Moe Gallery

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Triture
Viesti:

Moe Gallery

ViestiKirjoittaja Triture » Su Marras 18, 2012 03:05

Itse haluaisin kertoa oman mielipiteeni Moe Gallerysta http://www.moegallery.com/ , joka myy erilaisia otaku tavaroita: Figuureja, cosplay pukuja, iPhone kuoria, mutta itse eksyin sivustolle kun yritin etsiä Dakimakuroita, halityynyjä *w* Tilasin sieltä yhden halityynyn, joka onnistui mukisematta.

Myöhemmin piirsin ystävälleni halityyny kuvan. Kyseisellä sivustolla saa tehdä dakimakura tilaustyön, johon ihastuin. Päätin tehdä tilaustyön piirroksistani, mutta nettisivuilla oli tämän kanssa ongelmia. Lähetin ystävällistä viestiä yritykselle, mitä voin tehdä, jolloin vaustaus tuli jo heti seuraavana päivänä. Ystävällisesti ja asiallisesti he pyysivät lähettämään piirroksen sähköpostilla ja tekemään tilauksen ilman kuvia. Kyselin vielä pari kysymystä, johon vastattiin yhtä nopeasti ja asiallisesti. Sain mukavan ja iloisen kuvan Moe Galleryn asiakaspalvelusta. Nopeaa, asiallista ja palveluhenkistä.

Alle kahden viikon päästä tilaukseni oli valmis ja tuote saapui kotiini muutaman päivän kuluttua, vaikka toimitusehdoissa puhuttiin viikon toimituksesta, mutta eihän tuo miinusta ole. :'3 Mukavaa kun saapui perille aikaisemmin. Tuote oli ihana ja vaikka en ole loistava piirtäjä, tuote näytti taivaalliselta. Jäi sen verran hyvä maku suuhun, että tulen itse ainakin olemaan jatkossa myös kyseisen yrityksen asiakas. Tuollainen lopputulos owo http://i120.photobucket.com/albums/o174/triture/dakima.png
"the "miracle" never happened. Meaby it was never meant to. Because the "miracle" is something that doesn't exist." ~Phoenix Wright

ComSR

Re: Moe Gallery

ViestiKirjoittaja ComSR » Ma Huhti 01, 2013 23:54

Myfigurecollectionin mukaan paikka myy väärennöksiä, joten kannattaisi varoa.
Painotöitä saa teetettyä ihan paikallisissa painotaloissa tai valokuvaliikkeessä, tosin kangas varmaan pitäisi toimittaa itse jos se ei kuulu vakiovalikoimaan.
Time never betrays dreams. But on the flip side, dreams must not betray time.

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”