Animeunia?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Rikishi
Viesti:

Animeunia?

ViestiKirjoittaja Rikishi » Ke Marras 12, 2003 16:32

(haulla en tälläistä löytänyt) Niin onkos kukaan nähnyt animesta unia? Itse juuri viime yönä näin sellaisen, että olin jossain Hellsing konsertissa, jossa Integra lauloi Hellsingin themeä, mutta sitten jotkut korstot tulivat hakemaan minua hammaslääkäriin. :cry:

Niin että kertokaapas nyt unia jotka olette nähneet animesta.

Oniichar

ViestiKirjoittaja Oniichar » Ke Marras 12, 2003 17:33

Onhan noita muutama nähty. Tosi sekavia kuten kaikki ainakin meikäläisen unet. Animeunistani en yksityiskohtaisemmin kerro kun varmaan kaikki niistä ovat olleet mallia monen-x:n *^^*
"I don`t want to admit it... The mistake caused by our youth."
-Akai suisei no Char Aznable

Makoto
Viesti:

ViestiKirjoittaja Makoto » Ke Marras 12, 2003 17:47

Hmm...
Mä oon nähny vaan sailor moonista ja hopeanuolesta..
Kerran hypin jossain pomppulaudalla ja muutuin samalla Sailor mooniksi (pomppulaudalla O_o? niinku uimahalleissa)
Ja kerran sitten juoksin alasti koulun käytävällä ja muutuin Sailor mooniksi samalla..
Hopeanuoletsa oon nähny joskus muutaman kerran jotain hyvin hämärästi muistettavia unia..oon ollu koira ja koko uni on ollu vaan täynnä koiria, juoksemista, tappelua ja verta..etc...
Enmä sitten oikeestaan muita..muistaakseni...lisään tänne jos tulee jotain..
..niin joo, kyllä mä viimeyönä taisin nähdä chobitsista jotain unta.. johtunee siitä että katsoin 6 jaksoa putkeen yöllä ja menin sen jälkeen nukkumaan..sitä unta en kyllä muista..
Cut off a wolf's head and it still has the power to bite.

z4rd

ViestiKirjoittaja z4rd » Ke Marras 12, 2003 18:12

Ei animesta niinkään mutta varsinkin mangasta on tullut nähtyä parikin unta, yleensä kun on lukenut koko yön mangaa tylsyyteen...

Adachin tuotokset ovat kyllä harvinaisen maittavaa uni-materiaalia, itse unen luonteesta taas en mene sanomaan mitään ... :oops: :wink:
You might have lived wrongly as a man, or you might have lived wrongly as a woman, in the end it's still a Way of a Human. We may part under the real blue sky, but the Okama Kenpo will strive.

Chichiri

ViestiKirjoittaja Chichiri » Ke Marras 12, 2003 19:00

minä olen nähnyt hopeanuolen aiheuttamia painajaisia joskus 1-2 luokkalaisena... olin meidän lähipuistossa leikkimässä ja siellä istui penkillä joku mies. sen jälkeen metsästä tuli karhu joka lähti jahtaamaan minua ja sitä miestä ja me juostiin karkuun. jossain vaiheessa tuli semmoinen olo että jalat hädintuskin koskivat maahan ja en meinannut päästä tarpeeksi etäälle siitä karhusta :(
Teemu Kemi
OMAKE:n "virallinen" ovi(mies).

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » Ke Marras 12, 2003 20:32

Combounet ovat myös yleisiä, IRL skenaario, animehahmot. Yleensä tunnistaa siitä äärimmäisestä kauneudesta ja siitä että itse sekoaa siinä kohdassa.

Toki tottakai sarjaan kuuluu kohtuu kattava yaoi tarjonta josta ei ehkäpä puhutakaan sitten muuta kun hissutellen ja ylösalasin.

Darth Mauno
Wannabe

ViestiKirjoittaja Darth Mauno » Ke Marras 12, 2003 21:51

Varsinaisia animeunia en muista nähneeni, mutta kerran olen nähnyt sellaisen unen, jossa tilanne oli varsin selkeästi Love Hinasta mutta hahmot omasta elämästäni (eli suurin piirtein päinvastainen tapaus kuin mitä kyuu kuvasi).

Tähtien Sodasta (episodit IV-VI) sen sijaan on tullut nähtyä unia huomattavasti enemmän...
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Kekko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kekko » Ke Marras 12, 2003 21:57

Vain yksi sana: Hotaru.
Loput sensuroitu.
* -> Yokohama Kaidashi Kikou <- *

EveAngel
Viesti:

ViestiKirjoittaja EveAngel » To Marras 13, 2003 01:04

Joo, muutamaan otteeseen. Olen muun muassa ollut naispuolinen kimonossa heiluva soturi joka on pelastanut pieniä lapsia ja tappanut lepakoita puista samalla ratsastaen temppelin läpi syyspäivänä.

