ULTRA

Keskustelua Yaman toiminnasta.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Yama / hallitus

Jakoavain
Turun keisari
Viesti:

Re: ULTRA

ViestiKirjoittaja Jakoavain » Ke Marras 04, 2009 15:51

Kertsillä puhuimme Elijahin kanssa Tekkenistä ja huoleksi osoittautui hahmojen avaaminen.

Onneksi Namco kuuli Ultralaisten tuskan, sillä Tekken 6:ssa ei ole erillisiä avattavia hahmoja. Kaikki ovat siis auki kättelyssä. Tämä varmaankin varmisti Tekkenin turnauspelinä olon?

Todennäköisesti olen tuomassa oman Tekkenini ja ehkä myös PS3:n, jotta saadaan hommat kuntoon. Itselläni on jo valmiiksi instattuna kys.ol. peli.
Desupropagandan äänitorvi. Twitter

Manjimaru

ViestiKirjoittaja Manjimaru » Su Marras 08, 2009 00:50

Olis mulla yksi peli jota vois nostalgiamielessä pelailla: dreamcastin Jet set radio :d

ps. vähän hiljaista on tällä foorumilla. Toivottavasti tapahtuma vielä vetää.
"Luck is the residue of design"

#taistelupelit@ircnet.org
http://www.arctic-charge.com
virtuafighter.com

Shocky

ViestiKirjoittaja Shocky » Ma Marras 09, 2009 19:48

Jep, vähän on hiljaista foorumilla, täällä tapahtuu niin harvoin etteivät monet varmaankaan jaksa kytätä. Mutta huoli pois, tein tälle "Double Ultra II":lle Facebook-eventin ja laitoin juuri kutsut 50 ihmiselle (mikäli toi nyt toimi, ihan järkyttävän hankala toi fb:n event-toiminto). Vielä meili Yaman listalle niin eiköhän saada porukkaa tännekin keskustelemaan!

Elijah

ViestiKirjoittaja Elijah » Ke Marras 11, 2009 00:46

Ok; tässä nyt ois tilaisuuden loppulinen aikataulu...levittäkää muillekin jos tiedätte, että ovat tilaisuudesta kiinnostuneet, mutta eivät esim. omaa mahdollisuutta/kykyä käydä näillä foorumeilla.

Perjantai 20.11.09
19:00 Tilaisuus alkaa...
21:00 Melty Bood Actress Again (PS2) turnaus
22:00 Street Fighter IV (PS3) turnaus
00:00 Tetris DS turnaus - (Pää salissa tauko/vapaamuotoista pelaamista)
01:00 Driftmania (Wii)
02:00 King of Fighters 98UM/2002UM (PS2)?
03:00 -> Vapaamuotoista pelaamista/peli näytöksiä

Lauantai 21.11.09
17:55 <- Vapaamuotoista pelaamista/peli näytöksiä
18:00 King of Fighters XII turnaus (PS3)
19:00 Retroturnaus
21:00 Tekken 6 (PS3) turnaus
23:00 Twinklestar Sprites (PS2) turnaus
- Mariokart DS turnaus
00:00 Blazblue (PS3) turnaus
01:00 Singstar Pong (PS2)
02:00 Warioware (Wii)
03:00 -> Vapaamuotoista pelaamista/peli näytöksiä

Sunnuntai 22.11.09
10:30 <- Vapaamuotoista pelaamista/peli näytöksiä
- Vierailijoiden ulos ajo
11:00 Siivous
12:00 Facility sealed!

