Fantasiapelit-verkkokaupan käytettävyys

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Andraemon

Fantasiapelit-verkkokaupan käytettävyys

ViestiKirjoittaja Andraemon » Ke Helmi 08, 2017 16:03

Hei kaikille!

En ollut ihan varma mille palstalle tämänlainen postaus pitää laittaa, mutta päädyin turvalliseen "yleiset keskustelut" osioon.

Teen kurssityönä käyttäjäkokemusraporttia vapaavalintaisesta verkkopalvelusta. Halusin valita palvelun jota käytän usein, sekä mikä on minulle henkilökohtaisesti tärkeä sivu ja lopputuloksena päätin tehdä sen Fantasiapelit-verkkokaupasta. En tee tätä toimeksiantona, mutta raportin valmistuessa luovutan sen yritykselle, jos he siitä jotain hyötyisivät.

Tarvitsen kuitenkin sivua käyttäneitä henkilöitä vastaamaan anonyymiin kyselyyn, jonka olen tehnyt google forms sivustolle (linkki postauksessa). Mietin pitkään mistä löydän sivuston käyttäjiä, enkä keksinyt sopivampaa paikkaa kuin anikin foormi, josta löytyy paljon sarjakuvien ystäviä. Olisi ihanaa jos edes muutama käyttäjä innostuisi vastaamaan kyselyyn. :)

Kysely löytyy tästä osoitteesta:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform

Jos postaukseni on asiaton tai väärässä paikassa, pahoittelut! Ylläpito (tai minä itse) poistakoon tämän ketjun, jos niin näkee parhaaksi!

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”