Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

naoi

Re: Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

ViestiKirjoittaja naoi » Ma Syys 12, 2016 02:24

Juhuu c:
Täällä huhuilee 22-vuotias, Päijät-Hämeessä majaileva genderfluid hyypiö joka on kovasti kaltaistaan seuraa vailla. Erityisesti juttuseura esimerkiksi whatsappiin kelpaa aina koska yhyy ei mulla oo kavereita mutta tokihan minusta saa myös kaverin vaikkapa teekupin tai elokuva-maratoonin äärelle. :')

Todellinen rämäpää, ihan liian uteliaskin vielä. Kaikenlainen rymyäminen esimerkiksi paintballin tai moottorikelkkailun parissa on pop ja harrastukseni ovatkin aina olleet sitä luokkaa. Tällä hetkellä olen tosin vielä vähän toipilaana onnettomuudesta ja arki on kovin tylsää. Siksipä olenkin juttuseuraa vailla aina hereillä ollessani! (ja hereillä olen yön pikkutunneille saakka.. köh..)

Aasioinnin lisäksi lähellä sydäntä ovat eläimet, fantasia, sotahistoria, urheilu, nukkuminen, autiotalot, matkustelu, vanhat purjelaivat yms... Parantumaton Star Wars & Harry Potter fani. Se kannattaa ottaa varoituksena, theheh.

Livenä olen todellinen introvertti ja melkoisen ujo tapaus mutta tekstailen esim. whatsappissa tai kikissä enemmän kuin mielelläni. Paiskaappa siis viestillä jos tämänlainen mörrimöykky kelpaisi juttukaveriksi. Lupaan olla kiltisti~
ISTP aquarius slytherin.

Sakura Omen

ViestiKirjoittaja Sakura Omen » La Syys 24, 2016 00:15

.

Nyawz

ViestiKirjoittaja Nyawz » La Syys 24, 2016 00:20

Hellou! c:

Täällä kirjoittelee 24-vuotias todella persoonallinen nuorimies Tampereelta. Japanista ja kaikesta siihen liittyvästä oon ollut todella kauan kiinnostunut, mutta samanhenkisiä ihmisiä tunnen valitettavasti aivan liian vähän. Etsin siis hyviä ystäviä, ja toki samalla sitä oikeaakin, jos sellainen kohdalle sattuisi osumaan:)

Luonteeltani oon aika rauhallinen, todella sosiaalinen, luotettava, toiset huomioon ottava ja yleisestikin todella ystävällinen. Aluksi saatan olla hieman ujonpuoleinen, mutta heti kun alkuun pääsen niin puhun todella paljon kaikesta maan ja taivaan väliltä. Huumorintajuakin löytyy, ja tykkään kaikenlaisesta hassuttelusta.

Mielenkiinnonkohteitani:
-Coneissa käyminen on alkanut taas innostaa enempi nykyisin, vain hyvä seura puuttuu.
-Tykkään keskustella paljon kaikista eri aiheista, niin kasvotusten kuin vaikkapa onlinessakin.
-Tykkään pelailla paljon videopelejä PC:llä sekä konsoleilla. Minusta saa siis helposti peliseuraa onlineen tai vaikkapa laneihin.
-Olen tosi kova kissafani, ja itselläni onkin pieni kissanpentu täällä kotona:3
-Japanin kieltä haluaisin oppia kunnolla, ja Japanissa pitäisi ehdottomasti päästä käymään!
-Tv-sarjoja, elokuvia, sekä animea tykkään katsella, ja etenkin hyvässä seurassa kaikki olisi vielä mukavempaa. Keskustelen myös mielelläni tutuista sarjoista!
-Mikään stereotyyppinen nörtti en kuitenkaan todellakaan ole peliharrastuksista yms. huolimatta, vaan urheiltua tulee aika paljon. Ulkonäöltäni oon urheilullinen pidempi hiuksinen mies. Tyyliäni en suoraan osaa kuvailla, kun se vaihtelee aika paljon.
-Musiikki on myös kiinnostanut minua aina, ja kuuntelenkin sitä melkein laidasta laitaan ihan fiiliksen mukaan (metalli, j-rock, elektroninen, pop, rap jne.). Kitaraa tulee myös toisinaan soiteltua omaksi ilokseni.
-Valokuvaus ja taide on myös kiinnostavia aiheita.

Asuinpaikkakunnallasi ei ole mitään väliä, koska netissä voi hyvin tutustua, mutta kivahan se olisi jos voisi ihan livenäkin nähdä. Iälläsi ei myöskään sinänsä väliä ole, mutta luultavasti paremmin saadaan keskusteluja aikaiseksi kun ei ole valovuosia ikäeroa. c:

Laita ihmeessä viestiä jos mikään viestissäni herätti mielenkiintoa! Jos asut Tampereella päin niin voidaan käydä vaikkapa kahvilla ja tutustua!:)
Viimeksi muokannut Nyawz, Su Loka 16, 2016 00:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

FallenLeaf

ViestiKirjoittaja FallenLeaf » Ma Loka 03, 2016 23:43

Moi!