Näytös/testaus pelejä (Tässä on ne jotka tiedetään varmuudella olevan paikalla.)
Mario Kart (Wii)/(DS)
Soul Calibur 4 (PS3)
Urban Reign (PS2)
Melty Blood Actress Again (PS2)
Rumble Fish (PS2)
Guitar Hero World Tour (PS3)
Rock Band 1&2 (PS3)
Bleach - Shattered Blade (jap) (Wii)
Warioware (Wii)
Tatsuko vs Capcom (jap)(Wii)
Super Smashbros Brawl (Wii)
Gears of War 2 (XBOX360)
Need for Speed Shift (PS3)
Midnight Club - Los Angeles (PS3)
Forza 3 (XBOX360)
Ninja Gaiden Sigma 2 (PS3)
Uncharted 2 (PS3)
DBZ Raging Blast (PS3)
Narultimate Ninja Hero Shippuuden 2 (PS2)
Naruto Ultimate Ninja Storm (PS3)
WET (PS3)
Mirror's Edge (PS3)
Valkyrie Chronicles (PS3)
Batman Arkham Asulym (PS3)
Brütal Legend (PS3)
Demon's Souls (PS3)
Street Fighter III (PS2)
Fist of the Northstar (PS2)
Garouden Breakblow - Fist or Twist (PS2)
Mortal Kombat vs DC Universe (PS3)
Rival Schools (2) Justice! Gakuen (DC)
JoJo's Bizzare Adventures (DC)
Ikaruga (DC)
Super Robot Wars/Taisen (lähes koko sarja) (PS2)
Soul Eater (PS2)
Bionic Commando (PS3)
Bionic Commando Rearmed (PS3)
--------------------------
Manjimaru kirjoitti:Olis mulla yksi peli jota vois nostalgiamielessä pelailla: dreamcastin Jet set radio :d

ps. vähän hiljaista on tällä foorumilla. Toivottavasti tapahtuma vielä vetää.

Jet Set Radio? Tuo on peli josta olen aina kuullut puhuttavan, mutta en muista koskaan nähneeni - korkeintaan kaupan hyllyllä, kun DC-pelejä vielä myytiin - joten itse olisin ainakin kiinnostunut kyseisen pelin näkemään.

Ja mitä tulee paikalle tulijoihin, on tilaisuus ennenkin vetänyt hyvin porukkaa ilman suurempia ongelmia. Itse uskon ongelman lähinä olevan se, että kävijöitä tulee olemaan liikaa! Viimeksi käytiin aika lähellä, mutta joka tilaisuus on tietysti omansa, joten mahdoton ennustaa miten ensi kerralla käy. Tärkeintä on tietenkin se että kaikilla on hauskaa ja että tilaisuuten tulemisesta jää hyvät muistot.
Viimeksi muokannut Elijah, To Marras 12, 2009 10:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"You know, if Christian dogma included a ten-foot tall Jesus walking around in battle armor and smashing retarded cultists with a giant mace, I might just convert."
- Noble Ire on Jesus smashing Scientologists

Shocky

ViestiKirjoittaja Shocky » Ke Marras 11, 2009 01:50

Sellainen muutos, että vaihdetaankin SF4:n klo 23 ja Melty Blood klo 21, jotta saadaan maksimimäärä SF4 kovanaamoja paikalle, ja on joku "lämmittelyturnaus" ekaks, mitenkään Melty Bloodia vähättelemättä ;)

JetSet Radiota olen joskus kokeillut pikaisesti, nyt vois olla aika perehtyä kunnolla jotta syy sen kulttistatukseen selviää =)

Facebookin perusteella näyttää lupaavalta, 18 tulijaa, 19 maybe tulijaa ja vasta 7 kieltäytynyttä. 37 vielä vastaamatta.

Manjimaru

ViestiKirjoittaja Manjimaru » Ke Marras 11, 2009 11:31

Minä tiedän ainakin yhden ja mahdollisesti monta sellaista jotka saattaisivat haluta ottaa osaa Sf4-turnaukseen, mutta uskon etteivät heti työpäivän perään jaksa lähteä perjantai-iltana sitä mättämään. Mutta minkäs teet, ymmärrän että nuo turnaukset on sijoitettava johonkin. Itse olen hyvinkin kiinnostuneempi Tekkenistä ja Blazbluesta. Katsotaan nyt, minä vähän kyselen kun aikataulu on tiedossa.

