Virhesivuja mangassa!

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

freya-kuu

Virhesivuja mangassa!

ViestiKirjoittaja freya-kuu » La Heinä 30, 2016 10:21

Apua aloitin vihdoinkin Kill la kill mangan trilogian lukemisen ja havahduin, että osa kolmosessa on tyhjiä sivuja :shock: Onko muilla myöskin tyhjiä sivuja vai onko pelkästään minulla? Kauheinta on se, että vasta nyt huomasin ja kolmososahan on tainnut olla jo pari kuukautta sitten tullut niin en pääse enään kauppaankaan tarkastamaan saatikka vaihtamaan. Mulla on ollut joskus aikaisemminkin FMA manga josta puuttui loppusivui, mutta sain sen vaihdettua kaupassa ja sen jälkeen olen yrittänyt selata aina mangat läpi, paitsi tälläkertaan. 6 aukeamaa on tyhjillään suht mangan keskellä.

eizan

Re: Virhesivuja mangassa!

ViestiKirjoittaja eizan » La Heinä 30, 2016 20:20

Ei ole muita tullut vastaan mutta tuossa Like kustantamon 2000-luvun Akiran uusinta painoksessa oli sama aukeama yhessä kirjassa 2 krt peräkkäin :D
"We are not men who dress like dogs... We are wolves disguised as men..."

Matti
Viesti:

Re: Virhesivuja mangassa!

ViestiKirjoittaja Matti » Ma Elo 22, 2016 18:13

eizan kirjoitti:Ei ole muita tullut vastaan mutta tuossa Like kustantamon 2000-luvun Akiran uusinta painoksessa oli sama aukeama yhessä kirjassa 2 krt peräkkäin :D

Sama vika eräässä suomennetussa .hack mangassa, ja 1 sivu jäi sen takia puuttumaan. Ja yhessä mangassa (saattoi olla Black Lagoon) oli runsaasti kirjoitusvirheitä. Kuulemma väärä tiedosto meni painokoneeseen (jos oikeen muistan).

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”