Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Wakacha
Viesti:

Re: Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

ViestiKirjoittaja Wakacha » Su Maalis 20, 2016 22:05

Hellouh! Täällä eleskelee 27 vuotias mies pk-seudulta. Animesta kiinostuin 4 vuotiaana joten 23 vuotta olen kaikenlaista animea katsonut , mangasta innostuin vasta 14 vuotiaana kun kirjastosta löysin maison ikkokun. Nuorempana cosplaykin oli mieluisa harrastus mutta vanhetunessa aika ei riittänyt enään. Minulta juuri päättyi 7 vuoden parisuhde ja hän oli ainoa ihminen jonka kanssa pystyin katsomaan tai edes puhumaan animesta , olen hitusen erakko joten kavereitakaan ei ole samasta kiinostuksesta hirveesti jäännyt.

Lempi animeni ovat : Ranma / One Piece / Fairy tail / Nanatsu no Taizai /XxxHolic / Chobits / Nana to Kaoru

Etsin ystäviä joiden kansas voisi käydä tapahtumissa, leffoissa , ulkona syömässä tai vaan keskustella netissä.

Minusta vähän : Niin tosiaan olen 88 syntynyt gootti mies joka rakastaa japanilaista kulttuuria. Olen hyväksyvä ja avoin ihminen joten minuun on helppo tutustua .
Eli siis jos kiinostusta on tälläiseen immiseen joka ei osaa kirjoittaa kunnolla niin pistäs viestiä ja katotaan jos puhe saataisi luistamaan. ^3^
Ps: Olen myös turri intoilija ja koira rakas, itseltäni löytyy 5 vuotias Akita Inu kotoota

Elju

ViestiKirjoittaja Elju » Ke Maalis 23, 2016 00:04

Täällä 18-v tyttö Helsingistä. Kokeilen laittaa nyt tän ilmotuksen uusiks :D. Oon tosi kiinnostunu animesta, mangasta ja coneista/cosplaysta. Oon käyny parisen kertaa conissa ja nyt kesällä ois tarkotus Desuconiin mennä :). Tykkään tehä ite asuja ja ommella(tai ainaki yritän :D), joten cosplayta on tullu kokeiltuu ja Desuconiin oon cossi päällä menossa ;). Olis kiva saada jtn samanhenkistä seuraa, jonka kanssa vois jutella, käydä coneissa, kattoo animea tai ihan muuten vaan hengailla :). Pelaaminenkin on yksi harrastuksista ja piirtämisestä oon tosi innostunu. Pääasiassa piirrän manga/anime hahmoja(ihan tuulestani riippuen).
Mun lempisarjoja on:
-Bleach
-Dragon ball ja Dragon ball z
-Soul Eater
-Naruto
-Fullmetal Alchemist Brotherhood
-Ouran High School Hostclub
-Fairy Tail

Haluisin alottaa uusiiki animeja, nii mua saa tutustuttaa niihin :3.
Luonteeltani oon kiltti ja lempeä persoona, omalaatusella huumorintajulla, ilkikurisuudella ja lapsenmielisyydellä höystettynä ;D. Oon vähän sisäänpäin kääntyneempi ja ujo, mut jos keskustelu lähtee sujumaan niin juttua kyllä tulee. Tyyliltäni oon aika persoonallinen tapaus ja musta on hauska, jos muutkin on(vaikka ei ulkonäöllä mitään väliä ole). Oon myös hurja lotr&hobitti, disney ja mlp fani :3.

Kuka vaan voi tulla rohkeesti laittaa viestii, niin jutellaa lisää! ^^

Sardiini
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sardiini » To Maalis 24, 2016 01:51

Näin yön pikkutunteina on hyvä alkaa pyörimään foorumilla... joten, why the heck not!