edit: mitä tuohon jet set radioon tulee, omistan sen kyllä. Kysymys on lähinnä siitä toimiiko dreamcastini vielä/onko kaikki piuhat tallella sillä en ole tarkistanut pariin vuoteen :D. Toinen retropeli Dreamcastille mulla on Tokyo highway challenge. Sekin on ihan jänskä.

virtuafighter.com

Elijah

ViestiKirjoittaja Elijah » Ke Marras 11, 2009 13:04

Manjimaru kirjoitti:mitä tuohon jet set radioon tulee, omistan sen kyllä. Kysymys on lähinnä siitä toimiiko dreamcastini vielä/onko kaikki piuhat tallella sillä en ole tarkistanut pariin vuoteen :D. Toinen retropeli Dreamcastille mulla on Tokyo highway challenge. Sekin on ihan jänskä.

Elä sie hyvä etelä' mies mies huolehi tommosista; kyl miulta löytyy Dreamcast - ja jos omani kosahtaa, ni läheltä pitäis löytyä pari muutakin ketkä omistaa kyseisen vehkeen. Mie oon katos se mies jolta löytyy melkein kaikki vehkeet...täältä uudemmasta päästä siis (Sega Saturn, Dreamcast, Playstation 2, Game Cube, Wii (2x, joista toinen Japsi kone), Xbox360, PS3, DS, PSP). Mut ite saat kyl tuod' nuo tallennus tiedot, ku miul ei niit oo noihi peleihi mitä työ mainitsit.

Mut joo, tosiaan - oon aina toivonu et ihmiset ehdotteliskin jotai omia pelejään, jotka ovat vähän harvinaisempia ja mitä ei löydy mun omista kokoelmistani; kiva nähdä että edes joskus toteutuu tuokin toive. :wink: Tuo vaan paikalle noita pelejä - Tokyo Highway kiinnostaa nähdä, kun en oo aikasemmin pelistä edes kuullut - ni katotaan mitä keritään testaa/näyttää niistäkin. Power Stone 2 pitäis löytyä, mutta itselläni ei taida olla kuin 3 ohjainta...ainakin kaks ehjää...joten voisit tuoda paikalle yhden tai kaks lisää, ni jos porukka haluaa, ni totakin peliä voi pelata nelistään.

Niin...ja vaihdoin nuo SF4:sen ja Meltybloodin aikataulut keskenään.
"You know, if Christian dogma included a ten-foot tall Jesus walking around in battle armor and smashing retarded cultists with a giant mace, I might just convert."

pui

ViestiKirjoittaja pui » Pe Marras 13, 2009 21:04

Jahah, toinen (?) kerta uudessa tilassa ja toinen kerta kun tapahtuma järjestetään ajankohtana jolloin en ole maassa. Tai no, tällä kertaa saatan takuuehkä selvitä lauantaille, mikäli perjantaiset firman pikkujoulut eivät tee miehestä selvää.

Joka tapauksessa, harvemmin olen mitään paikalle tuonut, kun muilla tuntuu olevan se ihan kaikki siitä ihan kaikesta jo, mutta listataan nyt muutama titteli joita tarvittaessa voisin tuoda paikalle, mikäli jotakuta sattuu kiinnostamaan. Aika pitkälti nämä kuitenkin ovat sellaisia, joita kukaan ei ole (syystä?) ostanut. Kaikki tittelit japseja, senkoa lukuunottamatta.

pstriple:
- Initial D Extreme Stage
- Wangan Midnight
disclaimer: en ole automies, en ole käynyt amista, tämänhetkinen iltasänki kyllä muistuttaa villisti amisviiksiä. nämä vaan oli ihan pakko saada kun sofmapin hyllyssä näkyivät. *punastelemis*

huegboxen360:
- Death Smiles (aka desuloli, työnimi josta pidän villisti kiinni, koska deathsmiles kuulostaa vain hemmetin typerältä)
- Otomedius Gorgeous
- Shooting Love 200X (shocky muista tuoda tää jookoskookos?)
- Wartech: Senkonoronde

psdouble:
- I.Q Remix+
- Radilgy Precious
- Suggoi! Arcana Heart 2 (suggoi... tirsk)

Pstripleä lukuun ottamatta näihin tarvitaan siis japsikoneet. Saavun tapahtumaan todennäköisesti suoraan satamasta, enkä täten yllättäen kantele tavaraa mukanani, joten jos joku jotain näistä haluaa kokeilla, niin toivon ilmoitusta ennen torstai-iltaa, jotta tiedän käydä kotona noutamassa ennen saapumista.