Tälläistä pientä mukavaa. Kerran tuli nähtyä myös Silent Hill uni, mikä oli kyllä todella ahdistava. Vilkas mielikuvitus kyllä tunkee ulos myös päiväunia, tulee usein mietittyä että mitenköhän tää tästä jatkuis jos tää olis anime. Tosin mun elämää harva jaksais kattoa :P.
"I may be synthetic, but I'm not stupid." -Bishop, Aliens

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » To Marras 13, 2003 01:11

Kekko kirjoitti:Vain yksi sana: Hotaru.
Loput sensuroitu.

Kannatan konseptia.
Yksi sana: Yahiko.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » To Marras 13, 2003 04:55

EveAngel kirjoitti:Joo, muutamaan otteeseen. Olen muun muassa ollut naispuolinen kimonossa heiluva soturi joka on pelastanut pieniä lapsia ja tappanut lepakoita puista samalla ratsastaen temppelin läpi syyspäivänä.

Pelkään ajatustakin unista joilla sinusta saa naispuolisen...

Einherjar

ViestiKirjoittaja Einherjar » To Marras 13, 2003 10:18

Empä juuri unistani muista. *Se yksi* jäi kyllä päähän tässä jokunen aika sitten, kun heräsin yöllä ihmettelemään ja pohdiskelemaan asian tiimoilta.
Alku-unesta en juuri muista, mutta siitä jäi päähän se, kun ihmiset juoksivat ja huitelivat miten sattuu, kuten animessa monesti. Loppupää jäi kuitenkin mieleen sen erikoisuuden vuoksi; Koko loppupätkä unesta nimittäin tapahtui ikään kuin still-kuvina. Muistan oikeastaan vielä loistavasti kaverini vääntyneen ilmeen. Puhekuplaa en, mutta käytännöllisesti katsoen tiesin joutuneeni keskelle mangaa... Jokseenkin perverssiä toimintaa oli se ja piti sitä miettiä herättyäni.

...Taas kyllä hämmentääpi päätä tuo uni... Parempi kai lähtä laittelemaan valo-showta pystyyn ja olla kirjoittamatta lisää. :shock:
-Einherjar

Meya
Viesti:

ViestiKirjoittaja Meya » To Marras 13, 2003 10:36

Juu, kyllä sitä aina silloin tällöin on tullut nähtyä jotain animeen liittyviä unia. Sekä hyviä unia, että painajaisia.

Pienenä näin jatkuvasti painajaisia Galaxy express 999:n ensimmäisestä osasta, jossa se luuranko yritti nirhata Tetsuron avaruustunnelissa. :shock: Joskus kuume-höyryissäni näen vieläkin saman painajaisen... *yyhyy*

Mutta, mutta on niitä "hyviäkin" anime-unia.(^-^) Ne on kyllä sen verran sairaita, etten jaksa kertoa. En kyllä kaikkea varmaan edes muistaisi...*nih*
Puputossuinen zombie

FoxJones

ViestiKirjoittaja FoxJones » To Marras 13, 2003 12:32

Tottakai. Kokemusta useammastakin sarjasta. Ranmasta Sailor Mooniin (ja tuosta viimisestä Sailor Moon unesta on vieläkin traumoja, heräsin aika äkäsesti). Yleensä nuo ovat kyllä sekainen yhdistelmä asioita ja henkilöitä sieltä sun täältä. Sitä on ollut hiihtämässä Rayearth-hahmojen kanssa ja ettimässä eksynyttä Ryogaa karavaanareiden leirintäalueelta.
Sister Princess unet on ehdottomasti suosikkejani =^_^=

Unista riittää kyllä puhuttavaa. Keinoja miten nähdä unia tietystä aiheesta, keinoja muistaa uniaan aamulla ja tottakai überolotila Lucid-dreaming.
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

Almien

ViestiKirjoittaja Almien » To Marras 13, 2003 14:01

Itse olen nähnyt muutamia animeunia, enkä tietenkään niistä muista yhtäkään tähän hätään ^^;
Lisäksi on ollut aika monta anime/irkki-unta, että animehahmot ja irkissä oleskelijat tulevat samaan uneen. Ne ovat yleensä aamulla mielessä, tosin niitä nähtyään alkaa miettimän, pitäisikö irkkaamista vähän rajoittaa tai kenties animen katselua :D
Flame still burns within me.

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”