Viime aikojen hankinnat [Päivitetty 24.4.08]

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Mikarin
Chibi
Viesti:

Viime aikojen hankinnat [Päivitetty 24.4.08]

ViestiKirjoittaja Mikarin » Ti Maalis 18, 2008 18:45

Koska edellinen ketju alkoi olemaan aika ikävää luettavaa ja demokratia halusi muutosta niin jos vaikka kokeiltaisiin uudestaan; Eli tämän ketjun aiheena on viime aikojen anime- ja manga-aiheiset ostokset ja keskustelua jatketaan täst edes parin ohjenuoran kanssa, eli nämä eivät ole sääntöjä vaan ohjeistuksia, mutta niiden seuraamista toivotaan:

HUOM! Ensimmäinen sääntö on poikkeus ja ehdoton eli ne "OMG 11"-viestit tullaan poistamaan.

- Niputa ostoksiasi köntteihin, eli älä mielellään postaa vain ilmoittaaksesi uusimman markettipokkarin ostamisesta vaan pyri kertomaan näistä vaikka kerran kuussa.

- Kuvat on kivoja ja "pics or didn't hapn" joten kuvia ostoksista kiitos, mutta älkää käyttäkö sitä [img]-tagia, koska se ei ole kiva vaan antakaa linkkiä kuviin.

- Kertokaa mistä ostatte niin tätäkin voidaan kartoitella ja siitä voi joskus olla jotain hyötyäkin(?)

- Kerro millaisia fiiliksiä ostohetkellä oli ja miksi päädyit juuri tähän ostokseen.

- Vältä useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisään, jos et ole varma siitä, että postaat liian vähän kerralla tai liian usein niin postaa vain kerran kuussa.

P.S. Kehityskeskustelua
Viimeksi muokannut Mikarin, To Huhti 24, 2008 13:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Twitter | MAL | Last.fm | Livejournal |

23:53:50 @Furinji> Heterot jos mitkä on seksuaalivähemmistö otakuissa | When the seagulls cry, there are no survivors.

Merryl

ViestiKirjoittaja Merryl » Ti Maalis 18, 2008 22:17

Sarjakuvia on jälleen tullut hamstrattua.

Claymore vol. 11
Gyo vol. 1-2
Hellsing vol. 1-8
Monster vol. 13
Mushishi vol. 3
Tanpenshu vol. 1
Uzumaki vol. 3
Manga: The Complete Guide

Varsin sekalainen joukko eri sarjojen yksittäisiä osia, sekä Gyo kahden kirjan kokonaisuudessaan ja saatavilla olevat Hellsingit. Viimeksimainitut + Claymore ja Tanpenshu Bookdepositorysta, loput Adlibrikselta. Viimeaikoina on paljon keskusteltu positiiviseen sävyyn tuosta brittipuodista, ja Visa Electronin kuulemma kelvatessa päätin itsekin kokeilla. Koskaan ennen ei oma OP:n Electronini ole missään ulkomaankaupassa toiminut, joten hieman skeptisin mielin laitoin tilaukseen aluksi tuon uusimman Claymoren ja ensimmäisen Hellsingin. Koska homma kuitenkin sujui oikein mallikkaasti, päätin klikkailla hieman isompaa satsia tulemaan. Ja sulavasti sujuu edelleenkin.

Monsterin, Mushishin, Uzumakin ja Claymoren ollessa listalla ostokset koostuvat siis pitkälti suosikkisarjojen uusimmista osista. Saman tekijän ollessa kyseessä Gyot tarttuivat mukaan Uzumakin innoittamana, Hiroki Endo puolestaan vakuutti odotetusti Edenillä, mistä seurasi Tanpenshu.