Eli heippatirallaa! Olen Kouvolasta Imatralle muuttanut 21-vuotias naishenkilö, joka on kerennyt jo aikalailla puolet elämästään uhraamaan mm. animen ja cosplayn harrastamiselle. Coneissa on tullut käytyä jo vuodesta 2006 asti (vähintään kerran vuodessa ever since), ja cosplayta harrastettu vähintäänkin yhtä kauan, tosin vaihtelevissa määrin. Animeilun sun muun lisäksi harrastan BJD-nukkeja, sarjakuvia ja niiden piirtämistä, videopelejä, TV-sarjoja sekä leffoja. Myös kaikenlaiset piirretyt aina Disneystä Steven Universiin ovat lähellä sydäntäni.

Ultimaaliset lemppari sarjat:
Cyborg 009
Tiger & Bunny
Haikyuu!!
Free!
Pokémon
Digimon
Kingdom Hearts
... ja moni muu!

Saatan olla aluksi kovin ujo ja hiljainen, mutta jos sattuu pääsemään oikeaan tilaan niin juttua kyllä tulee jos mistäkin! Olen kyllä ystävällinen ja mukava, vaikka valitettavasti huumorintajuni on tasolla Sinätuubapaska (jonka suurkuluttaja myös olen), so please bear with me.

Lähinnä jos jonkun kanssa pystyisi jakamaan fandomihkuilut sun muuta elämään ja harrastuksiin liittyvää Kouvola-Imatra(-Joensuu??)-akselilla tai miksei kauempaakin; niin livenä, netissä tai vaikka vanhaan tapaan kirjeellä! Eli jos kaipaa juttu- tai vaikka coniseuraa (tai nohh miksei sitä parempaa puoliskoakin?? *sweats*), niin ota vaan yhteyttä! Suuntaumuksilla tai sukupuolella ei ole mitään väliä.

Peace out! o7

Prodigy
Viesti:

ViestiKirjoittaja Prodigy » Su Maalis 27, 2016 12:48

Heipä hei!

Koska edellisestä kirjoituksestani on taas ehtinyt vierähtää mukava tovi, lienee aika päivitellä jokavuosinen kaveri-ilmoitus!

Olen ihan kohtapuoliin 22-vuotta täyttävä mies Tampereen seudulta, jonne muutin viime syksyllä alkaneiden yliopisto-opintojeni takia. Alun perin olen kotoisin Lahden (Lahen!) huudseilta, jossa tulee edelleen vietettyä ihan kiitettävästi aikaa lomilla. Luonteeltani olen melkoisen puhelias ja helposti innostuva, joskus mukamas ihan hauskakin.

Vapaa-ajastani leijonanosa kuluu nimenomaan anime- ja peliharrastusteni ympärillä, sen verran mitä sitä koululta sekä yliopiskelijaelämältä ehtii. Minulla on nyt jonkin aikaa ollut tapana seurailla pääosin uusia sarjoja viikonloppuisin, sekä seurata muutamaa vanhempaa sarjaa viikolla, aikataulujen puitteissa. Harrastan suhteellisen ahkerasti myös conittamista, käyn vuosittain läpi ainakin Desuconit sekä Traconit. Muissa käyn lähinnä oman fiilikseni mukaan, joskus ex-temporena.

Suosikkisarjoihini kuuluvat mm. nämä:
-Steins;Gate
-Monogatari-sarja
-Shigatsu wa Kimi no Uso
-Fairy Tail
-Clannad, sekä muu Keyn tuotanto
-Fatet
-Kiitettävä määrä eri Slice of Lifeja

Sekä paljon muuta läheltä ja kaukaa! Nostalgiasarjoja katselen silloin tällöin aika paljon, mm. Pokémoneja, sekä Digimonien uudet leffat ovat tällä hetkellä sitä hyvää. Linkkaan Animelistani tähän, sieltä saa stalkkailla ihan vapaasti. Ensi kaudelle itselläni on tällä hetkellä kuumotuksena lähinnä Ace Attorneyn animejulkaisu, joten olisin ihan kiitollinen hyvistä sarjaehdotuksista. :D