Mitä Jetsetradioon tulee, niin kannatan, kyseessä kun vaan sattuu olemaan mainio viritys. Ekan huegboxenin versiota olen koittanut kaivaa jostain, mutta käytettyjen markkinat näyttävät aika kuolleilta.
 ∩_∩
( ´∀`)/ Top gun shot your firm down like Tom Cruise.

Jakoavain
Turun keisari
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jakoavain » Su Marras 15, 2009 01:11

No problemo - meikäläiseltä löytyy Jet Set Radio Future ekalle huegboxille!

Laitepuolelta varmaan tuon oman PS3:n ja jaksamisesta riippuen X360:n. Mukaan tulee vielä päättämätön määrä randomeita pelejä. Jaksamisesta riippuen voisin myös raahata tuon makuuhuoneen LCD-monitorin, jotta saadaan HD-setit näkyville.
Desupropagandan äänitorvi. Twitter

firesong
Viesti:

ViestiKirjoittaja firesong » Ma Marras 16, 2009 11:33

Itse voisin kyllä ottaa mukaan joitain PS2 kaksinpelejä, jos joku tuo PS2:sen.
Itseltä löytyy ainakin
- Spyro: Dawn of the Dragon
- Eyetoy 3: play ja kamera
- Tekken 5 ja tekken tag turnament
- LOTR: Return of the king (muuten perseestä, mutta kaksin kivaa)
- naruto ultimate ninja 3 japaniksi
- we love katamari
- burnout 3
- crash nitrocart
- sonic heroes
- onepiece 3 japaniksi (huono..)

Lisäksi mulla olisi nintendo64:lle 3 ohjainta ja moninpeleiksi Pokemon Stadium 1 ja 2, waverace ja vanha kunnon bommerman 64 (ihan huippu moninpeli).
Konsolia en mielelläni raahaisi, toivottavasti joku ottaa.

Kiinnostaako mikään sen vertaa että kannattaisi ottaa mukaan?

Elijah

ViestiKirjoittaja Elijah » Ma Marras 16, 2009 15:58

pui kirjoitti:pstriple:
- Initial D Extreme Stage
- Wangan Midnight
disclaimer: en ole automies, en ole käynyt amista, tämänhetkinen iltasänki kyllä muistuttaa villisti amisviiksiä. nämä vaan oli ihan pakko saada kun sofmapin hyllyssä näkyivät. *punastelemis*

huegboxen360:
- Death Smiles (aka desuloli, työnimi josta pidän villisti kiinni, koska deathsmiles kuulostaa vain hemmetin typerältä)
- Otomedius Gorgeous
- Shooting Love 200X (shocky muista tuoda tää jookoskookos?)
- Wartech: Senkonoronde

psdouble:
- I.Q Remix+
- Radilgy Precious
- Suggoi! Arcana Heart 2 (suggoi... tirsk)

En tiedä monesko noista Initial D peleistä tuo sinun listalla oleva on, mutta kuulin toissapäivänä että paikalle on jo tulossa tuo PS3:sen uusin versio siitä. Eli jos tuo on se, ni sitä ei tarvitse tuoda. Tuo Wangan Midnight on sellanen joka minua itseäni ainakin kiinnostais päästä näkemään, joten sen vois tuoda. Death Smiles oli iha hauska räiskintä - mitä nyt pääsin testaamaan Japanissa sitäkin - ja kaikki muutkin tossa 360:sen listassa on sellasia mitä uskoisin et ois hauska päästä näkemään/testaamaan, joten tuo vain. Ongelma vaan on että teikäläinen taitaa olla ainoa jolla on kolkkiboxi joka vääntää noita nousevan auringon maan pelejä.

