Suomen Sailor Moon duppaus-projekti

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Valkoinenhai

Re: Suomen Sailor Moon duppaus-projekti

ViestiKirjoittaja Valkoinenhai » La Helmi 28, 2009 19:33

Todellakin odotan innolla, että pääsette jossain vaiheessa sitten ihan työn ääreen ja duppaamaan! Onnea ja tsemppiä työntekoon!

Kyselisin vähän tässä ulkopuolisena Sailor Moon -fanina, että aiotteko laittaa dupatut videot sitten näkyville, ja mihin?
Olisi nimittäin hurjan hauskaa katsoa suomenkielistä animea, ja vielä kun näinkin hyvästä sarjasta on kyse! ;DD

Duppaus toki kiinnostaa minuakin. Ihan vain sellaista kyselisin selvyyden vuoksi, että pitääkö johonkin tiettyyn paikkaan tulla ääninäyttelemään, vai hoidetaanko kaikki ihan vain omilla kotinurkilla? Ei sillä, että olisin tulossa projektiin mukaan (vielä näillä näkymin), mutta mielenkiinnosta kyselen.
Jos jokin voi mennä pieleen, niin se menee pieleen. -Murphyn laki

Feeniks82
Viesti:

ViestiKirjoittaja Feeniks82 » Su Maalis 01, 2009 11:16

Kiitos kannustuksesta! Ensimmäinen jakso onkin lähes valmis. Puuttuu vain Mamorun ja Motokin äänet, ja valmista tulee. Mekin odotamme ekaa jaksoa kuin joululahjaa ikään. :lol:

Videot löytyvät tuolta projektin sivuilta(linkki tämän topikin alussa), sitä mukaa kun valmiiksi tulevat. Ensimmäisen jakson repliikit löytyvät myös sieltä. Niitä saa varmasti vapaasti tulla katsomaan. Ja kommentteja saa laittaa vieraskirjaan(sinne saa myös ilmoittautua, jos mukaan haluaa).

Miellä ei ole mitään duppikokouksia, vaan duppaukset jokainen tekee itse omalla koneellaan ja lähettää Mamialle, joka taas editoi kaikki vuorosanat paikoilleen. Näin toiminta on joustavaa ja kukatahansa, mistä päin Suomea tahansa, voi osallistua. Ryhmäkokoukset sovitaan erikseen, ja ne ovat sitten vain ihan sosiaalinen häppeninki.

Jos sinua jossain vaiheessa kiinnostaa tulla mukaan, niin ota meihin yhteyttä. Tai jos tiedät jonkun joka jo nyt haluaisi mukaan, niin pistä sana vain kiertämään.

Valkoinenhai

ViestiKirjoittaja Valkoinenhai » Ma Maalis 02, 2009 20:28

Hienoa, kiitos valaisusta.
Pistin sanan kiertämään kavereitteni keskuudessa. Eräs heistä aikookin ottaa yhteyttä äänensä luvouttamisen toivossa, toinen olisi mielellään tulossa vaikkapa Sailor Plutoksi myöhemmin.
Omasta puolestani voin sanoa, että JOS saan jonkinsortin mikrofonin toimimaan, voisin tarpeen mukaan ääninäytellä jota kuta.
Mikki-ongelmana on sitten lisäksi tämä hirmuinen kiire, sekä vilkas perhe-elämä (kukapa nyt kehtaisi ruveta karjumaan korneja vuorosanoja huoneessansa?).
Mutta katsoo nyt, katsoo nyt, mutta lupaa en vielä mitään.
Jos jokin voi mennä pieleen, niin se menee pieleen. -Murphyn laki

Feeniks82
Viesti:

ViestiKirjoittaja Feeniks82 » Ti Maalis 03, 2009 10:03

Kiitos! Sailor Moon on kuitenkin niin laaja sarja, että ihmisiä on hyvä olla paljon ja rooleja riittää. Mukava kuulla, että lisääihmisiä olisi tulossa. Pluto on tosiaankin vielä vapaa, kuten myös Chibi Moon, Saturnus ja Mercury. Minkälaisista rooleista tämä toinen olisi kiinnostunut? Naisista vai miehistä? Nuorista vai vanhoista? Valinnan varaa on vielä hyvin.

