Esittäytykää

Keskustelua Yaman toiminnasta.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Yama / hallitus

Kayt

Re: Esittäytykää

ViestiKirjoittaja Kayt » Ke Tammi 19, 2011 22:10

Jep ja tervehdys kaikille. Olen jo syksystä asti ollut jäsen, mutta vasta nyt koetan aktivoitua.

Olen kotoisin tietojenkäsittelytieteen laitokselta (ehdin jopa opettamaan siellä hetken aikaa) ja siellä tarkalleen ottaen olen vieläkin, poissaolevana jatko-opiskelijana. Muutamat erään japani&animeaiheisen nettiradion kuuntelijat tietänevät, että tykkään piirrellä ja heittää läppää. Livenä olen aina alkuun melko varovainen kummankin suhteen alkuun, mutta hyvässä seurassa lämpenen nopeasti. Tavoitteena on ehtiä miitteihin ainakin muutamana kertana kevään aikana. Hyvä seura kelpaa aina.

Aika monenlainen manga ja anime menee, mieluiten kuitenkin juonen kanssa. Toki sekoiluita ja silkkaa fanserviceakin katselen, mutta asetelman kehittyminen johonkin suuntaan syventää kokemusta kivasti.

No mutta ei tähän hätään tulee tuon syvällisempiä mieleen. Tästä on hyvä jatkaa. Ja tulipa tännekin uusi viesti taas pitkästä aikaa :D

Palaa sivulle “Yliopiston Anime ja Manga, Helsinki”