The Book Depository

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

VampireNaomi

Re: The Book Depository

ViestiKirjoittaja VampireNaomi » Ma Tammi 20, 2014 19:34

Olen ihan huoletta ostellut mangani Book Depositorysta ja ajatellut, että se tulee postikulujen puutteen takia joka tapauksessa halvemmaksi kuin muut kaupat, joten en ole hirveästi tehnyt hintavertailua. Sitten piti yksi pokkari tilata Adlibriksestä, kun se oli Book Depositoryssa loppu ja samalla tuli vähän katseltua, että mitä manga yleensä Adlibriksella maksaa. Oli yllätys huomata, että pokkarit ovat lähes poikkeuksetta halvempia, monen kohdalla ero on jopa melkein 2€/pokkari. Koska Adlibriksellakin on postikuluton vaihtoehto, en näe enää mitään syytä ostaa Book Depositorysta ellei kyseessä ole ennakkotilaus, koska ne ovat usein vielä halvempia.

Book Depository tosin on viime aikoina ruvennut tekemään minulle sitä temppua, että kun olen ennakkotilannut jonkin pokkarin halpaan hintaan, he julkaisun jälkeen ilmoittavat, ettei tuotetta ole saatavilla ja peruvat tilaukseni. Sitten parin päivän päästä pokkari ilmestyykin varastoon, mutta hinta on tietysti korkeampi kuin ennakkotilatessa.
Avatarini liittyy aina siihen animeen, jota tällä hetkellä katson. [Devilman 33/39]
Anime- ja mangablogini

escape_rope

ViestiKirjoittaja escape_rope » La Tammi 25, 2014 16:04

Hinnat ovat Bookdepossa nousseet viimeisen kuukauden aikana niin hirveästi, etteivät ne oikeastaan eroa Adlibriksen hinnoista. Hinnat ovat kyllä nousseet myös Adlibriksessa ja ihan meidän marketeissamme, että onko alvit sitten nousseet taas?

Ostan enkkumangani tälä hetkellä Adlibriksesta, jos en jostain syystä ehdi ennakkotilata Bookdepository.com:in puolelta.

VampireNaomi

ViestiKirjoittaja VampireNaomi » Pe Huhti 11, 2014 21:45

Huomasin tänään, ettei mangajulkaisujen yhteydessä enää lue, millä kielellä ne ovat, tai ainakaan se ei osu itselläni silmään. Vielä edellistä tilausta tehdessä julkaisun nimen yhteydessä luki aina suluissa, jos pokkari oli jonkin muun kuin englanninkielinen. Minua ärsyttää myös se, että edellinen tilaukseni lähetettiin niin, että kaikki kirjat olivat samassa paketissa. Toivottavasti tämä oli yksittäinen kummallisuus, sillä yksi BD:n valteista näin laiskalle ihmiselle on nimen omaan se, ettei tarvitse kävellä postiin hakemaan pakettia.

Tilaaminen on vähentynyt viime aikoina aika paljon, enkä juuri tee BD:n kautta enää muuta kuin ennakkotilauksia.
Avatarini liittyy aina siihen animeen, jota tällä hetkellä katson. [Devilman 33/39]
Anime- ja mangablogini

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”