Anikissa jyrähtää

Tältä alueelta löydät keskustelualueiden yleiset ohjeet sekä Animeunionin tekniset tiedotteet. Palaute keskustelualueiden ja muun Animeunionin tekniikan toiminnasta tulisi osoittaa tälle alueelle.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Sivis
Happiness officer
Viesti:

Re: Anikissa jyrähtää

ViestiKirjoittaja Sivis » Ti Touko 27, 2008 21:19

isokana kirjoitti:Tulipahan mieleen, että jo viime versiossa korpesi käyttäjän mieltä silloin tällöin se, että kun selailee foorumia kirjautumatta sisään, löytää viestin johon on ihan pakko kirjoittaa vastaus ja kirjautuu sisään, niin softa heittää takaisin etusivulle, jolloin täytyy käyttää energiaa navigoimiseen takaisin viestin luokse, johon haluaa vastata. Saisiko tuota confattua niin, että kirjautumisen jälkeen palautuu viimeksi katselemalleen sivulle?

Tutkin jossain välissä kun kerkiän.

leonichan kirjoitti:Entisessä foorumiversiossa taisi pamahtaa kaikki luetuiksi melkeinpä jalkojen alta, siinä taisi olla joku aikaraja tms. Mutta kyllä siinäkin muistaakseni alueet merkkaantui luetuiksi, kun vain käväisi, koska minun silmään on todella häiritsevä piirre jos niin ei käy, enkä muista käämini sellaisen kanssa kärähtäneen.

Itse asiassa ei, edellisessä versiossa pidettiin luetut viestit muistissa keksissä, ja tämä sitten tuhoutui uloslogetassa, tai miten milloinkin, jolloin sen sijasta käytettiin viimeistä "vierailuaikaa" määrittämään luetut viestit, mutta pelkkä alueella vierailu ei merkannut niitä luetuiksi. Tuo edellisen version luettujen viestien seuranta oli muutenkin vähän epätoimiva. Mutta jos väärin en muista niin nuo alueet vilkuttaa lukemattomuutta mikäli siellä sisällä on yksikin viestiketju lukematta (tämä siis myös vanhassa), joten tuon muuttaminen voinee olla vähän hazardimpi kludge.
"Äiti! Äiti! Tytöt boottaa mechaa!"

starscream
Viesti:

ViestiKirjoittaja starscream » To Kesä 05, 2008 00:00

Jos kirjoittaa viestiä ja haluaa esikatsella sitä, niin miksi "Esikatselu"-nappulasta joutuu viestin esikatselun sijasta sen alapuolella olevan "Muokkaa viestiä" laatikon alkuun? Jos ei halua muokata ennen kuin saa sen esikatselun luettua, niin joutuu itse scrollailemaan ylöspäin. Parin rivin viestin kanssa ei vaivaksi, mutta kilometriviestin kanssa on.

Tämäkin kai nyt uuden version myötä, tai sitten jo unohtelen vanhan ominaisuuksia.

Sivis
Happiness officer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sivis » To Kesä 05, 2008 00:46

starscream kirjoitti:Jos kirjoittaa viestiä ja haluaa esikatsella sitä, niin miksi "Esikatselu"-nappulasta joutuu viestin esikatselun sijasta sen alapuolella olevan "Muokkaa viestiä" laatikon alkuun? Jos ei halua muokata ennen kuin saa sen esikatselun luettua, niin joutuu itse scrollailemaan ylöspäin. Parin rivin viestin kanssa ei vaivaksi, mutta kilometriviestin kanssa on.

Höm, itse testasin sekä subsilverillä että prosilverillä, ja kummassakin tuo esikatselunäkymä jäi näkösälle. Sanotko mitä selainta käytät niin tutkin voisiko se johtua jostain selaimen fiituresta tms.

starscream
Viesti:

ViestiKirjoittaja starscream » To Kesä 05, 2008 20:11

Sivis kirjoitti:Höm, itse testasin sekä subsilverillä että prosilverillä, ja kummassakin tuo esikatselunäkymä jäi näkösälle. Sanotko mitä selainta käytät niin tutkin voisiko se johtua jostain selaimen fiituresta tms.

Internet Explorer 7.

Sivis
Happiness officer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sivis » To Kesä 05, 2008 21:42

starscream kirjoitti:Internet Explorer 7.

Testaisn pikaiseen tuossa omalla ie7:lla ja tuntui ainakin itsellä toimivan, joko kokeilen jotain väärää kohtaa tai sitten jotain muuta hämärää. Mutta pistätkö vaikka YV:llä tarkempaa infoa että missä, mitä ja häh, niin yritän setviä.

Palaa sivulle “Neuvonta ja tekniikka”