Ensimmäinen mangasi

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

eizan

Re: Ensimmäinen mangasi

ViestiKirjoittaja eizan » Ma Joulu 28, 2015 11:54

Kyllä se näin pienen paikkakukkannen kasvattina oli nimenomaan Dragon Ball, sitä muistaakseni pomppasi hyllyyn 4 numeroa jopa kerralla. Omasta kirjastosta kun ei mangaa löytynyt.
"We are not men who dress like dogs... We are wolves disguised as men..."

Draxicor

ViestiKirjoittaja Draxicor » Ti Helmi 23, 2016 12:51

Sama kuin edellisellä eli Dragon Ball. Kirjastosta löytyi suurin osa numeroista.

SucetteTiia

ViestiKirjoittaja SucetteTiia » Ke Huhti 20, 2016 17:15

Ensimmäinen mangani oli Inuyasha osa 24. Iskä osti sen minulle kun pyysin. Se oli vielä samalla reissulla kun menimme perheen kanssa Rukalle. Muistan lukeneeni sitä uudestaan ja uudestaan autossa. Se oli jotain niin uutta ja niin hienoa.

Gaia

ViestiKirjoittaja Gaia » To Huhti 21, 2016 18:14

Oon varmaan niitä harvoja jotka ei koskaan lukenut Ranmaa tai Dragonballia. Oma eka mangani oli Time Stranger Kyoko, joka noitten edellämainittujen ohella taiskin olla ensimmäisiä suomennettuja mangoja. Siitä on niin kauan (olin 15-vuotias, kääks) etten muista yhtään miksi huomioni kiinnittyi juuri Kyokoon. Olin kumminkin jotenkuten jo perillä siitä mitä anime/manga on ja kaipa sitten tykästyin tuohon piirrustustyyliin niin että keräsin kaikki kolme pokkaria, löytyvät vieläkin hyllystä :3 Ja heti perään aloin kerätä Inuyashaa kun se suomeksi alkoi ja sehän piti tietenkin seurata loppuun asti. Tuo sarja herättää edelleen lämpimiä nostalgiantunteita.<3

Mutta niin, Time Stranger Kyoko se oli. Nyt tekee ihan mieli lukea se taas kaikkien näiden vuosien jälkeen...

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”