taas vähän ylinopeutta jossain kohdassa. Annoin Väinön jälkeisen vuoron Raakelille, joka toivottavasti on huomenna valmis osionsa kanssa. Sitten on vasta jiipeen vuoro.

Sovimme vuoron vaihdosta kirjamessujen takia, mutta kun sitten väinön osuus vielä hiukan viivästyi, en ruvennut vaihtamaan enää takaisin alkuperäiseen piirtojärjestykseen jotta Raakel saisi mahdollisimman paljon aikaa piirtää.

Pahoitteluni jiipee, jos olet piirtänyt jo jotain. (sekin voidaan tietty laittaa haarautuvana juonena nettiin).

Mijaskal

ViestiKirjoittaja Mijaskal » La Marras 08, 2008 12:08

Hurjaa Raakel, "Burn the Witch! She turned me into a straight"

Seniorin reaktiot oli hyvin piirretty ja toi missä Pertsa meinaa tulla ikkunasta läpi oli hauska.

jiipee
Viesti:

ViestiKirjoittaja jiipee » La Marras 08, 2008 13:11

Simpura sentään, mitähn tästä vielä tulee.
No Natsi esimieheni jäi eläkkeelle, joten ehkä saan aikaseksi jotain
Kyllähän sauna-klubi tarvitsee jonkun vastavoiman, jonka jäsenet
on (lähes) yhtä kovia oman asiansa faneja

jiipee

jiipee
Viesti:

ViestiKirjoittaja jiipee » Pe Marras 14, 2008 17:29

No nyt on sivut ylhänä.
Kiitos Ihqu ihanalle Raakelille skannaamisesta.

Ei tullut muuta mieleen,joten tein tämmöisen ajatusmonologin ala Mamoru Oshii

jiipee

Rectus Abdominus

ViestiKirjoittaja Rectus Abdominus » La Marras 29, 2008 13:43

Rokkenroll,

pahoitteluni jälleen ties kuinka monennetta kertaa myöhästymisestä, mutta tuloillaan.
Hieman tarkemmin määriteltynäni koitan saada tussaukset kuntoon Otakutin all-nighterissa ja skannattua,
editoitua, sekä lähetettyä sunnuntaina Mijaskalille. Vaihteeksi viitisen sivua.

Duuni valitettavasti imee mehut aikas tehokkaasti, ilman sitä olisi varmaan jo näkyvissä.

EDIT 1.12.2008 klo 0:41

Nonnih, meilattu Mijaskalille. Enpä tällä kertaa editoinut (ettei viivästyisi yhtään enempää) muuta kuin niin paljon kumitusta ennen skannia
kuin mahdollista, mutta eipä kait se niin justiinsa olisi muutenkaan.
"I'll chisel your gravestone! Sleep well!"

Mijaskal

ViestiKirjoittaja Mijaskal » To Joulu 04, 2008 15:09

Riku antoi pahan palan purtavaksi joten hienosti lykkäsin mystisiä salaisuuksia eteenpäin. Plänttäsin sinne jotain vihjeitä mistä on kyse, mutta pohtikaapa sitä. Tällä kertaa en ehtiny tehdä ihme taustoja kuviin.

jiipee
Viesti:

ViestiKirjoittaja jiipee » Su Joulu 07, 2008 15:20

Deito Y-Ashaaa!

Kiitos Soneran "Uudistusten" En ole päässyt nettiin vähään aikaan.
Mutta uusimmat entryt on tiukaa kamaa.

Jälleen täytyy vaan ihmetellä mjaskalin aivoituksia; Mihin ihmeenseen bensaa tarviataan?
Ja se pääkallo kaapissa!
Rikun Leffa-julisteet ihastuttivat myös

jiipee

Mijaskal

ViestiKirjoittaja Mijaskal » La Tammi 03, 2009 13:33

Väinön sähköposti oli vaihtunut, eikä hän ollut lukenut viestejäni, mutta nyt impro toimii taas. (eli väinö piirtää)

Ajattelin että voisimme samalla luopua deadlineistä kun niistä on vain haittaa kaikille. Saisi piirtää rauhassa ja minun tarvitse tuskailla että onko sivut tulleet tänään vai tuleekohan ne ehkä huomenna. Koitetaan toistaiseksi sellaista systeemiä, että kun ilmoitus vuorosta tulee, niin piirtäjä vastaa ja arvioi noin suunnilleen minä päivänä olisi valmista, eli niinkuin itsemäärätyt deadlinet.

Ja kaikki piirtoinnokkaat yamalaiset, toteuttakaa uudenvuodenlupauksenne ja ilmoittautukaa piirtämään :D

Palaa sivulle “Yliopiston Anime ja Manga, Helsinki”