Esittäytykää

Keskustelua Yaman toiminnasta.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Yama / hallitus

Kurpitsa

ViestiKirjoittaja Kurpitsa » Ma Maalis 31, 2008 12:17

Terve,
oon Sebastian, se yks DSn hakkaajista noilla Yaman kertseillä.
Ilmaisutaidot on netissä vähintään yhtä heikot kuin tosimaailmassakin, joten yleensä tuppaan foorumeilla vaan lurkkaamaan.
Pitäähän sitä kuitenkin toki rekisteriröityy, jos nyt kerran iäisyydessä tulee oikeesti jotain oleellista sanottavaa.

Mariko

ViestiKirjoittaja Mariko » To Huhti 03, 2008 20:11

Cheers!
En ole jaksanut tässä kuluneen vuoden aikana rekisteröityä, mutta koska Tsebusa-san tuossa yllä esittäytyi, joudun itsekin sen sosiaalisen paineen alla tekemään. Eli: olen teologinen irrationaalisuus itäisestä Hellsingistä ja minut tunnistaa kertsillä siitä, etten osaa pitää suutani kiinni. Voin lisäksi ylpeänä todeta, ettei mangahyllystäni löydy mitään kyseenalaista. Olen mangan (ja animen) suhteen valitettavan kaikkiruokainen, kunhan syvin shônen jätetään luvuista pois. Lisäksi uskon, että kaikki ihmissuhdeongelmat ratkeavat shôjolla. Tuosta yllä olevasta nimestä poiketen minut useimmiten bongaa kuitenkin nimimerkillä (ja kanjilla) Ike.

Shantar

Re: Esittäytykää

ViestiKirjoittaja Shantar » Ti Kesä 17, 2008 23:15

Iip!

Olen Shantar eli Paula, 22 vuotta, ja aika monen muun tapaan täällä tietojenkäsittelytieteilijä. Toinen vuosi jäi juuri taakse!

En ole ehtinyt vielä kovin pitkään pyöriä mukana toiminnassa, vaikka etenkin Kurisu ja Mijaskal patistelivat jo fuksisyksystä tulemaan mukaan. Pari kuukautta olen nyt käynyt kertsillä animeilloissa, mutta peliviikot tuppaavat jäämään väliin. Mättöpelit ovat kaikki samanlaisia, jos minulta kysytään ;).

Jos tenavana katsottua animea ei lasketa (Luolapoika Rai, Superperhe, Terra e, Starzinger, ...), animeharrastus alkoi jotakuinkin 16-vuotiaana. Ylivoimaisin suosikkisarja on Death Note, mutta muita suosikkeja ovat myös Naruto, Bleach, Inuyasha, Fullmetal Alchemist ja Kenshin. Kyllä, megalomaaniset shounenit ovat parhautta ;). Olen aika laiska lukemaan mangaa, joten sarjat tulee mieluummin seurattua animen muodossa.

Animen lisäksi irkkaan, tanssipelaan, harrastan historiallisia (pääasaissa renessanssin aikaisia) tansseja ja haaveilen kamppailulajiharrastusten jatkamisesta. Ajanpuute on kiusallinen juttu. Etenkin koryu karatea, kobujutsua ja kyusho jitsua on kovin ikävä. Kiinnostuksenkohteisiin kuuluu myös käytettävyys, koodaaminen, aivot ja pörröiset otukset.

Nähdään kertsillä!

EDIT: Ihan alkua lukuun ottamatta olen näemmä eksynyt kertseille myös ei-animeviikkoina. Ootte vain niin kivoja!
Viimeksi muokannut Shantar, Ti Maalis 10, 2009 00:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Laremi

ViestiKirjoittaja Laremi » Ma Loka 13, 2008 15:27

Eli liityin juuri pari viikkoa sitten ja ajattelin et kai tääl pitäis esittäytyä.
Eli oikea Nimi on Laura ja olen ekan vuoden MMTDK (Maataouls- Metsätieteelinen tiedekunta) opiskelia. Muutin juuri Helsinkiin Lohjalta.

Anime/Manga aluksi oli mangan katsomista kaverin isosiskon avustuksella, senpä takia jotkut Fruits Basket on ensimmäisiä animeja joita olen nähnyt. Sen jälkeen tuli itse löydettynä Dragon Ball buumi, ja huomasin et noi Shounen sarjat on kivempii kuin ihmissuhdet dramat yms.

Täl hetkel en oikein katso anime, mut mangaa luen, Sarjoi jota seurailen tällä hetkel on ihan ykkösenä One Piece (Kattelin teidän muitten esittäytymisiä ja olin ihan shokis ettei sitä ollu paljoon, mut jokaiselle omansa.) Ja sit sekalaisessa järjestyksessä Vinland Saga, Samurai Deeper Kyo, Claymore, Berserk.