Pleikkari kakkosen peleistä noita kahta ekaa en edes tunnista, joten tuo vain, mutta too Suggoi! Arcana Heart 2 ei välttämättä oo tuomisen arvoinen; ei sen takia että peli itsessään on huono, vaan sen takia että sen käännös on sen verran karmea, että viime kerralla se jäi testaus vaiheeseen kun porukka rupes rypistelee otsiaan sen hidastusten ja puuroutuvien graffojen takia. Löysin hiljattain kyllä sivuston jossa neuvottiin miten sen sais näyttämään lähes arcade tasoiselta, mutta se vaatis PS2 emulaattorin PC:lle joka jaksais sitä vääntää ja taitoja säättää se emulaattori siihen kuntoon, että kans pyörittäs sitä ilman random kaatumisia...

firesong kirjoitti:Itse voisin kyllä ottaa mukaan joitain PS2 kaksinpelejä, jos joku tuo PS2:sen.
Itseltä löytyy ainakin
- Spyro: Dawn of the Dragon
- Eyetoy 3: play ja kamera
- Tekken 5 ja tekken tag turnament
- LOTR: Return of the king (muuten perseestä, mutta kaksin kivaa)
- naruto ultimate ninja 3 japaniksi
- we love katamari
- burnout 3
- crash nitrocart
- sonic heroes
- onepiece 3 japaniksi (huono..)

Lisäksi mulla olisi nintendo64:lle 3 ohjainta ja moninpeleiksi Pokemon Stadium 1 ja 2, waverace ja vanha kunnon bommerman 64 (ihan huippu moninpeli).
Konsolia en mielelläni raahaisi, toivottavasti joku ottaa.

Kiinnostaako mikään sen vertaa että kannattaisi ottaa mukaan?

Tekken 5 voi jäädä pois, ku paikalla on sekä Tekken 6 ja Tekken 5 Dark Resurection. Naruto Ultimate Ninja 3 ei tarvitse myöskään, kun paikalla tulee olemaan tuo viides osa (Shippuuden 2), ellet sitten ihan välttämättä juuri tota versiota halua vääntää jotakuta vastaan. Muut on mulle aika neutraaleita tapauksia - Burnout 3:sta lukuunottamatta; peli kun on yksi sarjan parhaimmista - joten mun puolesta voit tuoda mitä haluat.

Edit: Hei, tuo Bomberman 64 vois olla aika kova, ku eks siinä saannu neljän pelaajan matseja? Se ois aika hyvä peli tonne aamuyölle ja mahd. Lauantai iltapäivälle...

pui

ViestiKirjoittaja pui » Ma Marras 16, 2009 18:01

Elijah kirjoitti:En tiedä monesko noista Initial D peleistä tuo sinun listalla oleva on, mutta kuulin toissapäivänä että paikalle on jo tulossa tuo PS3:sen uusin versio siitä. Eli jos tuo on se, ni sitä ei tarvitse tuoda. Tuo Wangan Midnight on sellanen joka minua itseäni ainakin kiinnostais päästä näkemään, joten sen vois tuoda. Death Smiles oli iha hauska räiskintä - mitä nyt pääsin testaamaan Japanissa sitäkin - ja kaikki muutkin tossa 360:sen listassa on sellasia mitä uskoisin et ois hauska päästä näkemään/testaamaan, joten tuo vain. Ongelma vaan on että teikäläinen taitaa olla ainoa jolla on kolkkiboxi joka vääntää noita nousevan auringon maan pelejä.