Kuvia (joihin Gyo ei valitettavasti päässyt mukaan): 1, 2

Fullmoon_

ViestiKirjoittaja Fullmoon_ » Ke Maalis 19, 2008 16:58

Tuli tänään postissa manga piirrustusopas ja 2 ensimmäistä japan pop lehteä. :>

Meishin
Viesti:

ViestiKirjoittaja Meishin » Ke Maalis 19, 2008 17:26

Viime aikoina on tullut hankittua aika paljon mangaa.. mm. Kingdom Hearts 1 ja 2 tulivat postista tänään ja parisen viikkoa sitten Gray Zone D.Gray-man doujinshi. Lisäksi saapumista odottaa xxxHolic 1 ja Kill me Kiss me 1-2. Kaikki nuo on täältä käytettynä hankittua n__n. Suomimanga on jäänyt vähän vähemmälle, mutta FMA 14 ja Salapoliisi Conan 42 on tullut hankittua marketin hyllyltä.

BakaNeko
Viesti:

ViestiKirjoittaja BakaNeko » Ke Maalis 19, 2008 17:50

Merryl kirjoitti:Gyo vol. 1-2
Hellsing vol. 1-8
Monster vol. 13
Mushishi vol. 3
Uzumaki vol. 3

Rakastan noita kaikkia sarjoja, varsinkin Junji Iton tekeleitä. Kade. *-*

Parin viikon aikana olen itse ostellut jos jonkinmoista mangaa ja osa niistä saapui tänään. Yleensä en mangaa osta, mutta tällaisia tilaisuuksia ei voi ohittaa. :3

Elikkäs tänään saapui Chobitsin osat 1-7 ja pian pitäisi tulla lisää. Eri kirjoja kylläkin. Chobitsit ostin huuto.netistä aikas halvalla.
Täältä foorumilta ostin eilen Lovelessin osat 1,2,6, Di Gi Charatin 1-3 ja Parasyten 1. Tuollaisia kirjoja ei voi olla ostamatta! :D Ja ne siis saapuvat viimeistään ensi viikolla, luulisin. ^^

Eipä varmaan muuta ole sitten tullut ostettua.
The last love song on this little planet ❤

FreakyM

ViestiKirjoittaja FreakyM » Ke Maalis 19, 2008 17:58

Viimeaikojen hankintani ovat olleet pienenlaiset: Excel Saga vol 16 (lopultakin!), uusin anime-lehti, ja kaverilta saatu Azumanga Daioh, vol.1 japaniksi.
When I gaze the man who is gazing at me
when I stare into the looking-glass
when I ask what he sees
Then I'm asking for more, and the more that I want to know, I'll know what I'll never know
http://urborg.wordpress.com/

Pavez
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pavez » Ke Maalis 19, 2008 22:06

Viimeisen parin kuukauden aikana on tullut hankittua vain 2 asiaa:
Suzuka Vol. 6 ja Hellgirl Vol. 1
Suzuka oli perusloistava ja ostan sitä sitä mukaa kun Del Reyltä tulee, mutta Hellgirl oli kyllä tajuton pettymys. Eihän siinä ollut oikeastaan mitään hyvää. Ostamiseen päädyin, koska:
-Perusasetelma oli sellainen, jossa on mielestäni potentiaalia hyvään tarinaan.
-Synkkyys+mystiikka toimii usein.
-Visuaalinen puoli oli hyvä.
-Ajattelin, että siinä olisi jokin oikea juoni.
-Olen jo hetken yrittänyt löytää jotain uutta sarjaa jota seurata ja monta kertaa olen lähtenyt Suomalaisesta tyhjin käsin. Nyt päätin että"syteen tai saveen", joten nappasin jotain. Kadun.

Stokkaa vastapäätä olevasta Suomalaisesta tuli nämä(kin) hankittua.

Marionettinukke
Viesti:

ViestiKirjoittaja Marionettinukke » To Maalis 20, 2008 01:09

Viime aikoina onkin tullut hankittua paljon uutta, rahaa kun on ollut ihabn mukavasti käytössä.