Animen/mangan ulkopuolel pelailen aika paljon tietokone pelejä, kestosuosikit on The Sims 2 ja WoW. Ja Toinen faniuden kohde On Star Wars :D ne vanhemmat varsinkin.

Akari

ViestiKirjoittaja Akari » Ti Joulu 09, 2008 20:02

öö, moi. Olen Mia (saa lausua 'miia'), .. yoroshiku ja kaikkee :P
Mä oon oikeestaan Otakutista mut yritän pyöriä yaman systeemeissäkin kun on aikaa välillä, ja ropeltelen jos nyt pääsen siinä vauhtiin (vasta aloittelemassa). Irkissä pyörin kanssa "Akari"na.

Tykkään animessa kivoista sarjoista joista tulee hyvä mieli, niinkuin Azumanga ja ichigo mashimaro ja minami-ke, ja pehmolovestoryistä.

mitäs muuta... emmiätiiä, oon kouvolan suunnalta ja muutin Helsinkiin kauan sitten :)
en osaa piirtää vaik mieli tekis, ja ehkä hyvä niin tai suomi hukkuis siirappiseen pehmosohjoaitaan :D

Jos tuntomerkkejä tarvii niin oon se pitkä vaeltelija siellä kertsillä..

jiipee
Viesti:

ViestiKirjoittaja jiipee » To Joulu 18, 2008 09:48

Huomasin tämänkin oleassaolon, joten kai vosin jotain mainita, vaikka näenkin useimpia aktiivieja lähes viikottain.
Minä ole ikäloppu mustiin pukeutuva animefani jaka tutustui animeen vhs-sasettien aikakaudella
En tykkää irkata olen huonoforumista ja lukihäiriöinen, joten seuraan Foorumilsta lähinnä Impromanga trediä,

Scifistinä scifi-anime kiinnostaa mutta myös yltiö dramaattiset koulusarjat (kuten esmes Marimite ja Onisama E)

jiipee

Kami-sensei
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kami-sensei » To Tammi 29, 2009 15:03

Nimi: Matias Äijälä "Kami"
Kutsumanimiä: Kami, Masi, Sensei
Syntymäaika: 6.8.1986
Horoskooppi: Leijona
Kiinalainen H.: Tiikeri
Veriryhmä: ööö
Pituus: 177cm
Paino: Hi-Mi-Tsu
Mitat (B-W-H): Hi-Mi-Tsu

Lempiruoka: Ramen
Lempisarjoja: Death note,Naruto,Black Lagoon,Grenadier,Gravitation
"My Boom": Mmmmm...
Ihailemani henkilöt: Seto Kaiba/Yuki Eiri/Seijuro Shin
Lempipaikka: Mmmmm...
Muoti-ilmiö: Rennot vaateet joskus vähän japani vivahdetta.
Lempilause: Relax Dont do it!
Erikoistaito: Hiljaisuusssssssh!

Kysyä saa ja juttelemaan saa tulla ihan vapaasti en pure.... ainaskaan lujaa ^__^

tyttövämpyyri
Viesti:

ViestiKirjoittaja tyttövämpyyri » To Tammi 29, 2009 17:10

Terve!

Olen Pirkkalassa asuva nuori nainen jonka suurimmat harrastukset ovat Mangat, Cossaus ja toisen asteen koulussa käynti :)
Viimeksi muokannut tyttövämpyyri, Pe Huhti 27, 2012 13:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Damasphere

ViestiKirjoittaja Damasphere » Pe Heinä 03, 2009 16:23

Yo!
Oon Tilli, irkissä Luminous.
Tykkään animesta, mangasta, peleistä, visual novelleista ja japanista.
Minut tunnistaa kertsillä siitä, että olen se kauhean komea/söpö poika jota kaikki tytöt salaa ihquttaa (katsoa saa mutta ei koskea ;P).
Tällä hetkellä opiskelen yliopistolla japania ja ehkä jotain muutakin.
Yamassa käy aika aktiivisesti, että kertsillä nähdään.

Yookuro

ViestiKirjoittaja Yookuro » Pe Heinä 03, 2009 16:59

Olen pikkasen lapsellinen mutta syväajatuksellinen poju, joka enemmän nipattaa (Pelaan nääs retro-Nintendo-pelejä) kuin lukee mangaa. Mutta luen jokseekin enemmän kirjoja. (-lwl-)
Olen hullaantunut Nintendoon samaan aikaan, joten en voisi ihan laskea olevani otaku.
Rakastan kaikkea crossoverointiin liittyvää, synnynnäinen juttuni jo silloin kun aloin telkkua tölläämän.

Kirjoittelen fiktiota ja pelailen siltä väliltä, ja kun en tee kumpaakaan, mietiskelen omissa maailmoissani.

Lempifandomini ovat nyt Excel Saga, Azumanga Daioh, Yotsuba, Lucky Star, Pani Poni Dash ja Ouran High School Host Club.

