Mihin olet addiktoitunut tällähetkellä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ukiyo

Re: Mihin olet addiktoitunut tällähetkellä?

ViestiKirjoittaja Ukiyo » Ke Heinä 06, 2016 14:42

Nyt on vahva halu nähdä niin paljon syvällistä ja tunteisiin vetoavaa "other world"- ja "virtual reality"-tyylistä animea kuin mahdollista. Log Horizon, Overlord, Death Parade, No Game No Life, Danmachi ja Gate jo nähty. Siinä sivussa, kun palautuu tällaisista sarjoista on ihanaa katsella symppiksiä moe-sarjoja tai suht. kevytmielisiä slice of lifejä tai komedioita, esim. "Gochuumon wa Usagi Desu ka?"

Jadekami
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jadekami » Su Heinä 24, 2016 21:54

Aika "karmeaa" :D, mutta itselleni on tullut jonkin sortin muumi- kausi. En ole koskaan muumeja inhonnut, mutta en ole aikuisiällä ollut kiinnostunut juurikaan koko aiheesta. Nyt olen kiinnostunut ostamaan muumimukeja, katsomaan muumi- parodiavideoita, lukemaan vanhoja muumisarjakuvia ja jopa verestämään muistoja hassuista kunnon piirrettypätkistä. Mietin jopa muumicossia :D Saa nähdä mihin tämä on menossa(eeppiseen??)

Sleepy Dancer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » Pe Elo 04, 2017 15:27

^ Muumeissa ei ole mitään vikaa. Kun asuin kaverini kanssa, katsottiin Muumeja ja juotiin kaakaota. Kaikista paras oli se kertojanainen, koska se sanoi melkein aina jakson loppuun jotain vähän karmivaa/masentavaa.

Pelit: Ostin Steamin kesäalesta Nier: Automatan ja hyvä hankinta olikin! Oon pelannu tätä jo 50 tuntia ja pelin maailma kiinnostaa edelleen. Pelin soundtrack on ihan mahtava ja ihastuttaa suunnilleen joka kerta, kun kuulee uuden kappaleen tai remixin jostain edellisestä. Luulin peliä pinnallisemmaksi 2b:stä löytyvän kuvamateriaalin takia, mutta peli onkin ajoittain hyvin koskettava. Positiivinen yllätys.

Anime: Katson poikaystäväni kanssa GTO:ta. Kylhän tää naurattaa, mutta miksi hahmojen katsominen sattuu silmiin? Ehkä liika moe on tuhonnut aivoni.
Yritän myös katsella tämän kauden tarjontaa silloin kun ehdin. Made in Abyss on tähän asti miellyttänyt eniten, sillä piirrostyylistä ja lapsihahmojen käytöstä minulle tulee mieleen vähän Horihone Saizoun Viemärikaupunki, tulen aina muistelemaan teosta lämmöllä. Sen lisäksi olen katsonut vain uutta poikarakkaussarjaa, Hitorijime My Heroa. Onnistuneen Doukyuusei-leffan myötä olisi hyvin toivottavaa, että näitä koulupoikaromansseja alkaisi näkyä lisää, simple is best. Ylipäänsä se että välillä animoidaan jotain muutakin kuin Nakamura Shungikun tuotantoa, tekee tällä genrelle hyvää.
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”