[uutinen] CF:n miitti Conklaavissa

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Clarice

[uutinen] CF:n miitti Conklaavissa

ViestiKirjoittaja Clarice » To Touko 10, 2007 16:22

Hei! Seuraava Cosplay Finlandin miitti on sunnuntaina 27.5.2007 Conklaavin yhteydessä klo 13 alkaen. Paikkana toimii Turun Animeseuran toimisto, Terrakoti Ylioppilastalo A:n toisessa kerroksessa (Rehtorinpellonkatu 4). Miittistä vastaa Mauno Joukamaa.

Conklaavi on turkulainen roolipelitapahtuma, joka järjestetään jo yhdeksättä kertaa.
Kotisivu: http://www.tyrma.net/conklaavi/index.html

Darth Mauno
Wannabe

ViestiKirjoittaja Darth Mauno » To Touko 24, 2007 21:27

Nostetaanpa vielä tätä miittiä nyt näin conin alla muistutuksenomaisesti esiin. Perustiedot käyvätkin ilmi tuosta ylemmästä viestistä ja näillä näkymin luvassa on ainakin musiikkihenkistä sekä leikkimielistä ohjelmaa ja tarjolla myös pientä naposteltavaa. Kaikki Conklaaviin saapuvat CF:läiset siis miittiin mars :wink:
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Migata-chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Migata-chan » Su Touko 27, 2007 21:03

Juu, paikalla olin (nyt kaikki saa tietää kuka olen oikeasti). Tykkäsin kovasti, hauskaa oli. Mutta sitten tuli kiire bussille. Ihan tiedoksi niille joita kiinnostaa, olin se hullu piru-kissa siinä hameessa ^^. Taas jotain paljastuksia moderaattorien pahimmalta viholliselta :)

Lord of Tellus

ViestiKirjoittaja Lord of Tellus » Ma Touko 28, 2007 14:38

Juu paikalla oltiin ja uusia naamoja nähtiin (kenenkään nimeä en tosin edelleenkään muista). Viihdykettä ja nannaa sisältänyt ohjelma täytti tarkoituksensa, vaikkakaan en hedelmäkorin hahmoja tunnistanutkaan... tämä paikkaantuu siis ensi tilassa...
Ei tarvitse olla kaikkein paras. Mutta olisi se kieltämättä kivaa...

Palaa sivulle “Cosplay Finland”