Tällä hetkellä pelaan eniten Final Fantasyja, resubbasin jälleen FFXIV hiljattain uusien patchien myötä. Niiden lisäksi pelaan jonkin verran Hearthstonea, Osua sekä joskus kavereiden kanssa Heroes of the Stormia. Muita pelejä tulee pelattua vähän epäsäännöllisemmin, lähinnä Steamissa sekä 3DS:llä. Mikäli haluat pelailla jotain edellä mainituista (miksei muitakin!) se onnistunee hyvin.

Iällä tai sukupuolella ei sinänsä ole väliä, mutta helpottanee juttelua jos eroa ei ole vuosikymmenen verran. En sinänsä sulje mitään pois tällä hetkellä: mulla löytyy pikaviestiminä mm. Facebook, Skype, Whatsapp sekä Discord, mutta voidaan myös miittailla irl tai coneissa mikäli juttu luistaa ja siltä tuntuu. :)

Mulle voi ihan vapaasti lähettää viestiä mikäli kiinnostaa tutustua paremmin. Käyn myös tällä sivustolle siinä mielessä suhteellisen säännöllisesti kuin ehdin, että sinällään tällä ilmoituksella ei ole mitään "aikarajaa".

o/
Viimeksi muokannut Prodigy, Su Huhti 16, 2017 01:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Gaia

ViestiKirjoittaja Gaia » To Maalis 31, 2016 00:42

Harmillisen hiljaista näyttää joka puolella olevan, mutta ehkäpä tänne joku seuraa kaipaava vielä eksyisi? :3

Heissan siis kaikille ketkä tätä lukevat, täällä tämmöinen vm. -90 savolainen naisihminen etsiskelee animekamuja. Itselläni on animerakkaus ikään kuin syttynyt uudelleen ja sitä tuleekin katseltua taas kuin ennen vanhaan. Siksipä haaveilenkin että lähtisin käymään tulevissa coneissa, mieluiten seuralaisen kanssa, yksin eksyneen näköisenä vaeltaminen kun ei ole aina niin mieluisaa. Noin muutoin vapaa-aika kuluu mulla videopelejä pelatessa tai, inspiraation niin salliessa, kirjoittaessa, sarjoja/leffoja ihmetellessä ja animen lisäksi muutkin piirretyt, erityisesti Disney, ovat jees. Tykkään myös käydä ihmisten ilmoilla kiertelemässä tai ihan vain kävelemässä lähipuistoissa. Konsertit ovat rakkautta silloin kun kiinnostavia sellaisia sattuu kohdalle, etenkin japanilaisia yhtyeitä. Saatan olla alkuun hiukan pidättyväinen, mutta mitä enemmän ihmistä opin tuntemaan, sitä enemmän avaudun (ja lopulta kyseenalaiselta huumorintajultani ei ole pakotietä...).

Olisi superia, jos saisi ihan irl-seuraa, coneihin, yleiseen hengailuun, illanviettoihin, konsertteihin tai ihan mihin tahansa mikä kumpaakin kiinnostaisi. Siksi olisikin erityisen kiva jos asuisit jossakin Pohjois-Savon suunnilla, mutta ei haittaa vaikka olisit jostain muualta tai vaikka toiselta planeetalta, välimatka ei ole este jos muuten synkkaa. Animesta, peleistä, leffoista/tv-sarjoista ja musiikista kiinnostunutta juttuseuraa lähinnä siis kaipailen, mutta puheenaiheiden ei tarvitse rajoittua noihin, jutella voi mistä tahansa. Olisi mahtia löytää uusia ihmisiä elämään, eikö? :3 Iällä ei hirveästi ole väliä jos muuten tullaan toimeen, tietysti olisi kiva jos sitä kuilua ei olisi välissä valovuosien verran. Älkää peljätkö, en ole itsekään aina mikään kypsyyden perikuva :---D Rohkeasti siis vain, jos yhtään siltä tuntuu! <3 en pure enkä edes raapaise.

