Näyttäkää anime/mangakokoelmanne

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

starscream
Viesti:

Näyttäkää anime/mangakokoelmanne

ViestiKirjoittaja starscream » Su Loka 23, 2005 15:09

Näitä kokoelmakuvia on silloin tällöin ollut muissa ketjuissa, mutta jospa kerättäisiin niitä yhteen paikkaan ihasteltaviksi (no jos täällä on jo omien naamakuvienkin threadi...)? Eli postatkaahan kuvia manga- ja animekokoelmistanne tai muusta aiheeseen liittyvästä omaisuudestanne mitä haluatte esitellä. Tykkään ainakin itse katsella kuvia ihmisten kirja- ja DVD-hyllyistä.

Vastaukset mielellään kuvina ja kuvista keskusteluna, piirrä vaikka jos et omista kameraa. ^^ Gallupeissa on jo ketjut ainakin kokoelman järjestelytavasta ja mangapokkareiden lukumäärästä.

Animesta ja animekrääsästäni en tällä hetkellä omista kuvia, mutta tässä on pari huonohkoa kuvaa mangahyllyistäni (ylähyllyt & alahyllyt) jostain kesän ajalta, jonka jälkeen kirjoja on tullut lisää ja järjestys sitä mukaa ehtinyt muuttua muutamaan kertaan.

banaanipingviini

ViestiKirjoittaja banaanipingviini » Su Loka 23, 2005 15:18

http://koti.mbnet.fi/laggeri/animea.JPG

Tuosta puuttuu ehkä kymmenkunta kirjaa ja pari dvd:tä.

Yugata Kyoshi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yugata Kyoshi » Su Loka 23, 2005 16:04

Voe kitto. Olin ajatellut tehä itte tällaisen topiikin tänne, mutta näköjään myöhästyin. -_-
~Yugata Kyoshi~

Tzibu

ViestiKirjoittaja Tzibu » Su Loka 23, 2005 16:13

jaa-a
Kuvia en ala ottamaan, mutta listan voin heittää
http://dvdkanta.animeunioni.org/lista/? ... ewidth=600

starscream
Viesti:

ViestiKirjoittaja starscream » Su Loka 23, 2005 16:25

banaanipingviini kirjoitti:
http://koti.mbnet.fi/laggeri/animea.JPG

Tuosta puuttuu ehkä kymmenkunta kirjaa ja pari dvd:tä.

Tuo pörröhäntä on hellyyttävän pahantuulisen näköinen. Minulta nuo animepehmot puuttuvat vielä kokonaan.

Yugata Kyoshi kirjoitti:Voe kitto. Olin ajatellut tehä itte tällaisen topiikin tänne, mutta näköjään myöhästyin. -_-

Nöyrimmät anteeksipyyntöni. ^^ Minä kun pitkän aikaa odottelin että joku tekisi sen puolestani, mutta päätin viimein tarttua itse toimeen.

Merryl

ViestiKirjoittaja Merryl » Su Loka 23, 2005 16:36

*klik*

Eipä tuossa toistaiseksi paljoakaan ihasteltavaa ole, mutta ajan mittaan. :)

Pistäkää vaan muutkin kuvia, minustakin on jostain kumman syystä mukavaa toisten kokoelmia katsella.
Viimeksi muokannut Merryl, Ti Marras 22, 2005 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Don Pixe

ViestiKirjoittaja Don Pixe » Su Loka 23, 2005 18:57

Minun.
Unelmana tietenkin samantyylistä kuin tämän ketjun aloittajalla... Voi hyvä ihminen. o_o

Ainii, tuossa kuvassa näkyy se viuhka, jonka mainitsin aarteekseni täällä. Löytyypä myös se kirja. Alahyllyllä muiden sekalaisten seurassa.

Yugata Kyoshi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yugata Kyoshi » Su Loka 23, 2005 19:32

Yugata Kyoshi kirjoitti:Voe kitto. Olin ajatellut tehä itte tällaisen topiikin tänne, mutta näköjään myöhästyin. -_-

starscream kirjoitti:Nöyrimmät anteeksipyyntöni. ^^ Minä kun pitkän aikaa odottelin että joku tekisi sen puolestani, mutta päätin viimein tarttua itse toimeen.

Eei se mittään. ^^ Oma vikani kun unohin koko homman.

Merryl kirjoitti:*klik*

Pistäkää vaan muutkin kuvia, minustakin on jostain kumman syystä mukavaa toisten kokoelmia katsella.