Tääl olis 25 vuotias nainen jyväskylästä vailla uusia tuttavuuksia/kavereita.
Tykkään katsella kaikenlaisia anime sarjoja ja suosikkejani ovat olleet mm. Mob psycho 100, Mayoiga, Sakamoto desu ga? ja Boku dake ga inai machi. Katselen välillä myös joitakin länsimaisia animaatio sarjoja joista Gravity falls on suosikkini.
Pidän eläimistä etenkin kissoista ja omistankin 2 ragdoll kissaa.
Päivisin pelailen paljon PC:llä ja joskus konsoleillakin.
Viimeksi muokannut FallenLeaf, La Loka 08, 2016 03:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

.

ViestiKirjoittaja . » Ti Loka 04, 2016 16:26

.
Viimeksi muokannut ., Ma Loka 31, 2016 23:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mfp

ViestiKirjoittaja Mfp » Ti Loka 25, 2016 16:03

Moikkelis moi!

Meikä on tossa muutaman viikon päästä 19-vuotta täyttävä nuorimies. Animea oon kattonu pienestä pojasta lähtien (lähinnä kuitenkin niitä lastensarjoja mitä erittäin monet katsoivat), mutta pari vuotta sitten lukion tokalla aloin katsomaan oikein kunnolla kaverin innoittamana. Tällä hetkelle löytyy vaan 1 kaveri, joka katsoo animea niin olisi tosi kivaa löytää joku jonka kanssa jutella animesta/mangasta :) alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan kun ei ketää semmosta henkilöä löydy.

Lempisarjoja:
- Gintama
- Clannad
- Shigatsu wa kimi no uso
- Nagi No Asukara
- Kimi no Na wa
- Phantom: Requiem for the Phantom
- Bakemonogatari
- Re: Zero

Ja mut löytää myös täältä:
https://myanimelist.net/profile/MfP

Vielä voisin ittestäni sen verran kertoa, että oon 172cm pitkä (pätkä), mulla on vaaleat lyhyet hiukset ja et oon melko urheilullinen henkilö. Lenkillä tulee käytyä 3-5 kertaa viikossa. Käytän Whatsappia ja jos tarve vaatii niin multa löytyy myös Kik. :)

d1strust

ViestiKirjoittaja d1strust » Ti Marras 15, 2016 21:28

..
Viimeksi muokannut d1strust, Ma Touko 08, 2017 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vomppa9

ViestiKirjoittaja Vomppa9 » Ti Joulu 27, 2016 19:37

Tässä olisi animesta, mangasta ja japanista ylipäänsä kiinnostunut 25 v pitkä ripsinen mies/poika :oops: Rovaniemeltä, joka etsii kaltaistaan seuraa elämään vastakkaisesta sukupuolesta tai muuten kaveriksi.

Oma kiinnostumiseni lähti liikkeelle joskus 15 vuotiaana huomattuani, kuinka siistejä ja ystävällisiä tyyppejä niissä esiintyikään ja erityisesti kuinka useasti tarinat olivat opettavaisia ja filosofisia :D . Osaan muuten myös japania, joka hieman ruosteessa nykyään :oops: .

Ensimmäinen mangani taisi olla One Piece ja eka anime Chibi Vampire. Viimeisin katsomani anime Days eli tullut erityisen paljon katsottua animea ainakin satoja jos ei tuhansia :oops: . genreenä laidasta laitaan.

Itseäni voisin pitää hieman ujona ja kohteliaana mutta myös samaan aikaan rohkeana tyyppinä, joka aiheuttaa hämmennystä :) suhtkoht normaali henkilö päälle päin katsottuna. :shock:

Nyotori
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nyotori » Ke Tammi 11, 2017 17:56

-
Viimeksi muokannut Nyotori, To Heinä 20, 2017 18:34. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Wildfire

ViestiKirjoittaja Wildfire » Ke Tammi 11, 2017 21:16

Hei! Olen 14 -vuotias (täytän tänä vuonna 15) henkilö Kempeleestä. Olen kiinnostunut japanilaisesta kulttuurista, vaikkei itselläni ole mitään obsessiota animea/mangaa kohtaan, vaikka sitä olenkin katsonut/lukenut. Pidän enimmäkseen piirrosohjelmista, esim. Adventure Time, Gravity Falls ja Steven Universe (ja minulla onkin obsessiota niitä kohtaan... hups), videopelitkin kuuluvat kiinnostuksenkohteisiini (esim. Pokemon). Olisi mukava saada henkilö(itä), jonka(/-iden) kanssa voisi cossata, mennä coneihin ja olla siellä hänen(/heidän) kanssaan (ompelukone ja yhteiset kangasreissut olisi plussaa :'D).

