Hei kaikki, mitä kokemuksia esim:

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Sanotsu

Hei kaikki, mitä kokemuksia esim:

ViestiKirjoittaja Sanotsu » Su Kesä 17, 2012 17:25

Milanoo.com sivustosta?
Siellä olevat cosplay asut ja tarvikkeet, ja Lolita- asut/ tarvikkeet, houkuttelevat hirmuisesti!
Onko teillä kokemusta kyseisestä sivustosa, onko tullut ajallaan,
ovatko tuotteet olleet hyviä (kankaiden kunto, onko näyttänyt samalta kuin kuvissa..)?
:?:
Sama kysymys koskee Harajuku.fi:n sivustoa. Olen vain yhteen kirjoitukseen joskus törmännyt,
ei kuulemma hyvä?
Olen tosin aloittamassa vaateompelijan koulutuksen tuossa syksyllä, mutta jommasta kummasta sivustosta olisi mukavaa saada muutama hame.

Kiitos tiedoista jo etukäteen! :)
Aasiaa jo vuodesta 2005. -Rise-Chan

FankiKitsune

Re: Hei kaikki, mitä kokemuksia esim:

ViestiKirjoittaja FankiKitsune » Su Kesä 17, 2012 17:27

En ole ostanut kummastakaan, mutta Milanoo.comin asuista olen kuvien perusteella löytänyt aika paljon virheitä ja eroavaisuuksia hahmoon verrattuna. Tietysti tismalleen samanlaista ei voi tehdäkään, mutta itselleni ei kelpaa moiset yritelmät. :lol:
Symmetry, that is what I enjoy aesthetically.

Fazi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Fazi » Su Kesä 17, 2012 20:56

Milanoo.comista ja sen tuomista kokemuksista puhutaan jo toisessa töpössä, tämän linkin takana. Kuuleman ja lukemieni arvostelujen mukaan Milanoo on hyvin epäluotettava kauppa, joten harkitse kahdesti ja tarkkaan ennenkö alat sieltä mitään tilailemaan.
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

Sanotsu

ViestiKirjoittaja Sanotsu » Su Kesä 17, 2012 21:01

Fazi kirjoitti:Milanoo.comista ja sen tuomista kokemuksista puhutaan jo toisessa töpössä, tämän linkin takana. Kuuleman ja lukemieni arvostelujen mukaan Milanoo on hyvin epäluotettava kauppa, joten harkitse kahdesti ja tarkkaan ennenkö alat sieltä mitään tilailemaan.

Ohho. Empä arvannut sitä noin huonoksi... Mutta kiitos. :) Sitten Milanoo on poissa laskuista.
Aasiaa jo vuodesta 2005. -Rise-Chan

Ressi93

ViestiKirjoittaja Ressi93 » Pe Helmi 19, 2016 14:59

Ostin Milanoosta viime vuonna Hetalian Ukraina cosplay-asun ja tehtiin ihan customina omien mittojen mukaan ja oli varsin nopeaa toimintaa eikä hintakaan ollut paha. Saatuani puvun olin varsin tyytyväinen siihen.

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”