Vampire Knight 1-3
Näitä en ole suinkaan kerralla ostanut, vaan parin viikon välein. Viime aikoina ollut ihan kamalia vampyyrikausia, ja halusin lukea jotain hiukka romanttisempaa kuin mäiske ja mätke.
http://myanimelist.net/manga.php?id=618

Kaori Yuki: Angel Sanctuary 20, Godchild 8 ja The Cain Saga 4 part 1&2
Tuli sitten ostettua melkein kerralla kaikki, mutta onneksi näissäkin oli taukoja. Toisaalta haikea olo, mutta en vain jaksanut enään yhtään vitkuttamista näidenkin suhteen, enemmin tai myöhemmin ne olisi pitänyt lopettaa. Nyt odotan kovasti että VIZ lähtisi julkaisemaan jotain muuta Kaori Yukin sarjaa..
http://myanimelist.net/manga.php?id=635 Godchild
http://myanimelist.net/manga.php?id=885 The Cain Saga
http://myanimelist.net/manga.php?id=448 Angel Sanctuary

Black Knight 1
Tämän myös ostin, erään mangan perässä oli tämän mainos ja hahmojen pukujen perusteella kiinnostuin. Poikarakkaus/yaoimanga, joka ei ole nykyajassa eikä tulevaisuudessa, vaan menneisyydessä, kun ratsastettiin vielä hevosilla, taisteliin miekoilla ja jousipyssyillä eikä ollut sähköä. vaihtelua ainaiseen elektroniikka ja teknologiavirtaan.
http://myanimelist.net/manga.php?id=777

Junjo Romantica 2
Yaoi myös, jotenkin juoni tuntuu vielä vähän kaukaa haetulta, mutta fantsussa kuulin tänään itseäni varmaan 4-5 vuotta nuoremman sanovan, että yaoi ei tarvitse juonta. [Se kyllä tarvitsee sen!] Sarjaa on kuitenkin mukava lukea ja übermega isoille käsille tässä on kiva nauraa.
http://myanimelist.net/manga.php?id=765

Trinity Blood 4 ja novelli: Rage against the Moons
Okei, tämä on se mätke ja mäiske vampyyrisarja johon olen ollut pidemmän aikaa ihastuneena ja varsinkin novellien kautta tuntuu saavan syvyyttä hahmoihin paljon enemmän. Piirrosjälki on fantastisen upeaa tässä sarjassa.
http://myanimelist.net/manga.php?id=556 manga
http://myanimelist.net/manga.php?id=557 novelli

Only the ring finger knows
Olin kuullut tästä mangasta paljon ja monet olivat kehuneet sitä, mutta itse petyin pahemman kerran; arvasin kaikki etukäteen lähes kaikki juonenkäänteet, eikä tämän takia se ollut kovin viihdyttävää luettavaa. Aika tyypillinen poikarakkaustarina, mutta hahmojen luonteet ääripäineen olivat kyllä mukavia.
http://myanimelist.net/manga.php?id=892

Pääasiassa Fantasiapeleistä ostan nämä, koska täälä Oulussa sielä on kattavin valikoima. Onhan Akateemisessa kirjakaupassakin jotain, mutta sielä ei ole niin paljoa, ja eikä yleensä niitä sarjoja/osia sarjoista joita olisin ostamassa.
Olisi vielä paljon ihanaa ostamista, ja ensi kuussa tulee lisää, mutta rahat on finaalissa.
Upside down, as always.

Liutti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Liutti » To Maalis 20, 2008 15:07

Postista on tullut tilatut uusimmat Japan Pop -ja Animelehti.

Ärrältä tuli tässä vajaa viikko takaperin ostettua .hack // Taru iltahämärän rannerenkaasta #3 sekä Fullmetal Alchemist #14. Ah että kun olen tyytyväinen, että sain lopetettu Inuyashan ostamisen.. o__o

Postissa tuli myös käytetty (kuitenkin TÄYSIN uudenveroinen!) Trinity Blood #1 suomeksi, jonka ostin huuto.netistä.

Huuto.netistä on tullut myös vähän aikaa sitten ostettua Kissojen Valtakunta suomenkielisillä teksteillä ja samanlaisena myös Final Fantasy VII : Advent Children.