Tuossa kuvassahan on Elfen Lied DVD boksi. o_o Mistä olet hommannut sen? Kiinnostaa tietää, jos aikosin itsekkin tuollaisen hankkia. 8D
Viimeksi muokannut Yugata Kyoshi, Su Loka 23, 2005 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
~Yugata Kyoshi~

_tv_

ViestiKirjoittaja _tv_ » Su Loka 23, 2005 19:51

Yugata Kyoshi kirjoitti:

Tuossa kuvassahan on Elfen Lied DVD boksi. o_o Mistä olet hommannut sen? Kiinnostaa tietää, jos aikosin itsekkin tuollaisen hankkia. 8D

Nääh. Löytyypä minultakin tuo boksi +3/4 lätyistä (viimeinen ei ole vielä ilmestynyt, kyseessä R1 julkaisu). Ja tätähän saa varmaankin kaikista atlantin toisella puolella olevista internetputiikeista.

*edit* Aivan joo, digikamera on tällähetkellä epäkunnossa joten kuvia ei tule nyt, vaikkei kyllä paljon näytettävääkään olisi: 3 DVD-boksia ja viitisen toista mangoa.

Laurel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Laurel » Su Loka 23, 2005 21:14

Merryl kirjoitti:Pistäkää vaan muutkin kuvia, minustakin on jostain kumman syystä mukavaa toisten kokoelmia katsella.

Niin minustakin :D

Pahoittelen kuvien hämyisyyttä, mutta webbikameralla ei tehdä ihmeitä..

Kuva

Kuva

Kuva

whispering

ViestiKirjoittaja whispering » Su Loka 23, 2005 21:51

Kuva Mun animet on siinä vasemmalla alhaalla, ja sit ylempänä 2 wallscrollia...jotka jälkeenpäin huomasin ettei sovikkaan yhteen yhtään :D Kuva Mun loput DVD't ja sit Broken Miho juliste kehystettynä <3 Kuva Gunslinger Girl seinäkangas (joka tuli sen boksin mukana) seinällä mun hienolla 2*taulukoukku + 2*verhoklipsu viritelmällä ... tarkotus oli että yläreuna on samalla korkeudella kun niissä wallscrolleissa, mut ei se näytäkkään noin hienolta. Enkä ole vielä jaksanu laittaa sitä alemmaksi. tarkotus olis kanssa laittaa siihen alasauman sisään joku paino että se olis suorassa.
Your just jealous because the voices talk to me.

Suffi

ViestiKirjoittaja Suffi » Su Loka 23, 2005 22:24

Viimeksi muokannut Suffi, Ma Loka 24, 2005 09:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Elää omissa maailmoissaan.

Raku-chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Raku-chan » Ma Loka 24, 2005 02:50

Vau, varsinkin threadin aloittajalla on kertynyt mangaa sukan varteen. Kunnioitettava kokoelma. *hatunnosto*
Päädyinpä ottamaan kuvia omasta kokoelmastanikin.
Kas tässä mangahyllyni, ylä- ja alahyllyt tarkemmin, sekä oheissälä. Tuosta puuttuu vielä One Piece diorama systeemi, jota en ole vielä avannut, sekä Love Hina joulufiguurit joita pidän esillä jouluna.
Mangahyllyyn verrattuna erittäin vaatimaton DVD- sekä VHS-kokoelmani (leijonanosa suomi-kasetteja). Kuvat ovat sitten isohkoja, älkää pelästykö.

Edit.

Perille saapuneen postipaketin johdosta päätin sisustaa koko kirjahyllyn uuteen uskoon, ne figuurit oli muutenkin niin kehnosti siellä alahyllyssä...
Linkkien kuvat vaihdettu, vilkaiskaa mangahyllyä uudelleen.
Viimeksi muokannut Raku-chan, Ti Loka 25, 2005 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Merryl

ViestiKirjoittaja Merryl » Ma Loka 24, 2005 19:45

Yugata Kyoshi kirjoitti:

Kuten _tv_ tuossa jo mainitsikin, mokomaa saa melkeinpä mistä tahansa R1- tai R4-julkaisuja myyvästä liikkeestä, ties vaikkapa ihan täältä kotosuomesta löytyisi joistain erikoisputiikista, kuten esim. Pienestä Leffakaupasta.Omani tilasin DVD Pacificista.

Brake^^

ViestiKirjoittaja Brake^^ » Ti Loka 25, 2005 14:00

Raku-chan! Kerroppa tuolta ylähyllyltä löytyvistä kirjoista, että onko tuo Manga Design hintansa väärti ja onko 'Japanin kulttuuri' hyvää shittii?

Minunkin piti joskus tehdä tällainen ketju...mutta ajattelin odottaa, että omassa kokoelmassa olisi jotain näytettävää ^^; Eikä satu nyt edes kameraa olemaan...
how is she when she doesn't surf?

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”