Suositteluketju

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Bijou

Re: Suositteluketju

ViestiKirjoittaja Bijou » La Touko 11, 2013 15:13

Skald kirjoitti:No siis joku normaalista elämästä kertova, saa olla komedia tai romanttinen. Joo, tiiän tosi hyvin itekkin mitä etin. :---D Voin kuvitella olevani ärsyttävä. Mutta siis ei mitään Black Lagoonin tai Death Noten kaltasia, vaikka ne onkin hyviä ja niissä on aikuisia ihmisiä.

Jotain ehdotuksia:

1) NANA: Romantiikkaa löytyy ja hieman myös komediaa, vaikka drama taitaa olla pääasiallinen genre. Kertoo nuorista, jotka asuvat Tokiossa ja yrittävät selviytyä ihmissuhdekiemuroista ja muusta kivasta.

2) Kimi ga Nozomu Eien: Muistaakseni alkoi lukiosta, mutta pian hypätään ajassa eteenpäin. Romantiikkaa ja draamaa, komediaa en muista nähneeni. Hyvä slice of life.

3)Welcome to NHK: Tästä sitä komediaa löytyy, mutta melko mustana. Romantiikkaa voidaan nähdä olevan hieman siinä sivussa.

Itse olen enemmän toiminnan ystävä, mutta nämä silti iskivät minuunkin :)

Sleepy Dancer
Viesti:

Re: Suositteluketju

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » Ti Heinä 19, 2016 22:05

Ostin juuri Nintendo 3DS:sän. Pelaan sillä lähinnä Pokemonia ja Shin Megami Tensei -sarjan pelejä, mutta olisi kiva tutustua konsolin muuhunkin pelitarjontaan. En tiedä tästä aiheesta oikein mitään, joten lukisin mielelläni suosituksia. Mitkä ovat pelaamisen ja ostamisen arvoisia DS tai 3DS -pelejä?

Pistin Bravely Default:n ja Dementium ykkösen ja kakkosen tilaukseen (pidän myös kauhupeleistä).

Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia Fire Emblem -peleistä?
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”