Hyviä animesarjoja:

- Owari no Seraph
- Sword Art Online (tosin jäi noin yhteen/kahteen jaksoon)
- Attack on Titan
- Karneval
(Olen katsonut enemmänkin, en vain ole nähnyt sarjaa kunnolla tai en ole pitänyt siitä)

Hyviä mangoja:

- Tokyo Ghoul (Olisi kiva nähdä myös animena, mutten tahdo spoilata itseltä :'D)
- Puella Magi Madoka Magica (En omista kaikkia osia ;-; )
(+ Lisää mangoja kotona, läjä Attack on Titaneja, joita en ole lukenut :'D + Aloitan Death Noten lukemisen)

Osaan hieman japania, vaikka on ollut tarkoitus oppia kieltä kunnolla. Sushiakin saatan mennä maistamaan jossain näillä main.

Olen energeettinen henkilö, ehkä hieman outoon päin suuntautuva ja pidän huumorista. Jos kiinnostaa, lähetä vain yksityisviestiä, en pure! :D
*Insert text here*

OmppuNinja

ViestiKirjoittaja OmppuNinja » Ma Tammi 23, 2017 21:34

Moi! Olen 17-vuotias opiskelija (tänä vuonna 18) tyttö Jyväskylän lähistöltä. Olen harrastanut animea noin 4 vuotta, muita harrastuksiani ovat piirtäminen ja cosplay. Vapaa-ajallani mieluiten pelaan videopelejä, katson animea, piirrän sekä kuuntelen musiikkia. Pidän kaikenlaisesta musiikista, varsinkin hevistä ja kpopista. Asun tällä hetkellä pienellä paikkakunnalla, jossa ei animen harrastajia ole, ja siksi haluaisin tutustua samanhenkisiin ihmisiin.
Animea on tullu aika paljon katottua, mutta tässä on mun suosikkeja: Hellsing, Durarara!!, Attack On Titan, One Punch Man, Mob Psycho 100,
Kuroshitsuji, Puella Magi Madoka Magica, Princess Tutu ja Another. Muita suosikkisarjoja on Steven Universe, Gravity Falls ja Doctor Who.

Suosikkipelejä:
The Last Of Us
The Wolf Among Us
The Elder Scrolls-pelisarja
Fire Emblem Awakening ja Fates
Pokemon-pelit
Touhou-pelit

Saatan olla aluksi ujo, mutta loppujen lopuksi musta paljastuu jonkinlaisen huumorintajun omaava, pikkuisen lapsellinen ja puhelias ihminen. Haluaisin löytää seuraa, jonka kanssa voisi esim hengailla coneissa tai muuten nähdä.
Eka kerta kun jotain tämmöistä esittelyä kirjoitan :oops: mut ottakaa yhteyttä milloin vain jos yhtään kiinnostaa! :D

kobayashisan

ViestiKirjoittaja kobayashisan » Ma Helmi 27, 2017 00:20

Moi!

Oon melkee 21-vuotias opiskelija nainen Oulun seudulta. Mulla on kauhee hinku saaha animekavereita, kun ei irl:ssä ole ollenkaan.. Olis kiva vaikka esim. jutella whatsappis ja kaikkee!

Enpä nyt oikein osaa kertoa ittestäni paljoa, tykkään yksinkertaisesti tai ainakin melkein kaiken sortin animesta ja mangasta. Ehkä jos suosikkeja pitäisi alkaa listailee niin ois tyylii; SDF macross, nge, shinsekai yori, zankyou no terror, flip flappers, hibike euphonium... +kaikki junji iton sekä inio asanon työt! Nykyisistä animeista oon ihastunut kobayashi-saniin sekä demi-chaniin.. ja ehkä vielä lempi genret ois tasoa shoujo, yuri, kauhu, fantasia, josei, draama. + Oon todella iso vocaloid-fani ja seurannu voca scenee jo jostai 2007-2008 asti + tykkään peleistä paljon ja en osaa sanoa mistä kun tykkään taas vähän siitä sun tästä.

Ok en selvästikkään osaa päättää asioita tai esitellä itseeni erityisen hienosti, mutta ottakaa toki yhteyttä jos tahot tutustua!!

tuossa vielä jos kiinnostaa todella unfinished ja un-updated mal: https://myanimelist.net/profile/shuu_sama

Neverus

ViestiKirjoittaja Neverus » Ke Maalis 22, 2017 20:24

Konnichiha minna!