Täältä ostin myös Iirolta Miroku-figuurin. :) Vaihtokädet yllättivät positiivisesti. XD

atti
Viesti:

ViestiKirjoittaja atti » Pe Maalis 21, 2008 00:23

Tohtiskohan tänne vielä kirjoittaa??

viimeaikasia ostoksia on ollu

-japanpop uusin numero
-Fuushgi yuugi 13 meniköhän oikeen??
-Horroskooppi mysteerit.

Tulivähä luettavaa ostettua, ^_^ lapin reissua varten. :3
`Miraa ga utsushidasu maboroshi o ki ni shinagara
Itsu no ma ni ka sokudo uegeteru no sa `

Inuyashafan4ever
Viesti:

ViestiKirjoittaja Inuyashafan4ever » Pe Maalis 21, 2008 21:51

Tuossa maanantaina saapui postitse kaipaamani D.N Angel Volumet 1-3. Hyvässä kunnossa olivat, kiitos siitä Mikoto:lle.<3
Ja eilen tuli pakotettua isä ostamaan s-marketista fushigi yuugi 13, kun itselläni rahat ovat sen verran lopussa. (ei minun vikani, tuloja ei ole ja ostettavaa löytyy ^-^') Ostin myös toissapäivänä Lahden Puolenkuun peleistä D.N Angel vol. 4, kun siellä kävin mangahyllyillä nuuskimassa. Ja tilasimpa tuossa D.N Angel 6 dvd:n netistä (Discshopista), kun isä lupasi että saan jonkun "elokuvan" hankkia. (Kyllähän anime elokuvasta menee, eikö?) :D Siinä nyt tärkeimmät.
"In the bottom of he's heart, he has already left us"<3<3

chibi-kagu

ViestiKirjoittaja chibi-kagu » La Maalis 22, 2008 23:16

Tänään tuli sitten ostettua Fantasiapeleistä Loveless vol.7 (ah se kansi <3) ja pinkissä mekossaan oleva Chii figuuri. Figuurin kanssa mietin ostaako vaiko eikö, mutta sitten en kuitenkaan voinut vastustaa Chiitä :lol: . Nyt on siis eka figuurikin hommattu... "Markettimangaa" tuli myös hankittua eli Horoskooppimysteerit 4.
She's not insane, she just sounds it. Gilmore girls.
MyAnimeList

Neiti takkutukka, lumpeenkukka, kompuroiva raitasukka.

escape_rope

ViestiKirjoittaja escape_rope » La Maalis 22, 2008 23:24

Merryl kirjoitti:..Viimeksimainitut + Claymore ja Tanpenshu Bookdepositorysta, - - - - - ..Viimeaikoina on paljon keskusteltu positiiviseen sävyyn tuosta brittipuodista, ja Visa Electronin kuulemma kelvatessa päätin itsekin kokeilla. Koskaan ennen ei oma OP:n Electronini ole missään ulkomaankaupassa toiminut, joten hieman skeptisin mielin laitoin tilaukseen aluksi tuon uusimman Claymoren ja ensimmäisen Hellsingin. Koska homma kuitenkin sujui oikein mallikkaasti, päätin klikkailla hieman isompaa satsia tulemaan. Ja sulavasti sujuu edelleenkin.

Oij, pitää kokeella kaupaa itsekin. Ensin vain pankkiin yhteys jotta saavat "Verified by Visa" -homman kuntoon, sillä jostain syystä OP electroni ei toimi edes kotimaisissa nettikaupoissa, vaikka olen itse laittanut verifiedin päälle. Kaverilleni jo vinkkasinkin kyseisestä nettikaupasta, ja hän tekikin tilauksen Sammon electronillaan. Nyt vaan itse tahtois tahtois niin kovasti!

Mutta mitäs hyllyyn on pölyä keräämään on nyt viime kuukauden aikana tullut hankittu.

