Onko DMMD-peli väkivaltaisempi kuin sarja?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

MammaMia

Onko DMMD-peli väkivaltaisempi kuin sarja?

ViestiKirjoittaja MammaMia » Ke Maalis 29, 2017 21:02

Moi!

Olen nuoren animeharrastajan äiti ja uusi täällä. :) Teinini katsoi DMMD-sarjan (minäkin olen katsonut sen) ja nyt seuraavaksi tyttö haluaisi ladata DMMD-pelin. Yllätyksekseni löysin netistä tietoa, että peli olisi sarjaa väkivaltaisempi, tyyliin että siinä raiskattaisiin ja veri roiskuisi...? Esim. Amazonissa pelin ikäraja on 18, kun taas IMDB:ssa sarjan ikäraja on maasta riippuen K-15 kieppeillä.

Harrastajan vanhempana saa tehdä aikamoista salapoliisityötä ikärajojen ja sisältöjen kanssa. Onko teillä vinkkejä siihen, mistä löytäisi helpoiten tietoa eri julkaisujen sopivuudesta minkäkin ikäiselle?

Krisu

Re: Onko DMMD-peli väkivaltaisempi kuin sarja?

ViestiKirjoittaja Krisu » Ke Maalis 29, 2017 23:49

Kyseinen sarja ei ole itselle tuttu, mutta parhaiten kuvaa pelistä saanee katsomalla itse Youtubesta pelivideoita :) Näkee omin silmin, minkä tyylinen peli on.
Reality! It's a terrific place to read fiction!
– Ryan North

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”