Bump~

Olen 23- vuotias otaku Helsingistä (Malmi) ja animea olen nyt seurannut noin kolmen vuoden ajan. Inuyasha oli tavallaan ensimmäinen anime/manga(jos ei lasketa Pokemonia <3), jota rupesin seuraamaan/keräilemään joskus 14 vuotiaana, mutta animen seuraus lopahti pitkäksi aikaa ja nyt sitten vähän myöhemmällä iällä olen vasta innostunut animesta kunnolla.

Muutamia mun lempisarjoja ovat: Nanatsu no Taizai, Fairy Tail, Kuroshitsuji, Shingeki no Kyojin. Koko anime lista löytyy täältä~ https://myanimelist.net/animelist/Nevee

Oon valmistunut ravintolakokiksi tosin en kyseisiä töitä ole paljoo tehnyt. Olen ajatellut hakevani Fyssariksi/Sosionomiksi... Oon kiinnostunut paljon mm. fysiologiasta, ravitsemuksesta, sekä psykologiasta.

Treenaan omaa vartaloani päivittäin kehonpainoliikkeillä/painoilla ja yks mun elämäntavoitteista on oppia vaativia kehonpainolla tehtäviä liikkeitä.

Mä kuuntelen musiikkina varsinkin anime osteja/"Eeppistä musiikkia" esim. Two Steps From The Hell. Joskus metallia, esim In Flames.

Videopelejä tulee hakattua, esim. Skyrimia, WoWia, Swtoria, Pokemonia (Sun <3)

Olen helposti lähestyttävä persoonalta ja jos tiedät persoonatyypeistä, niin INFJ saattaa sanoa jo aika paljon^^ Tosin en usko että nuo tyypit ihan täydellisesti kuvaavat ihmistä, koska kaikki ovat kuitenkin omia yksilöitä, mutta, you get the idea~

Ois kiva tutustua uusiin anime harrastajiin kun en suomalaisia otakuita tunne montaa. Laita ihmeessä viestiä ja tutustutaan nyt ainakin täällä :)

Arigatoo!

Niko San~

Hikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hikki » Ma Maalis 27, 2017 13:16

Hei, Olen 27-vuotias nuorimies vantaalta. Etsiskelen uusia ystäviä täältä. Luoteeltani olen rauhallinen, avoin ja omalaatuinen herrasmies.
Käyn myös luontokuvaamassa välillä ja olen ollut aina kiinnostunut taiteen erimuodoista ( piirtäminen,maalaaminen,nettitaide esim.)
Leffoja tulee välillä katsottua myös.

Olen ollut kiinnostunut anime/manga:sta 13 vuotiaasta lähtien, nykyinen elämän tapa menee pelatessa pc/konsoli pelejä (wii,wii u,ds), sekä katsoessa päivittäin uudet anime julkaisut tai lueskelessa mangaa.
Cosplay jäi kokonaan kun en pysty enää syventymään roliin niinkuin nuorempana. Conissa ja tapahtumissa en ole käynnyt kun on sattunut huono tuuri ( sairaana tai tapahtuma loppuun myyty ja välillä muistini on pettänyt.)

Tällä hetkellä olen tyytyväinen nykyiseen elämääni, ehkä hieman yksinäistä toisin välillä.

Gintoki

ViestiKirjoittaja Gintoki » Ti Maalis 28, 2017 10:52

Toivottavasti tulkitsen palstan sävyn oikein ja täällä haetaan nimenomaan samanHENKISTÄ otakuseuraa eikä niinkään "seuraa"...sillai niinku senssipalsta-hengessä...

Kaikille teille, jotka Helsinki/Espoo/Vantaa-alueella(miksei Keravalla ja Jäkessäkin) kaipaatte samanhenkistä jubailuseuraa niin tulkaahan mahdollisuuksien mukaan joskus tarkastamaan itä-Helsinkiin, Kontulan kirjastoon, meidän Manga-lukupiiri. Vaikka kohtaamme ensisijaisesti sarjojen suosittelun ja teemoista keskustelun merkeissä, niin paljon tapahtuu myös muuta vapaata jutustelua ja ajoittain miittaamme kirjaston ulkopuolellakin. Ahkerasti visiteeraava väki on ikähaarukaltaan 17-23 v + allekirjoittanut naavaparta, joka lähestyy vääjäämättömästi kolmen kybän kynnystä..

Tarkentavia kysymyksiä saa laittaa mulle yksärillä, mutta jossain täällä Anikin syövereissä on meidän virallnen esittely-/lisäjäsenten rekrytointi-ilmoituksemme. Kokoonumme Kontulan kirjastossa kesät talvet joka keskiviikko klo 18-19.30. Kirjasto sijaitsee Kontulan ostarin välittömässä läheisyydessä, terveyskeskusta vastapäätä.

Gintoki
Terveellisen fanituksen rajat ylittänyt OtakuOlento

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”