Huuto.nettailin tuossa suomennetut One Piece volat 12-20, eli yhteensä 9 pokkaria. Aluksi niin siskolle tätä sarjaa keräsin, mutta nyt viimein olen alkanut itsekin lukemaan kyseistä sarjaa. Takana jo 15 ekaa pokkaria.
One Piece 12-20 ja Wolf's Rain 1-2
Wolf's Rainit taas hankin täältä osto- ja myyntipalstalta aivan hetken mielijohteesta. Mutta pitää sanoa, etten tosiaankaan katunut ostostani. Itse asiassa olisin nyt kiinnostunut näkemään animen samaisesta sarjasta. Oikeastaan olen jo silmäillyt paria jaksoa.

Adlibriksen suurkuluttajna kyseisestä kaupasta on tullut tilattua (shounen-ait/yaoit) Same Cell Organism, Wild Rock ja manhwa Totally Captivated, joka teki minuun positiivinen vaikutuksen. Tykkäsin siitä kovin. 3 muutakin mangaa samaiselta kaupalta on yhä tilauksessa, eivät päässeet muiden kanssa samaan pakettiin, vaan tulevat myöhemmin.
FMA 14:tsa ostin vaan pikaisesti Anttilasta, loput ovatkin jälleen anikin osto-/myyntipalstan ansiota. Eritoten yllättävää ja ilahduttavaa oli, kun sain omaksesi Peace Maker Kurogane vola 5 japaninkielisenä! Trintity Bloodkin lähti kovin halvalla ja oli uudenveroisessa kunnossa.
Näistä ostoksista Wild Rock ei niinkään ollut mikään "pakko saada" -ostos, mutta satuin nyt heittämään sen virtuaaliseen ostoskoriin muiden mukana. Ei sillä etteikö manga olisi hyvä. Itse olen nimittäin lukenut sen pari kertaa aiemmin, joten siksi sitä ei ehkä olisi tarvinnut ostaa. Mutta kun pidän siitä sen verran paljon, niin pitihän se hommata omaksi.
Trinity Bloodakin päätin vain huvinvuoksi kokeilla (kansikuva lähinnä houkutteli). Saa nyt nähdä ostanko niitä enempää.
[url=http://img.photobucket.com/albums/v499/alecless2/muutmuut.jpg]Same Cell Organism, Cute Beast, Wild Rock, Totally Captivated 1,
Trinity Blood 1, Fullmetal Aclhemist 14, Peace Maker Kurogane 5 ja FMA-leffa[/url]
Näistä en ole ehtinyt Wild Rockia, FMA 14 enkä FMA-leffaan lukemaan tai katsomaan. Itse asiassa minulla on monta FMA:ta rästissä, lähinnä siskoa varten sarjaa kuitenkin ostelen. Luen itse sitten myöhemmin, kun huvittaa. Siskoa myös odottelen lomamatkalta takaisin kotia, jotta voidaan yhdessä katsoa tuo FMA-leffa. Wild Rockilla ei taas ole kiirettä, sen verran useasti olen sen aiemminkin lukenut.

Iiig, ja sinne meni taas reipas satanen.

Limetti

ViestiKirjoittaja Limetti » Su Maalis 23, 2008 20:18

Tässä olis 2kk:n saldoa :

Japan Pop 2/2008
Kingdom Hearts Chain of memories 1
FMA 14
DBZ Goku & Gohan figuuri
Death Note 1
Akatsuki hattu

Japan Pop oli pakko ostaa kun kaveri soitti ja sanoi että "OMG!!Sun kuvas päässy sinne!!"Ja loppujen lopuksi bongasin kaverinikin sieltä :)

Death Noten lankesin ostamaan kun kaverit kehuu sitä niin paljon joten oli katottava onko se todella niin hyvä.

Ja kaikki nämä olen löytänyt ihanasta Kouvolan Divarista.
This, is what we are......

Matti
Viesti:

ViestiKirjoittaja Matti » Su Maalis 23, 2008 20:52

Vampire Hunter D:n jenkkiversio Fantasiapeleistä 20% alennuksella (silti 11 €uroa ja senttejä päälle). Ärrältä lähti mukaan suomennetut War Angels 1 ja .hack Taru iltahämärän rannerenkaasta 3. .hack-sarja on kolmikon parasta antia.

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”