Marrku Purho Ky / Aprilli

Vapaat kommentit, kokemukset, arvostelut ja kysymykset erilaisista alan kauppiaista kotimaassa ja maailmalla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

magical_unicorn

Marrku Purho Ky / Aprilli

ViestiKirjoittaja magical_unicorn » Ke Tammi 18, 2012 22:13

Kellään kokemuksia Aprillin tuotteista?
Itse tilasin tuossa sunnuntaina nettikaupasta lääkärin takin ja maskin. Ainut hyvä puoli jutussa oli se, että tuote tuli nopeasti, muutamassa päivässä. Mutta itse tuote oli tehty surkeasti.
Hihojen suut ja helma on ommeltu aluksi saumurilla, sitten tehty yksi päärme niihin ja annettu olla. Yksi ainut tasku, joka takissa on, on sekin ommeltu huolimattomasti saumurilla ja sitten ommeltu kiinni takkiin, ilman MINKÄÄNLAISTA kääntämistä, huolittelua tai mitään. Nappeja puvussa on 2, ja vain toista varten on tehty napinläpi, sekin vain saksilla leikkaamalla, ilman minkäänlaista ompelemista. Ja sitten se maski. Muuten olin tyytyväinen siihen, mutta tarkemman tutkiskelun jälkeen mie huomasin että laatu oli melko samanlaista kun takinkin.
Hintaa tuli yhteensä n. 30 euroo postitukset mukaan lukien, että ei onneksi turhan iso menetys ollut :)
Suunnitelmissa sitten ommella takki itte uudelleen~
~It's time to begin, isn't it?
I get a little bit bigger, but then I'll admit
I'm just the same as I was
Now don't you understand
I'm never changing who I am~

Palaa sivulle “Ostokokemukset ja – vinkit”