Ei myöskään tarvitse olla huolissaan ilmoituksen "vanhenemisesta" tms., mulle saa laittaa viestiä milloin vain jos kiinnostaa vähänkään. Käyn täällä kuitenkin kuikuilemassa suht usein.

*~Nia-Hime~*

ViestiKirjoittaja *~Nia-Hime~* » To Maalis 31, 2016 20:24

Heips!
Olen Mäntsälässä asustava 17v. opiskelija tyttönen, joka rakastaa animen tuijottelua ja mangan lukua. Muita kiinnostuksen kohteita ovat piirtäminen, pelejen pelaaminen ja netissä ropettaminen. Luonteeltani olen hieman ujohko ja hiljainen, mutta kun tutustun ihmisiin paremmin niin kyllä sitä juttuakin alkaa lentämään. Olen myös aika rauhallinen, lempeä ja kiltti, mutta joskus voin olla hieman pahantuulinen ja oikukas, mutta se on aika harvinaista, koska olen yleensä hyvällä tuulella. Tykkään myös tehdä asioita omaan tahtiin.

Lempi anime sarjoja ovat tällä hetkellä:
Tengen Toppa Gurren Lagann
Akatsuki no Yona
(Yona of the Dawn)
Tokyo Ravens
Fullmetal Alchemist Brotherhood

Nanatsu no Taizai (Seven Deadly Sins)
Shingeki no Kyojin (Attack on Titan)
+muutama muu
(Linkaampahan sitten myös Anime-Planet accounttini tänne, jos jotakuta kiinnostaa nähdä mitkä kaikki Anime sarjat olen katsonut: *Click*)

Lempi peleihini taasen tällä hetkellä kuuluvat Tales of Xillia, Tales of Zestiria, Fire Emblem Awakening, Fire Emblem if (Fates) ja Bravely Default.

Minusta olisi kiva löytää anime kamu, jonka kanssa voisi chattailla, jutella, viettää aikaa irl:ssä ja coneissa (jos nyt tulis hyvin toimeen ja asuiskin vaikka samalla paikkakunnalla tai lähistöllä x'3) ja pitää muuten vain hauskaa~! Iällä ja sukupuolella ei ole väliä, pääasiahan on sen että juttua riittää ja hauskaa on ;3
Joten~ ei muuta kun viestiä rustaamaan, jos kiinnostaa tulla pitämään tälle pirpanalle seuraa tai muuten vain juttelemaan x'3
"Ore wo dare da to omotte yagaru?!"

rikucchi

ViestiKirjoittaja rikucchi » Ma Huhti 11, 2016 23:28

Moi!
Tämmönen kohta 23-vuotias miehen alku pohjoisesta etsii uusia tuttavuuksia ja juttuseuraa :D coneissa tulee käytyä semiaktiivisesti joten niihinkin olisi kiva ehkä saada seuraa :) Olen muuttamassa opiskelemaan etelään joten olisi kiva myös saada jo etukäteen kavereita sieltä päin :3 animen katselu on vähentynyt hieman mutta ehdottomia suosikkeja ovat mm. one punch man ja fullmetal alchemist brotherhood! Mangaa sen sijaan luen paljon enemmän, suosikkeja ovat berserk, vinland saga ja one piece. Pelaan myös paljon Nintendo-pelejä, Splatoon, Smash, Mario Kart ja Zeldat on parhautta :3 laittakaa rohkeesti vain viestiä! Skype ja twitter löytyy, iälläsi ja sukupuolellasi ei ole väliä, uudet kaverit olisi vain enemmän kuin toivottuja!