Toki, tule sinäkin vain mukaan kun saat mikin. Ja ovenhan voi aina laittaa kiinni, ellei kone ole olohuoneessa ;)

Feeniks82
Viesti:

ViestiKirjoittaja Feeniks82 » Ke Huhti 29, 2009 10:14

Huom. Ensimmäisestä kaudesta puuttuvat vielä naisäänistä Amin/Sailor Merkurin ja Minakon/Sailor Venuksen äänet.
Miehistä kaipaamme edelleen Mamorua/Tuxedo Maskia ja Motokia(Arcaden pitäjää), sekä tietenkin 3 pahan kenraalia.

Jos jokin näistä rooleista kiinnostaa, ottakaa yhteyttä!!!

Samy
Viesti:

ViestiKirjoittaja Samy » Ke Huhti 29, 2009 22:51

Pistän noita miesääniehdotuksia tulemaan ensi viikolla, tää kuukausi on ollut mulle ihan hullukiireinen.
Yurusenai! Ai to seigi no seeraa fuku bishoujo senshi, Seeraa Muun! Tsuki ni kawatte oshioki yo!
--
Favorite animes: Sailor Moon, Nausicaä, Neon Genesis Evangelion

pikkuriisi

ViestiKirjoittaja pikkuriisi » La Huhti 29, 2017 21:44

Hmm... vaikuttaa kivalta. Minulla on pari kysymystä ennen kuin teen jotain.
1. Onko ikärajaa eli voiko alle 18v. tulla mukaan?
2. Onko virallinen eli tuleeko kauppoihin myyntiin ja levylle?
3. Saako ääninäytteliät ilmaiseksi ne levyt jos siis tulee levyjä? (tuskin tajusit)

Voin myös kertoa vähän itsestäni
Eli olen 9-13v. (en kerro ikääni tarkalleen)tyttö haluaisin tulla näytteliäksi isona
En tykkää hernekeitosta(ei liity mitenkään tähän)
En omista mikkiä :( joten tuskin voin tulla mukaan ja olen aika ujo ja ruma. mulle käy ihan mikä vaan nais rooli tai tyttö heh toivoisin eniten Sailor Mercury tai siis Amia tai Chibimoonia tai Sailor Saturn eli Hotarua. :)

MiKiL

ViestiKirjoittaja MiKiL » Su Huhti 30, 2017 19:24

pikkuriisi kirjoitti:Hmm... vaikuttaa kivalta. Minulla on pari kysymystä ennen kuin teen jotain.
1. Onko ikärajaa eli voiko alle 18v. tulla mukaan?
2. Onko virallinen eli tuleeko kauppoihin myyntiin ja levylle?
3. Saako ääninäytteliät ilmaiseksi ne levyt jos siis tulee levyjä? (tuskin tajusit)

Voin myös kertoa vähän itsestäni
Eli olen 9-13v. (en kerro ikääni tarkalleen)tyttö haluaisin tulla näytteliäksi isona
En tykkää hernekeitosta(ei liity mitenkään tähän)
En omista mikkiä :( joten tuskin voin tulla mukaan ja olen aika ujo ja ruma. mulle käy ihan mikä vaan nais rooli tai tyttö heh toivoisin eniten Sailor Mercury tai siis Amia tai Chibimoonia tai Sailor Saturn eli Hotarua. :)

Huomauttaisin että viimeisin postaus sinua ennen tähän viestiketjuun on 8 vuotta vanha (päivätty: Ke Huhti 29, 2009 22:51) ja alkuperäinen postaaja ei ole käynyt foorumilla yli vuoteen. Joten voi olettaa että ko. fani-dubbaus ei edennyt suunnittelua pidemmälle.
Kannattaa aina tarkistaa viestiketjun viimeisimmän postauksen päivämäärä ettei tapahdu kömmähdyksiä. :-)

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”