Lähtevät yksityisviestit

Tältä alueelta löydät keskustelualueiden yleiset ohjeet sekä Animeunionin tekniset tiedotteet. Palaute keskustelualueiden ja muun Animeunionin tekniikan toiminnasta tulisi osoittaa tälle alueelle.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

ryuknosuke

Lähtevät yksityisviestit

ViestiKirjoittaja ryuknosuke » Su Heinä 22, 2012 20:41

Eli kun olen kirjoittanut yksityisviestin ja lähetän sen tulee joku juttu et se on lähetetty. Mutta kun katson lähetettyjä viestejä se ei ole siellä vaan lähtevissä... Eli onko viesti mennyt vastaanottajalle? Tai mikä merkitys lähtevien lootalla on? Oon vähän hidastajuinen ja miettiny tätä jo jonkun aikaa ni jos joku kiva tyyppi vois vähä valaista tai jos tällane juttu on jo kysytty ni vois vähä vinkata sillä itse en löytänyt samanlaista :)
en ole ruusuinen mutta kukkii se perunakin
syntyy, elää, kuolee - keskimmäisen voi tehdä miten haluaa, lopputulos on aina sama
SHINICHIRO MIKI kuulostipa se tutulta...

varjopoika

Re: Lähtevät yksityisviestit

ViestiKirjoittaja varjopoika » Su Heinä 22, 2012 20:49

Minä olen ainakin ymmärtänyt niin, että se viesti on siellä Lähtevät-lootassa niin kauan, kunnes vastaanottaja lukee sen. :'D Sen jälkeen se siirtyy sinne lähetettyihin (luulisin ainakin näin, lol).
Sillä Pohjolan valtiaalle, joka häntä syvästi (ikuisesti) rakastaa, hänellä ei riitä lempeyttä.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Re: Lähtevät yksityisviestit

ViestiKirjoittaja kyuu » Su Heinä 22, 2012 21:27

Erinomaisesti vastattu, varjopoika: juuri näin.

Palaa sivulle “Neuvonta ja tekniikka”