SIRUL

ViestiKirjoittaja SIRUL » Ma Syys 07, 2009 19:06

Olen Siru olen 19v ja olen hämilläni olenko jäsen vai en mutta ei se haittaa x). Luin sähköpostista tänään olisi ollut karnevaalit johon olisi toivottettu uudet jäsenet tervetulleiksi hölmöä vaan etten päässy :( . Mutta olen katsonut animea ja mangaa 3-4 luokalta saakka (kiitos veljeni:) ) eka manga jota luin oli ranma englanniksi. . voin kertoo vähän luonteesta olen alussa aika hiljainen ja ujo, mutta kun rupeen tuntemaan ihmisiä niin olen aika erilainen :mrgreen: Toivottavasti pääsen animeiltaan ;D

DxJ

ViestiKirjoittaja DxJ » Ma Loka 26, 2009 22:22

Moi

Sain tänään "tervetuloa"-viestin, eli varmaan tänne voi postailla :D.
Oon DxJ, kutsumanimeltäni Itsa, jota kiinnostavat manga, anime, sekä kamppailulajit (aasialaiset tietenkin). Käyn SYK- lukiota ja valmistun tänä vuonna.
Harrastuksiin lasken airsoftin, aikidno, taekwon-don, luovan kirjoittamisen (fanficit) sekä ripaus pianonsoittoa. Suosikki animet ovat ef:Tale of Memories sekä Melodies, Macross F, Code Geass, True tears, Nana, sekä ihastuttava Bakemonogatari (Senjougahara <3). Mangaa luen melkoisesti, joten siitä en nyt puhu.
Suunitelmissa olisi ainakin ensi viikolla päästä tapaamiseen, toivottavasti onnistuu!

Jakoavain
Turun keisari
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jakoavain » Ti Joulu 08, 2009 00:51

Jonkin aikaa olen YAMAssa ollut, mutta tehdään virallinen esittäytyminen

Koodi: Valitse kaikki

Nimi:             Riku Mikkonen
Kutsumanimiä:    Jakoavain, Jaksu, Jakis, Jakari
Syntymäaika:      1988-12-19
Horoskooppi:      Jousimies
Kiinalainen H.:   Lohikäärme
Veriryhmä:        B
Pituus:           187cm
Paino:            EOS
Mitat (B-W-H):    Hi-Mi-Tsu

Lempiruoka:       Lasagne
Lempisarjoja:     20th century boys, Monster
"My Boom":        Video Games
Ihailema henkilö: Hideo Kojima
Lempipaikka:      Nakano Broadway, Forumin alakerran rafla-areena
Muoti-ilmiö:     Hupparit
Lempilause:       Lutkust ineen
Erikoistaito:     Asioiden purkaminen ja niiden (useimmiten) onnistunut kokoonlaitto
Desupropagandan äänitorvi. Twitter

Rectus Abdominus

ViestiKirjoittaja Rectus Abdominus » La Helmi 27, 2010 07:03

Nimi: Kysy
Kutsumanimiä: Kysy uudestaan
Syntymäaika: 2. syyskuuta 1981
Horoskooppi: Neitsyt
Kiinalainen H.: Kukko
Veriryhmä: Kensington Gore
Pituus: Pari (2) senttiä vähemmän kuin kruisailevalla neljännellä syntyperäisellä Mapoteranian hallitsijalla, eli saman verran kuin Uzi-99:llä tai Nekotsumella
Paino: Titaanimuskeli / Ei tuuli vie
Mitat (B-W-H): Orgaaninen teräs

Lempiruoka: Liha
Lempisarjoja: Liisä Ihmemaassa, Muori Pippuri, Elämän kevät..."uudemmista" Slayers kaikkinensa, Serial Expreriments Lain, Vision of Escaflowne, Ranma 1/2...
"My Boom": Lapsuuteni lastenohjelmat
Ihailemani henkilöt: Inkeri Wallenius, Pelle Hermanni, Megumi Hayashibara...
Lempipaikka: Jo edesmenneen harmaatuotuja videopelejä myyvän Far East Groupin pelientestaushuone
Muoti-ilmiö: Mustat farkut, tasaista tylsyyttä
Lempilause: Rock N' Roll! / Tai jotain sinne päin
Erikoistaito: Paikka paikoin puskuroitu pulputtaminen
"I'll chisel your gravestone! Sleep well!"

Nomic

ViestiKirjoittaja Nomic » Ke Huhti 14, 2010 23:09

Esittäydyn nyt kun kerran liityin Yamaan.
Nimi: Petri K. Uuttu
Syntymäaika: 29.4.1988
Ammatti: Gologian opiskelija/osa-aikainen superrikollinen.
Lempianime: Neon Genesis Evangelion ja/tai Sayonara Zetsubou Sensei.
Lempipeli: Super Metroid.

Palaa sivulle “Yliopiston Anime ja Manga, Helsinki”