Draxicor

ViestiKirjoittaja Draxicor » Ti Huhti 12, 2016 19:21

.
Viimeksi muokannut Draxicor, Ti Loka 18, 2016 03:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

--

ViestiKirjoittaja -- » Ma Huhti 18, 2016 22:08

.
Viimeksi muokannut --, Pe Helmi 17, 2017 17:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ovn95

ViestiKirjoittaja ovn95 » Pe Huhti 29, 2016 15:28

Moi vaan. Täällä tämmöinen juuri 21v täyttänyt miespuolinen taloushallinnon opiskelija Paraisilta, Turun lähistöltä. Animea tullut seurattua suhteellisen aktiivisesti noin viisi vuotta. Mangaa myös tuli luettua joskus muinoin, mutta se jäi pois ajan puutteen takia. Pelejä tulee satunnaisesti pelattua enimmäkseen tietokoneella, mutta harvemmin enään kuitenkaan kiinostus pysyy. Luonteeltani olen hieman ujohko aluksi, mutta kunhan pääsee tutustumaan paremmin niin pääsee siitäkin eroon. Muitakin harrastuksia löytyy mm. musiikin kuunteleminen ja urheilu.

MAL varmaan helpon tapa kurkata anime historiaani -> http://myanimelist.net/profile/Razhler mutta jos nyt kuitenkin muutama lempparia pitäisi mainita niin niitä olisi mm. Mirai Nikki, Kuroko no Basket, FMA, Zankyou no Terror.

Hakusessa siis kavereita miksei ihan mistäpä vaan. Plussaa toki, jos asustelee lähistöllä ja uskaltautuu tapamaan, käymään leffassa yms. :) Viestiä voi laittaa joko täällä tai lisäillä MAL:issa. Koitan kurkata aina kun kerkeän, mutta älä pelästy jos en huomaa viestiä muutamaan päivään.

Suden_uni

ViestiKirjoittaja Suden_uni » To Touko 05, 2016 23:30

Heippa!
Täällä huhuilee 28 vuotias pelaaja Oulun korkeuksilta.
Olen etsimässä täältä ystäviä joiden kanssa voisi jakaa monia hyviä muistoja elämän varrella ja kun sinkku olen niin myöskin kumppania vierelle kulkemaan. Ystävissä arvostan suuresti luottamusta, huumorintajua, rehellisyyttä, omana itsenä olemista. Kumppanissa myös samat asiat mutta mukavaa olisi jos itsekkin pelaisit tai edes tykkäisit aiheesta muulla tavalla. Haluan tutustua sinuun ihmisenä. Animen katsonta myös suuri plussa mutta muutenkin kaikki meistä varmaan sitä jo harrastaa kun tällä sivulla olemme :) Olisi mahtavaa jos olisit Oulun/pohjoisen alueelta mutta ei se haittaa vaikka kauempaakin.
Todenäköisesti en laita kenellekkään viestiä täällä itse niin jos tää kuulosti siltä että meillä voisi olla jotain mikä täydentää toista, pistä viestiä tulemaan! :)

Kiinnostuksen kohteita mm:
-Pelaaminen
-Anime
-Musiikki
-Leffat/sarjat
-Luonto
-Ystävät

Kerron enemmän kunhan pistät viestin :wink:

DragonHero

ViestiKirjoittaja DragonHero » Pe Touko 13, 2016 16:19

Moi!
Onkin jo aikaa, kun viimeksi laitoin tänne viestiä (yli vuosi?) niin kuitenkin ajattelin hieman päivittää asioita. Elikäs olen 18-vuotias tyttö Satakunnasta, ja kuten sen jo tietääkin, etsin uusia ystäviä! :D Liikaa otakukavereita ei ole, ja välillä tulee sellainen olo, että ei ole ketään, jonka kanssa jutella mangasta/animesta tai muista sellaisista asioista. Se alkaa käymään vähän tylsäksi...
Olen luonteeltani aikas positiivinen ja yleensä iloinen ja helppo persoona, mutta välillä voin ajautua hyvinkin syvälliseksi :lol: Olen myös hyvin empaattinen. Huumorini on aika kattavaa, samoin kiinnostuksenkohteeni. Mangan lukeminen on kivaa (tosin en omista paljoakaan, koska kallista :( ), animea tulee siis enemmän katseltua, videopelit ovat myös hyvin tärkeä osa vapaa-aikaani. Kirjoittaminen ja piirtäminen, omien hahmojen ja tarinoiden luominen on ihanaa!!! Musiikkia kuuntelen myös hyvin paljon kaikenlaista! Cosplay on kivaa, mutten ole silti kovin montaa cossia saanut aikaiseksi (koska kallista sekin!), tällä hetkellä olen kuitenkin suunnittelemassa cossia seuraavaan animeconiin!
Minulle voi jutella sukupuolesta ja iästä riippumatta, kunhan samoja kiinnostuksenkohteita löytyy! :D Löytyy facebook, whatsapp ja skype (näitä siis käytän aktiivisimmin). Olisihan se toki hauskaa, jos joskus voisi ihan kasvotustenkin tavata! Silloin todennäköisesti olisin aluksi ujo, mutta pääsen siitä aika nopeasti eroon. :lol:

Tähän loppuun vielä muutamia suosikkisarjoja:

- Gintama
- Boku no Hero Academia
- Hunter x Hunter
- Arslan senki
- Sket Dance
- Kemono no Souja Erin
- Marchen Awakens Romance
- Akatsuki no Yona
- Haikyuu
- Fullmetal Alchemist Brotherhood

Enemmänkin löytyy, mutta ajattelin pitää tämän listan edes jotenkin lyhyehkönä :oops:

Ja pari suosikki peliä/pelisarjaa:

- Kingdom Hearts
- The Legend of Zelda
- Monster Hunter
- Xenoblade Chronicles
- Ni no Kuni
As long as we can be together I don't mind becoming the bad guy

Phantas

ViestiKirjoittaja Phantas » Ti Touko 17, 2016 15:48

Juupa juu, siitä on noin 10 kuukautta kun viimeks piston viestiä tänne.
Liiketaloutta opiskeleva 20-vuotias nuori mies lapista, ja aina kaipaan lisää juttuseuraa skypeen.
Olen aika huumorinen henkilö ja huumorintajuni on todella laaja, ehkä jopa hieman pimeä.

http://myanimelist.net/profile/Mergo?q=Mergo

Tossa on mun MAL jos jotakuta kiinnostaa.

Olen todella suuri SoulsBorne aka Dark Souls/Bloodborne fani ja omistan kaikki osat PS3 PS4 järjestelmille niin jos olet sarjojen ystävä niin mun kans voi pelata koska tahansa.

PM'llä voi kysyä skypeä jos kiinnostaa.

Indeks

ViestiKirjoittaja Indeks » Ke Touko 18, 2016 02:31

Öö moi. Edellinen viestini tässä langassa lähestyy 3 vuoden ikää, joten ajattelin päivittää uudella viestillä. Olen 23-vuotias silmälasipäinen introvertti poika tampereelta. Vietän suuren osan ajastani yksin, mutta aina välillä kaipaan jonkinmuotoista keskustelu- tai hengailuseuraa. Lähiaikoina olen käyttänyt aikani lähinnä ulkoiluun, pelaamiseen, irkkailuun, animeen & mangaan.

Katson ja luen hyvin monipuolisesti lähes kaikkia genrejä, joten saa antaa ja/tai pyytää suosituksia. Lempisarjoihini lukeutuu mm. Homunculus, Genshiken, Baki, Worst, Kingdom & One Piece.

Voi kysellä skypeä, steamia etc. tai antaa omansa, myös yksityisviesti tai quakenet toimii.

Zapy

ViestiKirjoittaja Zapy » Su Touko 22, 2016 00:01

.
Viimeksi muokannut Zapy, To Tammi 26, 2017 12:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”