Pleikkari kakkosen peleistä noita kahta ekaa en edes tunnista, joten tuo vain, mutta too Suggoi! Arcana Heart 2 ei välttämättä oo tuomisen arvoinen; ei sen takia että peli itsessään on huono, vaan sen takia että sen käännös on sen verran karmea, että viime kerralla se jäi testaus vaiheeseen kun porukka rupes rypistelee otsiaan sen hidastusten ja puuroutuvien graffojen takia. Löysin hiljattain kyllä sivuston jossa neuvottiin miten sen sais näyttämään lähes arcade tasoiselta, mutta se vaatis PS2 emulaattorin PC:lle joka jaksais sitä vääntää ja taitoja säättää se emulaattori siihen kuntoon, että kans pyörittäs sitä ilman random kaatumisia...

Tietääkseni pstriplelle on vain tuo Extreme Stage, joka siis on vähän viilattu Arcade Stage 4 (uusin arcade-malli on Arcade Stage 5, joka on kyllä tuntumaltaan miellyttävämpi) joten jos tuo kerran on jo tulossa niin en lähde omaani rahtaamaan. Kai sitä sitten on pyörähdettävä vielä kodin kautta satamasta ja poimittava japsihuegboxen mukaan. Tarvitaankohan muuta tilpehööriä? Nykyään on vähän paha kun on kaikenlaista näyttölaitetta ja äänivärkkiä.

Ja olet aivan oikeassa tuon AH2:n suhteen. Olin maassa juuri sinä päivänä kun tuo ilmestyi markkinoille ja kun olin hehkeää arcadeversiota napsauttanut, niin en osannut arvata, että psdouble-portti olisi...mitä oli. Aika nostalginen olo tuosta sinällään tulee, vähän kuin olisi 90-luvulle ja raiskattujen konsoliporttien aikaan palannut. Hauskahan tuo silti on, mutta lähinnä siitä lähtee vain wtf-naurut kun sitä kavereille demoaa. Priimaesimerkki ryssitystä portista.

Radilgyhän on siis tuo Milestonen mainio räiske, todnäk. nähty jo ennenkin, löytyy portattuna myös GC:lle ja powerglovelle. Powerglovesta ja Milestonesta puheen ollen, ei kellään sattuisi olemaan powerglovelle Illveloa (Illmatic Envelope)? Sitä haluttaisi päästä klikkaamaan, kun en reissulla ehtinyt kuin kerran arcadessa sitä näppäilemään.
 ∩_∩
( ´∀`)/ Top gun shot your firm down like Tom Cruise.

Elijah

ViestiKirjoittaja Elijah » Ma Marras 16, 2009 19:53

pui kirjoitti:Powerglovesta ja Milestonesta puheen ollen, ei kellään sattuisi olemaan powerglovelle Illveloa (Illmatic Envelope)? Sitä haluttaisi päästä klikkaamaan, kun en reissulla ehtinyt kuin kerran arcadessa sitä näppäilemään.

En tiedä, mutta kyselen porukoilta tuolla keskiviikon kokouksessa; yritän saada postattua vastauksen ennen keskiyötä.

Elijah

ViestiKirjoittaja Elijah » To Marras 19, 2009 02:21

pui kirjoitti:Powerglovesta ja Milestonesta puheen ollen, ei kellään sattuisi olemaan powerglovelle Illveloa (Illmatic Envelope)? Sitä haluttaisi päästä klikkaamaan, kun en reissulla ehtinyt kuin kerran arcadessa sitä näppäilemään.

Vastaus tähän on ainakin toistaiseksi "Ei," mutta katsotaan jos joku jolla on tuo ehtii ilmoittaa asiasta perjantai iltapäivään mennessä.

Lisähuomautuksena haluaisin vielä ilmoittaa, että DJ-Hero PS3:selle on myös ilmeisesti tulossa paikalle.

Manjimaru

ViestiKirjoittaja Manjimaru » To Marras 19, 2009 21:49

Mitenkäs toi sisäänpääsy sit, onko ovi auki koko viikonlopun vai lukossa öisin? Jos jälkimmäinen, onko jotain luurinumeroa johon soittaa tjsp.
Kuinka aikaisin sinne voi tulla lauantaina? (tarkoitan lähinnä oven aukioloa)

virtuafighter.com

Palaa sivulle “Yliopiston Anime ja Manga, Helsinki”